Hoi allemaal
Ik deel dit ter beoordeling van jullie, niet omdat het iets echt oplost maar meer omdat ik jullie expertise graag wil loslaten hierop.
het volgende speelde zich af, voordat de huidige status zich voordeed:
- er werd gespeeld, de Sims, op Windows 7....
- de iMac begon te flikkeren, zwart beeld en vervolgens terug naar beeld en herhaalde dit echt heel de tijd...
- wanneer je de Game afsluit (of minimaliseert) doet het probleem zich niet voor...
- ik besloot om de iMac te herstarten, deed hij...
- probleem was nog steeds aanwezig zoals punt 2...
- toen dacht ik: misschien is het iets met drivers.. dus ik bootcamp drivers opnieuw installeren...
- de computer vloog uit...
- hij wilde niet meer aan. SMC reset, computer gaat aan en valt direct uit...
- paar keer geprobeerd en toen kwam er rook uit het systeem...
- hij spuugde zwarte spul uit, wat nu op de achterkant van de iMac zit...
Zie hier de foto's:

Ik bracht hem heen, ter garantiereparatie. Hij is nu 7 maanden oud.
Apple gaf als eerste reactie, die is doorgebrand, dit is geen garantie, dat is het resultaat van piekstroom.
Verzekering gebeld, omdat als het echt piekstroom is geweest, zij het met Stedin moeten gaan uitzoeken wie verantwoordelijk is of dat het eventueel onder inboedel valt.
Al met al, ben benieuwd naar jullie mening.
Zal ook de uitkomst van de reparatieaanbod laten weten, hij is namelijk nu ter onderzoek naar Apple.
Ik deel dit ter beoordeling van jullie, niet omdat het iets echt oplost maar meer omdat ik jullie expertise graag wil loslaten hierop.
het volgende speelde zich af, voordat de huidige status zich voordeed:
- er werd gespeeld, de Sims, op Windows 7....
- de iMac begon te flikkeren, zwart beeld en vervolgens terug naar beeld en herhaalde dit echt heel de tijd...
- wanneer je de Game afsluit (of minimaliseert) doet het probleem zich niet voor...
- ik besloot om de iMac te herstarten, deed hij...
- probleem was nog steeds aanwezig zoals punt 2...
- toen dacht ik: misschien is het iets met drivers.. dus ik bootcamp drivers opnieuw installeren...
- de computer vloog uit...
- hij wilde niet meer aan. SMC reset, computer gaat aan en valt direct uit...
- paar keer geprobeerd en toen kwam er rook uit het systeem...
- hij spuugde zwarte spul uit, wat nu op de achterkant van de iMac zit...
Zie hier de foto's:

Ik bracht hem heen, ter garantiereparatie. Hij is nu 7 maanden oud.
Apple gaf als eerste reactie, die is doorgebrand, dit is geen garantie, dat is het resultaat van piekstroom.
Verzekering gebeld, omdat als het echt piekstroom is geweest, zij het met Stedin moeten gaan uitzoeken wie verantwoordelijk is of dat het eventueel onder inboedel valt.
Al met al, ben benieuwd naar jullie mening.
Zal ook de uitkomst van de reparatieaanbod laten weten, hij is namelijk nu ter onderzoek naar Apple.
[ Voor 0% gewijzigd door Remko.me op 04-09-2014 22:28 . Reden: typo [doorgebrand] ]