eens met Mask, er wordt zoveel onzin gespoten dat ik er wel klaar mee ben. er wordt nauwelijks (niet!) gekeken naar wat iemand wil. de standaard lijstjes vliegen gelijk om je oren. en voornamelijk lijstjes met
persoonlijke voorkeur. Iemand vindt merk X kut, dus overal wordt neergezet merk X niet te nemen. en dan wordt dan door andere opgepikt zijnde waarheid.
of ik vergis mij, alleen een efficiëntie van 50% lijkt mij bar slecht?
SmokingCrop schreef op zaterdag 18 oktober 2014 @ 14:23:
[...]
Omdat het gewoon beter is op veel vlakken?
+ durability (rated aan 50 mil hits)
+ customizability (custom caps als je dat wilt)
+ cleanability (alle caps gaan er makkelijk af zodat je makkelijk kan schoonmaken)
+ comfort is hoger (m'n pijn bij lang tikken op rubberdome is weg gegaan na een paar weken op mechanisch toetsenbord tikken

en na bijna een jaar nog altijd geen problemen meer)
+ Bij een lichte tik wordt die ook al geregistreerd
+/- Het is duurder inderdaad, maar het zal doorgaans ook langer meegaan
- Het is luider qua geluid. (vooral dan de niet rode switches)
- (kan niet direct een ander nadeel vinden)
Het moet het niet vervangen eh, gewoon ook één of meerdere mechanische toetsenbord(en) als voorbeeld.
Er waren daar trouwens ook comments over in de laatste BBG op de frontpage geloof ik.
en als je rubberdomes liever hebt, dan kijk je gewoon naar dat toetsenbord en niet naar het mechanische toetsenbord.
durability, ik heb twee toetsenborden, die beide 10+ jaar oud zijn, en werken perfect, zijn beide nog met PS/2 aansluiting en zie geen reden om ze te vervangen.
custom: is sterk persoonlijk, de een wel simpel en clean de andere kermis
goed, punt is je kan alles wel weerleggen en het komt uit op (net zoals met een case) persoonlijke voorkeur. de een zweert bij mechanisch de ander moet er niets van hebben. dat het volgens jou er in
moet is dus beetje overdreven, en eigenlijk een illustratie van het punt hierboven, iemand roept mechanisch is het beste, overal wordt het geroepen, dus dan zal het wel ook het beste zijn...
voor de duidelijkheid, ik heb niets tegen mechanisch. vind het best werken. en zodra mijn bordje de geest gaat geven, zal er ook mechanisch komen, naar alle waarschijnlijkheid.
pricewatch: Cooler Master V450 Semi-Modular ik heb deze erin zitten, Gold, niet zo heel duur, en doet wat ie moet doen. en zover ik begrepen heb de juiste onderdelen (geen CapXcon). en het is Semi, wat toch mijn voorkeur heeft, de dikke kabelbende voor de voeding van mobo en CPU heb je sowieso.
[
Voor 46% gewijzigd door
Lednov op 20-10-2014 10:13
]