Webshop levert niet en reageert niet op emails

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rosmalentje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-07 17:14
Hoi, Ik heb onlangs een smartphone besteld, en betaald, maar ipv de 24 uurs levering ben ik een week verder, en doen mijn knieen pijn van het wachten bij de brievenbus.

De webshop (topprice24.nl) geeft geen enkele reactie op mijn mails, zeer vervelend want ik denk nu dat ik mijn centjes kwijt ben.

Kijkt tweakers eigenlijk wel webshops na voordat ze de reclame voor maken?? (zo zie ik dat, tweakers adviseerd mij wat de beste prijs is).
Achteraf zie ik dus pas dat de winkel geen enkel waarborgmerk heeft.. de merkjes die er staan slaan nergens op.. Ik heb blindelings vertrouwd op het advies van tweakers.
Tweakers zegt zelf: wij stellen technologie op de proef, maar zouden ze dat ook niet moeten doen met de webwinkels die tweakers aanbied??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaas
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:45
rosmalentje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:30:
Ik heb blindelings vertrouwd op het advies van tweakers.
Nooit ergens blindelings op vertrouwen! Vooral niet als je iets koopt ;) (en al helemaal als ze goedkoper zijn dan de rest)

Daarnaast geeft tweakers in mijn ogen gewoon informatie. Wat jij vervolgens met die informatie doet kunnen zei verder niks aan doen. Dat jij conclusies trekt dat de webshop op tweakers staat en dus wel goed moet zijn is natuurlijk een beetje krom als je het mij vraagt.

Tweakers heeft volgens mij ook om mensen zoals jij te helpen een speciale afdeling met (web)shops reviews extreem handig voor de winkeltjes waar je nog nooit van gehoord hebt. (zoals topprice24.nl)

als je dan de shopreviews gaat lezen zijn er best veel mensen tevreden met deze webshop dus misschien is er nog hoop dat je centjes niet weg zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Pindakaas op 21-10-2014 16:36 ]

don't mind me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Als ik de reviews zie, is het een aardig goede webshop.
Maar goede reviews hoeft niks te zeggen. Je kan zelf ook onderzoek doen naar een webshop. Meestal vermelden ze hun KvK nummer op de site.

[ Voor 35% gewijzigd door Xyphoid op 21-10-2014 16:38 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:02
Ik vind het niet heel erg te vertrouwen.

Als je bijvoorbeeld hier naar kijkt:

https://www.trustpilot.nl...opup&utm_campaign=plugins

Zie je recensies als dit:
"Goedkoopste maar verkeerde toestel
Kwam als goedkoopste uit de lijst, maar leveren het verkeerde toestel helaas. Een 4.5" moto G i.p.v. de 5" moto G"

Maar nog steeds 4 sterren voor de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Nog nooit van TopPrice24 gehoord maar wel aparte tijden m.b.t. telefonisch contact. (lol)
T: +31 85 273 51 89 (0,25 euro cent per minuut) bereikbaar van 10:00 uur tot 12:00 maandag tot en met vrijdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xyphoid
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 07-10 14:29
Joostje123 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:37:
Ik vind het niet heel erg te vertrouwen.

Als je bijvoorbeeld hier naar kijkt:

https://www.trustpilot.nl...opup&utm_campaign=plugins

Zie je recensies als dit:
"Goedkoopste maar verkeerde toestel
Kwam als goedkoopste uit de lijst, maar leveren het verkeerde toestel helaas. Een 4.5" moto G i.p.v. de 5" moto G"

Maar nog steeds 4 sterren voor de webshop.
Dat ligt meer aan de reviewer zelf.
Aan de andere reviews te zien, zijn die wel tevreden. Maar als je echt zeker wilt zijn, dan bestel je bij een van de bekendere shops. Al heeft Saturn er ook een handje van om de levertijd op te rekken...

En al hebben ze vreemde contact tijden, je kan ze het beste bellen, als je geen reactie op de mail krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door Xyphoid op 21-10-2014 16:42 ]

Toshiba e755 Pocket PC>Panasonic G500>Nokia 8210>Nokia 8850>Vario MDA (htc wizard 200)>Vario MDA III (htc tytn II)>HTC Hero>HTC Desire HD>Asus Transformer TF101>Asus Padfone>Oppo Find 5>LG Nexus 5>Wileyfox Swift 2X>Razer Phone>Pixel 8 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rosmalentje
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 25-07 17:14
tja, blijft vreemd, maar heb ook geen track&trace van dpd meegekregen, en de telefoon staat nu ineens €100 duurder op de site... overal is de prijs wel hetzelfde gebleven...

(ik koos de site niet vanwege de laagste prijs, maar omdat deze de volgende dag geleverd zou worden... recentie's waren idd goed... maar mooi niet dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
Xyphoid schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:37:
Als ik de reviews zie, is het een aardig goede webshop.
Maar goede reviews hoeft niks te zeggen. Je kan zelf ook onderzoek doen naar een webshop. Meestal vermelden ze hun KvK nummer op de site.
Sorry, maar een aantal reviews zijn duidelijk nep. Er zijn een aantal accounts aangemaakt, welke verder nog nooit iets hebben gepost op het forum bijvoorbeeld. Tweakers had hier wat mij betreft wel wat eerder aan de bel mogen trekken, want de reviews van die ghost accounts staan er al een tijdje.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 16:02
Xyphoid schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:41:
[...]

Dat ligt meer aan de reviewer zelf.
Aan de andere reviews te zien, zijn die wel tevreden. Maar als je echt zeker wilt zijn, dan bestel je bij een van de bekendere shops. Al heeft Saturn er ook een handje van om de levertijd op te rekken...

En al hebben ze vreemde contact tijden, je kan ze het beste bellen, als je geen reactie op de mail krijgt.
Ja of het zijn gewoon fake revieuwers.....
472 accounts, lijkt heel veel maar als je daar gewoon een dagje mee bezig bent heb je die echt wel gemaakt of desnoods maak je een scriptje. Die dan om de zoveel tijd eens weer een review plaatst.

En als je dan zo ziet 4 sterren oh dat is wel te vertrouwen bam 500 euro aftikken.
En dan heeft de beste man toch weer 500 euro weten op te lichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Als je door de reviews kijkt lijkt het net alsof TopPrice24 al hun klanten vraagt om op Tweakers een review achter te laten. Een groot aantal hebben op de dag van de registratie ook een reviews geplaatst, en meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-10 19:55

M2M

medicijnman

De tweakers.net recensies zijn over het algemeen wel te vertrouwen, tenzij ze allemaal met hetzelfde account, op dezelfde dag gemaakt zijn.

Dit lijkt me een solide webshop, maar ik zou anders eens bellen.
Joostje123 schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:55:
[...]

Ja of het zijn gewoon fake revieuwers.....
472 accounts, lijkt heel veel maar als je daar gewoon een dagje mee bezig bent heb je die echt wel gemaakt of desnoods maak je een scriptje. Die dan om de zoveel tijd eens weer een review plaatst.

En als je dan zo ziet 4 sterren oh dat is wel te vertrouwen bam 500 euro aftikken.
En dan heeft de beste man toch weer 500 euro weten op te lichten.
Een aantal mensen aangeklikt, maar het lijkt me sterk dat zo'n scriptje ook forumposts en reacties simuleert...

[ Voor 60% gewijzigd door M2M op 21-10-2014 17:01 ]

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 11:56

Barrycade

Through the...

Ik zou op basis van de hoeveelheid lege accounts (dus geen activiteit op Tweakers voor en na hun review) op de eerste pagina van de reviews toch wel wat achterdocht hebben over deze shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RemyWD
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 29-11-2023
Ze hebben wel wat moeite met keurmerken zoals uit dit topic blijkt: [PW] Topprice24.nl
https://www.webwinkelkeur.nl/leden/topprice24nl_2485.html

[ Voor 21% gewijzigd door RemyWD op 21-10-2014 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

rosmalentje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 16:30:
Kijkt tweakers eigenlijk wel webshops na voordat ze de reclame voor maken?? (zo zie ik dat, tweakers adviseerd mij wat de beste prijs is).
Met die insteek is dit topic eigenlijk al kansloos. T.net maakt geen reclame voor webshops, en online winkelen vereist nog steeds dat de koper zichzelf verdiept in de materie en de keuze voor de winkel.

Aangaande je aankoop: probeer eens te bellen ipv te emailen. Ik laat het topic nog even open, maar het hoort hier verder te gaan over de aankoopproblemen, niet over de pricewatch.

[ Voor 16% gewijzigd door gambieter op 21-10-2014 18:54 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-10 01:06
*knip* wat is er onduidelijk aan "maar het hoort hier verder te gaan over de aankoopproblemen, niet over de pricewatch."? De discussie over de Pricewatch mag je doen in het topic in PW.

[ Voor 81% gewijzigd door gambieter op 21-10-2014 19:13 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwinvz1
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:25
Topprice24 heeft wel mijn laatste bestelling geleverd (27 juli besteld en 28 juli geleverd).
Is je bestelde telefoon nog op voorraad?

[ Voor 3% gewijzigd door Erwinvz1 op 22-10-2014 21:09 ]

Pagina: 1

Let op:
Geen discussie hier over de pricewatch. Het gaat alleen om de nog niet geleverde aankoop van de topicstarter.