Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Biedt interessante mogelijkheden
nou ja, een beetje... verwacht maar een compleet orkest aan stats en pings en trackers via m'n icon
Oh grote Chem..vertel ons hoe je dit gedaan hebtOp dinsdag 12 juni 2001 14:14 schreef chem het volgende:
nix GD
Cool! Tnx a lot!Op dinsdag 12 juni 2001 14:17 schreef chem het volgende:
http://www.msg.net/utility/whirlgif/
Dacht ik alOp dinsdag 12 juni 2001 14:17 schreef chem het volgende:
http://www.msg.net/utility/whirlgif/
Errug cool, dat wel!
Waarom veranderd het aantal postings dan niet?
Staat nu op 873 en het plaatje op 869..
Wel geinig voor de rest.
Verwijderd
F5 Dude!Op dinsdag 12 juni 2001 14:19 schreef RdeTuinman het volgende:
Dynamisch?
Waarom veranderd het aantal postings dan niet?
Staat nu op 873 en het plaatje op 869..
Wel geinig voor de rest.
nu is het wel rustiger voor m'n server
Verwijderd
Nuttelozepostingsposter!Op dinsdag 12 juni 2001 14:27 schreef Nielsz het volgende:
Prutser
geeft niet hoor...
Verwijderd
Ik stem op die van mij!Op dinsdag 12 juni 2001 14:31 schreef Crazy A het volgende:
Hierbij verklaar ik deze wie-heeft-het-mooiste-php-usericon-contest officieel voor geopend !!
ok ff wachtOp dinsdag 12 juni 2001 14:31 schreef Crazy A het volgende:
Hierbij verklaar ik deze wie-heeft-het-mooiste-php-usericon-contest officieel voor geopend !!
* D2k heeft vanavond een nieuwe klok
moet alleen nog ff de kleuren fixen
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ja, gaaf!! Zeker een transparant gifje?Op dinsdag 12 juni 2001 14:35 schreef joska het volgende:
Ik stem op die van mij!
Het is dat ik 'm nog handmatig moet invoeren, maar dat is HEEL simpel te fixen, maar ik heb er geen tijd voor ... Beetje balen
Maar die van mij vindt ik toch het flexed
ik heb kant-en-klare source die 't voor je binnenhaalt... moet je 't alleen ff in een DB stoppen, en dan maak je een bewegende time-line?Op dinsdag 12 juni 2001 14:39 schreef Nielsz het volgende:
Ik ga toch voor die van mij!
Het is dat ik 'm nog handmatig moet invoeren, maar dat is HEEL simpel te fixen, maar ik heb er geen tijd voor ... Beetje balen
Maar die van mij vindt ik toch het flexed
Moet ik nog ff fixen...
Verwijderd
Yep, en wordt nog dynamisch upgedate ook (maar dat had je natuurlijk al gezien)!Op dinsdag 12 juni 2001 14:37 schreef RdeTuinman het volgende:
[..]
Ja, gaaf!! Zeker een transparant gifje?
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
ik maak dynamisch gifjes (dus een stukje text in een afbeelding plakken) en stop die ergens op m'n comp. met
echo `/usr/local/bin/whirlgif -minimize -loop -disp not -time 50 /tmp/1.gif /tmp/2.gif`;
stuur ik ze samengevoegd naar de gebruiker... 't is doodsimpel, eigenlijk... je vindt de source om je # postings en tnet-headlines te vissen op
http://jimbob.xs4all.nl/gotprofile.phps trouwens
maar die text op een gifje is me al niet eens gelukt.
mgoed, houd me ook (nog) niet echt bezig met php. vandaar..
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
nou dan doe ik het ff anders toch? (update coming)
Heh, en bedankt!Op dinsdag 12 juni 2001 15:07 schreef chem het volgende:
zeurpiet hans!
het ziet er nog steeds niet uit, die headline loopt niet mooi over op de nieuwe regel. En het kan me ook geen kont interesseren hoeveel diskspace je nog hebt op je gaarkeuken
Nu nog een subtiel achtergrondjeOp dinsdag 12 juni 2001 15:07 schreef chem het volgende:
zeurpiet hans!
Ondanks dat ik png genereer
En ik gebruik dus ook een andere tool dan Chem.
LOLOp dinsdag 12 juni 2001 15:35 schreef joska het volgende:
Stelletje uitslovers, hiero!
wel ff een f5 erop doen denk ik...
en de text is spoedig via een admin te wijzigen...
MEGA!
Ik ben benieuwd wat de anderen hier voor antwoord op hebben (Nielz, ACM en D2K met name
Een roterende ball met daarop alle info?Op dinsdag 12 juni 2001 16:19 schreef Crazy A het volgende:
Die is best wel errug kewl chem.
Ik ben benieuwd wat de anderen hier voor antwoord op hebben (Nielz, ACM en D2K met name)
Skill is when luck becomes a habit.
Maar hij komt eraan...
Volgende week of over twee weken. Moet eerst ff verslagen gaan maken enzo. (laatste 2 weken stage dus...)
misschien vanavond ben druk met de tentamenwekenOp dinsdag 12 juni 2001 16:19 schreef Crazy A het volgende:
Die is best wel errug kewl chem.
Ik ben benieuwd wat de anderen hier voor antwoord op hebben (Nielz, ACM en D2K met name)
* D2k neemt de handschoen wel op, maar is niet zo goed als chem en acm
LET THE WARS ... BEGIN !!!
(dat had ik nou altijd al eens willen roepen
btw, wtf wil m'n icon niet 'vernieuwen' bij elke view?
1
2
3
4
5
6
7
| <? header ("Expires: Mon, 17 Aug 1977 14:10:00 GMT"); header ("Last-Modified: " . gmdate("D, d M Y H:i:s") . " GMT"); header ("Cache-Control: no-cache, must-revalidate"); header ("Pragma: no-cache"); header( "Content-type: image/gif"); ?> |
Dat wordt echt (nog steeds) opgehaald, opgeslagen in de DB en er later weer uitgehaald..Op dinsdag 12 juni 2001 16:41 schreef Nielsz het volgende:
Gezellige icon ACM, maareh, wat voor zooi staat erin? Zijn dat gewoon random dingen of worden die ook echt opgehaald?
doet het hier wel ?Op dinsdag 12 juni 2001 17:06 schreef Nielsz het volgende:
Mooi!
zo'n rood kruisje...
http://cgi-bin.spaceports.com/~dennisvr/random.phpOp dinsdag 12 juni 2001 17:08 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Nope
en zo?
* D2k snap ut niet meer
ook via de url
* tomato vindt het wel jammer dat hij te weinig tijd heeft, want hij heeft ook wel wat coole ideetjes
Het laat het IP adres en het besturingsysteem zien van de persoon die het opvraagt. Hoezo dynamisch
En het is zo makkelijk, gewoon met ActiveX ImageCreator 2 variabelen weg laten schrijven in een PNG foto'tje en die variabelen vullen met reffererIP en reffererOS.
De server draait hier helaas lokaal, dus ik kan het niet laten zien. Maar lijkt me voor jullie ook niet zo moeilijk om te maken of wel ?
m'n server (sjimmie) kan er niet om lachen trouwens
Scrolling is ook behoorlijk irritant
Maar neemt niet weg dat het mooi gedaan is. Maar waarom geen refferer inbouwen ? Dat maakt hem echt top.
f2s ondersteund geen png dus wordt ut plaatje lelijker
spaceports doet niet aan Imagettftext dus blijft ut icoontje zonder tekst.
Wie heeft er een andere oplossing misschien
maar er is nu ook een logboek van de texten, al zijn de ergste al geweest geloof ik
Degene die dat plaatje opvraagt geeft automatisch zijn IP adres en Browser en OS etc mee. Die kun jij dan opvragen, en die in je variabelen zetten, en die worden dan getoond in jouw plaatje.refferer?
Dus jouw plaatje toont dan bijvoorbeeld :
Ip = 134.21.178.54
Browser = IE 5.5
OS = WIN 2000 Beta 2
En dat is dan bij iedere persoon verschillend.
Verwijderd
maak jij dan eerst dat je icon uberhaupt geladen wordt?Op dinsdag 12 juni 2001 18:03 schreef Nikel het volgende:
Maak het dan meteen zo dat ie als je zelf een tekst hebt gesubmit alleen die tekst laat zien, dan is iedereen blij.
Net als die andere 'icon-host-dudes' die op wannadoo enzo hosten
owja leuk gedaan chem (acm ook).
Alleen chem, ik vind je tekst beetje slecht te lezen vooral frame 2 ofzo is veel te snel voor die 'hoeveelheid' tekst.
haha, jouw icoon is koewl!Op dinsdag 12 juni 2001 18:09 schreef woeitje het volgende:
[..]
...
jouw icon is echt gaaf
Verwijderd
Dat had iemand laatst al.Op dinsdag 12 juni 2001 17:52 schreef frankvanhoesel het volgende:
[..]
Degene die dat plaatje opvraagt geeft automatisch zijn IP adres en Browser en OS etc mee. Die kun jij dan opvragen, en die in je variabelen zetten, en die worden dan getoond in jouw plaatje.
Dus jouw plaatje toont dan bijvoorbeeld :
Ip = 134.21.178.54
En dat is dan bij iedere persoon verschillend.
Meerdere zelfsOp dinsdag 12 juni 2001 19:37 schreef joska het volgende:
Dat had iemand laatst al.
en das niet moeilijk ookOp dinsdag 12 juni 2001 19:38 schreef ACM het volgende:
[..]
Meerdere zelfs
Verwijderd
Voor mij wel!Op dinsdag 12 juni 2001 19:50 schreef D2k het volgende:
[..]
en das niet moeilijk ook
Kan ik me niet voorstellenOp dinsdag 12 juni 2001 19:51 schreef joska het volgende:
Voor mij wel!
Verwijderd
Het was ook maar een geintje!Op dinsdag 12 juni 2001 19:53 schreef ACM het volgende:
[..]
Kan ik me niet voorstellen
En door jouw vage acties kom ik ineens automatisch in H&S terecht!
PrutserOp dinsdag 12 juni 2001 19:51 schreef joska het volgende:
[..]
Voor mij wel!
Ik ga toch vanavond maar eens aan de gang denk ik.
Interactivity is the new word
Dat heet modden.Op dinsdag 12 juni 2001 19:55 schreef joska het volgende:
Het was ook maar een geintje!
En door jouw vage acties kom ik ineens automatisch in H&S terecht!![]()
Verwijderd
Dat heet joskaindewarmaken, en dat is heeeel stout!Op dinsdag 12 juni 2001 20:01 schreef ACM het volgende:
[..]
Dat heet modden.
Verwijderd
Zo'n icon moet toch een bepaalde dimensie hebben? Ik ben een totale photoshop (mspaint of whatever) newbie. Maar zodra ik een goed idee heb zal ik een icoontje maken.Op dinsdag 12 juni 2001 20:06 schreef Nielsz het volgende:
Joska, waarom heb jij eigenlijk geen webicon? Is dat een recalsitrante actie van je? Kan je het niet? Of ben je gewoon lui en vind je het de moeite niet waard?
En ja, ik ben lui dus!
doet mijn icon het al?
* D2k gaat binnenkort ook maar eens aan een dynamisch icon werken
Nope.Op dinsdag 12 juni 2001 20:10 schreef D2k het volgende:
ff bij de weg
doet mijn icon het al?
* D2k gaat binnenkort ook maar eens aan een dynamisch icon werken
Verwijderd
Bij mij wel: een heel mooi kunstzinnig rood kruisje.Op dinsdag 12 juni 2001 20:10 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Nope.
fuck hoe kan dat nouOp dinsdag 12 juni 2001 20:10 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Nope.
doet het hier al vanaf het moment dat ik hem erop heb gezet
en nog random ook
* D2k vat ut ff niet meer
Dimensies? Hoeveel dimensies heeft die van mij dan wel niet! En ik ben ook een newbie op design, maar daar gaat het niet om. Het gaat om "Dynamisch & Interactief".Op dinsdag 12 juni 2001 20:09 schreef joska het volgende:
[..]
Zo'n icon moet toch een bepaalde dimensie hebben? Ik ben een totale photoshop (mspaint of whatever) newbie. Maar zodra ik een goed idee heb zal ik een icoontje maken.
En ja, ik ben lui dus!
Verwijderd
Ik bedoel xxx inch breed en xxx inch heigh. Dat staat in de faq.Op dinsdag 12 juni 2001 20:13 schreef Nielsz het volgende:
[..]
Dimensies? Hoeveel dimensies heeft die van mij dan wel niet! En ik ben ook een newbie op design, maar daar gaat het niet om. Het gaat om "Dynamisch & Interactief".
Hier doet ie het welOp dinsdag 12 juni 2001 20:12 schreef D2k het volgende:
fuck hoe kan dat nou
doet het hier al vanaf het moment dat ik hem erop heb gezet
en nog random ook
* D2k vat ut ff niet meer
http://cgi-bin.spaceports.com/~dennisvr/random.php hier laten kijken die zien allemaal de klok
60 bij 60 lieve schat.Op dinsdag 12 juni 2001 20:14 schreef joska het volgende:
[..]
Ik bedoel xxx inch breed en xxx inch heigh. Dat staat in de faq.
(en daar gaat je 1e excuus. Wat was je 2e ?
Och, die 60x60pixels is het ergste nietOp dinsdag 12 juni 2001 20:14 schreef joska het volgende:
Ik bedoel xxx inch breed en xxx inch heigh. Dat staat in de faq.
En ik zie ook een rode klok, met witte wijzers...Op dinsdag 12 juni 2001 20:18 schreef D2k het volgende:
nee heb net 4 man
http://cgi-bin.spaceports.com/~dennisvr/random.php hier laten kijken die zien allemaal de klok
Net in IE niet trouwens, maar nu in Mozilla wel...
Verwijderd
Ja dat wist ik wel, maar kweenie hoe je een plaatje van die grootte kunt maken. (Remember: ik ben lui)Op dinsdag 12 juni 2001 20:19 schreef Nielsz het volgende:
[..]
60 bij 60 lieve schat.
(en daar gaat je 1e excuus. Wat was je 2e ?)
ik in ie en mozilla en in opera ookOp dinsdag 12 juni 2001 20:20 schreef ACM het volgende:
[..]
En ik zie ook een rode klok, met witte wijzers...
Net in IE niet trouwens, maar nu in Mozilla wel...
en nu is ie rood en strax is ie blauw enzo
Dit topic is gesloten.
![]()