Klopt, maar ik weet niet op dat is opgenomen
Reddingen zijn vaak amper te zien (je moet ze toevallig tegenkomen), pas na de wedstrijd kan je bij de highlights de replay zien, maar je hebt maar krap ~20 seconde om de juiste te zien.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Gameclip gedeeld op OneDrive en in een bericht verstuurd 
https://onedrive.live.com...1FB75F03146DACE%21107&v=3
Als het zo goed is
https://onedrive.live.com...1FB75F03146DACE%21107&v=3
Als het zo goed is
[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 16:02 ]
Ik vind wel dat je dan de keeper niet blank mag maken.... goede keepers zijn niet blank in fifa... kijk maar naar onze blanke ai keeper tov de getinte keeper ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Xenophoben op 30-01-2015 16:13 ]
Oh, dat is jammer. M'n oude club is uit elkaar gevallen.Ricloo86 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:23:
[...]
Tweakers FC PS4 bestaat volgens mij niet meer.
Wij zijn een club ontstaan uit Tweakers FC maar hebben momenteel genoeg leden.
Sowieso verstandig om je pro te ranken, we merken dat pro's met lage ranking niet mee komen in ons spel, daar bedoel ik mee de snelheid uit de aanval haalt.
Mocht er iemand weggaan (inactief zijn) en je pro is al wat verder kun je wat try outs met ons team meedraaien.
Verwijderd
Of latino dan zit ik er tussen in.Xenophoben schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 16:13:
Ik vind wel dat je dan de keeper niet blank mag maken.... goede keepers zijn niet blank in fifa... kijk maar naar onze blanke ai keeper tov de getinte keeper ;-)
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 19:57 ]
Het is dan eindelijk zover, een goal compilatie va de PC club!
2de goal heeft wat last van happeringen, dat ligt dus niet aan je internet.
Met dank aan Scavy voor het maken van het grootste deel van de video.
[ Voor 73% gewijzigd door Arwintju op 31-01-2015 12:37 ]
Oeps dubbel post. Geen idee hoe dat nou gebeurd is!
[ Voor 105% gewijzigd door Arwintju op 31-01-2015 10:17 ]
Verwijderd
Zit er mooi uit! Hoop dat het goed gaat met die van het Xbox team (Sorry Sinergy ben gewoon heel erg benieuwdArwintju schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:11:
[video]
Gaaf hoor, mooi gemaakt! En leuk dat mijn pro er ook af en toe in voor komtArwintju schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:11:
[video]
Gaaf gedaan hoor
Zaten leuke en grappige goals bij ! holy shit die rebound nadat hij de defender tegen de grond aan werkt.... dat zal een tv + controller hebben gekost bij de tegen partij hahaha
Het viel mij op dat jullie wel veel meer goals maken uit individuele acties dan wij op de xbox.
Het viel mij op dat jullie wel veel meer goals maken uit individuele acties dan wij op de xbox.
[ Voor 31% gewijzigd door Xenophoben op 31-01-2015 12:20 ]
Gaan we vanavond nog eens een potje spelen op de PC? Straks kan ook voor mij, maar weet niet of er dan veel mensen zijn, het is namelijk al lang geleden dat ik meegespeeld heb.
Mooi gemaakt
Mijne staat te uploaden (750mb), met teveel video's werd het beetje chaos en door die 30sec recording mis ik te vaak de hele opbouw, dus compilatie is 99% uit replays
Wel jammer dat de XBO geen voice opneemt, daar hadden een paar leuke stukjes tussen gezeten 
Kwam er iets te laat achter dat de muziek verkeerd liep, beginnersfoutjes enzo
edit
edit
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
leuke video
ik kom er ook nog 3 seconden in voor hoor
(bertje_pitt)
hoi
Verwijderd
Ik weet niet of de PS4 crew nog een nieuwe speler kan gebruiken? Speel nu niet erg veel Fifa meer omdat de carriere modus me niet zo kan boeien. Maar online met andere pro's lijkt me erg vet.
Speel nu zelf op spits positie, maar ik kan ook aardig op het middenveld spelen. Verdediging is niet mijn sterkste punt.
Speel nu zelf op spits positie, maar ik kan ook aardig op het middenveld spelen. Verdediging is niet mijn sterkste punt.
Verwijderd
Niceeeee! Ook mooi gedaan dat je alle spelers zo ziet aan het begin!SinergyX schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:02:
Mooi gemaaktMijne staat te uploaden (750mb), met teveel video's werd het beetje chaos en door die 30sec recording mis ik te vaak de hele opbouw, dus compilatie is 99% uit replays
Wel jammer dat de XBO geen voice opneemt, daar hadden een paar leuke stukjes tussen gezeten
edit
[video]
Ik vind helemaal mooi, ben gewoon ontroerdArwintju schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 08:11:
[video]
Is overigens een compilatie van één avond spelen in de divisie 2 die we dan uiteindelijk eindigen met het kamipoenschap, hoogstwaarschijnlijk mogen we dat nog een keer gaan doen (proberen) want de divisie 1 gaat niet zo lekker

Ook een mooie compilatie, valt me op dat jullie redelijk wat afstandsschoten er tussen hebben zitten.SinergyX schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:02:
Mooi gemaaktMijne staat te uploaden (750mb), met teveel video's werd het beetje chaos en door die 30sec recording mis ik te vaak de hele opbouw, dus compilatie is 99% uit replays
edit
[video]
Wat dat betreft zouden wij ook wat opportunistischer mogen spelen maar meestal gaan we nog voor die laatste steekbal of lobje over de verdediging.
Overigens die goal op 5:10
Yep, nuVerwijderd schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 20:10:
Komt er iemand vanavond nog profclubs op de xbox?
Straks ff helemaal afkijken, beginnen nu aan clubs. Maar die "awww what the hell?"SinergyX schreef op zaterdag 31 januari 2015 @ 15:02:
edit
[video]
Schitterend gedaan Sin! Vooral de intro is strak
Errug nice gedaan idd en cool om al die goals op een rijtje te zien. Krijg er weer zin door om te knallen 
Maar die allerlaatste slaat toch wel alles
Maar die allerlaatste slaat toch wel alles

Mooi filmpje inderdaad, zijn toch nog op een flink aantal doelpunten gekomen om 8 minuten te vullen.
Zitten ook een aantal oldies bij, leuk om terug te zien.
ps. heb ook maar even de reclame aan geklikt, weet niet of jou account erop gekoppeld is, maar dan verdien je er ook nog wat mee!
ps. heb ook maar even de reclame aan geklikt, weet niet of jou account erop gekoppeld is, maar dan verdien je er ook nog wat mee!
whahahahah ook echt : biertje erbij bij mijn naam xD whahaahahahaa
Youtube ding is gewoon blanco account, dus verdien er niets aanJPM85 schreef op zondag 01 februari 2015 @ 11:45:
Mooi filmpje inderdaad, zijn toch nog op een flink aantal doelpunten gekomen om 8 minuten te vullen.
Het blijft jammer dat die XBO video zut zo vaag werkt, zeker als je combineert met filmpjes van anderen, ovezicht ben je in no time kwijt. Plus dat automatisch opschonen van video's, had ik er achteraf gezien veel meer kunnen hebben (zelfs uit de begintijd).
Als het goed is ben ik vanavond online
Ik wellicht wat vroeg in de avond al is dit niet zeker
Net gehoord dat Tweakers FC gestopt is, najaa las net dat ik manager ben gemaakt en de meest actieve members weg zijn gegaan. Zijn er nog mensen die een nieuwe club willen beginnen? actieve members en gebruik willen maken van TS.
nevermind
nevermind
[ Voor 5% gewijzigd door Looney1984 op 04-02-2015 23:51 ]
Ik speel nu Manager Mode, maar zou graag weer clubs willen spelen sinds de vorige uit elkaar is gevallen. Als je nog mensen zoekt dan ben ik geïnteresseerd. Het liefst speel ik CVM.
Ik heb liever niet dat je conclusies trekt die helemaal niet waar zijn. Ik zal even kort uitleggen wat er gaande is.Looney1984 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:19:
Net gehoord dat Tweakers FC gestopt is, najaa las net dat ik manager ben gemaakt en de actieve members weg zijn gegaan. Zijn er nog mensen die een nieuwe club willen beginnen? actieve members en gebruik willen maken van TS.
Net als Tweakers FC op de PS4 hebben wij met een select groepje besloten om door te gaan met een nieuwe club zodat we wat meer prestatiegericht kunnen spelen. Dat is natuurlijk nu niet mogelijk met de huidige club omdat iedereen mee mag doen en het vooral voor de lol is. Ik en de 4 andere members die mee zijn gegaan hadden moeite met het niveauverschil wat op een gegeven moment ontstond tussen de nieuwe members en de, met alle respect, wat mindere spelers. Het groepje wat nu weg is gegaan was inderdaad het meest actief, en dus het meest op elkaar ingespeeld. Ook een van de redenen dat juist wij met dit groepje opnieuw gaan beginnen.
Dit wil niet zeggen dat Tweakers FC voor de PC ermee stopt. Er zijn verschillende nieuwe managers aangesteld om te waarborgen dat er altijd een manager online zou zijn de komende tijd totdat er een nieuwe vaste manager is gevonden. Je bent dus niet de enige die manager is geworden. Ik vind het wel vervelend dat het je zo hoog zit blijkbaar maar wij staan natuurlijk helemaal vrij in deze keuze.
Dus de PC club van Tweakers is opzoek naar een nieuwe manager bij deze. Stuur een PM bij intresse
Helaas speel jij op de ps4Frits Flits schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:27:
Ik speel nu Manager Mode, maar zou graag weer clubs willen spelen sinds de vorige uit elkaar is gevallen. Als je nog mensen zoekt dan ben ik geïnteresseerd. Het liefst speel ik CVM.
Hoog valt mee, maar zoiets was wel leuk te weten van te voren. In plaats van achteraf, vond juist leuk een club te hebben met mensen die speelden. Maar succes mannenArwintju schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 21:31:
[...]
Ik heb liever niet dat je conclusies trekt die helemaal niet waar zijn. Ik zal even kort uitleggen wat er gaande is.
Net als Tweakers FC op de PS4 hebben wij met een select groepje besloten om door te gaan met een nieuwe club zodat we wat meer prestatiegericht kunnen spelen. Dat is natuurlijk nu niet mogelijk met de huidige club omdat iedereen mee mag doen en het vooral voor de lol is. Ik en de 4 andere members die mee zijn gegaan hadden moeite met het niveauverschil wat op een gegeven moment ontstond tussen de nieuwe members en de, met alle respect, wat mindere spelers. Het groepje wat nu weg is gegaan was inderdaad het meest actief, en dus het meest op elkaar ingespeeld. Ook een van de redenen dat juist wij met dit groepje opnieuw gaan beginnen.
Dit wil niet zeggen dat Tweakers FC voor de PC ermee stopt. Er zijn verschillende nieuwe managers aangesteld om te waarborgen dat er altijd een manager online zou zijn de komende tijd totdat er een nieuwe vaste manager is gevonden. Je bent dus niet de enige die manager is geworden. Ik vind het wel vervelend dat het je zo hoog zit blijkbaar maar wij staan natuurlijk helemaal vrij in deze keuze.
Dus de PC club van Tweakers is opzoek naar een nieuwe manager bij deze. Stuur een PM bij intresse
Dat snap ik ook, misschien was dat een fout van ons. Maar dat had de situatie niet veranderd natuurlijk.Looney1984 schreef op woensdag 04 februari 2015 @ 22:13:
[...]
Hoog valt mee, maar zoiets was wel leuk te weten van te voren. In plaats van achteraf, vond juist leuk een club te hebben met mensen die speelden. Maar succes mannen
Na kort even deel uit gemaakt te hebben van Tweakers FC zijn de mensen waarmee ik speelde een eigen clubje begonnen. (wat ik persoonlijk jammer vind, vond de wedstrijden die ik samen heb gespeeld echt leuk en gezellig op TS)
Met de rest van Tweakers FC heb ik niet tot nauwelijks gespeeld, via deze weg zou ik graag een nieuwe Tweakers FC willen opzetten. (bijvoorbeeld Tweakers FC 2.0)
Mijn vraag voor de PC fifa club spelers hebben een aantal mensen hier oren naar? Liefst een actief groepje die ook gebruik willen maken van Teamspeak.
Mocht je intresse hebben in dit idee, stuur mij dan een privebericht of add mij op origin.
Origin ID:SirNeverLuck
Met de rest van Tweakers FC heb ik niet tot nauwelijks gespeeld, via deze weg zou ik graag een nieuwe Tweakers FC willen opzetten. (bijvoorbeeld Tweakers FC 2.0)
Mijn vraag voor de PC fifa club spelers hebben een aantal mensen hier oren naar? Liefst een actief groepje die ook gebruik willen maken van Teamspeak.
Mocht je intresse hebben in dit idee, stuur mij dan een privebericht of add mij op origin.
Origin ID:SirNeverLuck
[ Voor 86% gewijzigd door Looney1984 op 05-02-2015 00:40 ]
lol
There's no school like the old school and i'm the headmaster
Waar we het toevallig gister over hadden, gameface, klopt dus inderdaad dat alleen de maker de gameface ziet en de rest ziet een generic. Voordeel daarvan, als ik eerst een preset maak en vervolgens mijn gameface erop, zien jullie dus die preset..
Denk dat ik maar een neefje van Ron ga maken
Hahaha, ja zeker! Iedereen aan het oranje haar!SinergyX schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:00:
Waar we het toevallig gister over hadden, gameface, klopt dus inderdaad dat alleen de maker de gameface ziet en de rest ziet een generic. Voordeel daarvan, als ik eerst een preset maak en vervolgens mijn gameface erop, zien jullie dus die preset..
Ginger FC
En dan ook allemaal rugnummer 69? En het tenue van Vancouver?Maverick! schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:32:
[...]
Hahaha, ja zeker! Iedereen aan het oranje haar!
Ginger FC

Misschien moet de Xbox club ook maar gaan opsplitsen

Ach kom op jij zuurpruim, ik heb het niet over blauwe afros he?Supermach schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:48:
[...]
En dan ook allemaal rugnummer 69? En het tenue van Vancouver?![]()
Misschien moet de Xbox club ook maar gaan opsplitsen
Nog niet neeMaverick! schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 12:49:
[...]
Ach kom op jij zuurpruim, ik heb het niet over blauwe afros he?
Vind namba's krullekoppie ook wel grappig
Met stip het lelijkste kapsel in Fifa
Lelijk, grappig, gaat hand in hand, zie jouw ventje
namba is bossnambaone
[ Voor 6% gewijzigd door Xenophoben op 05-02-2015 16:13 ]
Zoekt er iemand nog een DMC/CM?
Voor vanavond iig op de PS4..?
Wesside
Verwijderd
Ik wil op zich wel spelen alleen er zijn niet echt veel spelers op de PS4, of die zijn er wel maar spelen apart.HaWkY61 schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:14:
Zoekt er iemand nog een DMC/CM?
Kan iemand hier wat meer info over geven?
Nog iemand anders die wilt spelen op ps4?
Wesside
Promotie naar 5 is weer veilig, met als bonus de cup nog gehaald
Tonton the Spartan was weer gigantisch op dreef
Tonton the Spartan was weer gigantisch op dreef
niceeee!!! Vandaag ben ik er weer
Vanmiddag in vedergeval
Hallo beste lezer(s),
Samen met nog iemand ben ik een club begonnen, dus op dit moment maar 2 spelers. Via deze weg wil ik proberen om er nog een aantal mensen bij te krijgen.
Naam Club: Fc Bar and Post. (bleek namelijk na een paar oefenpotjes in een tijdelijke club dat wij daar goed in zijn, inplaats van scoren)
Verwachting van de club: Aangezien we nog maar met twee spelers zijn is een verwachting lastig te omschrijven. Wil bij deze wel aangeven dat wij puur voor de fun spelen, en fifa clubs niet gaan zien als een fulltime job. Natuurlijk winnen is leuk! Maar het spelen moet ook leuk en gezellig blijven.
Mocht je willen joinen dan hebben wij wel de voorkeur dat je 18+ bent en gebruik kunt maken van TS en natuurlijk een headset/mic tot je beschikking hebt. Rating van je pro maakt ons niet zoveel uit.
Selectie van dit moment:
Origin ID: SirNeverLuck (Cam/Any)
Origin ID: OostBlokBoys (Spits)
Samen met nog iemand ben ik een club begonnen, dus op dit moment maar 2 spelers. Via deze weg wil ik proberen om er nog een aantal mensen bij te krijgen.
Naam Club: Fc Bar and Post. (bleek namelijk na een paar oefenpotjes in een tijdelijke club dat wij daar goed in zijn, inplaats van scoren)
Verwachting van de club: Aangezien we nog maar met twee spelers zijn is een verwachting lastig te omschrijven. Wil bij deze wel aangeven dat wij puur voor de fun spelen, en fifa clubs niet gaan zien als een fulltime job. Natuurlijk winnen is leuk! Maar het spelen moet ook leuk en gezellig blijven.
Mocht je willen joinen dan hebben wij wel de voorkeur dat je 18+ bent en gebruik kunt maken van TS en natuurlijk een headset/mic tot je beschikking hebt. Rating van je pro maakt ons niet zoveel uit.
Selectie van dit moment:
Origin ID: SirNeverLuck (Cam/Any)
Origin ID: OostBlokBoys (Spits)
Ik was gisteren online maar ik zag niemand helaas
Verwijderd
Wij begonnen om 20:30 of 21:00 ofzo en ikzelf ging weg rond elven. Hoelaat was jij online?Xenophoben schreef op zondag 08 februari 2015 @ 16:57:
Ik was gisteren online maar ik zag niemand helaas
Ik was wat vroeger, had later op de avond een verjaardag helaasVerwijderd schreef op zondag 08 februari 2015 @ 17:53:
[...]
Wij begonnen om 20:30 of 21:00 ofzo en ikzelf ging weg rond elven. Hoelaat was jij online?

Tweakers FC voor de ps4 bestaat volgens mij niet meer.Verwijderd schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 20:25:
[...]
Ik wil op zich wel spelen alleen er zijn niet echt veel spelers op de PS4, of die zijn er wel maar spelen apart.
Kan iemand hier wat meer info over geven?
wij zijn met een aantal wel verder gegaan onder een andere naam en een aantal nog actief hier op het forum.
Wij hebben wel een paar plekken eventueel vrij, alleen worden er bij ons wel een aantal try-outs gespeeld om te kijken wat het niveau is en of we met elkaar verder gaan.
Dus als je interesse hebt om aantal potjes mee te draaien moet je het maar laten weten.
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
En dan volgen de contractbesprekingen met Mino & Co?Ricloo86 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:23:
[...]
Wij hebben wel een paar plekken eventueel vrij, alleen worden er bij ons wel een aantal try-outs gespeeld om te kijken wat het niveau is en of we met elkaar verder gaan.
Weinig te bespreken hoorSupermach schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:31:
[...]
En dan volgen de contractbesprekingen met Mino & Co?

Geen kritiek direct op de persoon hoor, maar is het dan niet beter dat in de OP dit voor de PS4 aangepast wordt. (weet niet de status van PC)Ricloo86 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 10:34:
[...]
Weinig te bespreken hoorhet is ja
of nee
Mensen die op de PS4 denken deel te kunnen nemen aan een open deur beleidt van Tweakers FC, komen van een koude kermis thuis.
Terecht dat jullie met een klein gezelschap iets anders nastreven, maar volgens mij zijn er de laatste 2 weken 5 man geweest die vragen hadden over de PS4 club. Dit zijn er genoeg om Tweakers FC PS4 weer leven in te blazen, wat het hele idee is van dit topic.
UPDATE; Nevermind, zie dat de OP al is aangepast
[ Voor 3% gewijzigd door JPM85 op 10-02-2015 11:34 ]
Mijn zegen hebben zeJPM85 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:32:
[...]
Geen kritiek direct op de persoon hoor, maar is het dan niet beter dat in de OP dit voor de PS4 aangepast wordt. (weet niet de status van PC)
Mensen die op de PS4 denken deel te kunnen nemen aan een open deur beleidt van Tweakers FC, komen van een koude kermis thuis.
Terecht dat jullie met een klein gezelschap iets anders nastreven, maar volgens mij zijn er de laatste 2 weken 5 man geweest die vragen hadden over de PS4 club. Dit zijn er genoeg om Tweakers FC PS4 weer leven in te blazen, wat het hele idee is van dit topic.
UPDATE; Nevermind, zie dat de OP al is aangepast
Wellicht kunnen wij eens overleggen om de naam Tweakers op de PS nieuw leven in te blazen.
Alleen bestaat de naam Tweakers FC nu dus en kunnen wij deze niet gebruiken.
Daarbij zal er geen open deur principe zijn, dat is een reden dat we andere club gestart zijn.
Try out principe blijft dan van kracht.
is dat een optie dan?
Ik had hem inderdaad al aangepast, aangezien PS4 en PC niet meer actief zijnRicloo86 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:44:
[...]
Mijn zegen hebben ze
Wellicht kunnen wij eens overleggen om de naam Tweakers op de PS nieuw leven in te blazen.
Daarbij zal er geen open deur principe zijn, dat is een reden dat we andere club gestart zijn.
Try out principe blijft dan van kracht.
is dat een optie dan?
Kun je niet achterhalen wie de manager is van de PS4 club?Ricloo86 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 11:44:
[...]
...
...
Het is altijd leuk om weer die connectie met Tweakers te hebben. Of het nou Tweakers FC heet of Tweakers F.C. dat maakt mij wat dat betreft niet uit
Wel vind ik het systeem wat we met try-outs hanteren een must. Zeker ook omdat we het blijven proberen om divisie 1 te bereiken.
Het communiceren moet wel wat beter maargoed, daar werken we ook aan.
Edit: Ik heb even gekeken naar Tweakers FC op PS4. Dat ziet er erg verlaten uit. Managers zijn ettiesick en piracy1999..
Edit: Ik heb even gekeken naar Tweakers FC op PS4. Dat ziet er erg verlaten uit. Managers zijn ettiesick en piracy1999..
[ Voor 14% gewijzigd door Mathijs14 op 10-02-2015 12:18 ]
Verwijderd
Het punt is dat ik niet zo super veel speel, en Divisie 1 is denk ik iets te hoog gegrepenmathijs55 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:08:
Het is altijd leuk om weer die connectie met Tweakers te hebben. Of het nou Tweakers FC heet of Tweakers F.C. dat maakt mij wat dat betreft niet uitWel vind ik het systeem wat we met try-outs hanteren een must. Zeker ook omdat we het blijven proberen om divisie 1 te bereiken.
In mijn eentje vind ik het gewoon geen fuck meer aan (1 poppetje en de rest AI). Vandaar dat ik hier kwam om wat samen te spelen met de mede-Tweakers.
Ik geef jullie groot gelijk hoor. Kan me heel goed voorstellen dat als je zelf wat serieuzer bent en op een hoger niveau wilt spelen je dat gewoon moet doen. Maar kan er dan geen 2de Tweakers club opgericht worden voor mensen die gewoon een balletje willen trappen?
FC Tweakers II (Zal waarschijnlijk van hetzelfde niveau worden als de lokale club Willem II
We hebben toen we begonnen met de originele Tweakers FC ervoor gekozen om iedereen een kans te geven. Op een gegeven moment zat de club zo vol dat we Tweakers FC 2 hadden aangemaakt. Alleen het niveau liep nogal door elkaar heen en volgens mij vonden er verschillende mensen het niet leuk dat de andere clubs Tweakers FC 2 heette.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:26:
[...]
Het punt is dat ik niet zo super veel speel, en Divisie 1 is denk ik iets te hoog gegrepen.
In mijn eentje vind ik het gewoon geen fuck meer aan (1 poppetje en de rest AI). Vandaar dat ik hier kwam om wat samen te spelen met de mede-Tweakers.
Ik geef jullie groot gelijk hoor. Kan me heel goed voorstellen dat als je zelf wat serieuzer bent en op een hoger niveau wilt spelen je dat gewoon moet doen. Maar kan er dan geen 2de Tweakers club opgericht worden voor mensen die gewoon een balletje willen trappen?
FC Tweakers II (Zal waarschijnlijk van hetzelfde niveau worden als de lokale club Willem II)
Ik vind het persoonlijk wel een goed idee om 1 club te hebben die misschien wat hoger qua niveau zijn en wat meer vastigheid hebben qua afspraken en dan een 2e club die voor de meer casual spelers is. Dan heeft sowieso iedereen een plek op het PS4-platform en kunnen mensen die wellicht wat hoger willen spelen een paar try-out potjes doen bij het '1e' team..
Het is maar een idee dus ik hoor graag hoe andere mensen er tegenaan kijken.
mathijs55 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:30:
[...]
We hebben toen we begonnen met de originele Tweakers FC ervoor gekozen om iedereen een kans te geven. Op een gegeven moment zat de club zo vol dat we Tweakers FC 2 hadden aangemaakt. Alleen het niveau liep nogal door elkaar heen en volgens mij vonden er verschillende mensen het niet leuk dat de andere clubs Tweakers FC 2 heette.
Ik vind het persoonlijk wel een goed idee om 1 club te hebben die misschien wat hoger qua niveau zijn en wat meer vastigheid hebben qua afspraken en dan een 2e club die voor de meer casual spelers is. Dan heeft sowieso iedereen een plek op het PS4-platform en kunnen mensen die wellicht wat hoger willen spelen een paar try-out potjes doen bij het '1e' team..
Vind het ook leuk om de connectie met Tweakers te hebben en PS4 club nieuw leven in te blazen.mathijs55 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:08:
Het is altijd leuk om weer die connectie met Tweakers te hebben. Of het nou Tweakers FC heet of Tweakers F.C. dat maakt mij wat dat betreft niet uitWel vind ik het systeem wat we met try-outs hanteren een must. Zeker ook omdat we het blijven proberen om divisie 1 te bereiken.
Moeten we van divisie 10 weer naar 2 voetballen om ons doel na te streven haha
try out systeem vind ik ook een must, anders gaan we weer dezelfde kant op als Tweakers FC de eerste keer.
Ik wil best team weer onder de naam Tweakers laten spelen, alleen zal je dezelfde discussie als voorgaande keer krijgen.
[ Voor 36% gewijzigd door Ricloo86 op 10-02-2015 12:50 ]
Verwijderd
Prima idee, kunnen jullie ook scouten bij Tweakers 2 haha.mathijs55 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:30:
[...]
We hebben toen we begonnen met de originele Tweakers FC ervoor gekozen om iedereen een kans te geven. Op een gegeven moment zat de club zo vol dat we Tweakers FC 2 hadden aangemaakt. Alleen het niveau liep nogal door elkaar heen en volgens mij vonden er verschillende mensen het niet leuk dat de andere clubs Tweakers FC 2 heette.
Voor een hoog systeem is Try-Out wel een must, maar voor de casual toch niet? Weet niet hoeveel er in 1 club kunnen?Ricloo86 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:30:
[...]
Vind het ook leuk om de connectie met Tweakers te hebben en PS4 club nieuw leven in te blazen.
Moeten we van divisie 10 weer naar 2 voetballen om ons doel na te streven haha
try out systeem vind ik ook een must, anders gaan we weer dezelfde kant op als Tweakers FC de eerste keer.
Van wat ik de laatste heb gezien zijn er een stuk of 4-5 spelers op de PS4 die wel zin hebben in een 2de Tweakers club.
Haha inderdaad. Ook erg handig voor de mensen die net beginnen. Die kunnen dan eerst hun prof wat beter maken. En natuurlijk voor de mensen die alleen ff lekker een (online) balletje willen trappenVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:35:
Prima idee, kunnen jullie ook scouten bij Tweakers 2 haha.
Voor het casual gedeelte lijkt me dat een beetje overbodig inderdaad. Volgens mij kunnen er 25 man in een clubVerwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:35:
Voor een hoog systeem is Try-Out wel een must, maar voor de casual toch niet? Weet niet hoeveel er in 1 club kunnen?
Van wat ik de laatste heb gezien zijn er een stuk of 4-5 spelers op de PS4 die wel zin hebben in een 2de Tweakers club.
[ Voor 14% gewijzigd door Mathijs14 op 10-02-2015 12:41 ]
1e team wel, 2e team geen try-out.mathijs55 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 12:40:
[...]
Haha inderdaad. Ook erg handig voor de mensen die net beginnen. Die kunnen dan eerst hun prof wat beter maken. En natuurlijk voor de mensen die alleen ff lekker een (online) balletje willen trappen
[...]
Voor het casual gedeelte lijkt me dat een beetje overbodig inderdaad. Volgens mij kunnen er 25 man in een club
Weet niet of dit helemaal lekker gaat lopen, maar wil het best proberen.
Vaste team die nu onder de naam Hungry Dutchies spelen zullen dan Tweakers1 FC worden en in try outs nieuwe spelers eventueel toegevoegd.
Er zal dus ook een manager Tweakers2 FC aan moeten maken, wie neemt dit op zich?
Wel zonde van de stats
Verwijderd
Ja weet niet of er iemand is die al wat langer speelt maar ook casual wil spelen?Ricloo86 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:00:
[...]
1e team wel, 2e team geen try-out.
Weet niet of dit helemaal lekker gaat lopen, maar wil het best proberen.
Vaste team die nu onder de naam Hungry Dutchies spelen zullen dan Tweakers1 FC worden en in try outs nieuwe spelers eventueel toegevoegd.
Er zal dus ook een manager Tweakers2 FC aan moeten maken, wie neemt dit op zich?
Wel zonde van de stats![]()
Ik ben er wel voor in om te spelen in een casual clubje!
Aah ok. Was dat de reden dat je bent weggegaan? Je lijkt me zeker een goede om dat team onder je hoede te nemenHouseQ schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:16:
Ik ben er wel voor in om te spelen in een casual clubje!
Dan kan dat toch gewoon aangegeven worden.Verwijderd schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 13:07:
[...]
Ja weet niet of er iemand is die al wat langer speelt maar ook casual wil spelen?
Als iemand op de PS4 nog een Verdediginde/Centrale middenvelder nodig heeft voeg me toe:
Proof_61
Proof_61
Wesside
@ de heren van de voormalige PS4 club:
HouseQ wil het Manager-schap van de Tweakers PS4 club wel op zich nemen.
Weet iemand wie er nu manager is van de club?
Dan HouseQ manager worden gemaakt en kan hij het van daar overnemen.
Volgens mij is er niet echt een Tweakers Pro Club meer( laatste wedstrijd is 3 maanden geleden) en is er alleen nog een afsplitsing (hungry dutchies) die een tryout policy hanteren.Maverick! schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:17:
Indien akkoord van de hungries zal ik dus een nieuwe club oprichten..
Dat heb ik al gepost hier. Dat zijn ettiesick en piracy1999. Maar die zijn vrij afwezig en de club lijkt inactief. Het slimste lijkt me dus als we 2 clubs oprichten.Maverick! schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:17:
Het lijkt me een goed idee dat HouseQ de manager van de casual club wordt. Ik richt zelf de nieuwe club op. Dus PS4 spelers:
Voor de casual club kan je een PM sturen naar: HouseQ
Denk je iets fanatieker te zijn en wil je graag proberen om in Div 1. te komen. PM mij of Ricloo86 dan even voor een try-out sessie
Mooimathijs55 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:24:
[...]
Dat heb ik al gepost hier. Dat zijn ettiesick en piracy1999. Maar die zijn vrij afwezig en de club lijkt inactief. Het slimste lijkt me dus als we 2 clubs oprichten.
Het lijkt me een goed idee dat HouseQ de manager van de casual club wordt. Ik richt zelf de nieuwe club op. Dus PS4 spelers:
Voor de casual club kan je een PM sturen naar: HouseQ
Denk je iets fanatieker te zijn en wil je graag proberen om in Div 1. te komen. PM mij of Ricloo86 dan even voor een try-out sessie
Wie wil er mede auteur van de OP worden zodat de leden lijsten bijgehouden kunnen worden?
Lijkt me handig dat dat HouseQ wordt dan.Maverick! schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:26:
[...]
Mooi
Wie wil er mede auteur van de OP worden zodat de leden lijsten bijgehouden kunnen worden?
@HouseQ. Ik ga de club Tweakers F.C. noemen(als dat kan) Hoe ga jij de club noemen?
Edit: Dat kan dus niet, speciale karakters zijn niet toegestaan.
Dan noem ik de club wel Tweakers FC 1
[ Voor 13% gewijzigd door Mathijs14 op 10-02-2015 15:32 ]
Tweakers Bierteammathijs55 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:29:
[...]
Lijkt me handig dat dat HouseQ wordt dan.
@HouseQ. Ik ga de club Tweakers F.C. noemen(als dat kan) Hoe ga jij de club noemen?
Edit: Dat kan dus niet, speciale karakters zijn niet toegestaan.
Dan noem ik de club wel Tweakers FC 1
Hahaha, dat klinkt goed
@Maverick, kan je HouseQ en mij mede-auteur maken? Dan zal ik even de OP weer op orde brengen.
[ Voor 21% gewijzigd door Mathijs14 op 10-02-2015 15:41 ]
Haha
Haha dan moet ik zeker ook weer de stats gaan bijhouden hier
Wel leuk om weer onder de naar Tweakers te gaan hoor! Oude tijden herleven

Nee, ik ben géén Belg!
Dat klopt Yannick, dat mag jij weer fijn doenEvEs0r schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 16:01:
Haha dan moet ik zeker ook weer de stats gaan bijhouden hier![]()
Done!mathijs55 schreef op dinsdag 10 februari 2015 @ 15:40:
[...]
Hahaha, dat klinkt goed
@Maverick, kan je HouseQ en mij mede-auteur maken? Dan zal ik even de OP weer op orde brengen.
Maaker wat leuks van
Thnx
De naam die ik bedacht had is te lang en daarom is het "Tweakotine" geworden