Ik ben echt een leek als het gaat over pc's. Ik ben opzoek naar een nieuwe pc die fifa15 aankan. (Niet voor mezelf maar als cadeau) Heeft iemand enig idee hoeveel dit gaat kosten en wat raden jullie aan? Zo veel mogelijk tips aub.. Alvast bedankt!!!
Waarom heb je de tekst die er stond toen je dit topic aanmaakte weg gegooit en compleet genegeerd?
Ga maar eerst die vragen beantwoorden (en dan óók de vraag waarbij je zelf moeite moet doen!), dan kijken we daarna wel verder. Topics met zo weinig inzet worden niet gewaardeerd op Tweakers.
Ga maar eerst die vragen beantwoorden (en dan óók de vraag waarbij je zelf moeite moet doen!), dan kijken we daarna wel verder. Topics met zo weinig inzet worden niet gewaardeerd op Tweakers.
1700X@3,9GHZ - Asus Crosshair VI Hero - 32GB Corsair LPX - GTX 1070Ti
iPhone 17 Pro Max - Macbook Pro 16" M1 Pro
Basis game systeem van de Best buy guide is een goed begin hiervoor:
reviews: Desktop-BBG: september 2014
Dit kan nog goedkoper, is maar tezien hoeveel je maximaal zou willen uitgeven.
Guide met goede bang for the buck producten en advies en dergelijke:
[Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
reviews: Desktop-BBG: september 2014
Dit kan nog goedkoper, is maar tezien hoeveel je maximaal zou willen uitgeven.
Guide met goede bang for the buck producten en advies en dergelijke:
[Guide][advies] Geschikte Onderdelen Kiezen
[ Voor 36% gewijzigd door SmokingCrop op 27-09-2014 15:04 ]
Thanks voor de aardige reactie waar ik wat aan heb. Ik ga het eens bekijken. De pc is een cadeau voor m'n man en heb echt geen verstand van pc's. Maar dan ook helemaal niks! Alle topics op dit forum zijn voor mij onbegrijpelijk. Dank voor jullie begrip. TommieW als je m'n topic niks vindt dan hoef je niet te reageren en kan je door scrollen.
het forum heeft bepaalde regels waar je je gewoon aan moet houden. dat jij die regels negeert maakt niet dat wij dan maar dat moeten negeren.
ik heb zowiezo het gevoel dat je hier op de verkeerde plek bent - er worden hier individuele componenten aangeraden. als je niet eens bereid bent om jezelf een klein beetje in te lezen raad ik aan de systeemvereidten op te schrijven en een keertje langs de mediamarkt ofzo te gaan. zelf een computer bouwen is dan iets te pittig voor een leek.
al denk ik dat als jou man ook maar een beetje redente pc heeft en die wat meer into games heeft hij hem makkelijk moet kunnen draaien.
ik heb zowiezo het gevoel dat je hier op de verkeerde plek bent - er worden hier individuele componenten aangeraden. als je niet eens bereid bent om jezelf een klein beetje in te lezen raad ik aan de systeemvereidten op te schrijven en een keertje langs de mediamarkt ofzo te gaan. zelf een computer bouwen is dan iets te pittig voor een leek.
al denk ik dat als jou man ook maar een beetje redente pc heeft en die wat meer into games heeft hij hem makkelijk moet kunnen draaien.
Kan iemand mij vertellen of dit voldoet aan die eisen? Ik geloof het wel.. Maar wil graag de mening van iemand die er verstand van heeft. Er wordt 275 euro gevraagd zonder monitor. Is dat reëel?
Te Koop goede game pc met i7-920 intel quad-core processor
Radeon HD6870 grafische kaart van 1 jaar oud
2x HD 500GB+30GB RAID-0 geconfigueerd,start snel op.
3GB geheugen DDR3-1333
Dit is een maatwerk pc van Altern@te, game BF3 loopt soepel zonder problemen.
Te Koop goede game pc met i7-920 intel quad-core processor
Radeon HD6870 grafische kaart van 1 jaar oud
2x HD 500GB+30GB RAID-0 geconfigueerd,start snel op.
3GB geheugen DDR3-1333
Dit is een maatwerk pc van Altern@te, game BF3 loopt soepel zonder problemen.
Nee, zie de linkjes van revertive in het eerste antwoord. Maar lees eerst even het beleid door, dan is er vast wel iemand die met je mee wil denken.
Beste Gamer000,
Zoals al is aangegeven verwachten we hier toch enige inzet. Nu ontbreekt er heel veel. Je wordt op weg geholpen met een paar relatief makkelijke vragen die je helaas hebt weggehaald. Ook is het de bedoeling dat je zelf met een opzet komt.
Omdat aan beide voorwaarden niet is voldaan kan er geen goede discussie volgen. Ik sluit dan ook het topic. Het staat je vrij een nieuwe te openen, mits natuurlijk voldaan wordt aan deze criteria.
Zoals al is aangegeven verwachten we hier toch enige inzet. Nu ontbreekt er heel veel. Je wordt op weg geholpen met een paar relatief makkelijke vragen die je helaas hebt weggehaald. Ook is het de bedoeling dat je zelf met een opzet komt.
Omdat aan beide voorwaarden niet is voldaan kan er geen goede discussie volgen. Ik sluit dan ook het topic. Het staat je vrij een nieuwe te openen, mits natuurlijk voldaan wordt aan deze criteria.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()