aankoopadvies gaming keyboard

Pagina: 1
Acties:

• stevengroot
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 06-09-2024
Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar een mooi mechanisch toetsenbord voor gaming.
Normalitair zoek ik zelf wat ik precies wil en wat het beste is maar hier voor kon ik niet helemaal het goede voor vinden, ik weet ook niet of het bestaat.

Ik zoek namelijk een toetsenbord met rgb backlight en ondersteuning voor muziek (draai schijfje voor volume en pauze/stop knop bijvoorbeeld)

Voorderest ben ik aardig makkelijk, het soort switches maakt me niet super veel uit en de prijs kan mij ook niet gek veel schelen.

Ik hoor graag wat voor opties ik heb.

alvast bedankt
Steven

• iBasch
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:03
Je hebt het over switches, dus ik neem aan dat het om een mechanisch toetsenbord gaat. Lees dan even Het grote mechanische toetsenborden topic. De Ducky Shine 3, heeft wel verlichting maar geen media keys, de Das Keyboard 4 heeft wel media keys maar geen verlichting. Een toetsenbord die het allebei heeft is volgens mij de Corsair K70.

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
iBasch schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:58:
Je hebt het over switches, dus ik neem aan dat het om een mechanisch toetsenbord gaat. Lees dan even Het grote mechanische toetsenborden topic. De Ducky Shine 3, heeft wel verlichting maar geen media keys, de Das Keyboard 4 heeft wel media keys maar geen verlichting. Een toetsenbord die het allebei heeft is volgens mij de Corsair K70.
stevengroot schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:50:
Ik ben op zoek naar een mooi mechanisch toetsenbord voor gaming.
Normalitair zoek ik zelf wat ik precies wil en wat het beste is maar hier voor kon ik niet helemaal het goede voor vinden, ik weet ook niet of het bestaat.
Dat zegt de TS ook :)

Aangezien je aangeeft dat de switches je niet veel uitmaakt denk ik dat brown switches wel bij je passen. Dit is een soort all-round switch naar mijn mening. Ik heb zelf een toetsenbord met brown switches en ik zelf ben hier erg te spreken over. :)

Ik heb hier een aantal toetsenborden voor je gefilterd, die denk ik wel aan je eisen zullen voldoen.

Uit de bovenstaande toetsenborden komt de Logitech G710+ Mechanical Gaming Keyboard in de buurt. Hierop zitten ook het draaiknopje voor je volume bijvoorbeeld. Persoonlijk vind ik het uiterlijk van het toetsenbord niet mooi, maar smaken verschillen natuurlijk ! :)

Zoals iBasch aangeeft komt een Corsair K70 ook in de buurt. Deze is iets goedkoper dan de Logitech G710+ én ik vind hem wat mooier om eerlijk te zijn. Dit toetsenbord heeft geen brown-switches maar cherry-red switches.

In het topic wat iBasch aangeeft staat in de OP een lijstje met vragen. Je zou dit lijstje kunnen kopieëren en invullen en vervolgens in dat topic plaatsen. De personen daar hebben vaak net iets meer verstand hiervan en zouden mijn advies kunnen aanvullen om voor jouw een zo geschikt mogelijk toetsenbord te vinden.

Succes met je zoektocht ! :)

[ Voor 14% gewijzigd door JST94 op 26-09-2014 15:15 ]

• garriej
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 18-02 15:00

garriej

Ik las ondertieten.

iBasch schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 14:58:
Klopt, ik heb dit toetsenbord nu 2 maanden. En nog geen moment spijt gehad van de aankoop. Heerlijk keyboard.

• stevengroot
Corsair k70 is zo goed als precies wat ik zoek, alleen dat het alleen rode backlight heeft.

Het beste zou zijn de lighting van de ducky shine 3 en de layout/media knoppen van de corsair.

Misschien wil ik ook wel te veel en is de Corsair goed.

• stevengroot
corsair k70 is er ook met rgb, kom ik net achter. deze voldoet aan al mijn eisen,

bedankt allen voor de snelle reacties en de hulp

pricewatch: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown

• JST94
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 28-12-2025
stevengroot schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:25:
corsair k70 is er ook met rgb, kom ik net achter. deze voldoet aan al mijn eisen,

bedankt allen voor de snelle reacties en de hulp

pricewatch: Corsair Gaming K70 RGB Cherry MX Brown
Weet je zeker dat je 200 euro aan een toetsenbord wilt uitgeven? Dit is namelijk extreem veel naar mijn mening !

• stevengroot
JustMU schreef op vrijdag 26 september 2014 @ 15:45:
[...]

Weet je zeker dat je 200 euro aan een toetsenbord wilt uitgeven? Dit is namelijk extreem veel naar mijn mening !
Ik kan het me veroorloven en ik wil wel eens een keer een goed mooi toetsenbord ^^

edit: 200 170 incl verzendkosten, importkosten en btw bij amazon vandaan (135 kaal)

[ Voor 13% gewijzigd door stevengroot op 26-09-2014 15:55 ]

Pagina: 1