Thx! Zeer welkom :-)user-100 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 00:20:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er zijn er nog meer die weer actief staan!
Deze dusMembers only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Aub wel even melden en alleen maar claimen als je echt interesse hebt![]()
Met dank aan Glaxo.
[...]
P1ED-AEDE-L1RH-J7YW
Wees er snel bij.
Wees er snel bij.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Blijkbaar wilde de persoon die hem gisteren geclaimed had toch niet kopen. Waardoor deze nu weer beschikbaar is. Nog 45 minuten kan deze geclaimed worden en dan moet de OnePlus One binnen 24 uur gekocht worden. Claim hem alsjeblieft alleen als je ook echt wilt, en kunt, kopen.
Have Fun!
En weg is ie weer! @rens534 Veel plezier ermee!
Have Fun!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
En weg is ie weer! @rens534 Veel plezier ermee!
[ Voor 7% gewijzigd door renem op 30-09-2014 12:33 ]
dankjewel voor de invite
renem schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 12:29:
Blijkbaar wilde de persoon die hem gisteren geclaimed had toch niet kopen. Waardoor deze nu weer beschikbaar is. Nog 45 minuten kan deze geclaimed worden en dan moet de OnePlus One binnen 24 uur gekocht worden. Claim hem alsjeblieft alleen als je ook echt wilt, en kunt, kopen.
Have Fun!
Members only:
Anoniem: 448609
*knip* lees de topicwaarschuwing.
[ Voor 76% gewijzigd door gambieter op 30-09-2014 13:15 ]
Ik ben toch heel blij dat dit topic er is gekomen. Hulde voor de mensen die hier hun invites aanbieden ipv te koop zetten. Tevens ook thumbs up voor de moderators die het geduld hebben om de bedelende tweakers er tussenuit te filteren ipv het topic op slot te gooien. Ik heb zelf mijn invites al via V&A weggegeven anders had ik ze hier nog neer kunnen zetten.
Succes met de hunt verder. Het toestel is echt een aanrader!
Succes met de hunt verder. Het toestel is echt een aanrader!
(was niet de bedoeling)
[ Voor 75% gewijzigd door oinkoink12 op 30-09-2014 13:14 ]
en al verlopenjin schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:30:
Dan maar iemand anders een kans geven op mijn laatste invite
Members only:
Anoniem: 228398
Doet het helaas ook niet, maar dank voor de volhardendheidjin schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:38:
[...]
Dan maar opnieuw...
Members only:
An error occurred: This invite has already been used and cannot be claimed again.
Zal ik ook maar even de goedheiligman uit gaan hangen dan? Komtie:
Een bedankje zou fijn zijn natuurlijk
Members only:
Inloggen
thnx, zit al 2 dagen te loeren maar steeds te laat, nu heb ik 'mPetrCech_3 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:49:
Zal ik ook maar even de goedheiligman uit gaan hangen dan? Komtie:
Members only:
Heb nog wat invites liggen, voor vrienden/familie komt het niet goed uit dus hopelijk kunnen jullie er wat mee 
Members only:
Inloggen
merci!MicMonen schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:04:
Heb nog wat invites liggen, voor vrienden/familie komt het niet goed uit dus hopelijk kunnen jullie er wat mee
[ Voor 14% gewijzigd door mrwolf op 01-10-2014 08:33 ]
Nieuwe ronden afwachten. Maar veel waardering/respect voor de heren/vrouwen die de invites weggeven.
Voor alle tweakers. Ik ben een VROUW!
Heb hem besteld met code van MicMonen! Thanks!
Anoniem: 334827
Hoi hoi,
heb hier nog een invite code voor wie wil.
Members only:
Inloggen
Anoniem: 624028
is al wegAnoniem: 334827 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 15:48:
Hoi hoi,
Members only:
Voor diegene die nog willen hier is er nog eentje:
Members only:
Inloggen
Binnen een halve minuut al geclaimed...wilmardo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:09:
Members only:
*knip* lees de topicwaarschuwing
[ Voor 91% gewijzigd door gambieter op 30-09-2014 16:51 ]
Helaas al geclaimed door iemand.renem schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:45:
Check de invite van erikjannemann op pagina 2 van dit topic. Die werkt nog steeds...
Dikke merci voor de tip!!!!!!renem schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:45:
Check de invite van erikjannemann op pagina 2 van dit topic. Die werkt nog steeds...
Had er al een paar keer naast gegrepen, maar heb hem nu kunnen bestellen
Excuses dat ik wat laat reageer, maar ik heb em! Super bedankt! Geweldig initiatief, ik zal ze ook delen als ik invites krijg.
Ik heb ook een invite, en verwacht dat ie hier wel kwijt kan.
Members only:
Inloggen
never mind, kan weg
[ Voor 90% gewijzigd door paulus_01 op 30-09-2014 17:17 ]
Hm, misschien is er wel een ingelogde tweaker die ook een bot heeft lopen (weet dat het op twitter voorkomt). Verbaasd me dat hij binnen een minuut al geclaimed is.....paulus_01 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:16:
[...]
Bedankt voor het delen, helaas al gebruikt
Zou kunnen, maar als je er voor gaat zitten en de pagina blijft verversen kan je er ook heel snel bij zijn.
Anoniem: 624563
*knip* als je de topicwaarschuwing negeert ben je hier niet jarig.
[ Voor 68% gewijzigd door gambieter op 30-09-2014 17:32 ]
Ik heb hem geclaimed, venster stond al tijdje open en net op tijd dusWillthor schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:14:
Ik heb ook een invite, en verwacht dat ie hier wel kwijt kan.
Members only:
Please... Lees de topicwaarschuwing. Je verpest het zo voor een ander.Anoniem: 624563 schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:23:
Ik zou graag een Oneplus One invite willen omdat ik gisteren jarig was
Mooi om te zien dat mensen er blij van wordenfluptjen schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:24:
[...]
Ik heb hem geclaimed, venster stond al tijdje open en net op tijd dusHartelijk bedankt en uiteraard als ik invites krijg komen die hier terecht!
Hierbij de 3 codes voor de invites die ik gekregen heb. Ze zijn nog 3 dagen houdbaar. In de afgelopen 4 dagen heeft geen van mijn vrienden interesse getoond, dus bij deze deel ik ze met mede-tweakers:
Een bedankje zou netjes zijn zodat medetweakers (en ik) weten dat je een code geclaimd hebt.
----edit
And gone... nu de bedankjes nog
Members only:
Inloggen
Een bedankje zou netjes zijn zodat medetweakers (en ik) weten dat je een code geclaimd hebt.
----edit
[ Voor 5% gewijzigd door Qaatloz op 30-09-2014 18:19 ]
Mijn dank is groot! Eerste code gebruikt.
Qaatloz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:16:
Hierbij de 3 codes voor de invites die ik gekregen heb. Ze zijn nog 3 dagen houdbaar. In de afgelopen 4 dagen heeft geen van mijn vrienden interesse getoond, dus bij deze deel ik ze met mede-tweakers:
Members only:
Bedankt! Ik heb een code gebruikt!Qaatloz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:16:
Members only:
----edit
Thanks! Ik had nummer twee. Als bij mij de invités binnen komen zal ik ze ook delen!
Qaatloz schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 18:16:
Members only:
----edit
Deze vanochtend geclaimed (hij was eerder geclaimd maar vrijgekomen).gyedema schreef op maandag 29 september 2014 @ 08:26:
Mogelijk komt er nog een beschikbaar, ik heb nog een twijfelaar. Deze dan maar eerst.
Members only:
Net toestel besteld voor mijn vrouw (ik heb er al 1, maar heb nog geen invites om te delen).
Bedankt!
Fijn om te horen dat ik iemand blij heb kunnen makenPuringa schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 17:13:
[...]
Excuses dat ik wat laat reageer, maar ik heb em! Super bedankt! Geweldig initiatief, ik zal ze ook delen als ik invites krijg.
Invite gebruikt! Heel erg bedankt.Brammos85 schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:20:
Members only:
Enjoy!
Als ik invites krijg dan zal ik deze hier ook posten.
Namens mijn zoon heel erg bedankt!psyy138 schreef op maandag 29 september 2014 @ 12:08:
Ook ik heb "EIGENLIJK" wat invites gekregen voor de OPO.
Veel plezier ermee !!! Gebruik het verstandig, top toestel !
Members only:
P.S. 3e invite is waarschijnlijk voor me vader, mocht hij het niet willen zal ik deze ook ter beschikking stellen op het forum!
Beide zijn weg zo te zien
Als ik invites krijg dan zal ik ze hier ook plaatsen..
En foetse. Was weer te laat
Wil even mededelen dat https://account.oneplus.net/invite/claim/S9SU-G7AF-TVPW-LVEU door mij geclaimd is. Ik wil mijn dank daarvoor melden voor het beschikbaar stellen van de invite code. Tevens wil ik ook mijn invites beschikbaar stellen zodra ik ze krijg.Sen schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 19:18:
Members only:
Ook namens mijn vrouw heel erg bedankt. We zijn inmiddels familie oneplusBrammos85 schreef op maandag 29 september 2014 @ 18:20:
Members only:
Enjoy!
Misschien een domme vraag: wanneer krijg jezelf zo'n share link om weg te geven?
Ps: Mocht ik dit hier niet vragen. Excuses daarvoor en ik haal het gelijk weg.
@pinokkia: dat is geen probleem, je vraag is duidelijk bedoeld om invites te gaan delen
. Ik ben alleen streng op spammers, bedelaars & klagers
[ Voor 33% gewijzigd door gambieter op 30-09-2014 22:08 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Voor mij heeft het +- 1,5 maand geduurd voordat ik 3 invites kreeg om uit te delen.pinokkia schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:00:
Misschien een domme vraag: wanneer krijg jezelf zo'n share link om weg te geven?
Dang, al gebruikt, gaat echt behoorlijk snel, net te lang niet gekeken denk ik
toch bedankt!
Zie je: http://gathering.tweakers.net/forum/list_discussions 
edit: no worries, have fun!
edit: no worries, have fun!
[ Voor 19% gewijzigd door Vandread op 01-10-2014 00:14 ]
thanks, heb hem!
Super, heel erg bedankt !
Nu iedereen zo weggaat, ben ik bijna aan de beurtpaulus_01 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:14:
[...]
thanks, heb hem!
30 juli besteld, 18 sept mijn share-invites ontvangenpinokkia schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 22:00:
Blij dat jij gewoon reageertpaulus_01 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 00:14:
[...]
thanks, heb hem!
Deze was weer beschikbaar. Meteen eentje besteld, benieuwd hoelang het duurt. Zeer veel dank JJN!jin schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 14:30:
Dan maar iemand anders een kans geven op mijn laatste invite
Members only:
Tip: check af en toe even de oude links. Sommige zijn na een tijdje weer vrijgekomen
Lijkt me niet meer dan goed fatsoen en zeer terechtVandread schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:47:
[...]
Blij dat jij gewoon reageertdie andere is geclaimed en nog niet gebruikt.... en geen bedankje...
Ik ben dan ook oprecht heel blij (en had in 1e instantie niet door dat ik hem zeker had, dus was als een dolle aan het klikken op de 1+ site, inloggen, etc haha
p.s. de mijne is wel al gebruikt, OPO besteld en gelijk de hele rits aan covers/nillkin glass protectors etc op ebay besteld
[ Voor 12% gewijzigd door paulus_01 op 01-10-2014 14:53 ]
Op het moment van schrijven niks helaasAnoniem: 228398 schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:49:
[...]
Deze was weer beschikbaar. Meteen eentje besteld, benieuwd hoelang het duurt. Zeer veel dank JJN!
Tip: check af en toe even de oude links. Sommige zijn na een tijdje weer vrijgekomen.
Dat kan over een half dagje zomaar weer anders zijn. Ik weet zeker dat ik deze link namelijk ook al meerdere keren had geprobeerd! Succes.Adramalech schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 14:53:
[...]
Op het moment van schrijven niks helaas
Na uren refreshen op de invite forums van OPO uiteindelijk een code weten te bemachtigen
Deze was weer vrij; heb hem gebruikt. Hartelijk bedankt Wilmardo!wilmardo schreef op dinsdag 30 september 2014 @ 16:09:
Members only:
Tip voor de mensen die nog geen invite hebben: zoek op twitter naar onplus one invite. Ik had er een in 10 minuten te pakken
Als mijn invites vrijkomen zal ik er hier wat plaatsen
Ik heb deze geclaimd, thanks !digrosso schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 16:39:
Had nog een invite over
Members only:
Net een gevonden voor mezelf op Twitter, ook nog 2 ongebruikte gevonden. 
Members only:
Inloggen
Nog een invite over:
Members only:
. Enjoy.
Inloggen
Dank voor de tip, via twitter een invite gevonden. Tip: zoek via advanced search op twitter naar invites die al een dag oud zijn, die zijn misschien weer vrijgekomen als er geen aankoop binnen 24 uur volgt...deathmonkey schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 17:48:
Tip voor de mensen die nog geen invite hebben: zoek op twitter naar onplus one invite. Ik had er een in 10 minuten te pakkenAls mijn invites vrijkomen zal ik er hier wat plaatsen
Welke zoek term gebruiken jullie dan, ik vind echt niks...ja wel invites, maar allemaal geclaimd..roalt schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 20:28:
[...]
Dank voor de tip, via twitter een invite gevonden. Tip: zoek via advanced search op twitter naar invites die al een dag oud zijn, die zijn misschien weer vrijgekomen als er geen aankoop binnen 24 uur volgt...
*knip* is het nou echt zo moeilijk om de topicwaarschuwing te lezen?
[ Voor 78% gewijzigd door gambieter op 01-10-2014 22:42 ]
xda Recognized Developer ,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~*´¨¯¨`*·~-.¸,.-~
Members only:
Inloggen
Graag laten weten als die gebruikt is, thanks!
Ja helaas te snel!ScSi schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:36:
Das snel, veel plezier ermee!
ook al weer weg, was vergeten in te loggen
Tof, bedankt voor de invite.Rudicolo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 21:54:
Enjoy!
Members only:
Zal invites terugposten zodra ze binnen zijn.
Deze was al vergeven. Wat een onzinnige bezigheid.
Ik zeg oneplus toedeledoekie. Lekker roms maken voor een ander platform.
Ik zeg oneplus toedeledoekie. Lekker roms maken voor een ander platform.
[ Voor 44% gewijzigd door kwabbernootje op 01-10-2014 22:00 ]
[ Voor 79% gewijzigd door gambieter op 01-10-2014 22:33 ]
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8
*link gebruikt*
updated met juiste link
updated met juiste link
[ Voor 93% gewijzigd door miyazakiman op 01-10-2014 22:50 . Reden: Link gebruikt ]
Hmm.. je linkjes kloppen niet?
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8
links zijn niet volledig , onderbroken door ...miyazakiman schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:33:
Members only:
Je linkjes zijn incompleet..miyazakiman schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:33:
Members only:
I see red pixels.
Veel plezier ermee! En een bedankje wordt wel gewaardeerd 
Members only:
Inloggen
Zo die is alweer weg haha, das snelwilmardo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:53:
Veel plezier ermee! En een bedankje wordt wel gewaardeerd
Members only:
Ja echt niet normaal, 20 seconden en hij was weg. Ik heb het idee dat deze thread met een scriptje in de gaten wordt gehouden? Het was de vorige keer ook al in een halve minuut, echt menselijk is het niet. Zijn er meer mensen met dat idee?
Ja inderdaad, misschien moet de link in 2e'n gedeeld worden, zodat een script m niet kan pakken ofzowilmardo schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:57:
[...]
Ja echt niet normaal, 20 seconden en hij was weg. Ik heb het idee dat deze thread met een scriptje in de gaten wordt gehouden? Het was de vorige keer ook al in een halve minuut, echt menselijk is het niet. Zijn er meer mensen met dat idee?
Members only:
Inloggen
Deze vond ik net via Twitter maar heb hem zelf niet meer nodig, misschien een goede test om te kijken of er hier een scriptje draait.
Edit: nu al weg
[ Voor 4% gewijzigd door Teknoviking op 01-10-2014 23:04 ]
Dit topic is gesloten.