Wie herkent deze playstation 1 game?

Pagina: 1
Acties:
  • 483 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsK
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-02 17:16
Yoo,
Vroegah, zo rond 1999-2001 speelde een vriend en ik veel een playstation 1 arcade racer split-screen maar ik ben de naam ervan kwijt. Wat ik er nog van herinner is dat het kleine autootjes waren en als je een autootje uitkoos kwam deze omhoog op een soort platformpje. Er waren verschillende banen van zanderige kleur tot gewoon asfalt. Het was totaal niet realistisch( geen echte merken etc, rc auto-achtige design). Helaas weet ik niet veel meer maar als er iemand is die dit herkent hoor ik het graag!
Nostalgie ten top xd

Greetings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06:39
Crash team racing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ja, CTR idd!
Afbeeldingslocatie: https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSXge0yQUG-ZzsR15cQfJRP3E9PNg3HeCazK0Lt9j_ShzxjUzLq4S6ggw

[ Voor 84% gewijzigd door DennusB op 06-10-2014 15:40 ]

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrinsK
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 01-02 17:16
Nee! Helaas dat is niet de game die ik zoek :p Maar bedankt voor de reacties! Er schoot me net iets meer te binnen, maar het is niet veel: Als je een autootje uitgezocht had ging het platformpje omhoog en dan draaide die in de richting van de 'uitgang' en bij continue reed je gekozen karretje dan weg.
Haha dat ook echt dat alleen is blijven hangen, maar goed ik was 8-9 oid.
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Hiervoor is [Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic - Deel 5 bedoeld. Daarnaast hoef je op tweakers niet de groeten te doen ;)

Anyways, deze gaat dicht, want je kunt deze vraag beter in eerder genoemd topic noemen

Dit topic is gesloten.