Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (battlefield, rts, witcher 3, Far Cry 4 etc. dagelijkse dingen als tweakers bezoeken, youtube, office.?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor het resterende aantal onderdelen het liefst niet meer als 800 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i
][/i] Dit heb ik al liggen. (Ben erg ongeduldig en heb beetje bij beetje al wat spullen bij elkaar verzameld haha)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag heb ik iets wat aansluit bij de kleurstelling van mijn toetsenbord, muis en monitor (zwart,rood) Daarnaast zal ik nu niet direct gaan overklokken maar ik vind het leuk om de mogelijkheid te hebben, ik hou van kwaliteit en heb het liefst een beetje uniformiteit qua merken.
Merkvoorkeuren?
Intel, Asus, Nvidia
Zelf kom ik op deze spulletjes uit:
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, futureproof, relatief zuinig, het lijkt me leuk om zo nu en dan eens een kijkje door een raampje te kunnen doen om tevreden te knikken naar wat ik zelf geknutseld heb
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet dat ik diehard zal overklokken maar ik zou het leuk vinden om de mogelijklheid te hebben en het lijkt me leuk om iig voor mijn "gevoel" mn pc naar een leuke 4ghz te trekken bijv. Wellicht dat ik later besluit om toch echt te overklokken, ik heb begrepen dat je het mobo van Asus ook zelf een auto overclock kan laten doen. Ik besef heel goed dat het hier niet om enorm merkbare reallife veranderingen gaat hoor.
Ik heb het budget voor de videokaart op dit moment nog niet (dit wordt waarschijnlijk ongeveer december) en ben van plan deze op dat moment bij te voegen. Tot die tijd kan ik prima uit de voeten met de IGPU denk ik omdat ik nog wat oudere spelletjes kan spelen uit mijn steam library als ik me verveel tot die tijd (divine divinity, beyond divinity, C&C collection, burnout paradise, KOTOR etc etc)
bij voorbaat dank
ps. ik heb al een http://tweakers.net/product/306983/samsung-830-series-ssd/ liggen
en de videokaart die er in komt later wordt de:
pricewatch: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (battlefield, rts, witcher 3, Far Cry 4 etc. dagelijkse dingen als tweakers bezoeken, youtube, office.?
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil voor het resterende aantal onderdelen het liefst niet meer als 800 euro uitgeven.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
[i
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | WD Black SATA 6 Gb/s WD1003FZEX, 1TB | € 64,90 | € 64,90 |
| 1 | TP-Link TL-WN822N | € 12,79 | € 12,79 |
| 1 | Dell P2314H | € 160,09 | € 160,09 |
| 1 | CM Storm Quickfire Ultimate | € 76,95 | € 76,95 |
| 1 | Microsoft All-in-One Media Keyboard | € 28,50 | € 28,50 |
| 1 | CM Storm Mizar | € 34,95 | € 34,95 |
| 1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 66,50 | € 66,50 |
| 1 | Dell USB Soundbar AC511 | € 21,67 | € 21,67 |
| 1 | Seasonic G-Serie 550Watt PCGH Edition | € 92,- | € 92,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 558,35 | |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Graag heb ik iets wat aansluit bij de kleurstelling van mijn toetsenbord, muis en monitor (zwart,rood) Daarnaast zal ik nu niet direct gaan overklokken maar ik vind het leuk om de mogelijkheid te hebben, ik hou van kwaliteit en heb het liefst een beetje uniformiteit qua merken.
Merkvoorkeuren?
Intel, Asus, Nvidia
Zelf kom ik op deze spulletjes uit:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 209,90 | € 209,90 |
| 1 | Asus Republic Of Gamers Z97 MAXIMUS VII RANGER | € 149,90 | € 149,90 |
| 1 | Fractal Design Define R4 Pearl Black - Window | € 92,95 | € 92,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 452,75 | |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stil, futureproof, relatief zuinig, het lijkt me leuk om zo nu en dan eens een kijkje door een raampje te kunnen doen om tevreden te knikken naar wat ik zelf geknutseld heb
Ga je overklokken?
Ik verwacht niet dat ik diehard zal overklokken maar ik zou het leuk vinden om de mogelijklheid te hebben en het lijkt me leuk om iig voor mijn "gevoel" mn pc naar een leuke 4ghz te trekken bijv. Wellicht dat ik later besluit om toch echt te overklokken, ik heb begrepen dat je het mobo van Asus ook zelf een auto overclock kan laten doen. Ik besef heel goed dat het hier niet om enorm merkbare reallife veranderingen gaat hoor.
Ik heb het budget voor de videokaart op dit moment nog niet (dit wordt waarschijnlijk ongeveer december) en ben van plan deze op dat moment bij te voegen. Tot die tijd kan ik prima uit de voeten met de IGPU denk ik omdat ik nog wat oudere spelletjes kan spelen uit mijn steam library als ik me verveel tot die tijd (divine divinity, beyond divinity, C&C collection, burnout paradise, KOTOR etc etc)
bij voorbaat dank
ps. ik heb al een http://tweakers.net/product/306983/samsung-830-series-ssd/ liggen
en de videokaart die er in komt later wordt de:
pricewatch: Asus STRIX-GTX970-DC2OC-4GD5