12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
En weet je zeker dat je niet op een van de twee plekken (doorrekenen bestelkosten of bewerken van de lijst) af en toe op bepaalde knopjes drukt die ervoor zorgen dat de producten verborgen worden?
En van dat laatste ben ik 99% zeker dat ik daar niet op klik
[ Voor 3% gewijzigd door MK_ op 03-10-2014 07:49 ]
12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered
Vandaag is het weer gebeurt, ergens tussen 15u00 en 18u00 (preciezere tijdsindicatie kan ik helaas niet geven).
Ook weer met exact het zelfde product, de pricewatch: Intel Core i5-4460 Boxed
Je hebt (met het ip van bovenstaande reactie) deze wenslijst iets voor 18u bewerkt: wenslijst: Bananabox
En verder heb je met dat ip tussen 15u en 18u geen requests gedaan.
Dat deed je om 2014-10-18 17:38:17
En het eerste wat je deed was de i5-4460 verwijderen, om 2014-10-18 17:38:20
Daarna verwijderde je nog 4 andere producten eruit.
Ik kan niet al je bewerkingen zien, maar het verwijderen is toevallig iets dat los in de logs staat.
Vooralsnog ga ik er dus van uit dat het allemaal op je eigen handelingen is terug te voeren. Aangezien je nooit die 4460 had kunnen verwijderen om 17:38u, als ie niet in het lijstje zou zijn geweest, ga ik er bovendien van uit dat ie tot 17:38u in de lijst stond en toen verdwenen is omdat je 'm zelf verwijderde...
Tenzij je het over een andere lijst hebt natuurlijk, maar dan moet je even precies melden welke lijst het was en hoe lang ie al die 4460 had moeten hebben volgens jou. De kans dat ik nog alles kan terughalen is vrij klein, maar wie weet
En dan heb ik het al opgeschoond, had er eerst in de 80ACM schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 10:28:
Je hebt momenteel 38 wenslijsten... het is ietwat onhandig dan precies achterhalen wat nou waar mis ging of om welke het volgens jou ging...
Dat klopt, via een DM had van Bananendoos een lijstje ontvangen voor een PC, had deze gekopieerd en deze aangepast (zo is wenslijst: Bananabox) ontstaan. Hierin stond eerst een i5 4460, deze heb ik verwijderd.Je hebt (met het ip van bovenstaande reactie) deze wenslijst iets voor 18u bewerkt: wenslijst: Bananabox
Klopt, daartussen moest ik werken en etenEn verder heb je met dat ip tussen 15u en 18u geen requests gedaan.
Klopt, een voeding, RAM, koeler en kastDat deed je om 2014-10-18 17:38:17
En het eerste wat je deed was de i5-4460 verwijderen, om 2014-10-18 17:38:20
Daarna verwijderde je nog 4 andere producten eruit.
wenslijst: i5 €700 mATXIk kan niet al je bewerkingen zien, maar het verwijderen is toevallig iets dat los in de logs staat.
Vooralsnog ga ik er dus van uit dat het allemaal op je eigen handelingen is terug te voeren. Aangezien je nooit die 4460 had kunnen verwijderen om 17:38u, als ie niet in het lijstje zou zijn geweest, ga ik er bovendien van uit dat ie tot 17:38u in de lijst stond en toen verdwenen is omdat je 'm zelf verwijderde...
Tenzij je het over een andere lijst hebt natuurlijk, maar dan moet je even precies melden welke lijst het was en hoe lang ie al die 4460 had moeten hebben volgens jou. De kans dat ik nog alles kan terughalen is vrij klein, maar wie weet
Volgens mij vrijdag aangemaakt
wenslijst: i5 €900
wenslijst: i5 €1000 Rood-zwart
wenslijst: Jarne :)
In deze lijstjes stond hij er eerst in, nu niet meer
wenslijst: i5 €600
wenslijst: i5 €625
wenslijst: i5 €700
wenslijst: i5 €800
Denk ook sinds 4 oktober, ondertussen er al weer ingezet
Ik weet dat dumpen niet mag, maar ik doe het toch
Ik bump het even, anders is het misschien straks te laat om de logs op te halen

Als ik dan de lijst openklik:

Met de andere lijsten precies hetzelfde. Bij mijn eigen wenslijsten gaat het wel goed.
... en gaat over tot de orde van de dag
[ Voor 60% gewijzigd door Raven op 22-10-2014 21:47 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Aardig dat je het even meldP_Tingen schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:25:
Er is iets geks aan de hand met je wenslijsten. Toen ik keek viel mijn oog op je BBG November lijst. Ik dacht: wtf zitten daar 18 items in?
[afbeelding]
Als ik dan de lijst openklik:
[afbeelding]
Met de andere lijsten precies hetzelfde. Bij mijn eigen wenslijsten gaat het wel goed.
Maar ik was je al voor:
[bug]Dubbele prijzen wenslijst
Raven schreef op woensdag 22 oktober 2014 @ 21:46:
Dat van die dubbele aantallen is bekend en al de nodige keren gemeld
... en gaat over tot de orde van de dag
En doordat ik 'm gemist heb is het ook een beetje te lang geleden om nog enigszins efficient in de logbestanden te graven
Maar ik snap ook niet zo goed wat je met deze lijst probeert duidelijk te maken.MK1998NL schreef op zondag 19 oktober 2014 @ 13:45:
wenslijst: i5 €700 mATX
Volgens mij vrijdag aangemaakt
wenslijst: i5 €1000 Rood-zwart
wenslijst: Jarne :)
In deze lijstjes stond hij er eerst in, nu niet meerStond erin sinds (ruwe gok) 4 oktober.
wenslijst: i5 €600
wenslijst: i5 €625
Denk ook sinds 4 oktober, ondertussen er al weer ingezet
Dus hoewel ik graag een eventuele bug oplos (of duidelijker krijg dat het toch aan jezelf ligt
Hoewel ik niet kan garanderen dat het hiermee lukt om het probleem te vinden, zou het mooi zijn als je deze informatie dan hebt:
- Welke wenslijst veranderde zonder jouw toedoen
- Welk product dan verdween
- Wanneer dat gebeurde (of een zo goed mogelijke schatting van tijdstippen waartussen het gebeurt moet zijn)
En nog andere dingen die kunnen helpen:
- Hoe je die wenslijst aanmaakte (copy van een ander? Zelf nieuw gemaakt?)
- Wat je eventueel rond die tijd op de site deed
- Hoe de producten er in kwamen (indien copy, dan evt of je zelf nog producten had toegevoegd of weggehaald).
En het is dus het minst verwarrend als je die wenslijst daarna niet aanpast om 'm weer te corrigeren, je mag uiteraard wel andere aanmaken (hoewel dat natuurlijk ook een mogelijk oorzaak kan zijn
JammerACM schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 20:30:
Ik had deze reactie van je gemist.
En doordat ik 'm gemist heb is het ook een beetje te lang geleden om nog enigszins efficient in de logbestanden te graven
Dat waren alle lijstjes waar de i5 4460 Boxed in stond. Hier had ik ook ongeveer een schatting gemaakt waneer ik die in het lijstje had gezet. Dat had je volgens mij gevraagd, maar ik kan het ook fout hebben[...]
Maar ik snap ook niet zo goed wat je met deze lijst probeert duidelijk te maken.
Als het nog eens gebeurd zal ik het even roepen. Ik zal er dan ook proberen aan te denken de lijstjes niét aan te passen. Het kopiëren van een bepaald lijstje waar het desbetreffende product is verdwenen en die aanpassen heeft toch geen effect op de logs (van dat lijstje in ieder geval)? Dan kan ik me nog enigzins behelpen in het DAA.Dus hoewel ik graag een eventuele bug oplos (of duidelijker krijg dat het toch aan jezelf ligt) kan ik nu even niets hiermee. Heb je nog hele recente voorbeelden, waarbij je bij voorkeur zelf helemaal niets hebt aangepast? Als jij zelf weer gaat lopen corrigeren en aanpassen, dan wordt voor ons uiteraard nog lastiger om iets zinnigs te kunnen zeggen.
Recente voorbeelden heb ik helaas niet. Zodra ik nog eentje tegen kom trek ik nog wel eens aan de bel.
Ik zal bij de volgende keer dat het gebeurd duidelijk de bovenstaande vragen te antwoordenHoewel ik niet kan garanderen dat het hiermee lukt om het probleem te vinden, zou het mooi zijn als je deze informatie dan hebt:
- Welke wenslijst veranderde zonder jouw toedoen
- Wanneer dat gebeurde (of een zo goed mogelijke schatting van tijdstippen waartussen het gebeurt moet zijn)
En nog andere dingen die kunnen helpen:
- Hoe je die wenslijst aanmaakte (copy van een ander? Zelf nieuw gemaakt?)
- Wat je eventueel rond die tijd op de site deed
- Hoe de producten er in kwamen (indien copy, dan evt of je zelf nog producten had toegevoegd of weggehaald).
En het is dus het minst verwarrend als je die wenslijst daarna niet aanpast om 'm weer te corrigeren, je mag uiteraard wel andere aanmaken (hoewel dat natuurlijk ook een mogelijk oorzaak kan zijn).
Vandaag om 20u21 (wo 12/11/14) is niét de i5 4460 uit het lijstje verdwenen, maar het product pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB
De gestelde vragen:
Ik weet dit niet 100% zeker, maar het zijn verschillende van deze lijstjes:Welke wenslijst veranderde zonder jouw toedoen
20u21, 20u22- Wanneer dat gebeurde (of een zo goed mogelijke schatting van tijdstippen waartussen het gebeurt moet zijn)
Allemaal door mij zelf aangemaakt, en bestonden al een tijdjeHoe je die wenslijst aanmaakte (copy van een ander? Zelf nieuw gemaakt?)
Ik ging eens kijken op het DAA, waar een net nieuw topic was. Voor de PC wou ik een HDD toevoegen aan een reeds bestaande lijst. Automatisme: zoekbalk-->WD Blue 1TB-->eerste link. Weer klikken op "Willen", viel me op dat er bij geen wenslijstjen linkjes stonden. Klikte nog eens op "Willen", zodat het lijstje met de wenslijstes weg gaat stond er onder het getal met de hoeveelheid mensen die ook dat product in hun lijstje staat er ook een vinkje staat. Het product zou dus in één van mijn wenslijstjen moeten staan. Niet dus.- Wat je eventueel rond die tijd op de site deed
Zie hierboven- Hoe de producten er in kwamen (indien copy, dan evt of je zelf nog producten had toegevoegd of weggehaald).
Hopelijk hebben jullie hier genoeg aan, voldoende informatie.
Na 24 uur mag dat, toch?
Neen.Alle topics hier worden frequent bekeken door leden van ons technology-team. Topics 'kicken' is dus niet nodig;
I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.
Oei. Hier staat dat het binnen 24 uur niet mag (na 24 uur dus wel
BronJe probleem binnen 24 uur met een 'schopreactie' onder de aandacht brengen. Als je iets nieuws toe te voegen hebt aan je topic binnen die 24 uur en je bent zelf de laatste poster, dan kun je je post bewerken.
In dit geval had bumpen best gemogen, maar helaas weer over het hoofd gezien. Een DM zal beter werken in dit geval...MK1998NL schreef op donderdag 20 november 2014 @ 21:13:
7 dagen geleden voor het laatst gebumd, na vandaag verwijnt hij uit het lijstje. En dat laten we niet gebeuren
En het is nogal bewerkelijk om dingen uit te zoeken, dus ik weet niet of ik er vandaag tijd voor ga hebben.
Het blijft sowieso een bijzonder vreemd probleem waar ook maar 1 gebruiker over klaagt. Dat ie klaagt is prima, maar het is natuurlijk lastig te bepalen of MK1998NL gewoon een prutser met een slecht geheugen is (maar met zoveel voorbeelden zou je denken van niet
Had je die WD Blue wel uit een andere lijst verwijderd? Heb je 'm toevallig via die checkbox op de WD-blue pagina ("ik wil 'm") uitgevinkt?MK1998NL schreef op woensdag 12 november 2014 @ 20:37:
Vandaag om 20u21 (wo 12/11/14) is niét de i5 4460 uit het lijstje verdwenen, maar het product pricewatch: WD Blue WD10EZEX, 1TB
De gestelde vragen:
[...]
Ik weet dit niet 100% zeker, maar het zijn verschillende van deze lijstjes:
[...]
20u21, 20u22
Maar stond die nieuwe hdd nou wel of niet al bij wenslijsten van je? Want het was blijkbaar een nieuwe HDD... of was ie alleen nieuw voor die ene lijst waar je 'm bij wilde stoppen en had ie al bij de anderen moeten staan?Ik ging eens kijken op het DAA, waar een net nieuw topic was. Voor de PC wou ik een HDD toevoegen aan een reeds bestaande lijst. Automatisme: zoekbalk-->WD Blue 1TB-->eerste link. Weer klikken op "Willen", viel me op dat er bij geen wenslijstjen linkjes stonden. Klikte nog eens op "Willen", zodat het lijstje met de wenslijstes weg gaat stond er onder het getal met de hoeveelheid mensen die ook dat product in hun lijstje staat er ook een vinkje staat. Het product zou dus in één van mijn wenslijstjen moeten staan. Niet dus.
Misschien dat ik vandaag tijd heb om er naar te kijken. Maar kan helaas niets beloven
Als je weer van plan bent te bumpen; de kans dat ik het over het hoofd zie is vrij groot: een DM zal beter werken
Als het niet opgelost word stuur ik de volgende keer wel een DMACM schreef op vrijdag 21 november 2014 @ 08:10:
[...]
[...]
In dit geval had bumpen best gemogen, maar helaas weer over het hoofd gezien. Een DM zal beter werken in dit geval...
En het is nogal bewerkelijk om dingen uit te zoeken, dus ik weet niet of ik er vandaag tijd voor ga hebben.
Zover ik weet heb ik geen slecht geheugenHet blijft sowieso een bijzonder vreemd probleem waar ook maar 1 gebruiker over klaagt. Dat ie klaagt is prima, maar het is natuurlijk lastig te bepalen of MK1998NL gewoon een prutser met een slecht geheugen is (maar met zoveel voorbeelden zou je denken van niet) of dat er inderdaad ergens een obscure bug zit.
Nope, de HDD staat eigenlijk vast in de lijstjes en verwijder ik niet, als het nodig is geef ik gewoon een alternatief. Lijstjes blijven normaliter hetzelfde.[...]
Had je die WD Blue wel uit een andere lijst verwijderd? Heb je 'm toevallig via die checkbox op de WD-blue pagina ("ik wil 'm") uitgevinkt?
Hij was alleen nieuw voor het lijstje waar ik hem in wou stoppen, in de andere lijstjes stond hij er al een redelijke tijd in.[...]
Maar stond die nieuwe hdd nou wel of niet al bij wenslijsten van je? Want het was blijkbaar een nieuwe HDD... of was ie alleen nieuw voor die ene lijst waar je 'm bij wilde stoppen en had ie al bij de anderen moeten staan?
Ik zal er aan denken!Misschien dat ik vandaag tijd heb om er naar te kijken. Maar kan helaas niets beloven
Als je weer van plan bent te bumpen; de kans dat ik het over het hoofd zie is vrij groot: een DM zal beter werken
Ze staan ook nog erbij als 'verwijderd', dus ze zullen er een keer in gestaan hebben
Alleen waarom ze er als verwijderd staan?
Dat is inderdaad de vraag, en dat is ook hetgene wat ik niet snapACM schreef op zaterdag 22 november 2014 @ 10:31:
[...]
Ze staan ook nog erbij als 'verwijderd', dus ze zullen er een keer in gestaan hebben
Alleen waarom ze er als verwijderd staan?
Vandaag is het weer gebeurt. Nou ja, het is nog een paar keer gebeurd, maar meer informatie heb ik niet gekregen toen. Vandaag echter om 20u38-20u39 wel. Ik wou de Cooler Master N300 toevoegen aan mijn wenslijstjes. Ik zoekte het product op, en kwam uit op deze pagina:
http://tweakers.net/product/327605/cooler-master-n300/
Hierbij klikte ik dus op willen, niet bewust dat ik niet hier was:
pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed)
Maar gaan probleem, dan krijg je gewoon zo'n leuke pop-up waar je de gewenste versie kan kiezen ("Welke productvariant wil je toevoegen?"). Hierbij klikte ik dus op KKN1 (Closed). Na het klikken op verder zag ik dus hetzelfde als normaal, alleen dan waren er geen vinkjes meer.
Het zou dus ook de andere 2 gevallen verklaren met de i5 4460 en de WD Blue, niet dat ze van de specifieke product pagina, maar via de andere pagina's:
http://tweakers.net/product/376910/intel-core-i5-4460/
http://tweakers.net/product/317666/wd-blue-wd10ezex/
Zo lijkt het toch een beetje een verband met alles te hebben.
Ah en daarmee kan ik het inderdaad reproducerenMK1998NL schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 20:50:
Ik zoekte het product op, en kwam uit op deze pagina:
http://tweakers.net/product/327605/cooler-master-n300/
Hierbij klikte ik dus op willen, niet bewust dat ik niet hier was:
pricewatch: Cooler Master N300 (KKN1, closed)
Maar gaan probleem, dan krijg je gewoon zo'n leuke pop-up waar je de gewenste versie kan kiezen ("Welke productvariant wil je toevoegen?"). Hierbij klikte ik dus op KKN1 (Closed). Na het klikken op verder zag ik dus hetzelfde als normaal, alleen dan waren er geen vinkjes meer.
Nadat je een specifieke uitvoering (dezelfde die je reeds had) hebt gekozen in die popup, staat de lijst waar ie al in zit niet aangevinkt. Als je 'm dan opslaat wordt ie overal weggehaald, behalve waar e.e.a. aangevinkt stond.
Dat laatste deel klopt, maar dat die lijst(en) niet aangevinkt stonden uiteraard niet...
Ik heb er intern een bugreport voor gemaakt en klaargezet voor de volgende iteratie (of het ook echt dan wordt ingepland is uiteraard nog afwachten).
[ Voor 6% gewijzigd door ACM op 14-01-2015 21:33 ]
Dit topic is gesloten.
![]()