'Ongeveer tientallen' is imo een beetje vreemd.[..]kunnen zij een boete krijgen van ongeveer tientallen miljoenen dollars.
Ik ben trouwens ook wel benieuwd, waaruit blijkt dat dit ook voor andere leveranciers geldt. (Mijn gezonde verstand zegt dat dit waarschijnlijk het geval is). Maar waar jullie deze bedragen vandaag halen is mij een raadsel? Of nemen jullie gewoon het bedrag van GTAT?
In de bronnen van het artikel gaat het echt alleen om GTAT en niet om andere leveranciers. Toch zou je gezien de titel en de inhoud van het artikel denken, dat er dan op z'n minst informatie van meerdere leveranciers moet zijn om dit soort claims te kunnen maken.
In de bronnen van het artikel gaat het echt alleen om GTAT en niet om andere leveranciers. Toch zou je gezien de titel en de inhoud van het artikel denken, dat er dan op z'n minst informatie van meerdere leveranciers moet zijn om dit soort claims te kunnen maken.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Deze kam er ook wel bij: Het zou gaan om 50 miljoen dollar, omgerekend bijna 40 miljoen dollar, per gebeurtenis.
Zelfe artikel:
En heeft het geen zin om te zeggen WELKE dollar? Wikipedia: Dollar
Tweede moet Euro zijn?Het zou gaan om 50 miljoen dollar, omgerekend bijna 40 miljoen dollar, per gebeurtenis.
Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8
Voor de beste nauwkeurigheid zou je USD kunnen vermelden maar nav dit soort nieuwsberichten mag je aannemen dat het USD is.Snake schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 17:15:
Zelfe artikel:
[...]
Tweede moet Euro zijn?
ongeveer tientallen, kunnen ook elftallen zijn.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Tientallen is al ongeveer, je weet dat het meer dan 1 tiental is en waarschijnlijk beneden de 10 tientallen, want dan schreven ze wel honderdtallen. Ongeveer is dus overbodig in die zin.Sando schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 20:32:
ongeveer tientallen, kunnen ook elftallen zijn.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Het was dan ook een sarcastische opmerking. Ik ben in dit subforum omdat ik de foute titel wilde melden. Vervolgens zag ik dat er al een topic was.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Same here, waarbij ik je sarcasme niet in de opmerking lasSando schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 03:38:
Het was dan ook een sarcastische opmerking. Ik ben in dit subforum omdat ik de foute titel wilde melden. Vervolgens zag ik dat er al een topic was.
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini
Pagina: 1