Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
Gecheckt of je het weg kan vegen? (want stof)
Normaal zorgt stof in uitgeblazen lucht ook voor dat soort patroontjes, maar dat is dat duurt vaak iets van een jaar voordat het zo mooi zichtbaar is.
Als dit van 14 dagen is, zou ik me toch zorgen maken, helemaal omdat je een smeullucht lijkt te ruiken. (al ruikt bijvoorbeeld een normale trafo ook altijd raar, dus het kan vals alarm zijn)
Als dit van 14 dagen is, zou ik me toch zorgen maken, helemaal omdat je een smeullucht lijkt te ruiken. (al ruikt bijvoorbeeld een normale trafo ook altijd raar, dus het kan vals alarm zijn)
Ouwe troep? Wat is dat?.......Alles is leuk, zelfs modelracing..........BOINC ook mee met DPC!
......Team Grazzie~Power....!! Mooooooeeeee......
Ja, het lijkt toch geplakt te zitten aan de tafelSchravendeel schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:04:
Gecheckt of je het weg kan vegen? (want stof)
Ik denk toch dat hij een kortsluiting heeft gehad als ik dit zo lees, wat zal ik er mee doen? Kan ik het blijven gebruiken?APClll schreef op zaterdag 11 oktober 2014 @ 15:06:
Normaal zorgt stof in uitgeblazen lucht ook voor dat soort patroontjes, maar dat is dat duurt vaak iets van een jaar voordat het zo mooi zichtbaar is.
Zo ja:

Casenummer gekregen, in de winkel kunnen ze die oproepen zei de beste man.
Casenummer gekregen, in de winkel kunnen ze die oproepen zei de beste man.
[ Voor 43% gewijzigd door bokkow op 11-10-2014 16:08 ]
Pagina: 1