FTFY
Heb je ook de CPU+koeler eruit gehad? En 'm toen (zonder hamer) weer terug erin gezet? Beter nu even experimenteren dan straks iets fout doen

@Timmmeeehhh ja toekomst, daar zit ik ook aan te denken
@Rcve wat nou als ik mijn huidige harde schijf in mijn nieuwe computer stop, dan hoef ik toch niet meer win7 te instaleren/nieuwe kopen?? Of denk ik te makkelijk.
Ja, je denkt inderdaad iets te makkelijk. Een SSD of HDD met Windows erop kun je alleen overzetten naar een andere PC als in die PC precies het zelfde moederbord zit. Anders kun je je computer simpelweg niet opstarten. Je zult dus op je nieuwe build een nieuwe Windows moeten installeren.
Als je met Linux werkt kan dit overigens wel, mits je processor van dezelfde architectuur is (i686, x86_64, i386, etc.). Linux zal dan bij de eerstvolgende start waarschijnlijk wel een melding geven, maar als het eenmaal opgestart is zullen er updates geinstalleerd worden waardoor je hele systeem gewoon zonder enig probleem werkt. (Er wordt dan een nieuwe "generic" image aangemaakt, die afgestemd is op je hardware)
@Strokjer2 dat SSD wat sneller is is wel leuk ja, maar is het wel waard dat het wat sneller is. Ik heb mij ook in SSD verdiept in deze forum maar ik kom alleen maar lange verhalen tegen die ik niet wil lezen. Ik lees niks nuttigs of het wel waard is.
Energie besparing? Ik woon nog bij mijn ouders.

aardig hoor, je ouders met de rekening laten zitten

Dat een programma paar seconde sneller opstart? We hebben het over paar seconden.
Dat windows 12 seconden sneller opstart, merk ik toch niet, want als ik opsta doe ik mijn pc aan en ga ik eten dus al duurde het opstarten 10 minuten, ik merk het toch nooit.
Dat hoef je met SSD dus niet meer te doen, aangezien je computer binnen 3-4 seconden kan opstarten. Heee, dat is handig!
Dat het stiller is, Ik heb mijn harde schijf nooit geluiden horen maken, ik hoor alleen heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lichtjes mijn vents draaien.
Dan zijn er 2 opties:
- Je bent doof

- Er is iets mis met je harde schijf
Dus zijn er echt punten waarvan je denkt: JA!
Voor mij is het nog niet waard, Als ik een computer ga bouwen zonder harddeschijf met SSD dan is dat geen probleem, maar een computer met HDD én SSD is het zeker voor mij niet waard.
Dan moet je een computer met alleen een SSD nemen. Werkt sowieso beter sneller vloeiender etc etc enz enz
Der moet iemand een topic aan maken met plus puntjes over SSD in het kort voor noobs zoals ik die het makkelijk kunnen lezen. want het grote ssd topic van nu is echt woooow
Al in de reviews gekeken? Daar staat genoeg uitleg "voor noobs"

Bovendien is er ook nog zoiets als Google en
Wikipedia, dus kruip je net onder een steen vandaan dat je dat niet weet, of ben je gewoon te lui om zelf een beetje te zoeken?