Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 15:30
Hallo allemaal,

Enige tijd geleden heb ik drie(!) Sony KDL-42w706b's gehad. Deze hadden allemaal verschillende problemen met het scherm, van extreme bleeding tot rijen pixels die uitvielen.
Uiteindelijk heb ik na de reeks toestellen mijn geld terug kunnen krijgen, en ben ik weer op zoek naar een nieuw toestel.
Momenteel is mijn oog op de volgende toestellen gevallen:

Sony 42w815b (650,-)
Sony 42w828B (699,-)
Sony 50w706b (749,-)

Op internet lees ik veel positieve artikelen over alle drie de toestellen. Vooral de 828 lijkt het goed te doen bij recensenten en eigenaren.
Verder heb ik op AV Forums gelezen dat er in de 50 inch w7 een ander paneel zit. Zou dit van betere kwaliteit zijn dan die van het kleine broertje?
Verder vraag ik mij af of er een verschil in de beeldkwaliteit van de verschillende w8'en zit, aangezien er een prijsverschil van 50 euro tussen zit.
Welk toestel zou de beste keuze zijn? Ik zit op een afstand van 2,10 en gebruik het toestel voornamelijk om te gamen. 50 inch is waarschijnlijk te groot, maar als de kwaliteit veel beter is wil ik wel voor dit toestel gaan aangezien ik waarschijnlijk over twee jaar toch op mezelf ga wonen en dan waarschijnlijk op een iets grotere afstand kom te zitten.
Alvast bedankt voor jullie adviezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Je bent al enige tijd op zoek naar een nieuwe tv maar het is niet de bedoeling om constant nieuwe topcics hier voor te starten. De eerste loopt sinds 24 september en op 30 september is er al een tweede (en dus overbodig) topic bij gekomen. Nu start je voor de derde keer een topic in je zoektocht maar het is toch echt wenselijk om het bij één topic te houden. Als je nog meer stof tot discussie hebt kun je daarbinnen verder gaan. Dit topic krijgt een slotje.

Dit topic is gesloten.