Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Halo. Ik ben sinds kort aan het zoeken voor een nieuwe pc.(zie lijst) De PC moet alle recente game op max. kunnen spelen (op 1080p). Dit is mijn eerste build (incl software en randapparatuur) dus ik denk dat ik wat parts heb gekozen die misschien een beetje overkill zijn en een stuk goedkoper kunnen(moederboard powersuplly etc) ... Alle feedback is welkom!!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen vast budget. Zolang het systeem maar voldoet aan de eisen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee. dit is de eerste build die ik ga doen. Alle parts die ik denk nodig te hebben kan je vinden in mijn lijst. Alle feedback is welkom!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU en een Nvidia GPU( de 970 maakt alleen niet uit welke uitvoering)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ruimte in de case voor mogelijke upgrades voor in de toekomst. USB 3.0 is een must en het zou fijn zijn als ie ook een beetje geruisloos kan zijn. Hij moet WIFI kunnen ontvangen.
Ga je overklokken?
Nee(
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
[i]Halo. Ik ben sinds kort aan het zoeken voor een nieuwe pc.(zie lijst) De PC moet alle recente game op max. kunnen spelen (op 1080p). Dit is mijn eerste build (incl software en randapparatuur) dus ik denk dat ik wat parts heb gekozen die misschien een beetje overkill zijn en een stuk goedkoper kunnen(moederboard powersuplly etc) ... Alle feedback is welkom!!
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen vast budget. Zolang het systeem maar voldoet aan de eisen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Geen idee. dit is de eerste build die ik ga doen. Alle parts die ik denk nodig te hebben kan je vinden in mijn lijst. Alle feedback is welkom!
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Intel CPU en een Nvidia GPU( de 970 maakt alleen niet uit welke uitvoering)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ruimte in de case voor mogelijke upgrades voor in de toekomst. USB 3.0 is een must en het zou fijn zijn als ie ook een beetje geruisloos kan zijn. Hij moet WIFI kunnen ontvangen.
Ga je overklokken?
Nee(
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||