Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lefty

Pagina: 1
Acties:
  • 314 views

• Morningstar3
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-11-2021
Hallo,

Ik ben zoals de titel vermeld een "lefty", of linkshandige. Ook in het gamen en besturen van mijn muis. Daarom de volgende vraag, is er op dit ogenblik een goede gaming muis op de markt voor een linkshandige? Qua games speel ik vooral mmo's en af en toe een shooter.

Hartelijk dank bij het lezen en beantwoorden van deze topic,
Mvg,

Jo

• thorgal21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 24-11 13:43

thorgal21

Forum Noob

Welke muizen heb je zelf al gevonden?

• Morningstar3
hmm de enige die ik heb gevonden is de "Razer Deathadder left-handed edition". maar deze is wat outdated en heeft slechts twee kleine extra knoppen

pricewatch: Razer DeathAdder Left Hand Edition

[ Voor 32% gewijzigd door Morningstar3 op 12-10-2014 11:02 ]

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

http://tweakers.net/categ...HRZYo6SVbSSmYWppVJsbW0tAA , er is een filter voor ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Raven op 12-10-2014 11:00 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Morningstar3
hmm heb dan precies die filter over het hoofd gezien >.<". Thanks!

btw Love the Oscar Wilde quote ^_^

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Kan gebeuren ;)

offtopic:
Eigenlijk zou ik dit filmpje bij de quote moeten zetten: YouTube: Eurotrip - Green Fairy :+

[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 12-10-2014 11:10 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11 19:22

Bolletje

Moderator Harde Waren
In de pricewatch kan je er inderdaad op filteren. De openingspost van dit topic is niet echt uitgebreid waardoor ik het topic sluit. Let er trouwens op dat je de instellingen van symmetrische muizen vaak ook kan wijzigen zodat je ze goed met de linkerhand kan gebruiken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.