Ik ben opzoek naar een geschikte SSD voor in de laptop van mijn vriendin. Ze is een grafisch ontwerpster en wil dat haar adobe pakket lekker snel opstart. Daarom wil ik voor haar een SSD kopen met een caddy, zodat daar haar HDD in kan. Het gaat hier om een Macbook pro met 16GB ram i.p.v. 8GB.
Ik wil een SSD van 256 gb die rond de 100 euro is. Nou zit ik al een tijdje te twijfelen tussen de MX100 en de Samsung EVO 840.
Ik had gelezen dat de MX100 langer mee gaat door MLC. En dat de EVO wat sneller is (niet echt merkbaar). Daarom ben ik benieuwd wat ik volgens jullie het beste kan doen. Ik weet niet welke het betrouwbaarst en het beste is voor een Macbook. Of welke het beste is voor de werkzaamheden wat ze er op doet.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. Alvast bedankt!
Ik wil een SSD van 256 gb die rond de 100 euro is. Nou zit ik al een tijdje te twijfelen tussen de MX100 en de Samsung EVO 840.
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Crucial MX100 256GB | € 90,50 | € 90,50 |
| 1 | Samsung 840 EVO 250GB | € 109,04 | € 109,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 199,54 | |
Ik had gelezen dat de MX100 langer mee gaat door MLC. En dat de EVO wat sneller is (niet echt merkbaar). Daarom ben ik benieuwd wat ik volgens jullie het beste kan doen. Ik weet niet welke het betrouwbaarst en het beste is voor een Macbook. Of welke het beste is voor de werkzaamheden wat ze er op doet.
Hopelijk kunnen jullie mij hierbij helpen. Alvast bedankt!