Hoi,
Momenteel ben ik in het bezit van volgende setup :
- marantz sr6007
-klipsch rc 62 center
- klipsch rs 62 (rears)
- klipsch rf 82b (fronts)
- Klipsch Sub 10 woofer
Sinds m'n receiver sinds enige tijd z'n kuren begint te krijgen (uit zichzelf aangaan, wordt heel erg heet, soms moet ik de stekker uithalen omdat hij geen 1080P doorgeeft etc.. )& het feit dat de garantie verlopen is, ben ik op zoek naar een nieuwe receiver...
Ik heb m'n oog laten vallen op de sony STR DN 1050. Deze krijgt bijna overal lovende krititek omwille van z'n geluidskwaliteit...
M'n doeleinden? --> Films & Games
Allerhande snufjes op de receiver zijn geen must maar is altijd mooi meegenomen..
Budget? --> 500-600 euro (wat eigenlijk de prijs is van de Sony)
Is dit een goeie keus of zijn er toch andere modellen die ik toch even in rekening moet brengen?
Alvast bedankt!
Greetz
Momenteel ben ik in het bezit van volgende setup :
- marantz sr6007
-klipsch rc 62 center
- klipsch rs 62 (rears)
- klipsch rf 82b (fronts)
- Klipsch Sub 10 woofer
Sinds m'n receiver sinds enige tijd z'n kuren begint te krijgen (uit zichzelf aangaan, wordt heel erg heet, soms moet ik de stekker uithalen omdat hij geen 1080P doorgeeft etc.. )& het feit dat de garantie verlopen is, ben ik op zoek naar een nieuwe receiver...
Ik heb m'n oog laten vallen op de sony STR DN 1050. Deze krijgt bijna overal lovende krititek omwille van z'n geluidskwaliteit...
M'n doeleinden? --> Films & Games
Allerhande snufjes op de receiver zijn geen must maar is altijd mooi meegenomen..
Budget? --> 500-600 euro (wat eigenlijk de prijs is van de Sony)
Is dit een goeie keus of zijn er toch andere modellen die ik toch even in rekening moet brengen?
Alvast bedankt!
Greetz