Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Gamen en heel soms iets recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Rond de 700-850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Nee, dit word mijn eerste game PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. 1 videokaart is genoeg. Een SSD kan ik er altijd nog bijkopen als ik het echt nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Nvidia en Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Veel FPS tijdens het gamen, dat is eigenlijk het enigste wat ik wil.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Waarschijnlijk wel maar dat doe ik pas als het echt nodig is.
Ik wil graag alle nieuwe spellen spelen zoals Battlefield 4, Fallout 4 maar ook oudere spellen zoals CSGO en GTA SA.
Ten eerste heb ik een paar vragen:
1. Kan ik deze videokaart overclocken?
2. Na hoeveel jaren word het tijd om te gaan upgraden?
3. Hoeveel FPS krijg ik ongeveer op Battlefield 4 ultra?
Als jullie nog tips hebben en nog andere parts aanraden laat dat dan even weten.
Hier is mijn lijstje.
Alvast bedankt!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen? Gamen en heel soms iets recorden.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn. Rond de 700-850 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model Nee, dit word mijn eerste game PC.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zijn twee videokaarten en drie voedingen wel genoeg? 16 SSD's in RAID-5? Vertel ons meer over het systeem van je dromen. 1 videokaart is genoeg. Een SSD kan ik er altijd nog bijkopen als ik het echt nodig heb.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden. Nvidia en Intel.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen. Veel FPS tijdens het gamen, dat is eigenlijk het enigste wat ik wil.
Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen? Waarschijnlijk wel maar dat doe ik pas als het echt nodig is.
Ik wil graag alle nieuwe spellen spelen zoals Battlefield 4, Fallout 4 maar ook oudere spellen zoals CSGO en GTA SA.
Ten eerste heb ik een paar vragen:
1. Kan ik deze videokaart overclocken?
2. Na hoeveel jaren word het tijd om te gaan upgraden?
3. Hoeveel FPS krijg ik ongeveer op Battlefield 4 ultra?
Als jullie nog tips hebben en nog andere parts aanraden laat dat dan even weten.
Hier is mijn lijstje.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5-4690K Boxed | € 204,90 | € 204,90 |
1 | MSI H97M-G43 | € 74,95 | € 74,95 |
1 | MSI GeForce GTX 770 2GB Gaming | € 265,- | € 265,- |
1 | Seagate Desktop HDD, 1TB | € 46,- | € 46,- |
1 | Cooler Master K380 | € 37,50 | € 37,50 |
1 | Scythe Mugen 4 | € 32,50 | € 32,50 |
1 | Crucial Ballistix Tactical BLT2C4G3D1608ET3LX0CEU | € 67,95 | € 67,95 |
1 | Asus DRW-24F1ST Zwart | € 14,90 | € 14,90 |
1 | Cooler Master B600 | € 44,95 | € 44,95 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 788,65 |