Ban Tweaker CrazyBeaver.

Pagina: 1
Acties:
  • 945 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 22-09 15:07
Het is mij opgevallen dat deze tweaker "CrazyBeaver" vrij veel van deze onnozele haatcomments aan het posten is.

gallery: dylan111111
gallery: ZehDoctoR
gallery: R00T3D
gallery: BabyXL
gallery: Razzle182

Dit kan écht niet. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:39

Mimiix

Professioneel Prutser

Nee, dat kan niet. Maar handelaartje spelen ook niet 8)7

[ Voor 68% gewijzigd door Mimiix op 05-10-2014 20:36 ]

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
Óf je houdt het gewoon even relevant tot de gestelde kwestie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBeaver
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 29-07 22:16
Grappig dat jij zelf ook zo'n handelaar bent ;).
Ik wil mensen alleen waarschuwen voor het kopen van Steam keys via deze personen terwijl je dit zelf ook gewoon kan doen bij de welbekende sites.

[ Voor 60% gewijzigd door CrazyBeaver op 05-10-2014 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBeaver
CykkVii schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:39:
Waar slaat deze reactie op?
Volgens mij heeft Dennis gewoon een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jij moet inmiddels wel weten dat een beoordeling achterlaten zonder dat er een koop is geweest not done is... :z
Wijziging User Review - [R00T3D] [CrazyBeaver]

Je frustraties kun je afreageren in V&A Feedback dmv het openen van een topic.

Persoonlijk vind ik het kopen op t.net handiger dan via de site die jij klaarblijkelijk de beste van de wereld vind en telkens blijft noemen in je reacties.

BTW, meerdere beoordelingen zonder koop zijn al helemaal kinderachtig: gallery: ZehDoctoR

PS: Hoe kom je er ineens bij om dit sinds vandaag te gaan doen, verveling?

[ Voor 41% gewijzigd door arjants op 05-10-2014 20:57 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
De manier die je hanteert slaat gewoon nergens op. Het is niet dat deze mensen onbetrouwbaar zijn, het is gewoon domweg omdat jij je eigen mening op deze zéér nare manier wilt aantonen.

Het heft in eigen handen nemen is geen optie. Deze kwestie is al in behandeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18:39

Mimiix

Professioneel Prutser

CykkVii schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 20:39:
Dat doe ik ook:) Hij plaatst ze omdat in OP genoemde users handelaren zijn. Net zo fout dus.

overigens plaatst ZeHDoctor ook posts bij Beaver

[ Voor 8% gewijzigd door Mimiix op 05-10-2014 21:02 ]

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
D3nnisd schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:00:
[...]

Dat doe ik ook:) Hij plaatst ze omdat in OP genoemde users handelaren zijn. Net zo fout dus.
Daarin is hij dubbel zo fout bezig. In feite is hij aan het promoten.

4.6 Het Lid mag (ter uitsluitende beoordeling van Tweakers.net) geen Content op de Website plaatsen:

voor reclame- of marketingdoeleinden.

Wellicht dat deze tweakers wat over hebben en daar wat voor vragen?
Wat is er nou zó erg dat deze tweakers iets goedkoper aanbieden dan de volle prijs?
Het lijkt mij juist fijn om dit te hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door CykkVii op 05-10-2014 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bszz
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:49
Net zo fout maakt het nog niet goed.... Er zijn regeltjes afgesproken waarmee je dit soort zaken kunt aankaarten. Over de aangehaalde advertenties heb ik geen mening maar als je vermoed dat ze tegen het beleid van tweakers zijn kun je misbruik rapporteren via het daarvoor bestemde linkje bij de advertentie, niet door het achterlaten van een negatieve beoordeling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Ten eerste: vragen om andere users te bannen heeft geen pas en op dat soort verzoeken gaan we sowieso nooit in. Ten tweede: hou het hier vriendelijk. Ten derde: reviews achterlaten bij gebruikers waarmee je géén transactie hebt gehad is niet de bedoeling, dus hou daar asjeblieft mee op, CrazyBeaver. Op persoonlijke titel begrijp ik de frustratie best, maar als je vindt dat er iets niet eerlijk verhandeld wordt geef het dan gewoon even door via het meldpunt. Als er iets niet in de haak is dan doen mijn V&A-collega's daar wel wat aan.

Afgezien van dat staat in \[V&A] Verkoop (game)keys alles te lezen over het verkopen van game keys.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBeaver
NMe schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:10:
Ten eerste: vragen om andere users te bannen heeft geen pas en op dat soort verzoeken gaan we sowieso nooit in. Ten tweede: hou het hier vriendelijk. Ten derde: reviews achterlaten bij gebruikers waarmee je géén transactie hebt gehad is niet de bedoeling, dus hou daar asjeblieft mee op, CrazyBeaver. Op persoonlijke titel begrijp ik de frustratie best, maar als je vindt dat er iets niet eerlijk verhandeld wordt geef het dan gewoon even door via het meldpunt. Als er iets niet in de haak is dan doen mijn V&A-collega's daar wel wat aan.

Afgezien van dat staat in \[V&A] Verkoop (game)keys alles te lezen over het verkopen van game keys.
Ik had het inderdaad anders moeten aanpakken, maar deze handelpraktijken gaan natuurlijk nergens over en ik ben wel van mening dat jullie dit toch eens onder de loep moeten gaan nemen. Mij zul je dit soort feedback's niet meer zien plaatsen, hoewel ik er toch bij wil zeggen dat dit niet kwaad bedoeld was, maar eerder om mensen ervan te weerhouden bij een doorverkoper keys aan te schaffen.

Overigens wil ik echt geen sites promoten zoals hierboven vermeld wordt, maar dat lijkt me ook wel duidelijk. Meneer blijkt hier gewoon wat frustaties te krijgen omdat hij zelf op deze manier een paar eurotjes verdient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
NMe schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:10:
Ten eerste: vragen om andere users te bannen heeft geen pas en op dat soort verzoeken gaan we sowieso nooit in.
Deze user heeft vandaag meer dan 10 negatieve feedbacks geplaatst bij leden met goede V&A historie!
Dit lijkt mij niet de bedoeling van de V&A feedbacks.

Als ik mag kiezen tussen een aankoop van een game key via engelstalige website of een tweaker met 20+ reviews dan is mij keuze zo gemaakt.

Hij verdient op zijn minst paar weken vakantie vanwege zijn gedrag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
CrazyBeaver schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:17:
[...]
Overigens wil ik echt geen sites promoten zoals hierboven vermeld wordt, maar dat lijkt me ook wel duidelijk. Meneer blijkt hier gewoon wat frustaties te krijgen omdat hij zelf op deze manier een paar eurotjes verdient.
Eerder omdat je zéér respectloos met je medetweaker om gaat, het is niet zomaar dat ik meld dat er loze beoordelingen geplaatst worden als mij dat opvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Essox Lucius
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-09 10:56
CrazyBeaver schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:17:
[...]omdat hij zelf op deze manier een paar eurotjes verdient.
En dat mag van jou niet?.....omdat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyBeaver
Ik zeg hierbij ook toe dat ik geen V&A feedback meer zal plaatsen, zoals ik hier boven al gezegd heb is dit inderdaad een hele foute manier geweest.

@CykkVii
Ik vind jou manier van aankaarten hier ook niet echt respectvol als je het mij vraagt, bijvoorbeeld ook je reactie naar Dennis toe. Ik begrijp je frustraties naar mij aangezien je hier zelf wat centen mee verdiend. Succes hiermee verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Ik ga even met de bezem er doorheen. Momentje

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CykkVii
Microkid schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:23:
Ik ga even met de bezem er doorheen. Momentje
Dankjewel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Goed. Opgeruimd. CrazyBeaver heeft mail. Laten we het daarbij laten en niet verder op de man spelen.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Essox Lucius schreef op zondag 05 oktober 2014 @ 21:18:
[...]

Hij verdient op zijn minst paar weken vakantie vanwege zijn gedrag!
Met alle respect, maar wat een andere user al dan niet verdient is onze zaak, niet de jouwe. ;)

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.