[PC] Life is Feudal

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-06 10:09
de gegevens voor tweakers server is : joinToRemoteServer("146.0.43.20:22150","tweak123") <---- dit plaats je in je console en je connect tot onze server! hope to see you guys soon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Wat zijn de andere settings met betrekking tot de skillcap en craftingtime e.d?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Staat in de TS:

Server settings:
Game Mode:
Sandbox
Skills and Stats progression multiplier (1 is planned LiF: Sandbox MMORPG rates):
10 [0.1 - 100.0]
Skillcap
600 [200 - 3000]
Terraforming speed multiplier (works only for tunneling):
4.0 [0.1 - 5.0]
Crafting period (burning of fuel, smelting, etc) (Seconds):
60 [1 - 3600]
Animal Breeding/Feeding period (Minutes):
60 [1 - 600]
Plants Growth period (trees and crops): (Hours):
3.0 [0.5 - 24.0]
Wild Animals amount: (Warning! Large amount of animals may result in a server lags!):
100 [0 - 100]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Mwha, deze game is best wel vermakelijk.
Aleen het flux gebeuren voor het maken van staal is nogal irritant.

Vanavond maar eens gaan prutsen met herbalism.

[ Voor 18% gewijzigd door sHELL op 09-10-2014 08:21 ]

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
Zo,

Ik speel nu al een volledige week op deze server.
ik ben begonnen samen met een vriend in het dorp van tjeerd,
ik heb een super tijd gehad in dit dorp maar toen er meerdere mensen van mijn community online kwamen hebben we uiteindelijk na een mooie tijd in het dorp moeten beslissen dat we een eigen dorp gingen maken.

wij noemen ons kamp de "bandit kamp" dit moet je zien als een Kill on sight groep die geen bases raid en ook geen onderdelen stelen van andere kampen (het niet stelen doen we niet omdat het lock systeem nog niet werk) We doen express een bandit kamp maken omdat het spel naast alle mogelijkheden tot bouwen dan toch ook spannend zal zijn. dus nu loop je niet doelloos door het bos bomen te kappen / sprouts te pakken en/of herbs te pakken nu zal je dus altijd goed om je heen moeten kijken want je weet nooit of we daar ook rond lopen.
voor de rest zullen we in de chat zoveel mogelijk mensen helpen en het killen te beperken tot een laag pitje maar vooral geen beginners/ daar integen hebben we een familie genaamd snow die spelen ookal een langere tijd en daar zullen we dus sneller op doelen dan dat we op beginnende mensen zullen doen.

gisteren hebben wij onze eerste kill gemaakt op Toex Snow het spijt ons jongen maar zo word het leuker!

voor de rest raad ik de tweaker server aan!

om in deze server te kunnen kijken:

Start je spel >open de console >plak deze zin erin { joinToRemoteServer("146.0.43.20:22150","tweak123")

hopelijk zien we jullie in de server! en schroom niet om iets te vragen!

Mvg

Justiice Sunny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

En voor mij dus de reden om niet meer terug te komen op die server :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:47
SinergyX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:39:
Dat mag ook, er zijn ondertussen ook twee nieuwe mensen die jouw beroep opgepakt hebben. Alsnog bedankt voor je inzet en jammer dat je niet meer meespeelt. Maar zou je je stelling kunnen toelichten? Wat is er zo erg aan deze ontwikkeling voor jou?

Rond ons dorp wordt nu een flinke muur gebouwd. Er zijn hier verder geen aanvallen of raids, Justiice heeft zelfs mij nog een dienst bewezen, door even te helpen met de muur.
Wat Justiice eigenlijk bedoelt is dat hij met zijn eigen vaste groepje een kamp is begonnen. Ze staan niet open voor beginners of mensen die hun dorp komen versterken. Verder heb je niks aan raiden, dus dat doen ze ook niet. Misschien over een aantal weken, maar dan zijn alle dorpen sterker en sterk genoeg om iets terug te kunnen doen. Ik ben het wel met Justiice eens dat dit meer spanning en dynamiek brengt. Zolang beginners worden geholpen en dorpen rustig kunnen opstarten is het goed toch? En het heeft nu echt nut om die muur snel en goed te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 17-09 10:57
Ach zolang ze niet in het dorp aanvallen vind ik het wel wat hebben. Geeft wat nut aan het maken van muren / wapens / armor / etc..

Anders wordt het spel heel snel saai denk ik. Het is wachten op updates dat meer content geeft of een leuk doel in het spel.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
harmen1987 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:49:
Anders wordt het spel heel snel saai denk ik. Het is wachten op updates dat meer content geeft of een leuk doel in het spel.
Mee eens, en het is ook wachten op een demolish skill :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
harmen1987 schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:49:
Ach zolang ze niet in het dorp aanvallen vind ik het wel wat hebben. Geeft wat nut aan het maken van muren / wapens / armor / etc..

mee eens en dat is vooral onze achterliggende gedachte;)
SinergyX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:39:
Wij hebben jou toch niets aan gedaan en voor de rest is alles gewoon mogelijk het is over het algemeen PVE server maar nu ook met een vleugeltje PVP waardoor je PVP skills weapons en armor dus eindelijk een positieve waarde heeft en dus gemaakt moet worden om je zelf te verdedigen.

zoals tjeerd al uitlegt zullen we ook echt geen beginners kapot maken enzoals ik al eerder uitlegt we zullen bijvoorbeeld eerder een snow pakken dan dat we een Ela Tyriaf pakken want die is nieuw.

+ zoals eerder uitgelegd is onze killen op een laag pitje aangezien we onze eigen base nog bouwen plus dat we kijken alleen rond om onze basis en helaas stond Toex Snow gisteren bij onze base ja.
voor de rest zijn we niet aan het jagen op mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 11:07

TheNephilim

Wtfuzzle

Het lijkt me een erg interessant spel, maar na m'n aankoop van Rust wacht ik met deze toch wel even. Verder heb ik niet zoveel tijd en wil m'n vriendin dolgraag dat ik Minecraft ga spelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
TheNephilim schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:06:
Het lijkt me een erg interessant spel, maar na m'n aankoop van Rust wacht ik met deze toch wel even. Verder heb ik niet zoveel tijd en wil m'n vriendin dolgraag dat ik Minecraft ga spelen :+
het is zeker een leuk spel maar hou vooral het vrouwtje vrolijk;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Playa del C. schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 11:48:
Dat mag ook, er zijn ondertussen ook twee nieuwe mensen die jouw beroep opgepakt hebben. Alsnog bedankt voor je inzet en jammer dat je niet meer meespeelt. Maar zou je je stelling kunnen toelichten? Wat is er zo erg aan deze ontwikkeling voor jou?

Rond ons dorp wordt nu een flinke muur gebouwd.
Ik heb de hele noordzijde gemaakt daar, maar de hoeveelheid materials werd beetje teveel om steeds heen en weer te moeten gaan lopen.

Ik richt mij volledig op PVE, heb weinig tot geen zin 'op termijn' rekening te moeten houden met het halfbakken systeem dat PVP heet, daar is de game gewoon nog te alpha voor. En een server die expliciet geen PVP (of stelen) toe staan, trekt mij dan veel meer, gewoon stukje voorkeur van manier van spelen.

Zal best nog wel eens komen buurten, maar richt me nu gewoon op een andere server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toex
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 27-08 13:54
Helaas moest ik gister sneuvelen..
Heel heldhaftig om een ongewapend man te vermoorden en te bestelen van z'n leren armor.
Ik kan alleen maar zeggen dat iedereen vanaf nu over z'n schouder moet kijken..
Represailles zullen hoe dan ook volgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Toex schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:41:
Natuurlijk >:)

Maar we moeten wel wat dingetjes aan passen om de boel in het dorp te stroomlijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
Toex schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:41:
En terecht denk ik :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
In ieder geval ik ben weer lekker online vanavond!
verder base building

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toex
ik zou maar opschieten met je muurtjes :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
hahaha zal het even door geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toex
ook die builders zijn niet veilig kan ik je vertellen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
SinergyX schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 12:32:
[...]

Ik heb de hele noordzijde gemaakt daar, maar de hoeveelheid materials werd beetje teveel om steeds heen en weer te moeten gaan lopen.
Dat moet je ook niet alleen willen doen? Gisteravond zijn we met ongeveer vijf man bezig geweest, dat ging wel lekker. Misschien nog wat meer mensen dit weekend en dan is het grotendeels klaar.
Ik richt mij volledig op PVE, heb weinig tot geen zin 'op termijn' rekening te moeten houden met het halfbakken systeem dat PVP heet, daar is de game gewoon nog te alpha voor. En een server die expliciet geen PVP (of stelen) toe staan, trekt mij dan veel meer, gewoon stukje voorkeur van manier van spelen.

Zal best nog wel eens komen buurten, maar richt me nu gewoon op een andere server.
Het PVP systeem werkt op zich goed genoeg, maar het heeft nog geen echt doel om iemand te killen. Wat echter ook niet werkt is het admin systeem om de no-kill en no-steal regel te handhaven. Admins zijn beperkt online en dan nog kunnen ze niet zien wat er allemaal gebeurt. Ik heb liever dat het spel verloopt zoals het gespeeld kan worden of bedoeld is, dan een server met een stel admins die hun eigen regels aan iedereen opleggen. Ik heb nog niet hoeven inloggen in de GM mode (cheat mode voor admins) en ik hoop dat dat nog lang zo blijft.
We hoeven er verder niet over te discussiëren en ik heb respect voor je keuze, maar ik kan je argumentatie voor een PvE server in dit spel niet goed volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Br3wmaster
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21:15
Hmm gister probeerde ik de server nog even te joinen voordat mijn vrouw me ging claimen maar elke keer als ik een server wilde joinen klapte de game eruit :( . Helaas niet kunnen spelen dus hoop dat een clean install dit probleem oplost :)

PSN: Brwmaster

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

Leuke aan sandbox is wel dat het sociale aspect zich over time ontwikkeld. Wel geen pvp, stelen. Piepperts die weglopen, trolls die daar misbruik van maken. Gelukkig op een server waar men zich niet zo druk maakt en redelijk in harmonie aan het bouwen is. Ik denk als men zich gaat vervelen er vanzelf dramatiek gaat ontstaan. Kan haast niet wachten :)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Grappig dat je onderscheidt maakt tussen trollen en mensen die zich vervelen ;-) mijn inziens toch wel een beetje hetzelfde in deze context. Niet dat het verkeerd is natuurlijk.

Het concept van deze game lijkt mij wel wat. Alleen de hoeveelheid tijd houdt me vooralsnog tegen. Ik ben niet zo iemand die eens in de week even meehelpt aan een stukje muur. Ik zou actiever willen zijn dan mijn tijd toe laat en ben dus bang dat ik hier een onvoldaan gevoel aan over kan houden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik heb het spel nu ook gekocht! Wat youtube al gekeken en wat heeft het dorp nodig sinds de level cap is niet erg hoog dus kan niet alle proffesions doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Op dit moment zijn 'herbalists' nodig die flux leveren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Laatst online: 17-09 11:57

KipCurreh

Nightcrawler

Heb 't ook maar aangekocht :)

Verwacht mij een dezer dagen dan maar op de server heren..

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
Damens en Heren indien u niet zeker weet of u het spel wil spelen probeer ik dagelijks minimaal 3 uur te streamen hier kunt u zien hoe of wat het spel momenteel inhoud de snelheid en andere onderdelen.

Stream: http://www.twitch.tv/justiicenl

MVG

Justiice Sunny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Update van de admin:

1) Het verwijderen van misplaatste objecten door mij als admin was sinds gisteren nodig. De vaardigheid om als speler objecten te kunnen slopen, komt waarschijnlijk voorlopig niet in het spel. Het lijkt er op dat de developers 'griefing' willen voorkomen, om zo de sfeer in het spel positief te houden. Daarbij gaan ze ervan uit dat de admins eventuele obstructies zelf verwijderen.
Met admin powers heb ik ondertussen een paar voorwerpen verwijderd. Het gaat daarbij om simpele voorwerpen, zoals oude klei-ovens of dingetjes gemaakt van takjes. Je kan mij ingame vanaf nu vragen om dit te doen en als ik tijd heb en de reden voor verwijdering acceptabel vind dan kom ik langs.

2) De server loopt sinds de start al twee weken zeer stabiel en vlot. De topicstart heb ik aangepast, waarbij nu ook wordt aangegeven hoe lang de server op de huidige donaties kan blijven draaien. Ik weet zeker dat er genoeg donaties gaan komen om de server nog maanden of jaren te laten draaien, dus daar hoeft niemand zich zorgen over te maken. Betalen is niet verplicht, ook niet als iemand erg veel speelt op de server. Als iemand echter een paar euro kan missen en graag de server wil supporten, dan graag mij een pm sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 16-07-2021
Ik ben ook best geïnteresseerd om deel te nemen, wat kan ik dan zoal betekenen voor jullie? Vindt het wel tof om jullie te helpen met recources verzamelen, maar moet niet het saaiste van het saaiste krijgen van jullie :)

Moet het spel nog wel kopen tbh.

[ Voor 7% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 12-10-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Mortalboy[NL] schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 10:55:
Ik ben ook best geïnteresseerd om deel te nemen, wat kan ik dan zoal betekenen voor jullie? Vindt het wel tof om jullie te helpen met recources verzamelen, maar moet niet het saaiste van het saaiste krijgen van jullie :)

Moet het spel nog wel kopen tbh.
Hee MortalBoy, je was admin op de Rust server.

Je mag eigenlijk doen wat je wil, maar als je aan een dorp wil bijdragen, zal er zo nu en dan een saaiere klus naar voren komen. Het is verder niet verplicht om elke klus te doen, maar als je zegmaar de voordelen van een groot dorp wel benut, is het wel zo aardig om ook het dorp als geheel verder te helpen. Het hangt ook van het beroep af wat je doet. Er zijn ook spelers met meerdere characters, zodat ze meer beroepen kunnen uitoefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Playa del C. schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 13:34:
[...]

Hee MortalBoy, je was admin op de Rust server.
Klopt ;) Helaas mee gestopt omdat er heel veel hackers waren, en dit voor iedereen de boel verpestte.

Ik vindt het erg leuk om eens een spel in groepsverband te spelen, en wil graag helpen aan het dorp van jullie.

Spel toch maar gekocht via g2play >:) Hopelijk werkt het een beetje op mijn laptop, anders moet ik het op mijn pc installeren.

Edit

Ik wou de server joinen, maar hij blijft de hele tijd hangen op loading world bij mij. Wat kan het probleem zijn?

[ Voor 24% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 12-10-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Loading world kan gewoon een tijdje duren, afhankelijk hoe 'vol' de wereld al is. Gewoon rustig wachten :) (of je krijgt daarna een timeout).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudee
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-02-2023
Ik probeer de hele dag op de server te komen maar wanneer ik 1seconde ingelogd ben crasht hij. Enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
dudee schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:11:
Ik probeer de hele dag op de server te komen maar wanneer ik 1seconde ingelogd ben crasht hij. Enige tips?
Computer helemaal opnieuw opstarten en ook de file integrity via steam controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Inmiddels al wat werkzaamheden voor het dorp verricht. Planten geplant en hout opgehaald. Leuk spel in teamverband. Als je alleen speelt is er niks aan, en heb je pas een dorp gebouwd als je met pensioen bent, en je nu ergens tussen de 20 en 30 jaar bent.

Inmiddels flink wat aan het tuinieren geweest, en onder andere hier is het spul lekker aan het groeien:

Afbeeldingslocatie: http://cloud-4.steampowered.com/ugc/39729720085609817/A902BBC6AD50E84B8203A302A165607B1E0CD526/

[ Voor 55% gewijzigd door Mortalboy[NL] op 13-10-2014 07:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Twitch van de admin: http://www.twitch.tv/tjeerdv84

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Heb er nu ook een paar uur op zitten, en via TS direct in een goed team met een duidelijke visie terecht gekomen..

Gisteren hebben we mooi op tijd onze gates af kunnen werken, want enkele uurtjes erna was er de Snow-party die op zoek was naar Blackthorn..
Naar wat ik op de global chat daarna zag, is dat er nog stevig gevochten is in een ander dorp..

Dit brengt wel leven in de server moet ik zeggen, het potentieel in deze game is ook enorm op die manier...En dit voor een early access (v0.2 ofzo)... Hier ga ik nog veel plezier aan beleven !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
Snow familie nadat ze bij ons ervandoor gingen!

http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/a0PRjGL_460sa_v1.gif

hier ook nog een filmpje van het voorval:

YouTube: Gato Despistado ¿Por Donde Se Fueron Los Gatitos?

[ Voor 47% gewijzigd door justiicenl op 14-10-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
Patch notes volgens een post in het officiele forum (kan niet naar de steam pagina kijken op mijn werk):

Patch notes (ver. 0.2.2.0):
  • Added a proper functionality for servers browser (favorites, direct IP connect, etc.)
  • You can now use Tailoring to craft different outfits and clothes
  • Fixed “infinimoose” bug, that allowed to skin animal corpses after each server restart.
  • Fixed notorious client initialization crash with different 7.1 audio devices. Fixed some crashes that were related to the change of audio devices.
  • Added some more workarounds to fix an issue when a laptop discrete video card was not used for rendering. Removed misleading video adapter option from Video options. Do not forget to update your drivers!
  • Added Z-axis animals attack check. Animals should no longer able to hit you if you’re above them (on a wall, watchtower etc)
  • Fixed a bug, when someone entering observe or construction mode would interrupt everyone’s actions in vicinity
  • Console can now be toggled with Ctrl+~. That should allow usage special letters in some languages
  • Fixed some exploits that allowed to spam certain abilities without cooldowns that resulted in a faster skills/stats progression
  • Some server and client side crashes and leaks fixed
  • Tweaked interface and freelook sequences
  • Most of game settings should now be properly saved instantly and client crash should not reset them
  • Tweaked Coop animals breeding rates, so they can actually breed before they die
  • Tweaked overpowered pitchforks to be less overpowered
Zo te zien nog geen fix voor het schuine muren verhaal, maar misschien is dit niet de complete lijst.

They who can give up essential liberty to obtain a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Je bent me net voor, Harmen. Ik vind het alsnog wel een mooie lijst van bugfixes! De Tweakers server is op het moment nog niet ge-update (zoals de meeste servers). Hij komt later weer online, ik ben er mee bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing_Reporter
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-09 19:15

Racing_Reporter

Contentmaker

Dacht even met een Knights & Merchants-remake te maken te hebben, maar helaas. Wel interessant though!

Als je dit leest, heb je teveel tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Server wordt op dit moment geupdate!

EDIT Server is weer gestart!

[ Voor 30% gewijzigd door Playa del C. op 14-10-2014 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yay!

ps. ik ben ancalor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

harmen1987 schreef op dinsdag 14 oktober 2014 @ 11:32:
Zo te zien nog geen fix voor het schuine muren verhaal, maar misschien is dit niet de complete lijst.
Volgens mij stond er op het forum dat zaken die momenteel via admin alsnog te 'fixen' zijn, een veel lagere prio hebben.

Van het weekend nog flink geklust, handig met meerdere 'dorpjes', werk voor materials doen :) Voor het wegschoffelen van een 2x5 strook kreeg ik 10 flux en wat muurtjes bouwen voor een steel pickaxe.

Ben nu wat aan het switchen tussen verschillende pve servers, leuk om te zien hoe mensen een eigen draai geven aan het hele concept. 1 heeft een 'traders town' waar je als starter wat spul kan kopen.

[ Voor 37% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2014 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toex
Hahaha praatjesmaker.
Zelf als een idioot om je huisje heen rennen..
En die lafaard met ze boog rende Usain Bolt er ook uit, op die muur.
Maar vooruit.. tegen een meerderheid was uiteindelijk niet veel te beginnen.
Dat terwijl we niet eens opzoek waren naar jullie of een gevecht.
maar het brengt iig leven in de brouwerij :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Aaaah eindelijk de server browser en console (in mijn geval) gefixed !

ik kon nl men console niet openen met ~ aangezien die op een alt plaats staat, dus moest ik telkens de hele lijst refreshen en dan op naam sorteren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Ik ben morgen weer te vinden op de server. Heb het even druk gehad met een website van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Ik heb een steam groepje opgericht voor de geïnteresseerden, wie wil kan zich hier aanmelden en dan laat ik je toe.. Kan miss helpen om je spelende medemens makkelijker te bereiken of w/e, niets is verplicht !

http://steamcommunity.com/groups/GoTLiF

of zoek op naam (groepen)
Gathering of Tweakers : Life is Feudal

Nu enkel nog een passende afbeelding zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:26

Stronkie

Where wind is Trouble

ctrl en ~ is nu om de console te openen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kippy
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:18
Hallo,

Sinds twee weken hebben een vriend en ik een dedicated LiF server. Op deze server is alles mogelijk maar we willen PVP voorlopig niet toelaten, in ieder geval is het aanvallen van iemand zonder wapen verboden en die persoon zal dan ook gebanned worden.

We zouden het leuk vinden als er meer personen mee komen spelen, het dorp grote maken of een eigen dorp maken. Iedereen in welkom maar met een paar simpele regels:
-Trollen is niet toegestaan en de persoon zal gebanned worden
-Stelen is niet toegestaan en de persoon zal gebanned worden
-Zolang er spelers op de server spelen zullen we de server draaiend houden
-Donaties om de server draaiend te houden zijn welkom maar niet verplicht
-Wees aardig voor elkaar en behulpzaam waar het kan

De server settings zijn al volgt:
Server Name: -[NL]- Chicken will LiF
animalBFPeriod: 60
animalsCount: 40 (om de server stabiel te houden)
craftingPeriod: 60
dayCycle: 3
skillcap: 3000
skillsStatsMult: 5
terraformingSpeed: 3
max player: 20 (wordt verhoogt als er meer mensen komen)

De server is paswoord protected. Voeg mij toe op steam en ik zal je het paswoord geven.
Kippy's steam profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Van 't weekend ook de Windmill afgemaakt. Al doet ie nog niets, die's een partij groot en mooie eyecatcher en om te poggen met de massa's flax die erin gegaan zijn. De andere settlements hebben daar nog steeds tekorten aan lijkt. Leuk spel, hoop grinden, maar vermakelijk zo samen in de multi.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
bstard schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 12:15:
Leuk spel, hoop grinden, maar vermakelijk zo samen in de multi.
Mee eens. Het grinden zorgt ervoor dat elke vooruitgang die je boekt ook veel meer voldoening oplevert. Goed plannen en efficiënt werken wordt beloond.

Vermakelijk in de multi en een dedicated server draait een stuk beter dan een eigen server op de pc. Voorkomt veel bugs en crashes en je hebt nog wat sociaal contact.

EDIT (Steam Announcement)
We've just released an emergency patch, that is dedicated to fixing a server vulnerability that had appeared after previous patch. Aforementioned vulnerability allowed everyone to use GM mode commands without a GM password.

Make sure that you or your server admins had updated your servers properly. Sorry for inconvenience :(

Ik ga ervan uit dat niemand op onze server dit heeft gedaan :) Servers worden op dit moment geupdate: http://twitter.com/bluefangservers

[ Voor 85% gewijzigd door Playa del C. op 20-10-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

*Fixed crafting result being always Quality=100 in special crafting buildings (Blacksmith’s Shop, Herbalists’s Shop etc.) Special crafting buildings now provide a proper +20% bonus to quality of resulting items.

Ah crap...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Beter toch die quality bug gefixed? Anders was 't allemaal wel erg makkelijk en q100 niet bijzonder meer. Nu moet je dus echt op pad om vanaf de eerste stap in de crafting hoge q te habben, helemaal tot het einde.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
De Mansion is ondertussen ommuurd. Veel werk, maar alles wat hier staat heb ik alleen gedaan, zonder hulp. (Dus ook zelf een farmer levelen, bone glue maken, bloomery, steel, enz.)
Afbeelding van de Mansion (Steam Screenshot)

[ Voor 37% gewijzigd door Playa del C. op 21-10-2014 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Sloped walls werkt nu wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortalboy[NL]
Playa del C. schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:51:
De Mansion is ondertussen ommuurd. Veel werk, maar alles wat hier staat heb ik alleen gedaan, zonder hulp. (Dus ook zelf een farmer levelen, bone blue maken, bloomery, steel, enz.)
Ziet er goed uit, kom binnenkort weer even langs wippen! O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
Ik denk dat hij dat als admin heeft gedaan, zo werkt dat alleen nog volgens mij.

Zal vanavond ook weer even online komen. Nu de mansion af is kan Tjeerd mij mooi helpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Playa del C. schreef op maandag 20 oktober 2014 @ 19:51:
De Mansion is ondertussen ommuurd. Veel werk, maar alles wat hier staat heb ik alleen gedaan, zonder hulp. (Dus ook zelf een farmer levelen, bone blue maken, bloomery, steel, enz.)
Mooi hoor Tjeerd, en vooral dat je dit allemaal alleen hebt gedaan, daar zal vast veel tijd ingekropen zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Bedankt voor de complimenten. Ik moest vijf characters/beroepen levelen. Voordeel is dat ik vooraf precies wist wat de beste manier was, maar het heeft me alsnog ongeveer 75 uur gekost, waarvan 40 uur voor de poort alleen.

Het was leuk en afwisselend om het alleen te doen, het enige nadeel is dat je soms vaak moet reloggen en het laden duurt dan heel lang.

Als meer mensen alleen willen beginnen:
- Het kan ook met een goedkopere houten muur. Een stenen poort kostte mij namelijk de helft van alle benodigde tijd, omdat er 48 flux nodig was en een bloomery, waarvoor thin leather nodig was.
- Indien nodig voor lijm, leer of touw, begin zo snel mogelijk met de farmer. Anders komt die nooit meer op tijd bij en blijft alles steken op de trage voortgang van de farmer.

In een groep samenwerken is uiteindelijk natuurlijk sneller en efficiënter en gezelliger. Volgende project is een houten huis voor vijf mensen, zodat al mijn characters een echt huis krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Alleen een admin kan ze overal plaatsen. Het schijnt dat zonder admin tools ze alleen in één bepaalde richting geplaatst kunnen worden.
Daarbij had ik ook een ander onderdeel wat ik als speler niet kon plaatsen, maar in admin mode op dezelfde manier wel kon plaatsen. Buggy dus. Ik ga nu in het hoofddorp de scheve stukken plaatsen, kunnen mensen dat verder ook dichtmaken.

Als mensen nog een admin nodig hebben om iets te verwijderen of een scheef muuronderdeel te plaatsen, je kan me ingame aanspreken. Soms speel ik als mijzelf, soms als familie Denton.

[ Voor 15% gewijzigd door Playa del C. op 21-10-2014 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromexxGaming
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik heb gister de game aangeschaft en effe private gespeeld om de basics onder controle te krijgen. Na een paar uur besloten op zoek te gaan een servertje, en zag Tweakers in de lijst staan. Gisteravond heb ik even gespeeld en zit er nu ook nog even op tot vanmiddag.

Ik hoorde ook iets over een beginnersdorpje. Waar ligt die ongeveer en heeft die nog een specifieke skillset nodig? Ik heb niet gigantisch veel tijd per dag maar zeker wel een paar uurtjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harmen1987
PromexxGaming schreef op donderdag 23 oktober 2014 @ 11:29:
Ik heb gister de game aangeschaft en effe private gespeeld om de basics onder controle te krijgen. Na een paar uur besloten op zoek te gaan een servertje, en zag Tweakers in de lijst staan. Gisteravond heb ik even gespeeld en zit er nu ook nog even op tot vanmiddag.

Ik hoorde ook iets over een beginnersdorpje. Waar ligt die ongeveer en heeft die nog een specifieke skillset nodig? Ik heb niet gigantisch veel tijd per dag maar zeker wel een paar uurtjes :)
Hey, beginnersdorp ligt noord west van het meer. Er is alleen bijna niemand meer (behalve ik) volgens mij. Ik ben elke dag bezig met de muur ongeveer. Wat nog nodig is (voor mij dan) is iemand die gate modules kan maken en smithy kan spelen.
Dus ook flux kan harvesten... Als je vanavond online bent, ben ik er ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromexxGaming
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 08-11-2023
Oké, ja ik heb vanavond plannen dus ik ben dan wel wat aan de late kant online (ik verwacht rond een uur of 11 pas), maar ik zal er een kijkje nemen. Ik ben verder nog extreem newbie dus ik weet ook niet belachelijk veel. Al doende leert men. En alleen werken is toch een stuk minder chill, dus ik zal je graag helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
helaas is zowat iedereen van snow gestopt en eveneens van amnesia gaming en omdat nieuwe mensen begonnen op deze server en vrijwel meteen een kamp hadden is de server wel ligt dood gebloeit helaas ik hoop dat er mensen weer komen om hier op te spelen en misschien toch een server whip of tenminsten de server EU/NL maken om toch meer publiek tekrijgen anyways ik probeer even een andere server ik hoor het nog wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Ik speel zelf ook al een paar dagen weinig tot niet meer. Ik denk dat veel spelers het eerst wel gezien hebben. Vooral als je veel uren hebt gemaakt en je al met alts bezig bent geweest. http://steamcharts.com/app/290080#1m geeft aan dat de piek al is geweest en de trend lijkt nu te dalen. Neemt niet weg dat het een hele goede ervaring is geweest en dat er nog steeds veel potentie in het spel zit.

De gate van mijn mansion was ongeveer een uurtje unclaimed. Ik heb net even gechecked en was van plan de boel te claimen voor de volgende 24 uur. Helaas was alles al gestolen. Er is gewoon geen goed systeem om je spullen veilig te bewaren of te delen met een groep. Het spel is nog alpha en ik wacht eerst af of het nog de goede kant op gaat met snelle patches en nieuwe content. Als dit niet zo is, zal het niet aan de server liggen, maar het spel zelf zal dan doodbloeden. Tot nu toe moet ik zeggen dat de tweakers-server als één van de betere servers heeft gedraaid. Er waren dagen lang meer dan 15 spelers per dag online, dat is meer dan de meeste andere servers.

De eerste week in het grote dorp op de server was nog het leukst. Alles werd ontdekt, er was veel samenwerking en er was een ongeschreven regel dat er niet gestolen werd uit de zakjes die bij huizen te vinden waren. Het was een gezellig, middeleeuws dorp. Met verschillende dorpen en zo nu en dan nieuwe groepen spelers die rondzwerven, is dit niet meer te handhaven.

Het weglaten van een wachtwoord voor de server geeft naar mijn mening alleen maar een bende van spelers die allemaal los van elkaar wat spelen en vaak ook maar kort blijven. Ook is er meer kans om cheaters binnen te krijgen (als die er zijn of komen). Een wipe is geen optie. Als voortgang van spelers verloren gaat, omdat een admin willekeurig een wipe doorvoert, zal niemand meer willen spelen op de server.

We zien wel hoe het loopt. Je kan niet verwachten dat spelers maanden lang elke dag online komen. Alsnog komen er zo nu en dan nieuwe spelers op de server binnen. De server is betaald t/m begin januari, zolang er geld voor binnenkomt blijft de server lopen. Met 200 uur die ik in deze eerste maand op de server heb doorgebracht als admin, voel ik mij verder niet bezwaard om ook even een pauze te nemen en nu ook andere spellen te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toex
Wij (Snow) zijn niet gestopt hoor.. en er is zeker nog animo.
Maar een aantal van ons moest voor werk weg.
En ik zelf had het even gehad na al die uren achtereenvolgend :p
Wij spelen ook nog een hoop andere spellen zoals cs:go, arma, dayz etc.
Dus ja wij moeten onze tijd verdelen haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
Furniture placement in houses and in tunnels is available! (0.2.4.2)

31 OKTOBER - LIFE IS FEUDAL (BOBIK)

With this major update, we fulfill our promises to provide furniture placement in houses and inside tunnels in October. All movable objects still have to be constructed on the ground outside the houses and tunnels, but after their completion, they can be lifted and dropped anywhere inside your house or inside your underground dwelling! Have fun designing your interiors and stay tuned for more furniture and decorations in future patches ;)

Patch notes (ver. 0.2.4.2):
- You can use Drop ability inside houses and inside tunnels now
- Fixed few errors that prevented local private servers from starting in some cases
- Unstuck positioning and algorithm is changed. It can no longer be used to bypass walls and fortifications
- Tweaked hunger system a little. Primitive food should no longer provide a good nutrition. Idling characters slowly lose hunger rate now.
- Default setting for objects claims timeout is now 48 hours
- Fixed crossbows reload bug
- Corpses and graves can no longer be used as storage - you can not place anything in them
- Fixed trees rotation, placement and scale algorithms. Same tree types, that were planted nearby, should not look like completely identical clones any more. There should be no giant trees or tree stumps any more
- Significantly lowered bleeding rates
- Tweaked and corrected UI in some places
- Reworked and tweaked some 2D and 3D art assets, added missing item icons
- A lot of inventory and ranged combat bugs fixes. There should be no floating “killer bolts” anymore
- Numerous other bug and crash fixes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Er zijn aardig wat nieuwe families/dorpen bijgekomen, dus er zit nog steeds leven in de server...

our place we call home momenteel

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=333296851

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=333296828

dit is enkel de binnenste plek, die afgeschermd is met een stone wall en 3 x gatehouses.. Nu zijn we bezig om een 2de ruimere omwalling te maken waartussen nog vanalles gebouwd kan worden zoals een stable, farm etc... Dit komt onze veiligheid ook alleen maar ten goede natuurlijk...
En tegelijkertijd ook een large keep natuurlijk :)

Ons groepje bestaat trouwens uit 6 hardwerkende mensen (gister een nieuwe recruit erbij) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
KipCurreh schreef op woensdag 05 november 2014 @ 10:53:
Ons groepje bestaat trouwens uit 6 hardwerkende mensen (gister een nieuwe recruit erbij) :)
Goed bezig! Ik speel zelf niet meer, dus als iemand de server later eventueel over wil nemen, hoor ik het graag. Server is betaald t/m december, daarna stop ik als admin. Als niemand de server overneemt, zal de server offline gaan en alle voortgang gaat dan verloren. Een eventuele nieuwe admin moet natuurlijk wel de financiering regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Playa del C. schreef op woensdag 05 november 2014 @ 11:14:
[...]

Goed bezig! Ik speel zelf niet meer, dus als iemand de server later eventueel over wil nemen, hoor ik het graag. Server is betaald t/m december, daarna stop ik als admin. Als niemand de server overneemt, zal de server offline gaan en alle voortgang gaat dan verloren. Een eventuele nieuwe admin moet natuurlijk wel de financiering regelen.
Ok Tjeerd, we zullen nu nog ff november afwachten, en zien of er enkele zijn die dit eventueel willen voortzetten.. Ik zet het alvast op de steamgroep ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey allemaal,

ik heb zelf een kleine privé server. (10 slots)
Als jullie zin hebben kom gerust langs ;)

naam server: [BE] Lama's Server [10X]
ip: lama.nitrado.net:63392

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
De server wordt voor zover ik weet al een tijdje vrijwel niet meer gebruikt door spelers. De bedoeling was om de server tot begin januari te laten draaien, maar dat heeft weinig nut meer.
Ik heb daarom besloten de server tijdelijk te pauzeren, voordat de volgende betaling automatisch wordt afgeschreven.
De LiF-wereld van de tweakers-server blijft voorlopig kosteloos bewaard. Als ik voor 01-01-2015 geen reactie krijg van iemand om de server over te nemen, zal ik de server definitief verwijderen. De kosten voor overname zijn ongeveer 28 euro per maand.

Er zijn veel spelers actief betrokken geweest bij onze server en die mensen wil ik hierbij nog bedanken voor de leuke tijd! Misschien komt er ooit nog een MMO versie die beter van de grond komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playa del C. schreef op woensdag 26 november 2014 @ 21:29:
De server wordt voor zover ik weet al een tijdje vrijwel niet meer gebruikt door spelers. De bedoeling was om de server tot begin januari te laten draaien, maar dat heeft weinig nut meer.
Ik heb daarom besloten de server tijdelijk te pauzeren, voordat de volgende betaling automatisch wordt afgeschreven.
De LiF-wereld van de tweakers-server blijft voorlopig kosteloos bewaard. Als ik voor 01-01-2015 geen reactie krijg van iemand om de server over te nemen, zal ik de server definitief verwijderen. De kosten voor overname zijn ongeveer 28 euro per maand.

Er zijn veel spelers actief betrokken geweest bij onze server en die mensen wil ik hierbij nog bedanken voor de leuke tijd! Misschien komt er ooit nog een MMO versie die beter van de grond komt :)
Jammer! Ik speel nog dagelijks

• Playa del C.
Verwijderd schreef op woensdag 26 november 2014 @ 23:56:
[...]

Jammer! Ik speel nog dagelijks
Server-data is ondertussen verwijderd. Topicstart is aangepast.

[ Voor 42% gewijzigd door Playa del C. op 03-12-2014 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
super tijd gehad hiero ik wacht todat het wat groter is om vervolgens nog een x te kijken super spel veel potentie alleen nog wachten tot de mmorpg sandbox uitkomt en de werelden stukken groter zijn kijken of we dan een groep kunnen starten via hier. ik hoop dat we elkaar nog spreken en bedank voor de leuke tijd.

gelukkig nieuwjaar alvast 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Idem, het heeft zeker potentie en er zijn mooie patches uitgekomen de laatste tijd. Laten we over een paar maanden weer kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
  • Laatst online: 13-08 14:34
Alhoewel ik normaal een potje eve speel, hebben wij ook een server draaien...

82.68.12.188:28000

Momenteel zit er nog een wachtwoord op :O, maar binnen nu en ~2 eken zal 't wachtwoord d'r afgehaald gaan worden...

Server = PVP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Loev schreef op dinsdag 30 december 2014 @ 15:16:
Idem, het heeft zeker potentie en er zijn mooie patches uitgekomen de laatste tijd. Laten we over een paar maanden weer kijken.
Ehm zoals? Welke patch was dan mooi? Ik geef 't spel nog een 1/2 jaar en als dan nog niet echt speelbaar is laat ik 't maar, uninstallen. Tot nu toe is er nauwelijks iets zinnig bij gekomen. Paar beestjes, wat engine improvements, allemaal leuk en aardig, maar spel is dus nog steeds niet te spelen door de storage problemen, en ontbreken van shared zaken als gate access of kisten. Zoveel potentie maar ben bang dat dit spel niet zo'n spectaculair succes gaat worden.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-04 07:26

K93

Is er iemand die een servertje heeft draaien? Ik heb dit spel een tijdje terug gekocht maar begreep het niet, daarna is men PC een tijdje weg geweest. Nu ik hem terug heb wil ik het wel even proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
K93 schreef op dinsdag 06 januari 2015 @ 09:35:
Is er iemand die een servertje heeft draaien? Ik heb dit spel een tijdje terug gekocht maar begreep het niet, daarna is men PC een tijdje weg geweest. Nu ik hem terug heb wil ik het wel even proberen.
Server address: 82.68.12.188:28000
Servername: Finfleet
(meeste die 't nu spelen zijn eve-online spelers, en zitten op alliance (soort van guild) danwel corp TS...)
Gaat binnen nu en ~uurtje passwordless zijn....

Hebben 1 klein stadje gemaakt (en een beetje "under-construction" building...)

(semi) sociale mensen (en dus niet barbaren die alles en iedereen slopen :P) zijn uiteraard welkom om mee te doen...

Wil je dus met je eigen groepje ook op deze server rond hangen --> eigen ts (onze heeft security mbv EVE-online API e.d.)

Finfleet joinen is altijd een optie (niet als advertisement bedoeld...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Dutch2007 schreef op vrijdag 16 januari 2015 @ 21:57:
[...]

[...]

Gaat binnen nu en ~uurtje passwordless zijn....

Hebben 1 klein stadje gemaakt (en een beetje "under-construction" building...)

(semi) sociale mensen (en dus niet barbaren die alles en iedereen slopen :P) zijn uiteraard welkom om mee te doen...

Wil je dus met je eigen groepje ook op deze server rond hangen --> eigen ts (onze heeft security mbv EVE-online API e.d.)

Finfleet joinen is altijd een optie (niet als advertisement bedoeld...)
Misschien dat ik ook wel eens een kijkje kom nemen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

beetje nieuws

Roadmap voor 2015 staat op de website.

https://lifeisfeudal.com/billing/roadmap.php#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutch2007
yup yup, ben benieuwd wanneer de january patch (maar eigen nog meer de februari met de claim land stuff :)) ) gedeployed gat worden...

We zullen zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KipCurreh

KipCurreh

Nightcrawler

Zijn er nog tweakers die deze game actief volgen/spelen ?

Sinds de server van Tjeerd gestopt is zitten we al reeds aan v.0.3.4.1 en ik moet zeggen dat er wel weer ferm veel aan veranderd/verbeterd is.. Er komen ook nog steeds enkele patches per maand, dus men is hier nog serieus aan bezig..

Voornaamste veranderingen ;

- Guild & Claim system -> via een monument kan je nu je terrain claimen per guild, zo hoef je niet om de zoveel tijd je gates, houses etc te claimen om niet kwijt te geraken.. Dit gebeurt met een gebied rondom het monument die je kan upgraden (voor je radius te vergroten etc).. Trespassers etc kan je dan aanduiden en killen zonder alignment verlies enz...
Gebouwen etc buiten de claim zullen uiteindelijk vergaan (decay)

- Fauna -> je kan verschillende dieren fokken zoals koeien enz... Ook zijn er nu beren in het woud, en zijn de plaatsen van de animal spawns meer random geworden.. Dus niet telkens een wolf en hert op dezelfde plaats :)

- Decay -> zakjes, lijken, etc etc zullen na een bepaalde tijd verdwijnen (2 dagcycli ofzo).. Huizen of constructies die buiten de claim radius vallen (je radius verkleint terug als je het niet onderhoudt) zullen op den duur ook in brand schieten en verdwijnen

- Judgement hour -> Bepaalde uren (die de admins zelf kan instellen, bv zondagavond tussen 20 & 21u) vervalt het hele claim/alignment systeem, dwz dat de server een beetje free for all wordt en alles door iedereen kan geloot worden. Spannende tijden verzekerd voor je bezit te verdedigen :)

En nog zoveel meer....

Momenteel zitten we op LiFYO.nl, een EU/NL server met eigen teamspeak.. Op piekmomenten zit er toch een 25 man on, server is heel actief en vriendelijk voor nieuwe spelers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ik heb het nog even paar weken geleden gespeeld, voelde voor mij dat er bar weinig veranderd was. Het begint nu echt op zo'n facebook game te kijken waar je X tijd moet spenderen aan bezigheid Y om Z te maken, om vervolgens met Z diezelfde dingen weer te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loev
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-07 15:31
Ik denk dat ik over een paar maanden weer eens naar dit spel ga kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Net zag ik dat dit spel in de aanbieding was op Steam en het spreekt me wel erg aan. De middeleeuwse setting spreekt me erg aan en vooral ook dat je er kan bouwen en gewassen kan laten groeien bijvoorbeeld. Althans, dat zag ik in een intro filmpje. Als dat echt waarde heeft, vind ik dat een erg leuke aanvulling naast het vechten. Alsof je er zeg maar een soort leven van je character opbouwt. Daarop was te zien dat iemand een huis bouwde, en later een dorpje met muren. En ook gewassen (graan).

Of ik het eraan ga beginnen weet ik nog niet.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lindseysew
  • Laatst online: 01-09 09:56
Luxicon schreef op vrijdag 05 juni 2015 @ 02:13:
Net zag ik dat dit spel in de aanbieding was op Steam en het spreekt me wel erg aan. De middeleeuwse setting spreekt me erg aan en vooral ook dat je er kan bouwen en gewassen kan laten groeien bijvoorbeeld. Althans, dat zag ik in een intro filmpje. Als dat echt waarde heeft, vind ik dat een erg leuke aanvulling naast het vechten. Alsof je er zeg maar een soort leven van je character opbouwt. Daarop was te zien dat iemand een huis bouwde, en later een dorpje met muren. En ook gewassen (graan).

Of ik het eraan ga beginnen weet ik nog niet.
Daar zit ik nu ook aan te twijfelen... :P
Lees dat er namelijk veel mensen zijn gestopt met spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
lindseysew schreef op zaterdag 06 juni 2015 @ 14:59:
[...]

Daar zit ik nu ook aan te twijfelen... :P
Lees dat er namelijk veel mensen zijn gestopt met spelen!
Ja inderdaad, om die reden lijkt het me niet super om eraan te beginnen.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justiicenl
Heren van de Tweakers Life is Fuedal server ik weet niet of er mensen zijn die zin hebben om een server te zoeken en dan als een grote groep te gaan spelen. ik ben zelf en nog een paar zoeken meerdere mensen om een mooi dorp te bouwen en server te gaan domineren.

laat wat van je horen.

Groeten Rick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
Toch ziet het er wel erg aantrekkelijk uit als een soort citybuilder / management game. Volgens mij is dit een andere benadering van het spel. Waarbij de eerste versie een RPG is? In ieder geval is deze net officieel uit op Steam (sinds eind augustus) en heeft 70% aan positieve reviews.

De nieuwe is dus Life is Feudal: Forest Village.

[ Voor 25% gewijzigd door Luxicon op 12-09-2016 21:03 ]

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 15:07

Ves

A gadget addicted Bounty

Staat al een tijdje op mijn lijst maar nu gekozen om toch te pledgen (want dat is het op dit moment toch). Zo kan je meedoen aan de closed beta en hoef je niet te hopen op een invite.

De derde closed beta wave is een paar dagen geleden geopend. Zal ongeveer 2 weken duren. Alles wat ze hebben opgebouwd in de eerste wave is nog in stand.

http://lifeisfeudal.com/f...nch-emotions-gathe-t23193

Er zal hierna nog een closed beta wave zijn voordat ze overgaan naar de open beta (augustus/september). Hier kunnen de mensen die LiF: YO (Your Own) ook aan meedoen.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 23:02
Ik ben een beetje bored a.t.m. qua gaming. Toen zag ik per toeval de titel Life is Feudal voorbij komen. Het is precies mijn type of game, maar kan op youtube nou niet bepaald filmpjes vinden die mij een impressie geven of ik het spel wil gaan kopen of niet (gezien het nog in beta status is). Wie van jullie wil mij overtuigen om het spel te gaan kopen en vervolgens samen met jullie te gaan spelen _/-\o_

Ik ben eigenlijk op zoek naar een algemene impressie, Filmpjes van echte harde gameplay (dus niet van die leuke marketing vids waar je niks aan hebt) in minimaal full-hd (ik geil namelijk op goede graphics, en dat wil ik graag zien). Daarnaast wil ik graag jullie meningen horen met Pros en Cons.

Iemand? 8)

edit: ik heb inmiddels al vernomen dat de game best wel dood is ;w zou jammer zijn om daar 30€ voor te betalen terwijl ik dan nog alleen online eindig. ik zie wel een site die een steam key aanbied voor 20€, maar dat vind ik nog veel voor een game die je misschien maar 10 uur speelt, omdat het dood is.
misschien dat dit wat wordt: http://www.playwwo.com/

[ Voor 19% gewijzigd door hoi3344 op 16-05-2017 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seroczynski
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Life is Feudal MMO béta is uit jongens :)

Gaan we een Tweakers Guild starten?

[ Voor 32% gewijzigd door Seroczynski op 18-11-2017 13:18 ]

Steam profiel :: Nintendo Switch FC: SW-5887-5950-9290 :: PSN/XBL: Seroczynski

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ik ben op moment aan het downloaden. Zeer benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 11:12
Iemand die de MMO speelt? Hoe bevalt het? Ik was zeer geïnteresseerd in deze game, maar als ik streams bekijk zie ik alleen maar mensen de hele dag terraformen. Valt er echt zo weinig actie te beleven?

Ik zou mezelf graag focussen op craften, maar wil ook wel mijn mannetje kunnen staan in combat, mocht dit nodig zijn, is dit mogelijk of moet je zoals bij veel skill based sandbox mmo's meerdere characters hebben om het goed te kunnen spelen?
Pagina: 1 2 Laatste