Stoer hoorOp donderdag 14 juni 2001 14:47 schreef chem het volgende:
weet neit of ik ze al vermeld had:
[url=]<a href="http://jimbob.xs4all.nl/colors.php[img]</a>" target="_blank">http://jimbob.xs4all.nl/colors.php[img]</a>
[img]http://jimbob.xs4all.nl/colors2.php][afbeelding][/url]
Verwijderd
jaja okOp donderdag 14 juni 2001 14:46 schreef Nielsz het volgende:
Even ten overvloede; je mag geen spaties buiten de <? ?> tags gebruiken...
Dus: <? moeten de eerste 2 characters zijn,
en ?> de laatste 2.
maar goed lekker boeie!!
het zal me jeukuh
Denket wel, want wij hebben coole icoontjes en diploma's!Op donderdag 14 juni 2001 14:48 schreef clvy82 het volgende:
[..]
jaja ok
maar goed lekker boeie!!
het zal me jeukuh
Verwijderd
Ik heb geen diploma (alleen strik, zwem en tafel-diploma's)Op donderdag 14 juni 2001 14:48 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Denket wel, want wij hebben coole icoontjes en diploma's!
Dat verklaart dan een hoopOp donderdag 14 juni 2001 14:49 schreef joska het volgende:
[..]
Ik heb geen diploma (alleen strik, zwem en tafel-diploma's)
Serieus? Verklaar je nader.
Verwijderd
IS je filepointer wel valid?
Zoals in bestaat 1.jpg of 2.jpg wel?
Lijkt me een beetje ten overvloede maar misschien heb je ze in een ander mapje gemikt ofzo...
WHAHAHAHA! Ekkel.
Zoals in bestaat 1.jpg of 2.jpg wel?
Lijkt me een beetje ten overvloede maar misschien heb je ze in een ander mapje gemikt ofzo...
edit:
[quote]
jaja ok
maar goed lekker boeie!!
het zal me jeukuh
[/quote]
[quote]
jaja ok
maar goed lekker boeie!!
het zal me jeukuh
[/quote]
WHAHAHAHA! Ekkel.
Verwijderd
Ja, serieus, maar ik heb wel een VWO diplomaatje. Verder niet.Op donderdag 14 juni 2001 14:50 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Dat verklaart dan een hoop
Serieus? Verklaar je nader.
Hehe, ik maar een mavootje...Op donderdag 14 juni 2001 14:54 schreef joska het volgende:
[..]
Ja, serieus, maar ik heb wel een VWO diplomaatje. Verder niet.
En over twee weken mjin mbootje...
Mits ik vandaag mijn verslagen afmaak...
Hmmmmmmmmm...
Verwijderd
Volgens mij is het vandaag nationale verslagen afmaak dag ofsow. Ik ben ook net klaar...Mits ik vandaag mijn verslagen afmaak...
Verwijderd
Vandaar al die newbie vragen!Op donderdag 14 juni 2001 15:00 schreef daniel_hoenderdos het volgende:
[..]
Volgens mij is het vandaag nationale verslagen afmaak dag ofsow.
Lang leve de simpele 'firewall' verslagen 
Inleiding
Automatisering heeft de toekomst. Dit hebben ook veel bedrijven als doelstelling. Alles moet sneller en goedkoper en wat is dan een betere oplossing dan veel computers. Computers zeuren nooit, staan altijd voor je klaar en vragen niet om loonsverhoging. Kortom vervang alle mensen door computers.
Er komt dan één probleem naar voren. Computers kunnen niet met elkaar overleggen. Dit probleem is echter op te lossen door alle computers met elkaar te verbinden met behulp van een zogenaamd netwerk. Nu komen er weer een aantal problemen boven water, waarvan een van de belangrijkste wel de beveiliging is.
Er zijn een aantal mogelijkheden om computers te beveiligen tegen aanvallen van buiten af. Eén daarvan is de firewall. Dit is een aanpak van beveiliging. Een combinatie van hardware, software en heel veel hersenwerk.
In dit verslag ga ik dieper in op wat een firewall is, wat die doet en waarvoor die wordt toegepast.
computers staan altijd voor je klaar?
zeker geen windows gebruiker?
zeker geen windows gebruiker?
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Verwijderd
Je past op iets, niet voor iets.Op donderdag 14 juni 2001 15:08 schreef daniel_hoenderdos het volgende:
[miereneuk-mode]
Je past iets toe op, niet voor.
[/miereneuk-mode]
Zou clvy82 nou geslaagd zijn
Verwijderd
Hier snap ik (zoals gewoonlijk) weer helemaal geen hout van!Op donderdag 14 juni 2001 15:18 schreef clvy82 het volgende:
maai als het nou weer is fout gegaan ben ike cht kansloos
ik ben sowieso al vrij goed in bakken/afstromen en het hele zaakje
dus
zeg clvy82, heb je geen nederlands gehad op school ofzo? of ben je zwaar dyslectisch?
Verwijderd
mmm wat snap je nou niet:
bakken == blijven zitten
en afstromen == mmm havo diploma terwijl ik t/m 4 gym heb gedaan
logisch toch
bakken == blijven zitten
en afstromen == mmm havo diploma terwijl ik t/m 4 gym heb gedaan
logisch toch
Verwijderd
ik weet het nog niet want ik kan dus tot 5 uur gebeld worden dat ik gezakt ben jaja vaag systeem ik weet het
en mijn nederlands is prima hoor
woon niet voor niks in haren
en dyslectisch??
ja heel erg
maar dat compenseer ik met mijn briljante brein
al begrijp ik niet helemaal waarom je dat zei of weet je gewoon niet wat het is haha
ok nu gaat het eindelijk eens niet over pc's dus nu weet ik ook een keertje iets.. whhiiiiiieeeee
en dyslectisch??
ja heel erg
al begrijp ik niet helemaal waarom je dat zei of weet je gewoon niet wat het is haha
ok nu gaat het eindelijk eens niet over pc's dus nu weet ik ook een keertje iets.. whhiiiiiieeeee
Reactie 324... Laatste van de vorige pagina... (bij mij dus...)Op donderdag 14 juni 2001 15:32 schreef daniel_hoenderdos het volgende:
? Waar heb je het nu over Nielsz?
Op donderdag 14 juni 2001 15:34 schreef clvy82 het volgende:
ik weet het nog niet want ik kan dus tot 5 uur gebeld worden dat ik gezakt ben jaja vaag systeem ik weet het
en dyslectisch??
ja heel erg
Wat was je dan aan het aftellen?
Op donderdag 14 juni 2001 14:36 schreef clvy82 het volgende:
nou ja ok
aaah nog 25 minuten
wat een moeilijke tijd dit
hihi
Verwijderd
vaag ikw as helemaal niks aan het aftellen of zie ik dat nou fout?
aaargh nog een uur en 20 minuten
aaargh nog een uur en 20 minuten
Nou ben ik je echt helemaal kwijt..
Verwijderd
Je moet ook niet proberen hem te begrijpen, dat lukt je toch niet!Op donderdag 14 juni 2001 15:42 schreef MAZZA het volgende:
Nou ben ik je echt helemaal kwijt..![]()
![]()
Denk je het weer beter te weten ?Op donderdag 14 juni 2001 15:43 schreef joska het volgende:
[..]
Je moet ook niet proberen hem te begrijpen, dat lukt je toch niet!
Verwijderd
Dat is mijn enige talent!Op donderdag 14 juni 2001 15:44 schreef MAZZA het volgende:
[..]
Denk je het weer beter te weten ?
(Lekker nuttig dit topic
wie kan er iets leuks bedenken met ` ` ?
Verwijderd
U bedoelt als in PHP Unix commands uitvoeren?Op donderdag 14 juni 2001 15:49 schreef chem het volgende:
wie kan er iets leuks bedenken met ` ` ?
joska > jah
nielsz> jij had een truukje om het plaatje bij de user automatisch te cachen, iets met public-age ofzo in de header...
hoe deed je dat? m'n jimbob wordt gek van z'n icon... of kan iemand hem voor me hosten????
nielsz> jij had een truukje om het plaatje bij de user automatisch te cachen, iets met public-age ofzo in de header...
hoe deed je dat? m'n jimbob wordt gek van z'n icon... of kan iemand hem voor me hosten????
jah, als iemand m'n icon kan hosten dan maakt je me heel blij
iig ga ik er vanaaf ff caching inbouwen!
Rara van wie had nielsz die caching?Op donderdag 14 juni 2001 16:09 schreef chem het volgende:
jah, als iemand m'n icon kan hosten dan maakt je me heel blij
Maar ook nog even publiek:
PHP:
1
2
3
4
| <? Header ("Cache-Control: public, max-age=60"); Header ("Pragma: public"); ?> |
En de tijd kun je dan instellen natuurlijk.
nielsz: het zou veel handiger zijn als je de kleur van jouw icoon gewoon direct kon aanpassen ipv de hele tijd de moeten klooien met 20 omhoog/omlaag. Dus gewoon een paar inputs voor r, g en b. Als je dan meteen het resultaat kunt zien is het al helemaal perfect
Verwijderd
Ja, dat is een leuk idee!Op donderdag 14 juni 2001 16:38 schreef marcusk het volgende:
nielsz: het zou veel handiger zijn als je de kleur van jouw icoon gewoon direct kon aanpassen ipv de hele tijd de moeten klooien met 20 omhoog/omlaag. Dus gewoon een paar inputs voor r, g en b. Als je dan meteen het resultaat kunt zien is het al helemaal perfect
Kijken hoe vaak hij van kleur verandert (even bijhouden misschien)
Verwijderd
Je weet toch dat ik niet eens plaatje van 60x60 kan maken!Op donderdag 14 juni 2001 16:45 schreef Nielsz het volgende:
Nou Joska, leef je uit!
wat heb je een leuk roze icoontje nielsz?
Verwijderd
Opgelost!Op donderdag 14 juni 2001 16:48 schreef chem het volgende:
wat heb je een leuk roze icoontje nielsz?
Op donderdag 14 juni 2001 16:49 schreef joska het volgende:
[..]
Opgelost!
code:
1
| if (($red > 200) && ($blue > 200)) echo "de kleur roze is niet toegestaan"; |
zo ?
Verwijderd
Hoe kan ik nou nielsz zijn script aanpassen?Op donderdag 14 juni 2001 16:56 schreef marcusk het volgende:
[..]
code:
1 if (($red > 200) && ($blue > 200)) echo "de kleur roze is niet toegestaan";
zo ?
Gewoon F5!
Wie is er eigelijk mee begonnen met random icoontjes enzo??
Ik geloof niet dat er echt iemand is die dat weetOp donderdag 14 juni 2001 17:34 schreef razor-x het volgende:
ff vanaf pagina 6Op dinsdag 12 juni 2001 21:25 schreef D2k het volgende:
[..]
* D2k noteert
op dinsdag 12 juni 2001 21:22 zei Joska dat ze een foto zou publiceren
joska> waar blijft die foto?
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Gefeliciteerd!Op donderdag 14 juni 2001 17:42 schreef clvy82 het volgende:
jaaaaaaaa wie is er geslaagd met 2 negens, allemaal 8en en 1 7????????
ja dankje feliciteer me maar
Verwijderd
Het mag wel maarruh, ik heb me scanner nog niet geinstalleerd.Op donderdag 14 juni 2001 17:49 schreef clvy82 het volgende:
jaaa hihi dankje!! mag ik nu je foto zien
joska> jajaOp donderdag 14 juni 2001 17:50 schreef joska het volgende:
[..]
Het mag wel maarruh, ik heb me scanner nog niet geinstalleerd.
clvy > gefeliciteerd
Verwijderd
Kun je een scanner van 4/5 jaar geleden eigenlijk wel in P3 stoppenOp donderdag 14 juni 2001 17:54 schreef D2k het volgende:
[..]
joska> jaja
clvy > gefeliciteerd
Zie topic titelOp donderdag 14 juni 2001 17:42 schreef clvy82 het volgende:
jaaaaaaaa wie is er geslaagd met 2 negens, allemaal 8en en 1 7????????
ja dankje feliciteer me maar
Verwijderd
LOLOp donderdag 14 juni 2001 17:56 schreef ACM het volgende:
[..]
Zie topic titel
Zaten we toch nog even on-topic!
Jahoor, let er wel even op, dat je niet een scsi kabel in een parallelle poort steektOp donderdag 14 juni 2001 17:56 schreef joska het volgende:
Kun je een scanner van 4/5 jaar geleden eigenlijk wel in P3 stoppen
Dat schijnt niet te werken...
Tom.. En zijn code wordt, zoals ik hierboven zie, nog steeds gebruiktOp donderdag 14 juni 2001 17:34 schreef razor-x het volgende:
cewlOp donderdag 14 juni 2001 17:56 schreef ACM het volgende:
[..]
Zie topic titel
Verwijderd
Beter een slecht gekopieerd ikoon dan geen ikoonOp donderdag 14 juni 2001 16:39 schreef Nielsz het volgende:
Ja, ben ik mee bezig.... (ok, GA ik mee bezig)
DIe van ZEF is ook origineel (not) trouwens...
Ja wat moet er dan nog verder over gezegd worden danOp donderdag 14 juni 2001 18:38 schreef Zef het volgende:
Trouwens, dan mag jou icon wel origineel en misschien een technisch geavanceerd smaakje hebben, daar is dan ook alles mee gezegd
En trouwens, ik ben nog LANG niet klaar... (ok, ik heb nog 1 id, maar dat zal mijn server wel niet ondersteunen...)
Ja? Het is wel compleet oftopic maar dit is dan wel weer een beetje onzinnig. Ook al ben je geslaagd.Op donderdag 14 juni 2001 18:44 schreef clvy82 het volgende:
lalalala
hihi
Nielsz (hoe je dat ook spelt).. is leuk, maar als je straks toch gaat veranderen, doe dan die kleuren anders.. dit vloekt met elkaar als een [insert iets origineels]..
Localhost is where the heart is
Uh? De kleuren kan JIJ veranderen hoorOp donderdag 14 juni 2001 18:47 schreef SilentStorm het volgende:
Nielsz (hoe je dat ook spelt).. is leuk, maar als je straks toch gaat veranderen, doe dan die kleuren anders.. dit vloekt met elkaar als een [insert iets origineels]..
Kijk maar in mijn sig....
Maareh, maybe ga ik nog maken dat de kleur van de lijnen precies andersom is al de achtergrond kleur. Maar dan krijg je een vage text als het 126,126,126 is, dan is het ook bijna hetzelfde. Naja.
Verwijderd
ja ok sorry maar ben gewoon blai
maar nu dan even over icons: nu is het vakantie en ik ga me er even in verdiepen en ik zal jullie versteld doen staan!!
maar nu dan even over icons: nu is het vakantie en ik ga me er even in verdiepen en ik zal jullie versteld doen staan!!
Verwijderd
Je vergeet dat wij er de hele dag tegenaan moeten kijkenOp donderdag 14 juni 2001 18:42 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Ja wat moet er dan nog verder over gezegd worden dan
En trouwens, ik ben nog LANG niet klaar... (ok, ik heb nog 1 id, maar dat zal mijn server wel niet ondersteunen...)
Als je 'm niet mooi vindt, dan verander je de kleur tochOp donderdag 14 juni 2001 18:52 schreef Zef het volgende:
[..]
Je vergeet dat wij er de hele dag tegenaan moeten kijken
Verwijderd
Op donderdag 14 juni 2001 18:50 schreef clvy82 het volgende:
ja ok sorry maar ben gewoon blai
offtopic:
Nu al uitslag? Ik krijg het morgen pas
Doe je mavo?
Nu al uitslag? Ik krijg het morgen pas
Verwijderd
Heb ik al geprobeerd, er is niks van te makenOp donderdag 14 juni 2001 18:53 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Als je 'm niet mooi vindt, dan verander je de kleur toch
De jouwe is wel een heeeeeel slechte copy van de mijne zeg...Op donderdag 14 juni 2001 18:34 schreef Zef het volgende:
Beter een slecht gekopieerd ikoon dan geen ikoon
En de jouwe is alleen maar een slechte copy, meer niet ...Op donderdag 14 juni 2001 18:38 schreef Zef het volgende:
Trouwens, dan mag jou icon wel origineel en misschien een technisch geavanceerd smaakje hebben, daar is dan ook alles mee gezegd
Stond eerst in mijn sig, maar nu geen ruimte meer 
De rode lijn is het gemiddelde aantal posts van de afgelopen week.
Eerst had ik 30, vandaag 32 ofzo... (iets stijgende lijn)
De blauwe lijn is het aantal posts wat ik die dag ECHT heb gedaan... Dus gisteren was ik lekker aanwezig, en vandaag zit ik dus ook al een beetje richting de 40...
Zolang de blauwe boven de rode zit is het goed
De rode lijn is het gemiddelde aantal posts van de afgelopen week.
Eerst had ik 30, vandaag 32 ofzo... (iets stijgende lijn)
De blauwe lijn is het aantal posts wat ik die dag ECHT heb gedaan... Dus gisteren was ik lekker aanwezig, en vandaag zit ik dus ook al een beetje richting de 40...
Zolang de blauwe boven de rode zit is het goed
Verwijderd
Dank je. Het is natuurlijk maar waar je je fulltime werk van maakt. En niet verveelt zich de hele dagOp donderdag 14 juni 2001 18:58 schreef ACM het volgende:
[..]
De jouwe is wel een heeeeeel slechte copy van de mijne zeg...
Maar je krijgt er geen hoofdpijn van[..]
En de jouwe is alleen maar een slechte copy, meer niet ...
edit:
Nog gemeener
Nog gemeener
Kunnen we het niet zo doen dat als je icon niet origineel is, dat hij dan veranderd word in "Ik ben een smerige icoonjatter" oid !?
Verwijderd
Kunnen we doen, maar mijne is niet gejat, maar slecht gekopieerd en geeft ook hele andere statistiekenOp donderdag 14 juni 2001 19:02 schreef Nielsz het volgende:
Kunnen we het niet zo doen dat als je icon niet origineel is, dat hij dan veranderd word in "Ik ben een smerige icoonjatter" oid !?
Wat voor statistieken dan?Op donderdag 14 juni 2001 19:04 schreef Zef het volgende:
Kunnen we doen, maar mijne is niet gejat, maar slecht gekopieerd en geeft ook hele andere statistiekenTrouwens, met een zwarte achtergrond is jou icon best aan te zien
Gemiddelde load over de laatste sets van 15 minuten ipv 5?
De mijne geeft ook de load weer hoor.
Verwijderd
Maar, one day als ik ook geen flikker te doen heb zal ik ook eens iets origineels in elkaar knutselen. Eentje met de laatste tweakers.net headlines (of is dat ook al gedaan).
Op donderdag 14 juni 2001 19:04 schreef Zef het volgende:
[..]
Kunnen we doen, maar mijne is niet gejat, maar slecht gekopieerd en geeft ook hele andere statistiekenTrouwens, met een zwarte achtergrond is jou icon best aan te zien
Wat denk je dat de officiele kleur was voordat ik 'm interactief maakte?
Verwijderd
Ook serverload, maar van een andere (dedicated web) serverOp donderdag 14 juni 2001 19:07 schreef ACM het volgende:
[..]
Wat voor statistieken dan?
Gemiddelde load over de laatste sets van 15 minuten ipv 5?
De mijne geeft ook de load weer hoor.
helaas CHEM is die brug al gepasseerdOp donderdag 14 juni 2001 19:08 schreef Zef het volgende:
Maar, one day als ik ook geen flikker te doen heb zal ik ook eens iets origineels in elkaar knutselen. Eentje met de laatste tweakers.net headlines (of is dat ook al gedaan).
Eh Nielsz... het lukt mij niet je kleur te veranderen... hij blijft zwart...
Ligt het aan mij
?
Ligt het aan mij
YepOp donderdag 14 juni 2001 19:09 schreef 2nra het volgende:
Eh Nielsz... het lukt mij niet je kleur te veranderen... hij blijft zwart...
Ligt het aan mij?
F5 drukken
Verwijderd
Mijn toespeling is ontdektOp donderdag 14 juni 2001 19:09 schreef Nielsz het volgende:
[..]
helaas CHEM is die brug al gepasseerd
Dan doet ie het nog nietOp donderdag 14 juni 2001 19:10 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Yep
F5 drukken
Dit topic is gesloten.
![]()