Lezers,
Ooit kocht ik me een BTO laptop. draadje
En was er blij mee, toen
Totdat het toesloeg.
Mijn draadloos internet viel stelselmatig uit.
gewoon, zomaar.
Ik mailde dit naar BTO.
Vriendelijk als ze waren, kon ik deze opsturen. En het werd stil...
Totdat ik vroeg naar mijn herstelling.
Die zou morgen opgestuurd worden. Hersteld, want ze vonden niks.
Ik kreeg de laptop terug. Met de melding dat mijn drivers(hun drivers dus) moesten geüpdatet moesten worden.
Helaas konden zij dit niet, ofwel geen paswoord, ofwel "software" is geen zaak van voor ons.
(lees, wij verkopen PC dozen)
Mijn laptop had daar eenmaal opgezet, een verbinding met het internet, en klaar: hersteld.
sedert 04 september 2013 tot op heden blijven de problemen, de kleine ergerniksjes groeien.
Mijn vraag is dan ook, zijn er mensen met ook een laptop van BTO, die soortgelijke zaken hebben, of hebben tegengekomen?
Moest ik kunnen ruil ik deze om!!!!!
Meld het hier?
Ooit kocht ik me een BTO laptop. draadje
En was er blij mee, toen
Totdat het toesloeg.
Mijn draadloos internet viel stelselmatig uit.
gewoon, zomaar.
Ik mailde dit naar BTO.
Vriendelijk als ze waren, kon ik deze opsturen. En het werd stil...
Totdat ik vroeg naar mijn herstelling.
Die zou morgen opgestuurd worden. Hersteld, want ze vonden niks.
Ik kreeg de laptop terug. Met de melding dat mijn drivers(hun drivers dus) moesten geüpdatet moesten worden.
Helaas konden zij dit niet, ofwel geen paswoord, ofwel "software" is geen zaak van voor ons.
(lees, wij verkopen PC dozen)
Mijn laptop had daar eenmaal opgezet, een verbinding met het internet, en klaar: hersteld.
sedert 04 september 2013 tot op heden blijven de problemen, de kleine ergerniksjes groeien.
Mijn vraag is dan ook, zijn er mensen met ook een laptop van BTO, die soortgelijke zaken hebben, of hebben tegengekomen?
Moest ik kunnen ruil ik deze om!!!!!
Meld het hier?