Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Grote bestand foto's

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heden is het nog steeds niet mogelijk een foto met meer dan 2MB te uploaden.
De smartphones foto's gaan daar makkelijk overheen. Dat is toch niet meer van deze tijd?
Op marktplaats kan dat wel. Gaat tweakers dit nog aanpassen?

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:33
Waarom zou Tweakers dat moeten aanpassen? Je kunt onder de 2MB toch ook prima een foto met hoge resolutie plaatsen? Gewoon zelf even verkleinen.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Aan de andere kant is er weinig tot geen reden waarom Tweakers dat niet serverside even zou kunnen resizen. Stukje gebruikersgemak. :)

Dit is trouwens niet echt wat voor V&A Feedback, eerder voor Mooie Features. Ik geef je topic even een tikje. ;)

VA>>MF

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-11 11:24
Je zou helemaal geen foto's van 2MB moeten willen posten...
Denk eens aan alle mensen die op tweakers zitten via hun telefoon. Dan komen ze bij een post van jou en is hun datalimiet er voor de hele maand meteen doorheen.

Als je grote foto's wilt posten zijn er genoeg gratis hosts. En dan post je netjes een thumbnail van 100kb ofzo.

TheS4ndm4n#1919

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt.
Het is inderdaad het gebruikersgemak.
Ik denk dat de 2MB echt uit een ander tijd stamt.
Zoals gezegd kan het bij marktplaats gewoon wel. En dat is toch ook een concurrent?
Ik neem aan dat de extra serverside tegenwoordig goedkoper is dan vroegah.

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-11 21:00
RocketKoen schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 18:08:
Je zou helemaal geen foto's van 2MB moeten willen posten...
Denk eens aan alle mensen die op tweakers zitten via hun telefoon. Dan komen ze bij een post van jou en is hun datalimiet er voor de hele maand meteen doorheen.

Als je grote foto's wilt posten zijn er genoeg gratis hosts. En dan post je netjes een thumbnail van 100kb ofzo.
Ben ik geheel met je eens, foto's van 2MB voor op een website is simpelweg zonde van de ruimte. Maar waarom zou men dat dan extern moeten hosten of met de hand moeten omzetten? Dat zou op tweakers toch een koud kunstje 'on the fly' moeten zijn?

Ik ben er ook helemaal voor, zou een prachtige nieuwe feature zijn... gewoon uploaden die hap en Tweakers serveert ze zoals ze het liefst willen hebben. Als marktplaats het kan ;)

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:11

rob_erwt

What does this button do?

Dubbel met Uploadlimiet voor V&A foto's omhoog, dus deze doe ik naar het archief.

Never underestimate the power of stupid people in large groups

Pagina: 1