Voormalig Oplichter: Op naar de toekomst

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EG Mike
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 03-04 16:03
gamepc1986 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:59:
[...]

En ook andere kant laten zien dan ieder oplichter/ex-crimineel over 1 kam te scheren.
En dat der wel mensen zijn die willen verander en.
Ik snap je punt, en vind het mooi dat je er zo hard aan werkt. Maar je weet zelf ook dat deze fouten je voor de rest van je leven blijven achtervolgen. Mensen zullen wantrouwend blijven, ongeacht hoe eerlijk je bent (geworden). Misschien een extreme vergelijking, maar ik zou mijn kind niet alleen laten bij een pedofiel, ook al heeft deze meer dan 10 jaar goed gedrag vertoond (en zijn straf (alhoewel er geen passende straf bestaat voor iemand die kinderen misbruikt, maar dat terzijde) heeft uitgezeten).

Ik wil met bovenstaande vergelijking trouwens niet een link leggen tussen oplichters en pedofielen. Het is enkel een voorbeeld ter ondersteuning van mijn argument. Dat dat maar duidelijk is voordat ik op de brandstapel eindig.

Een kans op terugval zul je altijd blijven houden. Hoe kan iemand 100% zeker weten dat jij niet terug in je oude 'gewoontes' valt als het in de toekomst misschien weer wat minder met je gaat? Juist, dat kan niemand. Daarom zul je altijd argwaan blijven wekken bij mensen.

Ik ken je niet persoonlijk, en je hebt mij nooit wat misdaan, maar ik hoop dat je begrijpt dat als er twee gelijkwaardige advertenties op V&A staan, één van jou, en één van een ander, dat ik toch voor de ander ga puur vanwege bovengenoemde reden. En met mij zullen er meerdere zijn. Om een klein bedrag zou ik het nog best aandurven en je een eerlijke kans geven, maar gaat het echt om een serieus bedrag sla ik over.

Ter verduidelijking: Ik probeer je niet de grond in te werken, ik probeer niemand tegen je op te zetten en ik geloof oprecht wel in je goede intenties. Maar dit is enkel mijn mening, en het is je goed recht dat jij er van vindt wat je er van vindt.
gamepc1986 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 21:59:
[...]

Ik heb al jaren niet meer contact met me neefje hoorde via via dat nou wel goed met hem ging of dat waar is weet ik niet .
En eigenlijk ook geen behoefte aan.
Ik had mijn eerdere vraag een beetje verkeerd geformuleerd. Ik snap dat je geen behoefte hebt aan hoe het met je neef (persoonlijk) gaat, terecht. Wat ik eigenlijk bedoelde, is of je neef uiteindelijk ook consequenties heeft ondergaan van zijn acties? Of heeft hij je enkel getipt, en zichzelf niet tegen de regels bewogen?

Dank voor je antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Hij heeft het zelf ook gedaan maar of hij der voor gestraft is weet ik niet als nu Google kan ik niks vinden over hem grt martin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
weer kleine update

• EVO
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

EVO

EVO

Hi..ik leef in het hier en nu.
Ik geloof dat mensen kunnen veranderen.
Deze week heb ik zaken met Martin gedaan. Dat is gewoon prima verlopen.

Hij was zeer open en eerlijk over zijn verleden. Ik geef hem het vertrouwen dat hij verdient op basis van t heden. Geen lange verhalen, gewoon een goed mens die nu eindelijk zijn leven positief kan vormgeven. Geef hem zelf t voordeel van het twijfel. Hij zal je niet teleurstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Dankje jongen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Kleine update over de huidige situatie

inmiddels is me 200 uur strafwerk ingegaan begin morgen voor het eerst!

Na de 200 uur kan dat achter me laten!

Verder ook goed nieuws 24 december hebben we ons eerste gezins woning gekregen wonen inmidels hier week.
Geeft ook stuk rust kort om geen gestress bij me ouders .
buiten om dat ben erg blij dat ze me niet op straat hebben gezet tenslotte ben 28 .

Verder als me 200 uur om zijn wil ik computer reparatie weer oppikken voor mensen die het min hebben .

Daarnaast hebben we puppy geadopteerd uit portugal voor aan vulling aan gezin.

Willen echt gezin vormen ondanks alles tenslotte moet zelf ook verder.

Wat ik wel erg vond is dat toen afgelopen vrijdag intake gesprek had en weer de mensen uit moest leggen wat ik had gedaan en waarom van jaren geleden maar aan de andere kant heb ik het ook zelf gedaan .
dus eigen schuld!

Heb ik van alles geleerd
Antwoord is kort ma krachtig ja.
Zie gigantisch tegen strafwerk op.
Ma uiteindelijk heb zelf gedaan.

Verders in dagelijk leven als even achter de pc zit vind me passie in spel startrek online en me vriendin ook .

binnen kort meer nieuws !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjansen2
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
Beste,

Ik wil even mededelen dat ik heel veel respect heb voor u (ikben 15, beleefdheidsvorm) het leven opgepakt na jaren van oplichting, hoop dat het goed zal gaan met je nu, maar ook in de toekomst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Pas je wel op met het aan gaan van langdurige verplichtingen? Ik noem een huisdier, maar ook abonnementen van welke soort dan ook? Ik wil niet dat je daardoor in nieuwe problemen komt. Die kosten lijken misschien nu te overzien, maar alles bij elkaar loopt dat behoorlijke op elke maand.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Financieel zit het gelukkig goed.
Vriendin vaste baan en ik heb ook inkomen me curator betaald helft van kosten en me vriendin ook.

daarnaast krijgen we nog subsidie.
en heb ik de scooter van de hand gedaan en fiets ik na werk.

wat betreft de hond woon 2 straten van me werk vandaan en tussen middag fiets na huis.

daarnaast hebben we honden zorgverzekering genomen en me schoon vader heeft alle kosten van hond betaald incl inentingen en chip
en overdracht na nederland.

kregen we kado van haar vader.

verder is hele huis al ingericht laminaat enz echt alles modern huisje inboedel gekregen van me baas en familie

Verder vandaag me straf werk gedaan eerste 8 uur zitten der op nog 192 uur te gaan.
PcDealer schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 09:13:
Pas je wel op met het aan gaan van langdurige verplichtingen? Ik noem een huisdier, maar ook abonnementen van welke soort dan ook? Ik wil niet dat je daardoor in nieuwe problemen komt. Die kosten lijken misschien nu te overzien, maar alles bij elkaar loopt dat behoorlijke op elke maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Dankje
hjansen2 schreef op dinsdag 20 januari 2015 @ 08:09:
Beste,

Ik wil even mededelen dat ik heel veel respect heb voor u (ikben 15, beleefdheidsvorm) het leven opgepakt na jaren van oplichting, hoop dat het goed zal gaan met je nu, maar ook in de toekomst !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Weer een update.

Is al tijdtje dat topic niet aangevuld heb dus bij deze?

Op moment gaat het erg goed moet nog 132 uur strafwerk doen doen.
In de tijd dat je bezig bent met straf werk dan heb je steeds meer door dat wat erg de
schade is wat ik heb aangericht .

Zit der nog elke dag ben en leeft der ook elke dag meer hoe had ik zo dom kunnen zijn!!!!.

Maar buiten dat hoe erg de situatie ook is geweest en inmiddels is opgelost moet toch verder.

Momenteel gaat het heel goed in ons huisje ook met de hond en de rekeningen alles loopt netjes.
verder werk ik 6 dagen waarvan 2 verplicht dat is maandag en dinsdag strafwerk.
en woensdag tot zaterdag bij de zaak waarvan ik al 3 jaar vrijwilligers werk doe.
Ben normaal 80 tot 100 procent afgekeurd.

in de dagen van woensdag tot zaterdag begeleid ik jongen die ook erg moeilijk heeft in de maatschapij
dat doe ik allemaal vrijwillig vind dat die jongen ook kans nodig heeft net als ik.

Wat ik wel heel erg vind mis ligt aan mij mis heb ook fout dat de zorg voor mensen die niet alles op rij hebben steeds minder word en vind wel erg.

Tenslotte nederland geeft zoveel geld weg maar onze eigen mensen is ook belangrijk.
Vooral de zorg mijn mening is we kunnen pas ander land helpen als we eerst zelf alles op oorde hebben.
Maar helaas heb ik niks over te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Na tijdtje toch maar update uitbrengen hoe het gaat.

Wij verwachten onze eerste kindtje en ben erg blij mee verder
Gaat het goed bij ons op de zaak we doen nu motor en boten en ben baas van eigen afdeling.
Gaat zelf zo goed dat we nieuw gebouw aan het water bouwen.
Voor de boten en sloepen wat we bouwen is het handig om aan het water te zitten.

Verder loopt eindelijk me schuldsanering.

Paar maanden terug heb ik me straf werk gedaan van 200 uur en blij dat der van af ben.
Maar uit eindelijk is me eigen schuld me reclassering toezicht loopt af in januarie en me voorwaardelijk is dan ook voorbij onze kind word in april geboren heb ik alles achter de rug.

Verder kijk ik gezond na de toekomst toe!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tomtom1234
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 03-02-2021
Ik heb het hele verhaal met belangstelling gelezen.

Ik ben het niet met alles eens, maar ieder beleeft de wereld op zijn eigen manier.
Prachtig vind ik dat je het opnieuw probeert, en je niet laat meeslepen door de ellende,
ook zie ik nergens in je verhaal dat je je hebt vergrepen aan drugs of alcohol, respect!

Ook ik heb zware tijden achter de rug, ik wens je het beste en hoop dat je een rustig en vreedzaam bestaan mag genieten.

mvg,

Thomas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortum
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 16:04

Mortum

Moderator Discord

Prutser!

d:)b Top dat je weer alles op de rit aan het krijgen ben.
En heerlijke toekomst zo met die kleine op komst!

Hartelijk dank voor het delen van je verhaal, dit geeft wel ook een beetje een inzicht hoe dit nu verloopt aan de "andere zijde".

Hopelijk zien we je na die tijd niet meer terug in de V&A Feedback ;) :D

Meer 𝕄𝔼𝕌𝕂, Meer beter! Foto-, Laser- en Livestreamnerd Strava Hevy Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Haha heb goede feedback nu en op het bericht van

tomtom1234

terug te komen heb 1 keer geblowd dat ging mis flink ziek van geweest.
en wat alcohol betreft mag ik graag na lange dag werk paar biertjes hebben.
geen krat ofzo.

Ik snap ook dat je niet met alles eens bent en dat snap ik .
maar wou het verhaal hier wel up to date houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:33
gamepc1986 schreef op donderdag 22 oktober 2015 @ 22:12:
Haha heb goede feedback nu en op het bericht van

tomtom1234

terug te komen heb 1 keer geblowd dat ging mis flink ziek van geweest.
en wat alcohol betreft mag ik graag na lange dag werk paar biertjes hebben.
geen krat ofzo.

Ik snap ook dat je niet met alles eens bent en dat snap ik .
maar wou het verhaal hier wel up to date houden.
Hoop dan wel dat je niet teveel lange werkdagen hebt in een week ;)

Ik zie dit topic net voor het eerst, blijkbaar eerder overheen gelezen.
Respect voor de manier waarop je de dingen hier nu openlijk vertelt.

Net als veel anderen hier, ben ik het niet met al je eerder gemaakte keuzes eens maar een tweede kans verdient iedereen wel vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Dankje voor je reactie en snap best dat je niet eens bent met keuzes wat ik heb gemaakt en ja schaam me diep voor

Acties:
  • +5 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Weer kleine update

Gaat tot heden goed de kleine meid word in april geboren verder is huis en kinder kamer klaar maar toch is iets wat me dwars zit

Heb goed lopen denken over alles me leven wat mee heb gemaakt
En wat ik mensen heb aangedaan
Ik heb mensen geld afhanden gemaakt
Op slechte manier om zelf beter van te worden

Ook al zijn mensen terug betaald en opgelost is dan nog snap ik niet dan mensen zover kunnen gaan ik snap zelf niet ik weet wel dat wereld om geld draaid ik had vroeger ruim nu minder maar ben nu gelukkiger met minder geld dan meer geld

Verder wil ik nogmaals me excusses aanbieden wat ik heb gedaan

Ik zit der nog steeds mee ook al is het opgelost blijft knagen dat ik zulke stomme dingen heb gedaan

Buiten dat voelt ook opluchting dat hoe zwaar ook was toch open en eerlijk te zijn en hier neer te zetten kort om hoop dat andere mensen ook wat aan hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:38
gamepc1986 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:04:
Buiten dat voelt ook opluchting dat hoe zwaar ook was toch open en eerlijk te zijn en hier neer te zetten kort om hoop dat andere mensen ook wat aan hebben
Hoe snel kan een topic gaan :)

Ik vind het mooi om te horen dat je je leven op de rit hebt. Met een kind op komst begint het zowaar burgerlijk te lijken :)

Keep up the good work!

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:37
Ik heb nog niet eerder gereageerd in dit topic maar ik gun je van harte het allerbeste. Een moedige stap om voor je fouten uit te komen en je ook niet te verschuilen !

Ik las hoe je geraakt bent door Psalm 32 en ik kan me er alles bij voorstellen. Mocht je nog een Bijbel in de buurt hebben, blader dan ook nog eens naar Psalm 15. Daar zit een hele opgave in die we als mensen met geen mogelijkheid kunnen uitvoeren maar wel een prachtige belofte in de tweede helft van het laatste vers :)
Psalm 15

2 Hij die oprecht wandelt en gerechtigheid beoefent, die met zijn hart de waarheid spreekt.

[...]

5 [...] Wie deze dingen doet, zal niet wankelen, voor eeuwig.
Van harte dat toegewenst :)

Mocht je er verder vragen over hebben of meer willen weten, stuur gerust een DM'etje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Ik ken psalm 15 toen ik in gevangenis zat was bijbel me alles dat heeft me op gekke manier veranderd vooral toen ik psalm 32 las kon niet stoppen met huilen maar buiten dat mis had ik het toen nodig helaas is me vriendin niet gelovig maar dat betekend niet dat minder van der hou

Ik respecteer elk geloof en persoon zwak of sterk

Ben gewoon erg blij dat ik hier op tweakers me verhaal kan doen en dat tweakers me de kans geeft nogmaals wat heb gedaan is slech en weet ik ook en leef der elke dag mee en zal ook niet goed praten

Daarnaast krijg ook leuke reacties van mensen hier die verder kijken en natuurlijk zijn der ook mindere reacties dat vind niet erg ik zie het als een leer
Kortom iedereen mag zij mening vertellen of wel of niet leuk vind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Zijn er slachtoffers die behoefte hebben aan een gesprek met jou, zeker nu je al je schulden hebt voldaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Ehm nee niemand heeft contact met me opgenomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

gamepc1986 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 10:44:
Ehm nee niemand heeft contact met me opgenomen
Ik denk ook dat je dat zelf moet doen, als je daar behoefte aan hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

jammer dat je leven zo is gegaan ;(

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Inderdaad. Maar dat is het verleden: kijk waar hij vandaan komt en waar hij nu staat. In plaats van in een slachtofferrol te blijven hangen heeft hij verantwoordelijkheid genomen voor wat hij misdaan heeft. Zijn fouten erkend, excuses aangeboden, slachtoffers schadeloos gesteld en er van geleerd.

En als klap op de vuurpijl ook nog eens de moed om zijn verhaal hier op Tweakers te zetten! Dat terwijl je weet hoe makkelijk en hard mensen vaak oordelen op het internet.
Mijn respect heeft hij daarmee.

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Het leven is zo gegaan maar iedereen heeft keuze om der verandering in te brengen of dat makkelijk is is het tweede maar iedereen heeft keus om knop om te draaien soms moet je hard op je bek gaan bij mij ging de knop om in de gevangenis

Ik heb keuze gemaakt om van me fouten te leren en open over zijn kort om mis Leerd iemand der van die ook in deze situatie zat of zit

En nog steeds is soms wel moeilijk omdat je eenmaal raar voor aan gekeken word maar uit eindelijk heb je zelf gedaan

En je daar voor moet je verantwoordelijk voor nemen

Sommigen hebben steun in de rug nodig om ver te komen en in dit land
Heb je genoeg hulp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henk1994
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:56
Wow, ik lees dit topic nu voor het eerst. Maar wat een heftig verhaal! Maar aan de andere kant wel mooi om te lezen hoe je je leven nu weer opgepakt hebt. Ook al ervaar je nog steeds (dagelijks) de gevolgen van je daden, je wilt je leven nog steeds beteren.
Ik weet niet of ik dat hier mag vragen, anders kun je mogelijk een dm sturen, maar heb je nog wat aan je geloof? Of geloof je misschien niet meer en heeft het je enkel het inzicht gebracht dat je op het verkeerde pad was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:56
henk1994 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:27:
Wow, ik lees dit topic nu voor het eerst. Maar wat een heftig verhaal!
Ik vind het ook een bijzonder verhaal. Ik volg het vanaf nu ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17:37
henk1994 schreef op vrijdag 29 januari 2016 @ 19:27:
Ik weet niet of ik dat hier mag vragen, anders kun je mogelijk een dm sturen, maar heb je nog wat aan je geloof? Of geloof je misschien niet meer en heeft het je enkel het inzicht gebracht dat je op het verkeerde pad was?
Uit deze uitspraak van de TS denk ik wel dat je het antwoord kunt afleiden:
gamepc1986 schreef op donderdag 28 januari 2016 @ 23:40:
helaas is me vriendin niet gelovig maar dat betekend niet dat minder van der hou
Lijkt me ook lastig in zo'n situatie.Als het geloof een plek krijgt in je leven kan dat een heel lastig spanningsveld opleveren in de ver(stand)houding naar anderen toe. Ik hoop dat dit voor de TS ook op een mooie manier goedkomt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Jeetje had niet verwacht dat ik laatste 24 uur zoveel positieve reacties hier krijg weet niet wat der op moet zegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rty
  • Registratie: November 2011
  • Niet online

rty

Waarop ben je trouwens afgekeurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Ik was vanaf me 14de van school getrapt en daarna uit huis veel mee gemaakt laat zo zeggen als je specifieke vragen heb beantwoord graag

Acties:
  • +6 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Weer een update

Op werk gaat goed werk inmiddels al 4 jaar voor bedrijf

Heb vandaag gehoord dat me baas nieuw pand laat bouwen en ik baas word van me eigen afdeling

Me baas weet alles van mij zelf me verleden is zelf bij recht zaken geweest

Daarnaast is me baas ook vriend helpt wat me ook goed doet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:35
Gefeliciteerd zeg dat is leuk een eigen afdeling.
Vind het mooi om te lezen dat het zo goed met je gaat.
En wel volhouden want je heb nu meer om voor te vechten

Acties:
  • +13 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Gisteren om 16:29 is yara f geboren
Ze weegd 3735 gramm en is 49 cm lang moeder dochter en vader maken het goed

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• koetsier88
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 18:35
Gefeliciteerd.
En geniet van deze mooie tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Dankje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tvermeulen
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:34
Ik moet zeggen dat ik niet alles gelezen heb, dus misschien zeg ik dingen die al gezegd zijn.

Van mensen uit mijn omgeving weet ik hoe lastig het is om je leven te beteren zoals jij gedaan hebt. Ik vind het dan ook zeer knap als ik lees hoe jou dat gelukt is. Daar heb ik enorm veel respect voor _/-\o_

Gefeliciteerd met je dochter en ik wens je heel veel geluk met je gezinnetje toe :)

(Het zal af en toe lastig blijven om deze weg te blijven volgen. Als je een keer weer een fout maakt, denk dan niet dat alles verloren is. Herpak jezelf weer en probeer de fout te herstellen. )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NiGeLaToR
  • Laatst online: 16:54
Feli! Mooie en uitdagende tijd voor de boeg :) Spannend en leuk tegelijk, veel plezier en bij tijd en wijlen succes!

KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• henkbas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14-06 10:24
Van harte gefeliciteerd met je kleine!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

Goed nieuws dus! Geniet van de kleine en elkaar! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martin je hebt fouten gemaakt en daar zijn we mensen voor. Het zijn grote fouten, maar je hebt je best gedaan om je fouten ook recht te zetten.

Ik zal je nooit kwalijk nemen wat je in hebt gedaan. Je hebt je best gedaan om alles weer recht te zetten en je bent verandert, daar gaat het ook om. Mensen die veranderen heb ik respect voor, ondanks wat ze in het verleden hebben gedaan (of je bent echt een moordenaar/toerist).

Je bouwt nu een goeie toekomst en je hebt geleerd van je verleden, daar gaat het om.
Ik wens je alle geluk toe en vind het super van je dat je nu mensen ook helpt.

Met vriendelijk groeten
Dragon

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-09 20:33

mark-k

AKA markkNL

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:48:
Martin je hebt fouten gemaakt en daar zijn we mensen voor. Het zijn grote fouten, maar je hebt je best gedaan om je fouten ook recht te zetten.

Ik zal je nooit kwalijk nemen wat je in hebt gedaan. Je hebt je best gedaan om alles weer recht te zetten en je bent verandert, daar gaat het ook om. Mensen die veranderen heb ik respect voor, ondanks wat ze in het verleden hebben gedaan (of je bent echt een moordenaar/toerist).

Je bouwt nu een goeie toekomst en je hebt geleerd van je verleden, daar gaat het om.
Ik wens je alle geluk toe en vind het super van je dat je nu mensen ook helpt.

Met vriendelijk groeten
Dragon
Een heleboel mensen die nu jouw respect missen omdat ze op vakantie zijn gegaan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jochemd13
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 16:56
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 20:48:
Mensen die veranderen heb ik respect voor, ondanks wat ze in het verleden hebben gedaan (of je bent echt een moordenaar/toerist).
Ik heb ook al zo'n hekel aan toeristen :P

ontopic: Gefeliciteerd! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Elke keer als ik dit lees wordt ik blij.

De manier waarop mede tweakers toch de TS een hart onder de riem steken is geweldig. In een tijd waarin iedereen elkaar alleen maar kan afzeiken en afkraken ben ik blij om te zien dat andere mensen ook nog een kans krijgen.
Ook leuke status updates, blij om te zien dat het zo goed gaat :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Weer kleine update

Onze dochter is nu bijna weken oud.
Telkens geniet ik elke keer weer van der blije lach.

Toch ben ik zo blij dat ik ben omgeschakeld van
Doelloos iemand naar iemand die nu alles goed heeft en mooie dochter en vrouw heeft.

En toch heb ik ook nooit meer nagedacht om iemand optelichten.
Als ik financieel min heb kies ik der voor om extra te werken.

Nu heb ik ook gevoel dat ik het verdiend heb door der voor te werken en niet iemand anders geld afneem die der ook hard voor heeft gewerkt

Grt martin

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hi Martin, ik heb dit topic aandachtig doorgelezen en heb veel respect dat je je leven gebeterd hebt, schulden terugbetaald ,straf uitgezeten daarvan ook af en toe een update geeft zodat iedereen de vorderingen die gemaakt worden, kan zien.

Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Majin Buu schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 17:09:
Hi Martin, ik heb dit topic aandachtig doorgelezen en heb veel respect dat je je leven gebeterd hebt, schulden terugbetaald ,straf uitgezeten daarvan ook af en toe een update geeft zodat iedereen de vorderingen die gemaakt worden, kan zien.
dankje voor u bericht :)

Acties:
  • +9 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Vandaag kreeg ik een onverwachte bezoek van de reclassering

Ik dacht wat heb ik nou weer verkeerd gedaan.
Omdat me voorwaardelijk en onder toezicht was verlopen.

Dus ik deur open doen.
Stond me oude reclassering voor de deur die mij begeleide.

Ze zei martin we kennen elkaar 5 jaar en heb je in jaren zien veranderen.
Ik hoorde van de geboorte van je dochter en wou je toch feliciteren met je mooie dochter!!

Dus liet der binnen kleine leuk kado gekregen.

Wat ik hier mee wil zeggen is dat ondanks dat alles verlopen was ze me toch niet is vergeten.
Dat grijpt me wel in goede zin.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jelveen
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:49
Kijk aan. Dat is een hulpverlener die haar vak verstaat. Niet alleen vooraan staan als het mis gaat maar juist ook bij goed nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim-405
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12:16
Ik heb je hele verhaal gelezen en ben zo enorm blij voor je met wat je bereikt hebt en hoe je nu in het leven staat :). Veel succes verder en ik hoop dat ik nog aardig wat mooie berichten van je kan gaan lezen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
dankje tim :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Weer kleine update

Ik werk al 5 jaar voor een bedrijf.
Maar nu vast contract gekregen.

Waarom ik 5 jaar vrijwillig werkte is omdat wajong had en niet thuis wou zitten .

Verder is onze dochter flink groot geworden in de 4 maanden tijd .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hjansen2
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 12-01-2021
Leuk om te horen dat het goed gaat met je dochter en leuk doorgroeit! Merk het zelf ook met me nichtje van 3 jaartjes oud, dat gaat echt snel! Nogmaals heel veel succes, je komt er wel kerel!

Acties:
  • +6 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Weer even een update na tijdtje.

Inmidelles is me dochter al bijna 12 maanden en zo gek als een deur.
Ze loopt als zowat en wil vaak me papa achter pc zitten en als ze muziek hoort deinst ze op en neer.

Ik zou er vroeger nooit van kunnen genieten maar nu geef ik altijd me dochter en vrouw een kus voor dat je weet is het te laat.

Ik word pas in augustus 31 maar begin nu meer dingen te begrijpen en te voelen wat ik nooit heb gehad
zoals vaak bang zijn doe ik het wel goed met me dochter hoe doe pak ik het laat aan als ik ze groter is.

ook me vriendin mopper wel es op der maar ze bedoeld het goed en soms gevoel krijg dat ze me niet begrijpen weet ook groot deel ligt natuurlijk bij me zelf.

verder zou ik ook nooit zonder me vrouwtje en dochter kunnen :)

verder gaat op werk goed nieuwbouw is bijna klaar en krijg me eigen afdeling daarnaast weet me baas van alles me verleden werk inmiddels 5 jaar voor hem dan doet het toch wat met me ik scheld hem soms vierkant uit en hij mij en paar dagen later zitten we aan biertje soms begrijp ik dingen niet in leven vooral emotie tonen maar mis ligt dat aan mij zal snel dit topic weer aan vullen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chief
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:39
Niets is meer menselijk dan fouten maken en deze fouten bepalen maar deels jou als persoon. Veel belangrijker is wat je met die fouten doet en hoe je er mee omgaat. Persoonlijk vind ik dat je heel trots mag zijn hoe je met je fouten bent omgegaan en ook dat er velen zijn die hier een voorbeeld aan mogen nemen.

Vergeet je verleden en de lessen daarvan niet maar durf ook te kijken naar de toekomst, zo heb je bijvoorbeeld een prachtig gezin die jou nodig hebben.

Heel veel succes met alles!

Ik kwam, ik zag, ik ging er keihard vandoor

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18:38
Het eerste waar ik aan denk: goed verhaal, lekker kort.

No offense maar er zijn al meerdere Tweakers met zo'n verhaal gekomen, en hoe fijn het ook kan zijn om men te informeren over dat je wilt veranderen is het in mijn ogen niet iets wat je op deze manier naar buiten moet brengen onder het mom van een super lang verhaal.

Waar ik echter wel raar van op kijk is het beeld van de gevangenis want ook mijn vrienden denken dat het een soort hotel is waar je vrijwel alle basis dingen hebt, jij meld dus compleet het tegenovergestelde.

Wens je er sterkte mee en hoop dat je op het rechte pad zal blijven (en gezien je de bijbel hebt gelezen: God wijst jou de weg).

gamepc1986

Topicstarter
mugenmarco schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 11:28:
Het eerste waar ik aan denk: goed verhaal, lekker kort.

No offense maar er zijn al meerdere Tweakers met zo'n verhaal gekomen, en hoe fijn het ook kan zijn om men te informeren over dat je wilt veranderen is het in mijn ogen niet iets wat je op deze manier naar buiten moet brengen onder het mom van een super lang verhaal.

Waar ik echter wel raar van op kijk is het beeld van de gevangenis want ook mijn vrienden denken dat het een soort hotel is waar je vrijwel alle basis dingen hebt, jij meld dus compleet het tegenovergestelde.

Wens je er sterkte mee en hoop dat je op het rechte pad zal blijven (en gezien je de bijbel hebt gelezen: God wijst jou de weg).
Dan hebben je vrienden goed verkeerd is totaal geen hotel ok is wel beter in nederland dan in andere landen
mensen praten vaak stoer heb in de bak gezetten enzo geloof me is geen pretje daar kom je echt jezelf tegen tenminste ik wel

en bedankt voor je reactie/mening

• marcunator
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-09 21:14
Ik vind het triest dat je oplichting als enige uitweg zag, maar ik snap niet hoe je daar mee kan leven nadat je iemand hebt opgelicht. Vrat dat niet aan je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
marcunator schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 12:05:
Ik vind het triest dat je oplichting als enige uitweg zag, maar ik snap niet hoe je daar mee kan leven nadat je iemand hebt opgelicht. Vrat dat niet aan je?
tuurlijk vrat het aan me maar stopte het allemaal weg.
Tot ik mezelf tegen kwam en omkeer maakte nogmaals wat ik heb gedaan is niet goed te praten.
En ga ook de discussie niet uit de weg zo ben ik niet zo wil ik niet zijn.

2 jaar geleden of iets meer heeft tweakers me de kans gegeven om terug te komen dat heb ik met bijde armen natuurlijk aangenomen en nu heb ik recensties van +61 hier op tweakers.

Zijn echt wel mensen die veranderen!!!

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Wat ik me dus afvraag, je hebt op den duur x bedrag schuld en dan komt je neef met de briljante plan voor jou om mensen op grote schaal te gaan oplichten. Leuke neef heb je, en heb je nog contact met hem en hield hij zich ook met dit soort praktijken bezig?

gamepc1986

Topicstarter
Terrestrial schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 16:09:
Wat ik me dus afvraag, je hebt op den duur x bedrag schuld en dan komt je neef met de briljante plan voor jou om mensen op grote schaal te gaan oplichten. Leuke neef heb je, en heb je nog contact met hem en hield hij zich ook met dit soort praktijken bezig?
Hij is inmiddels ook gestopt en heb verder geen contact met hem

Wat me schuld betreft is dat ze allemaal allang zijn terug betaald me prive
schuld hou voor me zelf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KopjeThee
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
Wat een verhaal! Fijn dat je weer het goede pad op bent. Zie je je zoontje uit het eerste bericht nig steeds niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 18:15
Ja goed om te lezen dat het goed gaat.

Maare stomme vraag, iedereen die je hebt opgelicht... Zijn die allemaal terugbetaald. Of werd dat kwijtgescholden?

Ik heb niet alles gelezen....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pietervs
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

gamepc1986 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 00:24:
Weer even een update na tijdtje.

Inmidelles is me dochter al bijna 12 maanden en zo gek als een deur.
Ze loopt als zowat en wil vaak me papa achter pc zitten en als ze muziek hoort deinst ze op en neer.

Ik zou er vroeger nooit van kunnen genieten maar nu geef ik altijd me dochter en vrouw een kus voor dat je weet is het te laat.

Ik word pas in augustus 31 maar begin nu meer dingen te begrijpen en te voelen wat ik nooit heb gehad
zoals vaak bang zijn doe ik het wel goed met me dochter hoe doe pak ik het laat aan als ik ze groter is.

ook me vriendin mopper wel es op der maar ze bedoeld het goed en soms gevoel krijg dat ze me niet begrijpen weet ook groot deel ligt natuurlijk bij me zelf.

verder zou ik ook nooit zonder me vrouwtje en dochter kunnen :)

verder gaat op werk goed nieuwbouw is bijna klaar en krijg me eigen afdeling daarnaast weet me baas van alles me verleden werk inmiddels 5 jaar voor hem dan doet het toch wat met me ik scheld hem soms vierkant uit en hij mij en paar dagen later zitten we aan biertje soms begrijp ik dingen niet in leven vooral emotie tonen maar mis ligt dat aan mij zal snel dit topic weer aan vullen
Bedenk maar: als je geen fouten maakt, werk je niet! En zo te lezen heb je een fijne baas die dat snapt en daar goed mee omgaat. Af en toe elkaar uitkafferen moet kunnen, als het maar eerlijk is en het daarna ook vergeten en vergeven is. :)

En een vrouw die niet af en toe moppert op haar man? Die is dood >:)

Maar emoties zijn en blijven af en toe lastig. Laat je daardoor niet gek maken!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Aggressor schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:30:
Ja goed om te lezen dat het goed gaat.

Maare stomme vraag, iedereen die je hebt opgelicht... Zijn die allemaal terugbetaald. Of werd dat kwijtgescholden?

Ik heb niet alles gelezen....
Netjes terug betaald

gamepc1986

Topicstarter
KopjeThee schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 18:15:
Wat een verhaal! Fijn dat je weer het goede pad op bent. Zie je je zoontje uit het eerste bericht nig steeds niet?
Nee helaas niet en eerlijk gezegd klinkt hard nooit band met hem gehad zoals met me dochter heb hij is altijd welkom maar geen behoefte om hem te zien ofzo

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sakesushi
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 08-08-2020
Wat is het doel van het topic?
Je bent crimineel bezig geweest, je hebt boete gedaan/je straf gehad.
Ga gewoon door met je leven, dit topic gaat je leven echt niet verbeteren aangezien er op je gegoogled word mocht je ooit voor een andere baan zoeken bijvoorbeeld.

Ik snap deze aandachtzoekerij sowieso niet eerlijk gezegd.

gamepc1986

Topicstarter
Sakesushi schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 19:55:
Ga gewoon door met je leven, dit topic gaat je leven echt niet verbeteren aangezien er op je gegoogled word mocht je ooit voor een andere baan zoeken bijvoorbeeld.

Hmmm wat zal ik hier op zeggen want wat je zegt klopt totaal niet.
Ja ik heb dingen verkeerd gedaan met de hoop dat iemand anders der ook van leert.
Niet persee om aandacht dat krijg ik wel van me dochter en vrouw.
Gaat me der om dat mensen hier mis van kunnen leren en mis motieveerd ook de goede weg in slaan.
Net als je uit school uit boeken leerd maar dan nu via hier!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

gamepc1986 schreef op donderdag 23 februari 2017 @ 20:50:
[...]

Hmmm wat zal ik hier op zeggen want wat je zegt klopt totaal niet.
Ja ik heb dingen verkeerd gedaan met de hoop dat iemand anders der ook van leert.
Niet persee om aandacht dat krijg ik wel van me dochter en vrouw.
Gaat me der om dat mensen hier mis van kunnen leren en mis motieveerd ook de goede weg in slaan.
Net als je uit school uit boeken leerd maar dan nu via hier!!
offtopic:
Zonder me inhoudelijk over de case uit te willen laten, je komt een stuk serieuzer over als je wat meer aandacht aan je spelling en grammatica besteedt. Net zoals je uit schoolboeken leert :)

De reden waarom ik het meld is dat ik denk dat het goed voor je is als je wat serieuzer genomen wordt en aantoont dat je echt je leven aan het beteren bent.

i3 + moederbord + geheugen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoyingmouse
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-03 11:37
Als er meer van zulke verhalen op fora staan, maakt dat makkelijk vindbaar voor andere. Dat kan nog wel eens iemand zijn leven veranderen, of veel oplichtingen voorkomen.

Goed bezig! d:)b

[ Voor 72% gewijzigd door Annoyingmouse op 02-03-2017 13:54 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dat je het aandachtszoekerij noemt, zegt wmb meer over jou, dan over TS. Meerdere mensen hebben meedere keren gevraagd om updates, dus TS geeft die met enige regelmaat. Je hoeft het geen aandacht te geven he?

En persoonlijk vind ik 't wél fijn om af en toe een update te krijgen, en te horen dat het nog steeds de goede kant op gaat. Nee, ik heb er zelf niks aan, en misschien TS ook niet, maar het is wél iemand die het gelukt is, en dat is gewoon leuk om te horen.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als je mensen oplicht betekent dat het behoorlijk laag stond met je moraal.

Goed om te horen dat je het belang inziet van het "goede" pad.

Het is datgeen wat ons menselijk maakt en de wereld een "betere" plek maakt.

Begrijp wel dat als je de neiging hebt om terug te vallen in slecht gedrag dit voort komt vanuit je eigen tolerantie.
Ik begon zelf ook niet vanuit een ideale positie in de samenleving. Het is geen argument om het voor jezelf en anderen te verkloten.

Keep it up. :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Nu online

Dido

heforshe

Dit topic loopt al flink langer dan jij hier geregistreerd bent. Als je de moeite neemt het hele topic door te lezen denk ik dat het doel, en het nut, van dit topic wel wat duidelijker worden ;)
Niemand die je verplicht om het te snappen, om het topic door te lezen om te proberen het te snappen, maar ook niemand die je verplicht zelf aandacht te vragen door in een topic dat al 2,5 jaar loopt op deze manier te reageren :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • +13 Henk 'm!

Verwijderd

De meeste oplichters die we tegenkomen, zijn helemaal niet blij. Op meerdere vlakken, maar oplichting is niet het doel maar een middel omdat geen ander middel gezien wordt.

Het beleid in NL maakt het ook niet dat daar snel en adequaat op gereageerd wordt, wat slecht is voor zowel gedupeerden als oplichters.

Dit topic is er omdat iemand die er wél uit gekomen is graag deelt hoe het was, hoe het is en hoe het gaat. Het geeft een kijkje in de keuken waarvan iedereen kan leren, en waarbij vooral andere oplichters ook kunnen zien dat er wel degelijk een weg uit de cirkel is.

Niemand keurt goed wat er gedaan is. Waarschijnlijk is in de wirwar van gedupeerden en gebrek aan aangiftes en administratie ook niet iedereen gecompenseerd. Maar uiteindelijk zal er een weg voorwaarts moeten zijn nadat iemand gestrafd is. Niemand complimenteert ook TS om zijn oplichting, maar wie oplichting van dichtbij kent, weet ook dat er wel degelijk een prestatie is geleverd de cirkel te doorbreken.

Dit topic heeft bij ons ook geleid tot oplichters die zich gemeld hebben omdat ze graag wilden weten hoe uit hun cirkel te breken. Dan kan je de deur dichtgooien want foei! - of je kan vooruit kijken en vooral het algemeen belang in acht nemen om minder oplichters te krijgen.

Overigens ben ik de eerste die bevestigt dat de handelswijze van de overheid hier tekort schiet. Maar als dat een gegeven is, geldt ook daar dat je er over kan klagen, of dat je binnen die realiteit kan proberen de situatie te verbeteren.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Wild Chocolate
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10-09 23:33
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:48:
(...)Dit topic heeft bij ons ook geleid tot oplichters die zich gemeld hebben omdat ze graag wilden weten hoe uit hun cirkel te breken. Dan kan je de deur dichtgooien want foei! - of je kan vooruit kijken en vooral het algemeen belang in acht nemen om minder oplichters te krijgen.

Overigens ben ik de eerste die bevestigt dat de handelswijze van de overheid hier tekort schiet. Maar als dat een gegeven is, geldt ook daar dat je er over kan klagen, of dat je binnen die realiteit kan proberen de situatie te verbeteren.
Chapeau voor jouw geduld en inzet voor de aanpak van oplichting op Tweakers.
Er wordt vaak nogal makkelijk ge- en veroordeeld vanaf de zijlijn. Dus jij krijgt ook met enige regelmaat een deel van de shit om je oren, ik vind het knap dat je ondanks de weinige waardering die je krijgt, je toch vol overgave inzet.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Verwijderd schreef op woensdag 1 maart 2017 @ 20:48:
De meeste oplichters die we tegenkomen, zijn helemaal niet blij. Op meerdere vlakken, maar oplichting is niet het doel maar een middel omdat geen ander middel gezien wordt.

Het beleid in NL maakt het ook niet dat daar snel en adequaat op gereageerd wordt, wat slecht is voor zowel gedupeerden als oplichters.

Dit topic is er omdat iemand die er wél uit gekomen is graag deelt hoe het was, hoe het is en hoe het gaat. Het geeft een kijkje in de keuken waarvan iedereen kan leren, en waarbij vooral andere oplichters ook kunnen zien dat er wel degelijk een weg uit de cirkel is.

Niemand keurt goed wat er gedaan is. Waarschijnlijk is in de wirwar van gedupeerden en gebrek aan aangiftes en administratie ook niet iedereen gecompenseerd. Maar uiteindelijk zal er een weg voorwaarts moeten zijn nadat iemand gestrafd is. Niemand complimenteert ook TS om zijn oplichting, maar wie oplichting van dichtbij kent, weet ook dat er wel degelijk een prestatie is geleverd de cirkel te doorbreken.

Dit topic heeft bij ons ook geleid tot oplichters die zich gemeld hebben omdat ze graag wilden weten hoe uit hun cirkel te breken. Dan kan je de deur dichtgooien want foei! - of je kan vooruit kijken en vooral het algemeen belang in acht nemen om minder oplichters te krijgen.

Zijn er echt oplichters hier zich gaan melden na dit topic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dorus
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 14:57
gamepc1986 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:03:
[...]

Dat staat er toch?
Dit topic heeft bij ons ook geleid tot oplichters die zich gemeld hebben omdat ze graag wilden weten hoe uit hun cirkel te breken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

gamepc1986 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 21:03:
[...]

We hebben je op een gegeven moment ook benaderd voor eentje of we je in contact mochten brengen ;) Dat eindigde in geen contact van zijn kant, maar het zegt wel wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlizzjeffrey
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-09 23:15
Verwijderd schreef op zondag 5 maart 2017 @ 15:41:
[...]

We hebben je op een gegeven moment ook benaderd voor eentje of we je in contact mochten brengen ;) Dat eindigde in geen contact van zijn kant, maar het zegt wel wat.
Dit alleen al geeft dit hele topic bestaansrecht, los van de goede ommekeer die TS heeft gemaakt.

Als een andere oplichter zich al heeft gemeld zelfs, misschien zijn er meerdere die dit topic gelezen hebben en in ieder geval inzien dat ze verkeerd bezig zijn en dat dit verhaal ze toch een zetje geeft om de goede keus te maken.

Goed gedaan Martin, ik zou zo wat van jou durven kopen als je iets verkocht wat ik zocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luiaard
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 15:36
Kern van de zaak is verstandig met geld omgaan. Wat je niet hebt, niet uitgeven en niet met mogelijk toekomstige opbrengsten rekenen om alvast maar iets te kopen.

Dit is lastig, want in onze maatschappij is geld uitgeven de norm - en lenen ook. Materieel bezit staat vaak gelijk aan succes en een gelukkig leven. Veel mensen vinden het fijn om dingen te kopen, misschien juist wel als ze niet lekker in hun vel zitten. Ik ben daar zelf niet ongevoelig voor. Als je dan ook nog eens wat impulsief bent zoals de TS dan kun je in de problemen komen. Als je dan het ene gat met het andere gaat dichten loopt het mis. Als je eenmaal in die situatie zit, is het heel lastig om daar een uitweg in te vinden. Hoe je daar dan ook in beland bent. Dat is in de documentaireserie Schuldig ook goed te zien. In het geval van de TS is het met hulp dan toch gelukt schoon schip te maken, maar het blijft opletten.

Ik zeg dit allemaal uit begrip en bij wijze van goede raad. De TS bood ongeveer een maand geleden op geheugen dat ik hier in de V&A te koop heb. Ik heb veel geduld gehad en wist eigenlijk tot een week geleden niet van zijn achtergrond, maar vandaag is de lang beloofde en vorige week gedane Paypal-betaling mislukt. Ik had nog niets opgestuurd. Ik zeg niet dat hij mij op wilde lichten, maar er is duidelijk sprake van wel willen kopen en niet kunnen, en van smoesjes.

Ik zet het ook hier neer om jou scherp te houden. Niet om vervelend te doen. Veel succes verder.

Import van EVs

Acties:
  • +5 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Is weer lange tijd geleden dat ik hier heb gereageerd dus doe toch update :P

Inmiddels nog steeds actief op tweakers 90 recenties waar ik ook erg blij mee ben.
Verder gaat het met werk minder werkte 6 jaar vrijwillig voor bedrijf vanwege me wajong en bedrijf is gewoon erg verander van motor zaak na boten zaak dus ontslag genomen.

ook al was het vrijwillig natuurlijk maar goed vind vast wel iets wil weer wat in de it gaan doen maar dat is moeilijk want heb geen diploma`s en nu ik 31 ben moet ik maar gaan zien wat ik ga doen.

verder is me dochter al bijna 2 jaar als dagen tegen zitten kijk ik haar aan en maakt me dag gewoon goed!!
op luiers na dan.

dit was de kleine update!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

gamepc1986 schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:20:
Is weer lange tijd geleden dat ik hier heb gereageerd dus doe toch update :P
Good bizzy :)
Inmiddels nog steeds actief op tweakers 90 recenties waar ik ook erg blij mee ben.
Verder gaat het met werk minder werkte 6 jaar vrijwillig voor bedrijf vanwege me wajong en bedrijf is gewoon erg verander van motor zaak na boten zaak dus ontslag genomen.
Krijg je nu nog wel Wajong dan na zelf ontslag? Werken naar mogelijkheden is tegenwoordig in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
PcDealer schreef op donderdag 15 maart 2018 @ 22:34:
[...]
Good bizzy :)

[...]

Krijg je nu nog wel Wajong dan na zelf ontslag? Werken naar mogelijkheden is tegenwoordig in.
werkte er al 6 jaar vrijwillig dus zonder loon ik val in oude cat dus behoud altijd me wajong maar zoek werk voor thuis achter der pc zodat vrouw aan werk kan en ik achter pc me werk kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domih
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 02-09 17:25

Domih

Domih.

Interessant topic, mooi om te lezen hoe iemand kan veranderen, chapeau _/-\o_

Ben 2 keer opgelicht via marktplaats, nooit meer iets van teruggezien helaas.

Maar ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die oplichten puur voor makkelijk geld om leuke dingen mee te kopen, in plaats van omdat ze in de problemen zitten. Deze zullen minder snel veranderen helaas.

Apple Carplay/Android Auto voor BMW/MINI/Audi/Mercedes: Nextgearmedia.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15:00
En? Kleine nog steeds in de luiers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

gamepc1986

Topicstarter
Nee die is inmiddels al 2 jaar en zinnelijk.

Verder gaat het goed heb nu nieuwe hobby gevonden airsoft

Maar ja was natuurlijk afwachten of ik bewijs van goed gedrag maar heb ik gekregen

Dus nu lekker airsoft spelen
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Het is begrijpelijk dat oplichting veel emoties kan losmaken. Hou het echter aub netjes. Schelden, op de man spelen, flamen of trollen kan je een ban opleveren.
Dit topic is ZERO TOLERANCE

Blijkbaar hebben mensen er ook behoefte aan de :') smilie te gebruiken om hun minachting voor anderen duidelijk te maken. Die gaan we dus ook niet meer zien in dit topic.