Wellicht is dit al eerder aangekaart. Het zou handig zijn als de uploadlimiet voor foto's bij een V&A advertentie omhoog kan naar bijvoorbeeld 5mb per bestand. een limiet van 2 mb is echt niet meer van deze tijd hoor..
Misschien ben ik heel ouderwets, hoor, maar volgens mij kun je in 2MB ontzettend veel detail kwijt voor een plaatje dat online bekeken wordt?
Dan moet er serverside maar geresized worden. 
Dat geldt overigens voor alle plaatjes die zo her en der geüpload kunnen worden, zoals ook avatars en profielafbeeldingen, met het brede publiek dat tweakers tegenwoordig trekt zijn er veel gebruikers die moeite hebben met zelf resizen.
Dat geldt overigens voor alle plaatjes die zo her en der geüpload kunnen worden, zoals ook avatars en profielafbeeldingen, met het brede publiek dat tweakers tegenwoordig trekt zijn er veel gebruikers die moeite hebben met zelf resizen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
bedankt voor je aanvulling. zelf wil ik nog toevoegen dat features er tenslotte ook zijn voor het gemak van de mens..Dirk schreef op vrijdag 03 oktober 2014 @ 12:37:
Dan moet er serverside maar geresized worden.
Verwijderd
Helemaal mee eens.
Marktplaats kan foto's meer dan 2 mb uploaden.
Ik denk dat het ook geen probleem moet zijn om de foto's door tweakers automatisch te verwijderen indien het product verkocht is.
Marktplaats kan foto's meer dan 2 mb uploaden.
Ik denk dat het ook geen probleem moet zijn om de foto's door tweakers automatisch te verwijderen indien het product verkocht is.
[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2014 18:17 ]