[PW] Topprice24.nl

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
Ik zie dat er sinds kort prijzen van topprice24.nl in de Pricewatch staan. pricewatch: Nokia Lumia 1520 Zwart

Dit lijkt me niet helemaal de bedoeling? De site lijkt pas een paar dagen oud, en heeft een compleet andere layout dan de Duitse topprice24.

Als topics als dit niet de bedoeling zijn bied ik mijn excuses aan.

EDIT: De site is sinds 03-04-2014 in bezit.

[ Voor 5% gewijzigd door triesvan op 01-05-2014 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Dat een site een zelfde URL gebruikt als een andere site in het buitenland (die wellicht bekender is, ik ken topprice24.de verder niet) is misschien niet helemaal netjes. Maar verboden volgens mij niet en dus kan die imo prima door de beugel.

Verder zie ik niets waardoor wij zouden moeten twijfelen aan de integriteit van deze shop. Wel houden we dit uiteraard in de gaten en zodra wij geluiden krijgen dat de boel bedonderd wordt, is het snel afgelopen met hun vermelding in de Pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBB
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 26-07-2024
Glaanie schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 16:05:

Verder zie ik niets waardoor wij zouden moeten twijfelen aan de integriteit van deze shop.
Dat is toch een redelijk lachwekkende opmerking, zeker van een medewerker van Tweakers. Ik zou zeggen dat uit ongeveer alles blijkt dat dit niet pluis is: geen telefoonnummer, geen kvk-nummer, een buitenlands (Belgisch) rekeningnummer, spelfouten, gekopieerde content, een vestigingsadres in Frankrijk, etc.

Daarnaast hele positieve shopreview van... een persoon die zich dezelfde dag nog heeft geregistreerd.

Zoals ik al elders schreef, mijn schoonmoeder (die niet eens een DVD-speler kan bedienen) zou hier nog niet intrappen.

Zeg eens eerlijk, Glaanie, zou je hier zelf ooit iets bestellen? Tip: doe het niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:54
D'r zijn wel meer webshops in de Pricewatch die niet in Nederland gevestigd zijn. Pixmania bijvoorbeeld: geen KVK nummer, gevestigd in Parijs, ongetwijfeld een buitenlands rekeningnummer (al kan ik dat niet terugvinden) - dat alleen is geen reden om bezorgd te zijn. Amazon bijvoorbeeld, levert ook in Nederland en heeft diezelfde karakteristieken. De wereld houdt tegenwoordig niet meer op bij de grens. En spelfouten - genoeg webshops met een nederlandse vestiging die nog veel meer spelfauten op hun site hebben staan.

Waar ik mij WEL bezorgd om zou maken is een zinnetje op de klachtenpagina:
Mocht ook deze reactie niet aan uw verwachtingen voldoen, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de geschillencommissie Webshop Keurmerk waarbij klacht@topprice24.nl is aangesloten.
... echter kan ik op de keurmerk-website die webshop niet in de lijst met aangesloten webwinkels terugvinden. Kan een administratieve reden hebben (aangesloten onder een andere naam of wellicht dat de database van het keurmerk niet bijgewerkt is), maar voor de zekerheid heb ik op de website van het keurmerk deze webshop aangemeld als mogelijk misbruiker van het keurmerk.

Edit: het keurmerk heeft al snel een reactie teruggegeven:
Deze webshop is inderdaad niet bij ons aangesloten. Zij maken dan ook onterecht gebruik van ons logo. Ik heb de webshop hiervan op de hoogte gesteld.
Wat mij betreft is een webshop die onterecht beweerd aangesloten te zijn bij een keurmerk toch wel een hele grote no-go en een goede reden om te twijfelen aan de integriteit. Als ik Pricewatch-beheerder was zou ik om die reden navraag doen bij de desbetreffende shop.

Edit 2: en een halve dag later heeft de webshop het zinnetje weggehaald en staat er nu alleen nog:
Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je je klacht richten aan de bestuurder van Topprice24.nl Dit kan uitsluitend schriftelijk. Zie de pagina contact voor de adres gegevens.
Zoals ik ze nu heb leren kennen: geen webshop waar ik m'n geld naar toe zou willen brengen, maar vooralsnog geen reden om ze van illegale zaken te verdenken.

Edit 3: beetje rondgezocht en wat MrBB hiervoor al schreef: flink wat gekopieerde content. Hele stukken kan je letterlijk terugvinden op de site van redcoon.nl.

Merkwaardig wel. Van een professioneel bedrijf gevestigd in het buitenland verwacht je dit niet, dit verwacht je eerder van een eenzame zolderkamer-hobbyist. Ik vraag mij dan ook af of 'ie wel echt in Frankrijk gevestigd is.

[ Voor 37% gewijzigd door vanaalten op 05-05-2014 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzZy28
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 06-07-2016
Heb toevallig vorige week zaterdag een s4 mini wit besteld bij dit bedrijf.
Helaas was hij niet op voorraad dus duurde wat langer. Gewacht tot vandaag en zeggen ze we kunnen een bruine geven ipv wit.
Waarop ik mail van , ik hoef het niet meer geef mn geld maar terug.
Ze zijn akkoord gegaan dus afwachtend van de terugstorting ben in nog steeds er niet van overtuigd dat deze mensen eerlijke zaken doen.
Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen wanneer dit langer duurt dan 3dagen. Zeer teleurgesteld en er van uitgaand dat voorgestelde webshops op t.net betrouwbaar zijn. Wie weet zie ik het geld wel terug. Ben een beetje hopeloos aan t wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-09 10:15
OzZy28 schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 18:11:
Heb toevallig vorige week zaterdag een s4 mini wit besteld bij dit bedrijf.
Helaas was hij niet op voorraad dus duurde wat langer. Gewacht tot vandaag en zeggen ze we kunnen een bruine geven ipv wit.
Waarop ik mail van , ik hoef het niet meer geef mn geld maar terug.
Ze zijn akkoord gegaan dus afwachtend van de terugstorting ben in nog steeds er niet van overtuigd dat deze mensen eerlijke zaken doen.
Ik ga mijn rechtsbijstand inschakelen wanneer dit langer duurt dan 3dagen. Zeer teleurgesteld en er van uitgaand dat voorgestelde webshops op t.net betrouwbaar zijn. Wie weet zie ik het geld wel terug. Ben een beetje hopeloos aan t wachten.
Hey dat is wel apart. Ik heb afgelopen zondag ook een s4 mini besteld bij Topprice24, eveneens in het wit. Maandagavond verzonden en dinsdag keurig bezorgd door DPD. Ik had ook mijn twijfels, maar heb de gok genomen. Telefoon is Duits, maar gezien het een internationaal model is tot zover geen reden tot zorgen.

edit: overigens had ik zondag na het bestellen geen bevestigingsmail, wat ik ook had gelezen in de review in de PW. Meteen een mail gestuurd en ik kreeg 2 uur later meteen een reactie dat de bestelling goed binnen was gekomen en dat hij maandag dus op de post ging.

[ Voor 11% gewijzigd door Maardiweb op 08-05-2014 18:22 ]

If you want to be the best, you need to work with the best :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzZy28
Hey dank voor je reactie. Is het een origineel toestel? Geen chineze gedoe en al. Anders wacht ik wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Nope lijkt erop dat het een normaal internationaal model is. Alleen dus duidelijk voor Duitse markt, maar dat is geen probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzZy28
Het geld is teruggestort. Na een beetje gedoe toch wel goedgekomen , maar nog steeds een wantrouwig gevoel. Geen kvk tel nr etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik zie hem nu wel ineens staan bij Webwinkelkeur.nl. Nog geen beoordelingen. Maar heeft dat een beetje toegevoegde waarde?

Daarnaast zie ik nu ook van meerdere tweakers reviews staan. Ook van een paar die al langer geregistreerd staan en ook eea op het forum hebben gepost.

Blijft vage bedoeling...maar niet doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Maardiweb schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 12:09:
Nope lijkt erop dat het een normaal internationaal model is. Alleen dus duidelijk voor Duitse markt, maar dat is geen probleem :)
Aangezien je het over duits hebt, heb je het dan ook over topprice24.de (wat, als ik de topicstarter mag geloven) een ander winkel is?

Wel handig om dat even duidelijk gescheiden te houden in dat geval :)

[ Voor 8% gewijzigd door Orion84 op 13-05-2014 15:13 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Voor de zekerheid Webwinkelkeur maar even gebeld.
Ook gerefereerd naar de reactie van vanaalten hierboven. Dat ze dus eerst niet geregistreerd stonden. En nu ineens wel maar dat ze behalve een 'webwinkelkeur plaatje' nergens refereren naar webwinkelkeur.nl.
Volgens de site van webwinkelkeur moeten die logo's altijd klikbaar zijn.

Ze gaan het uitzoeken en komen er binnen 2 dagen op terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:54:
Voor de zekerheid Webwinkelkeur maar even gebeld.
Ook gerefereerd naar de reactie van vanaalten hierboven. Dat ze dus eerst niet geregistreerd stonden. En nu ineens wel maar dat ze behalve een 'webwinkelkeur plaatje' nergens refereren naar webwinkelkeur.nl.
Volgens de site van webwinkelkeur moeten die logo's altijd klikbaar zijn.

Ze gaan het uitzoeken en komen er binnen 2 dagen op terug.
:+ Jeetje duurt het 2 dagen voor een fact check in hun eigen registratie... ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 21:19
Orion84 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:13:
[...]

Aangezien je het over duits hebt, heb je het dan ook over topprice24.de (wat, als ik de topicstarter mag geloven) een ander winkel is?

http://topprice24.de/

Deze site ziet er inderdaad anders uit, en verkoopt ook andere producten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:02:
[...]

:+ Jeetje duurt het 2 dagen voor een fact check in hun eigen registratie... ;(
Binnen 2 dagen hè...
Ik zal vast niet de enige zijn die iets aan ze vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

readytoflow schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 16:50:
[...]

Binnen 2 dagen hè...
Ik zal vast niet de enige zijn die iets aan ze vraagt.
ik wil hier mee zeggen, je bent een keurmerk maar je heb geen database voorhanden om te zien of ze wel gerechtigd om het keurmerk te gebruiken.

Wat je eigenlijk binnen 30 seconden zou moeten kunnen vinden in je beheer programma of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanaalten
Eh, dus eerst beweerde topprice24.nl dat ze waren aangesloten bij 'Stichting Webshop Keurmerk' - en toen ik dat navroeg bij dat keurmerk ondernamen ze actie en binnen hele korte tijd had topprice24.nl de tekst op de website aangepast;

Nu beweert topprice dat ze zijn aangesloten bij 'Webwinkel Keur', en als ik die website raadpleeg dan lijkt topprice daar ook niet bij aangesloten te zijn.

Komt wat mij betreft nog steeds over als een hobbyist die niet het geld wil investeren voor aansluiting bij een keurmerk, maar wel de betrouwbare uitstraling wil hebben. Wat dat betreft vind ik de tekst van hun klachtenprocedure wel grappig: "Bent u niet tevreden met het antwoord van onze klantenservice, dan kun je je klacht richten aan de bestuurder van Topprice24.nl"... zou mij niet verbazen als dat een en dezelfde persoon is.

Overigens zijn die keurmerken onderling ook wat vaag bezig, zie bijvoorbeeld de schreeuwerige tekst over 'WebwinkelKeur' op de site van 'stichting Webshop Keurmerk'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maardiweb
Orion84 schreef op dinsdag 13 mei 2014 @ 15:13:
[...]

Nee ik heb op topprice24.nl besteld. Ik vermoed dat de eigenaar gewoon telefoons uit Duitsland heeft geimporteerd om zo een lage prijs te kunnen bieden. De telefoon bevalt overigens goed en is gewoon een prima normaal model.
Volgens DPD kwam het pakketje trouwens uit Den Bosch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• readytoflow
  • Niet online
Uiteindelijk de gok maar gewaagd en het is prima verlopen. Mijn telefoon kwam uit Engeland zo te zien. Er staat dat de klantenservice wat lastig te bereiken is, maar email wordt bij mij tot nu toe binnen een dag beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kocht van hen xbox one.so ik heb bedrogen of wat :( :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

En nu in het Nederlands...

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beerkeeper
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 00:28
Ik vind ze wel redelijk fel in de antwoorden richting klantreviews, maar ze bieden wel de iPad air als goedkoopste aan :P

XBO Gamertag: BeerkeeperNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:28

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

http://topprice24.nl/xbox-one-500-gb-2

Ik dacht, dat is wel erg goedkoop.

Maar blijkbaar gaat er nog eentje lager zitten:
http://www.redcoon.nl/B54...=40&product_code=93438672

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 12:32

BLACKfm

o_O

Hmz, net een telefoon bestel (nokia 625), stom dat ik niet eerst even op internet zoek, een sitenaam als dit is gedoemd dat het louche business is.

Heb wel een orderbevestiging ontvangen. Zal mij benieuwen of het aankomt morgen.

Litebit.eu voorraad check :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLACKfm
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-09 12:32

BLACKfm

o_O

Telefoon vrijdag besteld en vandaag aangekomen (dpd heeft niet op zaterdag bezorgt). Telefoon lijkt pools (was standaard taal bij eerste inschakeling) en de homepage en enkele standaard ringtones hebben de naam 't-mobile' wat aan een branded telefoon doet denken.

Het is goed gegaan, dus so far so good.

Litebit.eu voorraad check :).

• Lodewijk95
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-09 10:28
Als ik hun BTW-nummer (FR60800566333) hier ingeef ( https://www.btw-nummer-controle.nl/BtwNummerControle.aspx ) geeft deze website weer dat dit een fout btw nummer is.
Met de volgende link zocht ik het adres op van Topprice24. (https://www.google.com/ma...m2!1d5.271297!2d51.703672)
Het adres stemt dus niet overeen met google's locatie voor Topprice24. Kunnen we hieruit afleiden dat de website niet te vertrouwen is?

• vanaalten
Dat lijkt mij erg voorbarig en ik zou ook zeker de shopreviews hier meenemen in je oordeel.

Waarom Google er een paar honderd meter naast zit weet ik niet, maar volgens google zelf is het adres wel degelijk op de Daviottenweg in Den Bosch - enkel wordt dat weer verkeerd op de kaart weergegeven.

Ik vermoed dat er een ingewikkelde bedrijfsconstructie onder water zit:
Volgens de Topprice24 website, pagina algemene voorwaarden:
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Topprice24.nl (Innosol SARL)
Daviottenweg 40, 5222 AP Den Bosch
E-mailadres: info@topprice24.nl
Btw-identificatienummer: FR60800566333
...die naam "Innosol SARL" kan je weer googlen en komt dan bij een bedrijvenpagina of zo uit (m'n frans is niet best): link.
Dat bedrijf is dus gevestigd in Montreuil - en dat komt weer overeen met de gegevens in de Pricewatch. Oh, dat BTW-nummer komt toevallig ook overeen met het "SIREN" nummer op die franse pagina.

Dus het zou zomaar een Frans bedrijf kunnen zijn met een nederlandse vestiging voor de logistiek of zo.

Even goed hebben we Topprice ook al kunnen betrappen op copy/pastewerk van algemene voorwaarden, dus mijn alternatieve scenario: een hobbyist die op de zolderkamer is begonnen, website-inhoud deels 'geleend' van andere websites en bedrijfsinformatie ook maar van elders gekopieerd.

Hoe dan ook heeft Topprice24 wel een aantal dingen gedaan om wantrouwen te wekken. Gezien de shopreviews wordt er wel keurig geleverd, maar ik zou wel wat gezond wantrouwen hebben wat betreft lange termijn garantie en zo.

• Lodewijk95
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 01-09 10:28
Dus u raadt eigenlijk af om bij hen een product te bestellen?

over de garantie: https://www.topprice24.nl/garantie-en-reparatie , dus 2 jaar garantie

[ Voor 42% gewijzigd door Lodewijk95 op 20-09-2014 17:35 ]

• vanaalten
Ik raad niets aan of af, ik leg alleen uit hoe ik het zie. Als er een serieus buitenlands bedrijf achter zit, dan zal het met garantie/aftersales wel goed zitten; is het een eenmansbedrijf die nog aan het opstarten is, dan moet je nog afwachten of 'ie over een jaar nog bestaat. Voor mij is het onduidelijk hoe of wat er achter die website zit.

Je zal het allemaal zelf moeten afwegen; ervaringen van anderen (shopreviews en zo) kunnen een hoop informatie geven.

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:50

OB1

LOL.
So nice site very betrouwbaar blijkt het weer te zijn.
Afbeeldingslocatie: http://www.imgdumper.nl/uploads8/541dd10093b31/541dd100927a4-Screen_Shot_2014-09-20_at_21.08.04.png
Maar 5 miljoen euro :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
OB1 schreef op zaterdag 20 september 2014 @ 21:10:
LOL.
So nice site very betrouwbaar blijkt het weer te zijn.
[afbeelding]
Maar 5 miljoen euro :)
om te zeggen dat hij niet meer verkrijgbaar is :+
maar moest er iemand toch zo dom zijn om hem te kopen dan willen ze nog de moeite doen om hem te halen :*)

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die bij Redcoon heeft geen kinect en die kinect kost 100 euro extra ik heb niks gezegd

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2014 01:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:50

OB1

SmokingCrop schreef op zondag 21 september 2014 @ 01:35:
[...]

om te zeggen dat hij niet meer verkrijgbaar is :+
maar moest er iemand toch zo dom zijn om hem te kopen dan willen ze nog de moeite doen om hem te halen :*)

8)7
Ja dan kunnen ze hem wel leveren :9

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na ook een mooie aanbieding te hebben gezien op www.topprice24.nl ben ik even gaan zoeken op internet.

ik zie dat de BTW nummer is aangepast :

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Topprice24.nl Multisola B.V.
Daviottenweg 40, 5222 BH Den Bosch
E-mailadres: info@topprice24.nl
Btw-identificatienummer: NL854431184B01

als ik nu zoek naar het btw nummer op internet kom ik bij een KVK nummer uit, of op hun site: https://www.topprice24.nl/contactus

Topprice24.nl
Multisola B.V.
Daviottenweg 40
5222 BH Den Bosch
Nederland
_
Topprice24.nl
Innosol SARL
7 RUE DU Progres
93100 Montreuil
France
_
Bedrijfs + Bank gegevens
BTW: NL854431184B01
KVK: 61651672
IBAN: BE477 350 358 410 80
BIC / SWIFT: KREDBEBB
T: +31 85 273 51 89 (0,25 euro cent per minuut) bereikbaar van 10:00 uur tot 12:00 maandag tot en met vrijdag
E: Info@topprice24.nl

dit is dan weer op te zoeken op de site van kvk: http://www.kvk.nl/orderst...6516720000&origq=61651672

dit klopt met de gegevens die op de site staat:

zie ook andere zeer positieve reacties van tweakers : http://tweakers.net/shopreview/9256/topprice24/shopreviews/

ik heb tot nu toe op elke mail reactie gehad dus...

wacht nog even op bestellen .... hoop dat mensen nog meer positieve reacties hebben

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb een erg negatieve ervaring met Topprice24. De prijzen zijn wel lager dan concurrent, maar daar krijg je dan totaal geen service voor en zijn ze alleen bereikbaar tussen 10:00-12:00.

Ik had op 23 Juli een Sony Xperia Z2 bij Topprice24 gekocht voor 519, die waterdicht is, volgens de specificaties op hun website en die van Sony. Op 24 juli bleek dat niet zo te zijn; water achter camera en touchscreen reageerde niet meer (activeerde uit zichzelf). Ik moest hem opsturen naar Dynafix en na 8 weken had ik nog geen antwoord van Dynafix of Topprice24. Na aantal keren zelf contact op te hebben genomen net Dynafix en Sony (dynafix kon niks inzien van Sony vertelde ze mij), kreeg ik na 8 weken (4 weken geleden) bevestiging van Sony dat inkoopwaarde vergoed zou worden aan de leverancier.

Ik dit verteld aan Topprice24, vertellen ze me dat ze het een en ander na moeten gaan. Dit was onnodig, aangezien ik een bevestiging van Sony en van de desbetreffende reparatiecentrum had gekregen. Elke we vertelde ze me dat ze nog steeds geen antwoord hadden, nadat ik er zelf om had gevraagd. Ze nemen namelijk, als er een probleem is, nooit zelf contact op. Nu nog steeds geen antwoord.

Ik kreeg 12 november een tweede bevestiging van Sony. Ik heb dit direct gemeld aan Topprice24.nl en een week later heb ik nog steeds geen antwoord/bevestiging. Het verschuldigde bedrag, wat opgelopen is tot 565,95 (incl. verzendkosten, belkosten en aangetekende brief), is nog steeds niet overgemaakt.

Ik koop dus nooit iets meer bij Topprice24. hoeveel lager de prijs ook zal zijn en zal ook andere mensen afraden om daar iets te bestellen. Als je problemen hebt, is de service totaal niet klant vriendelijk en professioneel en ze helpen je voor geen meter.

De prijzen zijn dan wel iets lager, alleen daarvoor krijg je dan ook totaal geen service.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2014 11:35 ]

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 00:35

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Laat je ervaring achter als shopreview @ http://tweakers.net/shopreview/9256/topprice24/shopreviews/.
Pagina: 1