Marantz SR5004 Audio out help!

Pagina: 1
Acties:

• basvanhees
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 23-03-2025
Ik heb even een vraagje ik heb bij een klant een Marantz SR5004 geplaatst al een heel tijdje geleden
nou was mijn vraag hoe activeer ik de Audio out aan de achterkant? is het niet zo dat alke bron die je afspeelt via out ook kan uit sturen? in de keuken hebben ze ook een versterker staan en ze willen het geluid wat voor in de kamer afgespeeld word bv tv of dvd of apple tv ook in de keuken op de versterker hebben

maar dat werkt dus niet de uitgang geeft niks door lijkt het wel ;=( kan iemand me vertellen hoe dat wel moet en of het mogelijk is op deze manier?

Thanks alvast

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

Welke "audio out"? Als ik de achterkant van de SR5004 bekijk zie ik verschillende uitgangen. Gebruik je wel de goede?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• ShittyOldMan
  • Registratie: Maart 2000
  • Nu online
Soms werkt dat alleen met analoge inputs. Dus de audio out (of zone 2, of iets soortgelijks) kan dan niet de audio van een hdmi bron doorsturen. Dergelijke eigenaardigheden vindt je terug ergens heel diep verborgen in de handleiding. Of dit specifiek voor de SR5004 ook zo is weet ik niet.

Mijn Home Cinema in aanbouw

• basvanhees
zone a out staat erbij! is dat de goeie mhh jammer dat hdmi niet via out uit testuren is!
maar volgens mij doen de analogen inputs het ook niet via de out

moet je dat soms ergens aan zetten of zo ook omdat er zone A bij staat

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-01 18:05

FeaR

In GoT we trust

En als je de Pre-Outs helemaal links onder gebruikt?

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• basvanhees
Thanks dacht dat ik die ook had geprobeert maar zal nog eens proberen! Zou het kunnen dat ik iets in. T menu ofzo moet aanzetten? Zo ja iemand tips?
Pagina: 1