Toon posts:

Hecht jij waarde aan een papieren nota?

Pagina: 1
Acties:
  • 272 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik vind het zelf veel makkelijker om een papieren dan een digitale nota te ontvangen.
Bovendien "ontvang" je een digitale nota niet, die kun je inzien, na inloggen enz enz.
Ik heb het over een abonnement niet prepaid!
KPN waar ik -nu nog- bij zit vraagt €2,50 voor een papieren nota en hierop staat enkel een samenvatting dus niet welke nummers je wanneer hebt. gebeld. Dit zijn dan dus ook 2 a 3 pagina's, ze hebben het me een tijdje gratis opgestuurd na telefonische toekenning deze gratis op te zullen blijven sturen maar dit zijn ze alweer een tijd "vergeten"
De prijs voor zo'n betaalspecificatie is ook iets verhoogt meen ik.
Ben ik de enige die dit bizar vind? Een papiertje opsturen kan er toch wel vanaf beseffen ze zich wel hoeveel mensen voor die abonnementen betalen iedere maand..

• RaijRaij
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-10 15:55
Tot zover de keerzijde van de digitalisatie :-)

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:10

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ik vind een digitale factuur prima, zolang ik hem maar wel krijg toegestuurd, bijvoorbeeld als pdf-bestand per e-mail. Liefst met de details van de factuur ook in de body van de e-mail.

"Je nieuwe factuur staat klaar op onze site" is w.m.b. geen volwaardig vervanger van een papieren factuur.

[ Voor 12% gewijzigd door Mappy op 25-09-2014 14:58 ]

If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

• Quadradial
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 17:04
Voor het sturen van brieven is papier + envelop + verzendkosten nodig. Dit is natuurlijk geen €2,50
Dit doen ze om hun eigen kosten te drukken en mensen voorzichtig naar digitaal te forceren.

Al met al is dit voor de provider een manier om kosten te besparen.

Being offended is feeling your displeasure at the fact that not everyone cares as much about the exact same things as you.

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-10 12:54
Privé niet, zakelijk wel...

privé is het niets meer dan een hulpmiddel (voor mij) om een specificatie te hebben van een bepaalde kostenpost.

Bij een zakelijk abonnement vind ik dat er gewoon een correcte factuur moet komen. Met alle kenmerken daarop waaraan een factuur moet voldoen volgens de belastingdienst.

Interpolis, glashelder!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, dit is een logisch gevolg van de digitalisering. Verder zit hier niet veel discussiewaarde in; je hebt het er (helaas) maar mee te doen. Omdat het niet erg zinvol is om hier een discussie te voeren over persoonlijke voorkeuren, doe ik hier een slotje op.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.