Voor in de woonkamer ben ik een PC aan het samenstellen die lekker klein en compact moet zijn, voldoende kracht dient te hebben voor HD video en verder beetje gebruikt zal worden voor internet en tekstverwerking. Het doel is een goedkoop, redelijk stil en compact systeem te bouwen zodat mijn jetengine game pc kan verhuizen
Nu heb ik een lijst samengesteld waar ik wel tevreden over ben, ik vroeg me enkel af of ik niet nog ergens op kan korten wat betreft prijs ( zonder in te leveren op kwaliteit ) of dat er bijv. een nog compactere behuizing is, of eentje die stiller is. De behuizing die ik gekozen heb is compact en geeft een degelijke airflow/koeling, maar door de nadruk op temperatuur is het geen stille case. De case vind ik eigenlijk wel compact genoeg, zodat je wel nog wat speelruimte overhoud, maar ik vraag me af of ie niet te luidruchtig wordt ( mede door de stockkoelers ). Ik ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.
De lijst zoals ie nu staat::
Nu heb ik een lijst samengesteld waar ik wel tevreden over ben, ik vroeg me enkel af of ik niet nog ergens op kan korten wat betreft prijs ( zonder in te leveren op kwaliteit ) of dat er bijv. een nog compactere behuizing is, of eentje die stiller is. De behuizing die ik gekozen heb is compact en geeft een degelijke airflow/koeling, maar door de nadruk op temperatuur is het geen stille case. De case vind ik eigenlijk wel compact genoeg, zodat je wel nog wat speelruimte overhoud, maar ik vraag me af of ie niet te luidruchtig wordt ( mede door de stockkoelers ). Ik ben benieuwd naar jullie meningen en ervaringen.
De lijst zoals ie nu staat::
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Intel Core i3 3250 Boxed | € 105,- | € 105,- |
| 1 | Asus P8H61-I R2.0 | € 59,95 | € 59,95 |
| 1 | WD Red SATA 6 Gb/s WD10EFRX, 1TB | € 57,88 | € 57,88 |
| 1 | Cooler Master Elite 130 | € 38,95 | € 38,95 |
| 1 | Corsair CMV4GX3M2A1333C9 | € 41,- | € 41,- |
| 1 | be quiet! System Power 7 300W | € 29,95 | € 29,95 |
| 1 | Samsung 840 EVO 120GB | € 64,04 | € 64,04 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 396,77 | |