[forum? global?] Notificatie-settings wordt niet gehonoreerd

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
L.S.,

In mijn voorkeuren heb ik overduidelijk staan:

[b]Ontvang een notificatie als Tweakers een algemene aankondiging doet[/]

Algemene aankondigingen <uitgevinkt> <uitgevinkt>

Helaas zag ik zojuist tóch een of andere notificatie dat Tweakers genomineerd was voor een of andere verkiezing en dat ik prijzen zou kunnen winnen.

Er gaat mijns inziens blijkbaar iets mis met het notificatie-voorkeursysteem? Mijn setting wordt namelijk niet gehonoreerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:44

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Dit is al zo vaak langsgekomen, dat je 't redelijk makkelijk met een search kan vinden. De melding over website van 't jaar is geen notificatie waar je instellingen op doelt.

* Hero of Time gaat even zoeken. * Hero of Time heeft gevonden.
Je eigen topic van een half jaar geleden nota bene! [Bug] Aankondiging ondanks voorkeur / tegenstrijdigheid

[ Voor 28% gewijzigd door Hero of Time op 01-10-2014 21:10 ]

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Ah, hendig, naar Mooie Features verplaatst..

Nou ja, als "[het] al zo vaak [is] langsgekomen", dan is 't misschien eens iets om wat aan te doen hè 8)7

Als mensen op spam zitten te wachten, dan hadden ze 't vinkje niet uitgevinkt…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob_erwt
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:57

rob_erwt

What does this button do?

De originele was verplaatst omdat het niet een bug was (het is zo bedoeld), maar een verandering in de werking.

Ik heb in [Bug] Aankondiging ondanks voorkeur / tegenstrijdigheid een verwijzing gemaakt naar dit topic (en het dus gekicked/onder de aandacht van het Productteam gebracht en dit topic gaat naar het archief omdat het dubbel is.

Updates/opmerkingen/aanvullingen mogen (en komen) in het andere topic. Overigens willen we met liefde er wat doen, net als aan die andere tientallen verzoekjes en eigenaardigheden die nog actueel zijn...

Never underestimate the power of stupid people in large groups