Vragen over Computer + videokaart

Pagina: 1
Acties:

• Dutchredgaming
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 16:10
Ik heb de volgende computer gevonden op de website van BCC (http://goo.gl/mRQT2l)
Er zit een Onboard (Intel HD 4600 series) videokaart in en ik wil graag een GTX 760 in die computer, maar een vriend van me zegt dat er een onboard videokaart inzit kan je de computer niet meer upgraden.
Is dat waar?

Als jullie een goedkoper en goed alternatief is voor GTX 760 wil ik graag weten

Ik wil graag Battlefield 4, Battlefield Hardline en GTA V spelen!

DutchRedGaming

www.youtube.com/channel/dutchredgaming

Review QNAP TS-230 NAS

• jorisvdelsen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 18-01 20:25
Waarom een kant en klare PC? Die dingen heb een veel slechtere prijs/performance verhouding dan zelfbouw en bevatten vaak ook nog een cheap mobo en voeding.

Dus ik stel voor dat je dit volgende even doorleest zodat wij beter advies kunnen geven en jijzelf de beste PC krijgt en ook snap waarom je wat gekocht hebt ;) en je post erop aanpast:
Nieuw: topic templates
Handleiding Pricewatch
[Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen

Veel succes!

[ Voor 54% gewijzigd door jorisvdelsen op 12-10-2014 10:44 ]

V'nA! 3470@3,4 - P8H61M/B3 - Crucial 8GB DDR3 - Intel 330 120GB - NZXT S340 - Tranquillo Rev.2 - Nexus 430W - Gigabyte 270X-2GD

• noguru
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-08-2019
Het is een SFF (small form factor) kast. Je vriend heeft gelijk, een GTX760 past hier gewoon niet in. De Intel HD video heeft er op zich niks mee te maken.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Deze PC is niet gemaakt om mee te kunnen gamen. Iedere videokaart met een beetje snelheid past er niet in. Het enige wat er in past zijn low profile kaarten. Ook zal de voeding niet voldoende zijn.

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:22
Hoe breed is die pc? De Lenovo H530 is niet SFF, de H530s wel (waarvan de foto op BCC staat) en die is te smal voor normale videokaarten. Kun je dus even kijken hoe hoog de uitbreidingssloten zijn?

Als de pc te smal is, ga je een low profile, slim line videokaart moeten installeren. Van de GTX 760 zijn geen low profile versies, het beste wat nog mogelijk is, is een GTX 750 Ti zoals deze pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 750Ti (GV-N75TOC-2GL) LP. Maar daarvan ga je ook de I/O bracket moeten veranderen om te passen als dat al mogelijk is. Ik vond dit filmpje over hoe dit wordt gedaan maar dat is wel met een single slot videokaart http://www.google.com/url...edQ&bvm=bv.77161500,d.ZWU, al zou een dual slots ook moeten passen.

Maar ik zou indien mogelijk nog de pc terug sturen en een grotere versie kiezen. Wat ik wel vreemd vind is dat op de website van BCC de H530-I5 wel de bredere H530 is, dus misschien zijn de specificaties en foto van de H530-I7 gewoon fout? Kun je al op zijn minst zeggen of de pc overeenkomt met de foto op de productpagina?

[ Voor 13% gewijzigd door MacPoedel op 13-10-2014 10:52 ]

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 09:44
MacPoedel schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:50:
Hoe breed is die pc? De Lenovo H530 is niet SFF, de H530s wel (waarvan de foto op BCC staat) en die is te smal voor normale videokaarten. Kun je dus even kijken hoe hoog de uitbreidingssloten zijn?
Op de BCC website staat
Type behuizing Small Form Factor (SFF)

[ Voor 53% gewijzigd door Quadradial op 13-10-2014 11:02 ]

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• MacPoedel
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:22
Zie:
MacPoedel schreef op maandag 13 oktober 2014 @ 10:50:
Wat ik wel vreemd vind is dat op de website van BCC de H530-I5 wel de bredere H530 is, dus misschien zijn de specificaties en foto van de H530-I7 gewoon fout?
Ik zou de website van BCC niet zomaar vertrouwen, kijk ook eens naar de overzichtspagina van alle desktops http://www.bcc.nl/compute...vo%7D#layer-nav-container. De H530-I5 staat daar als niet SFF met een andere foto en eigenlijk zou geen enkele H530 SFF zijn volgens Lenovo (alleen de H530s maar ik zie daar geen s staan). Dutchredgaming heeft de pc al gekocht, dus we kunnen toch vragen of de pc overeenkomt met de foto in plaats van zomaar te zeggen dat het niet gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door MacPoedel op 13-10-2014 11:09 ]

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20-01 09:44
Uitgaan van de informatie die we hebben past het niet.

Indien we te horen krijgen dat het een andere kast is dan kunnen we pas weer verder met adviezen geven.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
noguru schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 11:24:
Het is een SFF (small form factor) kast. Je vriend heeft gelijk, een GTX760 past hier gewoon niet in. De Intel HD video heeft er op zich niks mee te maken.
Zijn vriend zegt niet dat een GTX760 niet zal werken omdat hij er niet in past, maar omdat er een onboard-videokaart op zit.

Zijn vriend heeft dus geen gelijk. Je kan namelijk wel een videokaart erin zetten, ookal heb je een onboard kaart.

Dat de videokaart niet zal passen in verband met de afmetingen van de videokaart en de behuizing is een ander punt. ;)

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:18

Thomg

Aww yiss

Het zou me niet verbazen dat TS hem verkeerd verstaan heeft en verkeerde accenten gelegd heeft op zijn advies.
Pagina: 1