Kijk maar in je inboxAquafreak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:53:
[...]
En je bent waarschijnlijk niet de eerste![]()
Maar veel plezier er mee
Aquafreak schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 21:53:
[...]
En je bent waarschijnlijk niet de eerste![]()
Maar veel plezier er mee
Beste Tweakers, neem de moeite om eens terug te bladeren en wat oude codes te proberen.
Zojuist deze gevonden en geclaimd
Zo meteen het 2e toestel bestellen zodat ook de vrouw aan de slag kan.
duderuud bedankt

Zojuist deze gevonden en geclaimd
Zo meteen het 2e toestel bestellen zodat ook de vrouw aan de slag kan.
duderuud bedankt
duderuud schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 21:48:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Tel er 7 bij op bij het laatste getal en de claim is voor jou!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Alstu
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Niet offtopic bedoelt, maar ik heb dus
3 dagen geleden invites aan de volgende personen gegeven:
*knip*
Omdat ze als eerste reageerden bij V&A. Ik krijg er net zo'n slecht gevoel bij als een andere mede tweaker, die hem vervolgens probeerde te ruilen voor steamgames. Wat denken jullie, moet ik alsnog de links hier dumpen?
3 dagen geleden invites aan de volgende personen gegeven:
*knip*
Omdat ze als eerste reageerden bij V&A. Ik krijg er net zo'n slecht gevoel bij als een andere mede tweaker, die hem vervolgens probeerde te ruilen voor steamgames. Wat denken jullie, moet ik alsnog de links hier dumpen?
[ Voor 17% gewijzigd door gambieter op 09-10-2014 10:18 ]
Zijn ze al geclaimd door hen? Dan kan je ze hier niet neer zetten.
Als ze niet geclaimd zijn, tsja jammer dan pech gehad en delen met iemand die hem wel wilt.
Edit: Mijn nieuwe puzzel is inmiddels klaar. Morgen rond de klok van 10:00 gaat hij online. De invite zit volledig in de puzzel verwerkt.
Als ze niet geclaimd zijn, tsja jammer dan pech gehad en delen met iemand die hem wel wilt.
Edit: Mijn nieuwe puzzel is inmiddels klaar. Morgen rond de klok van 10:00 gaat hij online. De invite zit volledig in de puzzel verwerkt.
[ Voor 30% gewijzigd door Quad op 09-10-2014 00:18 ]
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Nee, als ze al geclaimd waren dan had ik dit nooit gepost. Het gaat om het feit dat ik ze graag op T.net wilde delen en dat er tot op heden, bij mijzelf, extreem slechte ervaringen zijn via V&A. (En ik bied ze alleen maar gratis aan in de hoop dat er gebruik van wordt gemaakt)Quad schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 00:11:
Zijn ze al geclaimd door hen? Dan kan je ze hier niet neer zetten.
Kortom; niet geclaimd; vage 'newish' accounts...
Denk dat ik de invites hier morgen met je mee deel
edit:
Zie m'n vorige posts, heb al 5 OPO's op mijn naam staan en tot op heden mijn 'fair share' al gedaan bij desbetreffende fora/mensen. Vandaar dat ik ze nu hier deel en me een beetje verwonder
[ Voor 11% gewijzigd door LinuX-TUX op 09-10-2014 01:02 ]
Verwijderd
Een invite kan je vaker dan 1x gebruiken heb ik ontdekt.
1) claim de invite, en zet de bestelling in je winkelwagen, reken nog NIET af
2) laat de invite aflopen (na 1 dag dus), de invite komt dan weer vrij en is weer te claimen
3) reken nu de bestelling af
Voorwaarde is natuurlijk wel dat de invite langer dan 1 dag geldig is.
1) claim de invite, en zet de bestelling in je winkelwagen, reken nog NIET af
2) laat de invite aflopen (na 1 dag dus), de invite komt dan weer vrij en is weer te claimen
3) reken nu de bestelling af
Voorwaarde is natuurlijk wel dat de invite langer dan 1 dag geldig is.
Is al meermaals gezegd, maar ik herhaal het nog maar eens:
Er zijn veel invite-codes die op dit forum gepost zijn die geclaimed werden;
Maar als er niet overgegaan wordt tot betaling binnen de 24 uur, kunnen deze invites (indien ze langer dan 24 uur geldig zijn) nog eens geclaimed worden. Dus voor de mensen die nog geen invite hebben, blader een paar pagina's terug en probeer de invites nog eens. Zelf ik heb ik de mijne ook zo gevonden.
Er zijn veel invite-codes die op dit forum gepost zijn die geclaimed werden;
Maar als er niet overgegaan wordt tot betaling binnen de 24 uur, kunnen deze invites (indien ze langer dan 24 uur geldig zijn) nog eens geclaimed worden. Dus voor de mensen die nog geen invite hebben, blader een paar pagina's terug en probeer de invites nog eens. Zelf ik heb ik de mijne ook zo gevonden.
Ik heb met succes deze oude code geclaimd! Telefoon is al besteld en betaald.duderuud schreef op dinsdag 07 oktober 2014 @ 17:39:
Members only:
Verander de Y's voor K's
duderuud bedankt!!!
Ook de gevers van de tip om oude codes te checken......bedankt!
Thank voor de tip Stemar.
Even een paar pagina's terug gekeken en na een code of 15 een ongeclaimde gevonden.
Besteld en payed.:)
Even een paar pagina's terug gekeken en na een code of 15 een ongeclaimde gevonden.
Besteld en payed.:)
*knip* hier is het topic niet voor bedoeld
[ Voor 86% gewijzigd door gambieter op 09-10-2014 10:19 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Inderdaad gewoon wat oude invites van de laatste dagen proberen en je vindt er wel eentje.
Bedankt voor de tip!
En ik denk 'gyedema' voor de invite, ben niet meer zeker
Bedankt voor de tip!
En ik denk 'gyedema' voor de invite, ben niet meer zeker

Succes! De volledige invite zit erin, alleen even de koppelstreepjes toevoegen.
Ding je NIET serieus mee naar de invite, post je resultaat pas nadat hij geclaimd is en niet ervoor, zo kan iemand die hem niet maakt ermee vandoor gaan.
⏩ PVOutput☀️
Geclaimed, bedankt!Quad schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 10:34:
[afbeelding]
Succes! De volledige invite zit erin, alleen even de koppelstreepjes toevoegen.
Ding je NIET serieus mee naar de invite, post je resultaat pas nadat hij geclaimd is en niet ervoor, zo kan iemand die hem niet maakt ermee vandoor gaan.
[ Voor 9% gewijzigd door Poeles op 09-10-2014 11:03 ]
Veel plezier ermee:
Members only:
Inloggen
Bedankt. Ik heb een maatje van me er blij mee gemaakt. Ik ben nog in afwachting van de invites van mijn OPO die ik 2wk geleden ontvangen heb.CodeIT schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:04:
Veel plezier ermee:
Members only:
Zodra ik mijn invites ontvang zal ik deze uiteraard ook hier sharen.
Mooi zo, veel plezier ermee! Hopelijk is het het oplossen van de puzzel het waard.
⏩ PVOutput☀️
Members only:
Inloggen
Zelfde principe als gisteren, eerste vier letters even omwisselen met de laatste vier. Laat even weten als ie gebruikt is! Veel plezier ermee in ieder geval!
nog eentje
graag even aangeven als je geclaimt hebt!
edit
nog een:
en nog een
Members only:
Inloggen
edit
nog een:
Members only:
Inloggen
en nog een
Members only:
Inloggen
[ Voor 41% gewijzigd door 1ntroduc3 op 09-10-2014 13:30 ]
Thanks! Namens mij en een collega (we hebben nu ook besteld, dus er zal niets expired rakenDriftkikkertje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:28:
nog eentje
Members only:
edit
nog een:
Members only:
en nog een
Members only:
[ Voor 9% gewijzigd door Remcor2000 op 09-10-2014 14:48 ]
Niet zo snel, DriftikkertjeDriftkikkertje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:33:
Erg jammer dat niemand aangeeft dat ze geclaimt zijn, bedankje was wel op zijn plaats!
Ik was even de bestelling aan het afhandelen met mijn broertje (die afgelopen weekend heel jaloers was op mijn OPO). Maar namens hem dus: bedankt.
Punctuality is the politeness of kings
Deze kwam weer vrij doordat de claimer er geen gebruik van maakte...erikjannemann schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:52:
Members only:
En meteen weg, wie is het?
[ Voor 5% gewijzigd door sjococo op 09-10-2014 14:04 ]
baasdreamscape schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 14:01:
[...]
Niet zo snel, Driftikkertje
Ik was even de bestelling aan het afhandelen met mijn broertje (die afgelopen weekend heel jaloers was op mijn OPO). Maar namens hem dus: bedankt.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
028P-PXEH-RANT-LFOGQuad schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:28:
[...]
Mooi zo, veel plezier ermee! Hopelijk is het het oplossen van de puzzel het waard.
Zo vette rebus man! Zelf gemaakt? (Of zelf ingevuld?) In ieder geval leuk idee, net te laat. Agh we wachten gewoon af.
edit:typen op de tablet kan ik dus ook al niet
edit:typen op de tablet kan ik dus ook al niet

[ Voor 19% gewijzigd door hollan43 op 09-10-2014 20:13 ]
Wat codes van een paar dagen geleden gebruikt net. Deze was weer vrij / deed het. Thanks Chielmi!chielmi schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 18:06:
Nog 6 dagen geldig:
Members only:
Meld het even als je hem hebt gebruikt. Enjoy
Edit: geclaimed door een anonieme Tweaker (had Teebee een code via de mail gestuurd, bovenstaande code is door iemand anders geclaimed)
Deze is weer vrij. Ik had op hetzelfde moment nog een andere invite gekregen, en die had ik blijkbaar gebruikt, niet deze.gforcegti schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 20:39:
Heb ook nog een code weg te geven:
haa tee tee pee es://account.oneplus.net/invite/claim/
Members only:
4Z
3U
2J
1U
berichtje als je hem gebruikt hebt zou leuk zijn.
edit: en weer in gebruik
[ Voor 3% gewijzigd door defusion op 09-10-2014 22:16 ]
YAY eindelijk raak !
Hardstikke bedankt defusion !!!
*rent naar de winkel*
Hardstikke bedankt defusion !!!
*rent naar de winkel*
[ Voor 6% gewijzigd door Hightree2k op 09-10-2014 22:19 ]
2e geclaimed (was weer beschikbaar geworden), thanks! Morgen bestellen (moet nog geld van ene naar andere rekening waar ik paypal heb zetten), alvast bedankt!bowi1612 schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 20:05:
Na de vorige 3 invites hier weg gegeven te hebben heb ik nu weer 3 invites mogen ontvangen.
Bij de vorige netjes een bedankje gehad, dus we nemen aan dat dat nu ook weer gaat gebeuren. Krijg wel een goed gevoel van mensen blij maken met iets heel simpels.
Members only:
Members only:
Members only:
Verwijderd
edit ik weet niet hoe ik ze moet scrambelen
[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2014 23:09 ]
Gewoon een cijfer of letter veranderen en er bij zetten wat je veranderd hebt waar voor ...
[ Voor 5% gewijzigd door Virtua op 09-10-2014 23:13 ]
Thanks! Ga er een bestellen voor een vriend. Oude invites checken heeft inderdaad zin.Mr Magic schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 00:28:
Tegelijk met de invite die ik hier vond kreeg ik nog een tweede invite van iemand anders.
Die deel ik dus maar weer hier
Members only:
Laatste vier zijn:
W
Z
V
F
Veel plezier ermee!
[ Voor 4% gewijzigd door Gajescheren op 10-10-2014 08:06 ]
Deze heb ik gisteren geclaimd voor mijn broertje, maar de sukkel heeft ineens bedacht dat hij toch nog even geen OPO wil kopen. Als ik hem niet gebruik dan komt hij volgens mij over drie uur weer vrij.Driftkikkertje schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 13:28:
nog eentje
Members only:
Dus: maak hier vanmiddag even gebruik van!
Je hebt nog 75 minuten. Anders komt deze weer vrij.
⏩ PVOutput☀️
Damn, die was snel geclaimed. Ik refresh, klik op claim en hij was al weg.Quad schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 09:49:
[...]
Je hebt nog 75 minuten. Anders komt deze weer vrij.
Ik zag het, is de tweede keer dat deze invite niet gebruikt wordt. Hopelijk deze keer wel.
⏩ PVOutput☀️
Njah, ik blijf hopen dat ik eens snel genoeg kan klikkenQuad schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:07:
Ik zag het, is de tweede keer dat deze invite niet gebruikt wordt. Hopelijk deze keer wel.
Check, dat was ik, net iets meer geluk met de refresh blijkbaar, sorryGunirus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:05:
[...]
Damn, die was snel geclaimed. Ik refresh, klik op claim en hij was al weg.
Thnx Quad!
Dat was echt veel te snelFalco schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Check, dat was ik, net iets meer geluk met de refresh blijkbaar, sorry![]()
Thnx Quad!
Veel plezier ermee!
[ Voor 4% gewijzigd door Gunirus op 10-10-2014 11:08 ]
Die uit mijn post hierboven (de eerste van Driftkikkertje) staat in mijn account op nog 130 minuten. Geen idee of hij dan meteen weer beschikbaar is, maar dan weet je dat alvast. Zet een alarm op 13:29Gunirus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Njah, ik blijf hopen dat ik eens snel genoeg kan klikken
Staat er al, ik had gekeken wanneer jij gepost had en een alarm op :28 gezetdreamscape schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:20:
[...]
Die uit mijn post hierboven (de eerste van Driftkikkertje) staat in mijn account op nog 130 minuten. Geen idee of hij dan meteen weer beschikbaar is, maar dan weet je dat alvast. Zet een alarm op 13:29
Ik heb een invite gescoord voor een collega. Deze ziet er waarschijnlijk vanaf omdat ie niet van zijn Iphone 5 af kan komen op marktplaats 
Kan ik nog iets doen met deze invite? Kan ik hier een nieuwe invite van genereren? Is deze vanzelf weer actief als deze verloopt?
Kan ik nog iets doen met deze invite? Kan ik hier een nieuwe invite van genereren? Is deze vanzelf weer actief als deze verloopt?
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
You're welcome, wel gebruiken hè.Falco schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:07:
[...]
Check, dat was ik, net iets meer geluk met de refresh blijkbaar, sorry![]()
Thnx Quad!
⏩ PVOutput☀️
Het is voor mijn vriendin. Ik vind het zelf een mooi ding met goede specs, maar het is nog weer groter dan mijn toch al best forse Nexus 5....
Dat laatste.. Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat ie verloopt;)The Deaken schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:33:
Ik heb een invite gescoord voor een collega. Deze ziet er waarschijnlijk vanaf omdat ie niet van zijn Iphone 5 af kan komen op marktplaats
9 hrs left. Wordt het na het verlopen dan weer dezelfde invite? Of een nieuwe?Erik321 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:44:
[...]
Dat laatste.. Ik weet alleen niet hoelang het duurt voordat ie verloopt;)
Panta Rei "Alles stroomt en niets is blijvend;alles vergaat en niets blijft ooit hetzelfde."
Dezelfde invite. Deze word gewoon weer geactiveerd totdat iemand anders em claimt:) Jij bvThe Deaken schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:46:
[...]
9 hrs left. Wordt het na het verlopen dan weer dezelfde invite? Of een nieuwe?
Ah, oké. Ik wacht de collega nog ff af en anders gooi ik hem hier wel neer.Erik321 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:48:
[...]
Dezelfde invite. Deze word gewoon weer geactiveerd totdat iemand anders em claimt:) Jij bv
Holly crap, kwam dit tegen op ebay. Ze vragen 25 USD voor een invite en al 5 verkocht 0_o
http://www.ebay.com/itm/O...hones&hash=item19f4dde728
http://www.ebay.com/itm/O...hones&hash=item19f4dde728
En, is het gelukt? Hij is bij mij uit de lijst verdwenen, maar ik moet er natuurlijk zelf niet meer op gaan klikken nuGunirus schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
Staat er al, ik had gekeken wanneer jij gepost had en een alarm op :28 gezet
Needreamscape schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 13:31:
[...]
En, is het gelukt? Hij is bij mij uit de lijst verdwenen, maar ik moet er natuurlijk zelf niet meer op gaan klikken nu
Members only:
Gebaseerd op het 64 formaat
Inloggen
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Zo was ie meteen geclaimed en niet gebruikt... Vanmiddag heb ik 'm gebruikt. Dank je wel, Jochim!JochimG schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 11:30:
Alstu
Members only:
Members only:
Inloggen
Eerst combinatie van de 4 letters omwisselen met de laatste, dan doet ie het!
Veel plezier ermee!
Dat was makkelijk. (Ik heb hem niet)glashio schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 14:43:
Members only:Gebaseerd op het 64 formaat
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. InloggenHf
Volgende keer gewoon een MD5 hash hier dumpen, dat is pas een uitdaging
Brute force, rainbow tables er tegenaan plempen ... denk niet dat het haalbaar is voor een invite expired.
Ik heb misschien nog een invite over ... zou wel een super challenge zijn
Zojuist de bovenste geclaimd, thx!spartacusNLD schreef op maandag 06 oktober 2014 @ 09:59:
hier heb ik er 3:
Members only:
Members only:
Members only:
succes!!!
edit:
en ze zijn allemaal al weg... (letterlijk paar seconden)
wie heeft ze?? graag ff reactie aub
[ Voor 89% gewijzigd door EvolutionX op 10-10-2014 16:55 ]
Pfoe, vorige ronde waren het er 20k. Denk dat ze op deze manier het pre-order systeem enigszins willen ontlasten.
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar de werkelijke verkoopcijfers van de OnePlus One.
⏩ PVOutput☀️
Net emailadres ingevuld bij de 'roundup#2'. Denk dat het gelukt is:)
Members only:
Inloggen
en binnen de paar seconden geclaimd zonder berichtje ...bloc200 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:08:
Members only:

Members only:
Inloggen
E 9 2 N
F M C K
Veel plezier ermee. Heb ze geprobeerd te slijten via V&A (gratis), tot op heden 3 v/d 6 goed gegaan, 1 expired. Zal de laatste 2 niet laten verpieteren, ze hebben 2,5 dag de tijd gehad. (1 was wel al geclaimd maar kwam net weer vrij...)
Remark: Ze zijn nog 18 uur goed!
edit:
And they're gone. Binnen 2 minuten Inmiddels wel al geordered/used? Of nog steeds in claim status?bloc200 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:15:
[...]
en binnen de paar seconden geclaimd zonder berichtje ...
[ Voor 25% gewijzigd door LinuX-TUX op 10-10-2014 17:51 ]
[ Voor 85% gewijzigd door gambieter op 10-10-2014 19:59 ]
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Mensen die hem niet preorderen hoeven niet te reageren.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
TOP!Amaze86 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:54:
Mensen die hem niet preorderen hoeven niet te reageren.
De 30.000 zit inmiddels al weer vol!Quad schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 16:50:
[...]
Pfoe, vorige ronde waren het er 20k. Denk dat ze op deze manier het pre-order systeem enigszins willen ontlasten.
Ik begin nu wel nieuwsgierig te worden naar de werkelijke verkoopcijfers van de OnePlus One.
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Misschien juist wel!
Around here, something radiates. (Counting Crows)
Members only:
Inloggen
Laatste 3 tekens = voornaam van eigenaar kwik-e-mart uit de simpsons. Uiteraard in hoofdletters.
Have fun.
[ Voor 26% gewijzigd door MrMaxedTank op 10-10-2014 19:20 ]
Verwijderd
BedanktMrMaxedTank schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 19:19:
Members only:
Laatste 3 tekens = voornaam van eigenaar kwik-e-mart uit de simpsons. Uiteraard in hoofdletters.
Have fun.
En elaas al weg, dat was snelLiquid schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 21:15:
Members only:
Alle 7vens zijn eigenlijk 8ten
[ Voor 5% gewijzigd door borq op 10-10-2014 22:00 ]
Claimed, thanks.rink123 schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:05:
Members only:
Move along people. Nothing to see here.
Ok. Begint spelshow te worden.. Ron Brandsteder met stokken die ui t de boom vallen, wie zijn de spelers? Hahaha
Members only:
Inloggen
Verwijderd
Thanks!JoKing schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:14:
Members only:
thanx!JoKing schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:17:
Another one...
Members only:
Nope enkel geclaimed...LinuX-TUX schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:41:
[...]
Inmiddels wel al geordered/used? Of nog steeds in claim status?
Linda de mol dankt jesigilens schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 22:31:
Members only:
hierbij 1 invite
AA = XD
Niet helemaal ontopic, maar ik weet niet of ik hier nu om moet lachen of huilen, de dommigheid: V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Zwart
60 euro voor een invite
60 euro voor een invite

inderdaad niet echt ontopic, maar dit verkoopt hem nooit..mark-k schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:08:
Niet helemaal ontopic, maar ik weet niet of ik hier nu om moet lachen of huilen, de dommigheid: V&A aangeboden: OnePlus One 64GB Zwart
60 euro voor een invite
Members only:
Inloggen
Van elke 4 letters/cijfers de laatste 2 omdraaien. Eerste dus HH0Q
Even laten weten als ie geclaimed is. Degene die m claimed veel plezier ermee!
Hopelijk kan ik iemand blij maken met de invite die ik zojuist heb ontvangen.
Laat even weten als je hem hebt gebruikt.
Laat even weten als je hem hebt gebruikt.
Members only:
Inloggen
An error occurred: This invite has already been claimed by another user.itsFuzeh schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 23:14:
Members only:
Van elke 4 letters/cijfers de laatste 2 omdraaien. Eerste dus HH0Q![]()
Even laten weten als ie geclaimed is. Degene die m claimed veel plezier ermee!
Dit topic is gesloten.