Levertijden onder telecomproviders?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kipfel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-09 13:53
Ik vroeg mij af waarom de levertijdentopics nog onder het telecomproviders forum vallen? Met de huidige naamgevingen en omschrijvingen lijkt me dat niet meer logisch.
Je moet het net toevallig weten omdat het altijd al zo was.

Een apart forum of gewoon bij de subfora in (levertijden van wearables in het wearables forum) lijkt met logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
We willen die topics niet in de technologiefora hebben, simpelweg omdat ze daar niets mee te maken hebben en het toch vooral dumpbakken zijn van oneliners, met veel gefrustreerde reacties over waarom die levering toch zo lang duurt. In het verleden is er dan maar voor gekozen om ze bij TP te plaatsen, omdat mobiele apparaten toch vaak in combinatie met een telecomprovider worden gekozen.

Het is niet ideaal, maar er is vooralsnog geen betere plaats. Wat mij betreft past het beter in Shopping Forum, maar ik geloof dat men daar de topics niet wil hebben :P

Deze discussie is overigens ook al een aantal keren gevoerd in Ideeën- & Feedbacktopic voor Mobile.

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 02-10-2014 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Inderdaad, die willen we niet in SF ;)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.