Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een?
Android Tablet, rond de 10" met een goed scherm

Wat is je budget?
Tussen de 200 en 300 euro

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
PDFjes lezen, Browsen, Foto's/Video's kijken, muziek afspelen en met bleutooth streamen: kortom, multimedia tablet. Zware games hoeft niet, een eenvoudig spelletje is wel leuk (Tower Defence etc).

Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb 3 tablets gevonden die hieraan voldoen: Samsung Tab4 (240 euro), Asus Transformer TF303K (280 euro) en Acer Iconia Tab A3-A20 (220 euro)

Welke vragen heb je hier nog over?
De Acer heeft een MediaTek MT8127 processor, zou ik hier last van gaan krijgen? De asus heeft iets betere specs qua resolutie, processor en ramgeheugen, maar is ook wat duurder. Ga ik dit verschil echt merken? Met andere woorden, is het verschil tussen WXGA en WUXGA goed te zien op een 10"scherm?

• Redesign1
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-11 19:28
Heb je al gekeken in het onbekende Chinese tablets topic?
Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets
Daar staan ook veel leuke alternatieven

[ Voor 28% gewijzigd door Redesign1 op 21-10-2014 10:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee nog niet. Ik heb eigenlijk totaal geen verstand van importeren van Chinese spullen en wat daar allemaal bij komt kijken, maar als ik daardoor voor mijn geld een (veel) betere tablet kan krijgen is dat misschien wel interessant. Krijg ik die tablets bijvoorbeeld gemakkelijk op Nederlands/Engels? Moet je per se rooten om de boel in Nederland werkend te krijgen?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb eens gekeken en die Onda V975m QuadCore lijkt me wel wat. Wat komt daarbij kijken?

• Jornv
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-11 19:52
Verhoog je budget met €50 en: pricewatch: Sony Xperia Z2-tablet WiFi 16GB Zwart

• Redesign1
Ja aangezien er Android op draait kan het gewoon in Engels of Nederlands. Hou er wel rekening mee dat niet alles in het Nederlands vertaald is of slecht vertaald(bijvoorbeeld in status bar je naam bij je profiel) . Hij hoeft niet geroot te worden.
Je kan wel extra kosten krijgen als de douane je pakketje aan houd. Is namelijk meer dan €20 aan elektronica dus je moet wss nog €40 a 50 bij te betalen. Dit is wel een risico ik had geluk en bij mij had de douane niks door. Natuurlijk zit je wel met garantie...

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:47
Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 14:12:
Ik heb eens gekeken en die Onda V975m QuadCore lijkt me wel wat. Wat komt daarbij kijken?
Als je een chinese koopt: koop dan het merk pipo
Pipo p4/p9

• Redesign1
zelf heb ik een teclast p90hd
deze vind ik zelf ook heel goed in dagelijks gebruik

• Jornv
Die medion lijkt prima inderdaad. Lekker full hd scherm

• Jamesl
  • Nu online
Ik ben zelf ook op zoek naar een tablet en aangezien de Nexus 9 me iets te klein en vooral te duur lijkt moet ik toch op zoek naar een andere.

Die Medion klinkt inderdaad wel goed!
Weet iemand toevallig of hier ook zo'n toetsenbordje voor is te vinden?

Oh en die Pipo P9 ken ik niet, zijn zijn specs beter dan die van de Medion?
Kwam er niet echt uit.

Hier de specs van de pipo http://www.bitspeed.nl/pi...ore-rk3288-10.1-inch-ips/

[ Voor 28% gewijzigd door Jamesl op 29-10-2014 00:01 ]

• Jornv
Die pipo heeft een gloednieuwe SoC. Ik denk dat die een stuk beter zal presteren dan de medion.
Pagina: 1