Verkoop asus laptop. Wat is het nog waard?

Pagina: 1
Acties:
  • 708 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo dames en heren,

Ik wil mijn laptop te koop of te ruil(tegen een game pc + betaling aan mijn kant) zetten.
het gaat om een asus notebook N76VM pricewatch: Asus N76VM-V2G-T1105V-NL

laptop is gekocht bij www.campusshop.nl 24-09-2012

Laptop heeft een klein beetje schade recht onder het scherm. niet het gedeelde waar de scherm in zit maar aan de onderkant(waar moederbord inzit enz.) in het hoekje. heb het laten repareren door Computare het is mooi afgewerkt, maar je ziet het wel nog een beetje. verder heeft het geen beschadigingen of krassen erop.
laptop had een moederbord probleem heb het sinds maandag 06-10-2014(kan het aantonen) terug, moederbord en kabel is vervangen(het is helemaal nagekeken door Asus zelf en er zit 3 maanden garantie op)

aankoopbon heb ik en kan kan getoond worden kan momenteel geen foto's plaatsen, want zit op mijn stage

wat erbij komt:
-laptop tas: Case Logic PNM217K Messengerbag prof nylon zwart
-geluid boxje wat erbij zat.
- accu oplader

wat zou ik hiervoor kunnen krijgen?

alvast hartstikke bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik wil ook mijn nieuw gekochte 15-09-2014(met garantie/aankoopbon uiteraard) ps4 destiny bundel white edition erbij doen.
spellen:
-battlefield 4
-Destiny
-Last of us remastered
en een koptelefoon turtlebeach px4(nog geen 2 weken oud met bon)

dit zal een vreemde topic zijn en dat is het ook :). Ik heb voor een half jaar geleden mijn game computer verkocht, omdat ik dacht ''ah laptop is voldoende en dan koop ik me een ps4 voor te gamen''. Maar ik vind gamen op een pc gewoon vele malen beter, vandaar dat ik het ga verkopen/ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
kan niemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:06

Quad

Doof

Voor het verkopen van hard- en software kan je terecht op http://tweakers.net/aanbod/

Daar kan je mooi een advertentie opmaken en je kan foto's uploaden.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Howto: prijsbepaling (oude) hardware eens door om te zien hoe je tot een goede prijs kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 31-07 20:54

Bolletje

Moderator Harde Waren
Waardebepalingen zijn niet toegestaan op het forum, vandaar dat ik je topic sluit. Je kan het beste de link van TERW_DAN raadplegen of V&A bekijken om te kijken wat gangbare prijzen zijn.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.