Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

besturing van een Matrix Orbital BLK202A-BK

Pagina: 1
Acties:

• wild_dog
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-11 10:49
Hallo.

Ik heb een servertje waar een Matrix Orbital BLK202A-BK in het frontje zit (tenminste, ik denk dat het deze is, de documentatie van de kast laat te wensen over wat dat betreft...) en ik vroeg me af of iemand weet welke software ik kan gebruiken om deze aan te sturen.

Ik gebruikt windows server 2008, en wil geen LCDC gebruiken, deze heeft een boel problemen op windows server 2008 (zie mijn andere topic) en heeft al sinds 2006 geen nieuwe updates meer gehad.

ik heb lcd smartie geprobeerd, maar die kan ik ook niet aan de praat krijgen, voornamelijk aangezien dit ook oude/niet goed ondersteunde software is die nooit een officiële 64-bits versie heeft gekregen.

heeft iemand een idee welke software ik kan gebruiken om deze LCD aan te sturen?

(BTW, ik ben dit topic gestart in plaats van met de oude verder te gaan, aangezien dit een algemene vraag is over software om de LCD aan te sturen, en de andere was om LCDC op een server OS te laten draaien)

• Damic
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:13

Damic

Tijd voor Jasmijn thee

Ik vermoed dat ie zijn data krijgt via usb? Zoja zie je iets van een HID in je Apparaat beheer dat je zo zegt van mmmh was da?

Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag

• wild_dog
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 19-11 10:49
nope, waarschijnlijk een DH10 serial header. moederbord handleiding noemt het een Serial A Header, wat dat dan ook mag betekenen.

ik heb wel een dingetje in mijn device beheer staan die dat zegt. die noemst het een Base System Device

[ Voor 8% gewijzigd door wild_dog op 20-10-2014 16:30 ]