Vannacht op mijn "vrije" Nokia 930 opeens verras
t door de Lumia Denim Update, uitrol is blijkbaar gestart. Heb ook een 925 via T-Mobile maar die geeft nog updates aan
Ik wacht met spanning af. Wil wel graag de folders gaan gebruiken en ook de snellere camera app (als die voor de 925 uit komt) is zeer welkom. Duurt nu wel erg lang voordat die klaar is om een foto te maken.
Ik heb de update ontvangen, maar zit nog op cyaan. Denim zou toch pas in november worden uitgerold ?Katiko schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 10:26:
Vannacht op mijn "vrije" Nokia 930 opeens verrast door de Lumia Denim Update, uitrol is blijkbaar gestart. Heb ook een 925 via T-Mobile maar die geeft nog updates aan
oké in scherm bij info staat nu staat windows Phone 8.1 update dacht dat de Denim was. Is in ieder geval een stuk sneller met diverse apps opstarten en kan mapjes maken in live tiles.
Dit is WP 8.1 Update (8.1.1 of 8.1 GDR 1), hier zit de firmware van Nokia (Lumia Denim) nog niet bij in. Deze zal dus later komen.Katiko schreef op woensdag 15 oktober 2014 @ 11:00:
oké in scherm bij info staat nu staat windows Phone 8.1 update dacht dat de Denim was. Is in ieder geval een stuk sneller met diverse apps opstarten en kan mapjes maken in live tiles.
Zodra Denim uitrolt op je 930, mag je het gerust melden in \[WP8.1] Ervaringen met de Nokia Lumia 930 - Deel 1. Dit topic gaat daarom dicht
Groot genoeg voor 2 hoofdletters
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()