Ik zoek een?
Monitor, welke geschikt moet zijn voor fotobewerking.
Wat is je budget?
500 max!, Eigenlijk wilde ik 300 euro uitgeven echter merkte ik dat ik weinig kon vinden dat aan mijn eisen voldeet. Zelf kwam ik tot het besef dat in het meer in de prijsklasse van de Dell Ultrasharp U2713HM moet zoeken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk. Wel moet het eigenlijk een IPS paneel zijn omdat ik het wil gebruiken om foto's te bewerken. Foto's bewerken doe ik als hobby en ik kan het me dan ook niet veroorloven om een Eizo o.i.d. aan te schaffen.
Monitor, welke geschikt moet zijn voor fotobewerking.
Wat is je budget?
500 max!, Eigenlijk wilde ik 300 euro uitgeven echter merkte ik dat ik weinig kon vinden dat aan mijn eisen voldeet. Zelf kwam ik tot het besef dat in het meer in de prijsklasse van de Dell Ultrasharp U2713HM moet zoeken.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeuren qua merk. Wel moet het eigenlijk een IPS paneel zijn omdat ik het wil gebruiken om foto's te bewerken. Foto's bewerken doe ik als hobby en ik kan het me dan ook niet veroorloven om een Eizo o.i.d. aan te schaffen.
- Minimaal 27 inch.
- Goede kleurweergave (natuurgetrouw)
- evt. te gebruiken voor games (reactietijd). Ik ben geen diehard gamer dus misschien mag die eis wel vervallen.
- Liefst een grotere resolutie dan 1920*1080. Ik vind zelf dat die resolutie een beetje achterhaalt is en met multitasken kom ik vaak pixels te kort.
- Fotobewerking (hoofdeis)
- Windows, Office
- Casual gaming, weinig fps waardoor deze eis niet heel spannend is waarschijnlijk.
- Ik was van plan de EVGA Geforce GTX 750ti te halen. Gaat dit voldoende zijn om een dergelijk scherm goed aan te sturen?
[ Voor 6% gewijzigd door Clifdon op 22-10-2014 12:19 ]
Always look on the bright side of life.