Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Geaccepteerd...Supermach schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:12:
[...]
Mijn excuses Ron, ook aan een ieder die hier aanstoot aan heeft genomen. Echter, ik kijk al zolang naar dit moment uit. Het is moeilijk te accepteren dat ik dit hoogstwaarschijnlijk moet missen.
Ik ga ervan uit dat je alles doet in je macht om dit moment bij te kunnen wonen.
Mocht je er echt niet bij zijn vanavond, weet ik dat je een zeer goede reden hiervoor zult hebben.
Hmm dat is wel vreemd, dat zou toch gewoon moeten kloppen.SinergyX schreef op maandag 26 januari 2015 @ 15:53:
Via die EA site, gewooon bij start van de match direct zoeken op de naam, zie je meteen welke divisie ze zitten, dat zijn gewone potjes (beker wedstrijden is vaak bugged, helft wordt eruit gekicked en hebben opeens random spelers in het team).
Ga het voor de gein eens in de gaten houden of dat op PS4 idem is.
Moet zeggen dat wij niet veel beker spelen (als we het doen herken ik jou klachten niet btw)
PSN: Ricloo86
Check mijn Virtual Photography account op Insta (ricloo86)
Makkelijk toch, Ron speelt vanavond niet, die manier kan Super het ook niet mislopenMaverick! schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:51:
[...]
Geaccepteerd...
Ik ga ervan uit dat je alles doet in je macht om dit moment bij te kunnen wonen.
Mocht je er echt niet bij zijn vanavond, weet ik dat je een zeer goede reden hiervoor zult hebben.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik wilde een stap naar rechts doen en daarna naar links duiken maar hij duikt naar rechts omdat ik met de linker joystick naar rechts richtte.
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 26-01-2015 22:25 ]
Dat had natuurlijk dé oplossing geweest, maar meedenken ho maar. Ach, dan moet ik de 1000e wedstrijd maar mee zien te maken.SinergyX schreef op maandag 26 januari 2015 @ 17:15:
[...]
Makkelijk toch, Ron speelt vanavond niet, die manier kan Super het ook niet mislopen
*kuch* jazeker, een zéér goede reden!Maverick! schreef op maandag 26 januari 2015 @ 16:51:
[...]
Geaccepteerd...
[ Voor 35% gewijzigd door Supermach op 27-01-2015 06:55 ]
Een vast groepje blijft goed actief en dat draait over het algemeen lekker en is ook nog eens gezellig
Verwijderd
Nee écht! Ik zweer hetSupermach schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 06:55:
[...]
Dat had natuurlijk dé oplossing geweest, maar meedenken ho maar. Ach, dan moet ik de 1000e wedstrijd maar mee zien te maken.
[...]
*kuch* jazeker, een zéér goede reden!

Btw, sorry Ron dat ik je 500e wedstrijd verkloot heb door die klote batterijen. Moest ff zoeken...
Had al zo'n message gekregen maar ze waren al snel leeg. -_-
Het is je geraden dat je er over een week of 2 bij bent om mijn 1000ste te vierenSupermach schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 06:55:
[...]
Dat had natuurlijk dé oplossing geweest, maar meedenken ho maar. Ach, dan moet ik de 1000e wedstrijd maar mee zien te maken.
[...]
*kuch* jazeker, een zéér goede reden!
Er kwam bier bij kijken begreep ik, dus dan is de reden al snel goed genoeg!
ik hoop dat je nu koppijn hebt
Goed bezig heren!Scavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:40:
De Tweakers FC PC club hangt nu steeds in de 2e/1e divisie, gisteren weer kampioen geworden van de 2e en dus nog maar eens proberen om voor de tweede keer daar kampioen te worden.
Een vast groepje blijft goed actief en dat draait over het algemeen lekker en is ook nog eens gezellig
Haha maak je niet druk man!Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:43:
[...]
Nee écht! Ik zweer hetmaar volgende keer gebruik ik maar 1 joystick. Baal er echt van
![]()
Btw, sorry Ron dat ik je 500e wedstrijd verkloot heb door die klote batterijen. Moest ff zoeken...
Had al zo'n message gekregen maar ze waren al snel leeg. -_-
Je deed het goed. Ik lig ook niet wakker van al die kansen die ik opf*ck
Goed bezig!Scavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:40:
De Tweakers FC PC club hangt nu steeds in de 2e/1e divisie, gisteren weer kampioen geworden van de 2e en dus nog maar eens proberen om voor de tweede keer daar kampioen te worden.
Gisteren was het bij ons iets te actief, 9 spelers online

Is heel lastig voetballen qua positiespel, willen allemaal dat stuk leer.
Desondanks 2 seizoenen in divisie 3 gespeeld, en nu wellicht kans op promotie (2 van de 3 winnen)
over 2 weken? Ik begrijp dat jij zo een 35 wedstrijden per dag gaat spelen de komende 14 dagen? Dat zijn nog eens uitspraken!Maverick! schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:43:
[...]
Het is je geraden dat je er over een week of 2 bij bent om mijn 1000ste te vieren![]()
Er kwam bier bij kijken begreep ik, dus dan is de reden al snel goed genoeg!![]()
ik hoop dat je nu koppijn hebt
en bedankt he. moet je teleurstellen
Man man man, moet je nu weer alles tot achter de komma uitrekenen?Supermach schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:21:
[...]
over 2 weken? Ik begrijp dat jij zo een 35 wedstrijden per dag gaat spelen de komende 14 dagen? Dat zijn nog eens uitspraken!
en bedankt he. moet je teleurstellen
Waar werk je ook al weer?
oei, ik schreef dat hardop he?
Maar vanavond weer from the party?
Na al dit? Nee, ik denk het niet.Maverick! schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:40:
[...]
Man man man, moet je nu weer alles tot achter de komma uitrekenen?
Waar werk je ook al weer?
oei, ik schreef dat hardop he?
Maar vanavond weer from the party?
Zo....jij durft..Xenophoben schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:55:
Ik ben er vanavond ook bij. Hoe is het eigenlijk met het filmpje van de club?
Gisteren moest Ron al met staart tussen de benen op de linkerflank staan, en jij gaat gewoon naar het filmpje vragen.
ps. Ik ben er vanavond ook weer, moet nog steeds een doelpunt maken voor mijn 100e
Ik ben voor 60% opnieuw begonnen, overstap van Vegas 12 naar 13 en Win10 was een zéér problematische keuze.Xenophoben schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 09:55:
Ik ben er vanavond ook bij. Hoe is het eigenlijk met het filmpje van de club?
Echter, nu ik alle filmpjes netjes onder de spelers categoriseer, kan ik met enkele klik 1 speler volledig uit het filmpje halen.. interesse?
Hahaha, ik zou niet durven om met werkweigering het risico op nóg verdere vertraging van het filmpje op het spel te zetten!JPM85 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:00:
[...]
Zo....jij durft..
Gisteren moest Ron al met staart tussen de benen op de linkerflank staan, en jij gaat gewoon naar het filmpje vragen.![]()
ps. Ik ben er vanavond ook weer, moet nog steeds een doelpunt maken voor mijn 100e
ps. Mooi. Misschien kun jij Super overhalen om toch weer aan te sluiten. Na mijn slip of the tongue wil hij geloof ik niet meer met me praten

Tjongej......Supermach schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 10:51:
Ik heb vanavond weer een vaag excuus, andere FIFA verplichtingen. Morgenavond zal ik de linkerflank weer bestrijken. Tenzij Ron daar natuurlijk weer een probleem mee heeft.

@Sjefke: je hebt een heleboel teenage drama gemist.
Maar lijkt me raadzaam om hier niet verder publiekelijk op in te gaan om verdere escalatie van de lopende conflicten te voorkomen.
Dat is idd heel lastig spelen, wij waren gisteren met 5 man en daar ligt ook wel een beetje de grens wat mij betreft.Ricloo86 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 08:58:
[...]
Goed bezig!![]()
Gisteren was het bij ons iets te actief, 9 spelers online![]()
Is heel lastig voetballen qua positiespel, willen allemaal dat stuk leer.
Desondanks 2 seizoenen in divisie 3 gespeeld, en nu wellicht kans op promotie (2 van de 3 winnen)
Vooral als er nog pro's in de verdediging moeten gaan lopen zie je vaak problemen ontstaan, een uit de kluiten gewassen CVM kan dan wel weer gunstig uitpakken
Haha dit is inderdaad wel de kern van het probleem bij ons ook. Wij merken dat we weinig goal tegen krijgen als we 5-3-2 spelen met mijn speler als CV. 4-4-2 met een ruit op het middenveld wil ook nog wel werken en dan speelt Dirk meestal als CVM(Grote kale Jaap StamScavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:47:
[...]
Dat is idd heel lastig spelen, wij waren gisteren met 5 man en daar ligt ook wel een beetje de grens wat mij betreft.
Vooral als er nog pro's in de verdediging lopen zie je vaak problemen ontstaan, een uit de kluiten gewassen CVM kan dan wel weer gunstig uitpakken
Voor mij persoonlijk is met een 5-3-2 het meest ideale als de 2 aanvallers en CAM worden ingevuld door andere mensen en eventueel nog de 2 andere middenvelders. Op die manier kan ik als Any in ieder geval op mijn eigen manier verdedigen.
Dus manual of de ANY gebruikt zijn pro als goalie.
Ik zie dat dit laatste steeds meer dat dit gedaan wordt.
Ik heb dat 1 of 2 keer gedaan, is wellicht wel een goede om weer eens mee te stoeien.Maverick! schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:20:
Heren PC en PS4 spelers, gebruiken jullie nooit een pro speler op doel?
Thanks dat ik gisteren even paar potjes mee kon ballen!Scavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:47:
[...]
Dat is idd heel lastig spelen, wij waren gisteren met 5 man en daar ligt ook wel een beetje de grens wat mij betreft.
Vooral als er nog pro's in de verdediging moeten gaan lopen zie je vaak problemen ontstaan, een uit de kluiten gewassen CVM kan dan wel weer gunstig uitpakken
(SirNeverLuck)
Wat ik vooral merk dat met eigen pro achterin je gaten dicht kan lopen die de computer niet beloopt of verkeerd stapt. Met je eigen pro heb je meer in te brengen.Maverick! schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:20:
Heren PC en PS4 spelers, gebruiken jullie nooit een pro speler op doel?
Vraag me dan af of je er voordeel mee behaald als je een eigen keeper hebt en dus meer kansen weg geeft door de "mindere" verdeding.
Haha dat wordt lachenmathijs55 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 12:43:
[...]
Ik heb dat 1 of 2 keer gedaan, is wellicht wel een goede om weer eens mee te stoeien.

Ik laat de computer gewoon de keeper besturen he
Dan nog wordt het niets hahahahamathijs55 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:34:
[...]
Ik laat de computer gewoon de keeper besturen heGa niet zelf lopen grabbelen
Het ligt heel erg aan de stats van de keeper. Met een goede stats keeper wel... maar een grabbelaar van 70 is vast niet beter als de ai. Teminste dat is mijn ervaring met meerdere hier van het forumRicloo86 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 13:06:
[...]
Wat ik vooral merk dat met eigen pro achterin je gaten dicht kan lopen die de computer niet beloopt of verkeerd stapt. Met je eigen pro heb je meer in te brengen.
Vraag me dan af of je er voordeel mee behaald als je een eigen keeper hebt en dus meer kansen weg geeft door de "mindere" verdeding.
[...]
Haha dat wordt lachen
Verwijderd
Ik vind ook het lopen als keeper heel irritant. Wil ik 1 stap opzij zetten, staat ie gelijk aan de andere kant van het doel.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2015 14:06 ]
Keeper accomplishments haal je relatief snel. Weet niet of speler stats zoals agressie, schieten en dribbelen meetellen in je keeper stats, maar anders moet je binnen een paar dagen wel rond de 82/83 qua stats zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:02:
Ben nu 80 rated op doel199 cm en 82 kg. Toch kan ik ze niet altijd houden als ze in de verre hoek worden geschoten. Moet ff veel spelen zodat mijn pro beter wordt.
Zit soms potdicht bij ons, dan ben je blij als er 1 keer op de goal geschoten wordt.JPM85 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:09:
[...]
Keeper accomplishments haal je relatief snel. Weet niet of speler stats zoals agressie, schieten en dribbelen meetellen in je keeper stats, maar anders moet je binnen een paar dagen wel rond de 82/83 qua stats zitten.
Lastig ranken
Vergeet de trage camera rotatie niet bij bv corners of voorzetjes uit de zijkantVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:02:
Ben nu 80 rated op doel199 cm en 82 kg. Toch kan ik ze niet altijd houden als ze in de verre hoek worden geschoten. Moet ff veel spelen zodat mijn pro beter wordt.
![]()
Ik vind ook het lopen als keeper heel irritant. Wil ik 1 stap opzij zetten, staat ie gelijk aan de andere kant van het doel.
Eerste puntjes haal je makkelijk binnen, zoveel wedstrijden gespeeld, balletjes pakken, saves en corner-saves, daarna wordt het wat irritanter, dacht 1 van de hoogste iets van 200 wedstrijden spelen en 20 penalties stoppen.
Ik speel 6'3" op 183lb acrobatic of 6'5" op 203lb traditional.
Dat is idd een hele goeie, de pro van de any inrichten als cv of als keeper (zoals Maverick ook aangeeft) lijkt mij idd ook een welkome versterking achterin (meestal staat die pro bij ons nu ook ergens in de voorste linies).mathijs55 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 11:50:
[...]
Haha dit is inderdaad wel de kern van het probleem bij ons ook. Wij merken dat we weinig goal tegen krijgen als we 5-3-2 spelen met mijn speler als CV. 4-4-2 met een ruit op het middenveld wil ook nog wel werken en dan speelt Dirk meestal als CVM(Grote kale Jaap Stam)
Voor mij persoonlijk is met een 5-3-2 het meest ideale als de 2 aanvallers en CAM worden ingevuld door andere mensen en eventueel nog de 2 andere middenvelders. Op die manier kan ik als Any in ieder geval op mijn eigen manier verdedigen.
Wij spelen nu met een 4-4-2 opstelling met een brede ruit op het middenveld waarbij het het beste speelt als de aanvallende 3 pro's zijn en eventueel kunnen dan de buitenspelers ook nog ingevuld worden (niet de meest dankbare rol hé SirNeverLuck
Misschien vanavond weer gegadigden om mee te spelen, en wat uit te proberen?
Kan mijn pro wel spontaan wat laten groeien en er een meedogenloze stopper van maken
Ben alleen niet de meest getalenteerde any in ons gezelschap
[ Voor 3% gewijzigd door Scavy op 27-01-2015 14:41 ]
hoezo.... mijn keeper van 1.63 is gewoon adriaan de acrobaat hoor
De lengte van 179 vond ik erg fijn werken. Wel ff kijken in combinatie met het gewicht wat het beste werkt qua stats. 179 is in ieder geval lang genoeg om meeste kopduels te kunnen winnen en nog snel genoeg om gaten dicht te lopenScavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Dat is idd een hele goeie, de pro van de any inrichten als cv of als keeper (zoals Maverick ook aangeeft) lijkt mij idd ook een welkome versterking achterin (meestal staat die pro bij ons nu ook ergens in de voorste linies).
Wij spelen nu met een 4-4-2 opstelling met een brede ruit op het middenveld waarbij het het beste speelt als de aanvallende 3 pro's zijn en eventueel kunnen dan de buitenspelers ook nog ingevuld worden (niet de meest dankbare rol hé SirNeverLuck)
Kan mijn pro wel spontaan wat laten groeien en er een meedogenloze stopper van maken
Maar vond gisteren wel leuk.
Scavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:36:
[...]
Dat is idd een hele goeie, de pro van de any inrichten als cv of als keeper (zoals Maverick ook aangeeft) lijkt mij idd ook een welkome versterking achterin (meestal staat die pro bij ons nu ook ergens in de voorste linies).
Wij spelen nu met een 4-4-2 opstelling met een brede ruit op het middenveld waarbij het het beste speelt als de aanvallende 3 pro's zijn en eventueel kunnen dan de buitenspelers ook nog ingevuld worden (niet de meest dankbare rol hé SirNeverLuck)
Lastige is alleen dat je pro nog een lage handelingssnelheid heeft als hij nog niet ver ontwikkeld is, en dat is in de voorste linies wel erg makkelijk (vooral cam).Looney1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:46:
Ik ben ook net ingestroomt, mijn pro is nog erg slecht. Vind al leuk als ik wat potjes mee kan doen! Maar keer een positie met meer balcontact zou leuk zijn! (ook beter voor ontwikkeling van mijn pro)
[...]
Zou ook gewoon wat invalwedstrijden spelen, niet heel erg leuk maar wel lekker aankloten en dingen vrij spelen.
[ Voor 30% gewijzigd door Looney1984 op 27-01-2015 15:09 ]
Verwijderd
Gebruik soms LT, maar dan springt ie bij mij meestal twee stappen opzij...SinergyX schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:23:
[...]
Vergeet de trage camera rotatie niet bij bv corners of voorzetjes uit de zijkantJe kan met LT je keeper wel wat trager laten bewegen.
Eerste puntjes haal je makkelijk binnen, zoveel wedstrijden gespeeld, balletjes pakken, saves en corner-saves, daarna wordt het wat irritanter, dacht 1 van de hoogste iets van 200 wedstrijden spelen en 20 penalties stoppen.
Ik speel 6'3" op 183lb acrobatic of 6'5" op 203lb traditional.

Het is wat Ricloo86 aangeeft wel van belang dat je pro wat beter wordt om in de aanval te spelen maar als we bv met zijn drieën zijn dan kan jij gewoon een spits positie of cam positie innemen hoor.Looney1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:46:
Ik ben ook net ingestroomt, mijn pro is nog erg slecht. Vind al leuk als ik wat potjes mee kan doen! Maar keer een positie met meer balcontact zou leuk zijn! (ook beter voor ontwikkeling van mijn pro)
[...]
Geen enkel probleem
Hebben jullie in het elftal al mensen met specialiteiten zitten? (vrije trap nemers, penalty nemers, koppers bij hoekschoppen etc.).Ricloo86 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:52:
[...]
Lastige is alleen dat je pro nog een lage handelingssnelheid heeft als hij nog niet ver ontwikkeld is, en dat is in de voorste linies wel erg makkelijk (vooral cam).
Zou ook gewoon wat invalwedstrijden spelen, niet heel erg leuk maar wel lekker aankloten en dingen vrij spelen.
Moet zeggen dat we onze tactiek & opstelling altijd aanpassen aan de gene die online zijn, en dat ook echt goed speelt.
Sinergy is bij ons bijvoorbeeld echt een Pi-Air die 50% van de hoge ballen snoeihard inkopt. Ron snel over de flanken, en corners die goed komen voor Sinergy. Wanneer deze dan niet online is, spelen we meestal op diepe ballen op snelheid, want kopduels winnen we niet met spelers rond de 1.70 - 1.75.
Oh dan ga je toch de goede kant op, volgens mij kun je dan al prima meedraaien.Looney1984 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 14:59:
Dat weet ik, enkel krijg je amper een bal in die inval wedstrijden. gelukkig is mijn pro al wat geboost door leuke kadootjes. en met tijd zal die wel beter worden. Geloof dat ik nu op 83/84 zit.
Wij zouden op dat vlak wel wat tactischer mogen spelen, maar we zijn wel redelijk op elkaar ingespeeld.JPM85 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:10:
[...]
Hebben jullie in het elftal al mensen met specialiteiten zitten? (vrije trap nemers, penalty nemers, koppers bij hoekschoppen etc.).
Moet zeggen dat we onze tactiek & opstelling altijd aanpassen aan de gene die online zijn, en dat ook echt goed speelt.
Sinergy is bij ons bijvoorbeeld echt een Pi-Air die 50% van de hoge ballen snoeihard inkopt. Ron snel over de flanken, en corners die goed komen voor Sinergy. Wanneer deze dan niet online is, spelen we meestal op diepe ballen op snelheid, want kopduels winnen we niet met spelers rond de 1.70 - 1.75.
Meeste spitsen zijn beetje van hetzelfde, redelijk snel en bedoeld voor de combinaties.
Mijn eigen spits is een echte randje buitenspel en op snelheid door de verdediging soort spits waarbij het de bedoeling is om een dodelijke steekbal te geven
Ik denk dat als we in ons team nog meer op de details (tactischer worden) zouden letten dat we dan ook nog constanter zouden kunnen zijn.
Overigens geen echte vaste vrije trappen man bij ons, meestal vraagt er iemand om de bal om hem vervolgens hoog over te schieten
[ Voor 5% gewijzigd door Scavy op 27-01-2015 15:21 ]
Ik neem meestal de penalty's. Vrije trappen wou ik nog wel eens nemen toen mijn speler nog voorin stond maar als verdediger kan die het beter niet doenJPM85 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:10:
Hebben jullie in het elftal al mensen met specialiteiten zitten? (vrije trap nemers, penalty nemers, koppers bij hoekschoppen etc.).
Tevens doen we met een vrije bal van achteruit vaak met mijn eigen prof (die 'harde pass' aan heeft staan) een steekbal door de lucht, die ballen vallen dan vaak erg lastig rond de 16/penalty stip.
Wij hebben allemaal wel wat vaste eigenschappen en gewoontes die we hanteren qua speelstijl en vrije trap etc.JPM85 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:10:
[...]
En ondertussen kennen we elkaar wel aardig qua spel
Zo speel ik ook naast Sinergy als we 2 spitsen spelen. Alleen komt die steekbal zo zeldenScavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:15:
[...]
Mijn eigen spits is een echte randje buitenspel en op snelheid door de verdediging soort spits waarbij het de bedoeling is om een dodelijke steekbal te geven

Dat is de kracht van Sinergy, die heerst als een tiran over ons elftal, en wij zijn enkel dienaren. Heb je ooit iemand in de 16 zien staan als hij mee doet en we krijgen een corner? Laatste die dat heeft gedurft speelt nu niet meer in het elftalSupermach schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Zo speel ik ook naast Sinergy als we 2 spitsen spelen. Alleen komt die steekbal zo zelden![]()

Of was dat toch om andere redenen....
Tja, ik blijf zeggen dat die steekpass erg effectief is, mits je een redelijk snelle spits hebt.Supermach schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:33:
[...]
Zo speel ik ook naast Sinergy als we 2 spitsen spelen. Alleen komt die steekbal zo zelden![]()
Met een olietanker als spits met een draaicirckel van het halve veld ga je echter eerder voor de hoge voorzet
JPM85 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:39:
[...]
Dat is de kracht van Sinergy, die heerst als een tiran over ons elftal, en wij zijn enkel dienaren. Heb je ooit iemand in de 16 zien staan als hij mee doet en we krijgen een corner? Laatste die dat heeft gedurft speelt nu niet meer in het elftal![]()
Of was dat toch om andere redenen....

Met twee spitsen voorin werkt L1 + X ook ideaal (weet niet op andere consoles wat de combinaties zijn), speler die aanspeelt gaat gelijk diep om vervolgens de steekbal te ontvangen. of deze combinatie dubbel herhalen dan komen er op de flanken ook al spelers mee op.Maverick! schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:42:
[...]
Tja, ik blijf zeggen dat die steekpass erg effectief is, mits je een redelijk snelle spits hebt.
Met een olietanker met een draaicirckel van het halve veld ga je echter eerder voor de hoge voorzet
[...]
Je bedoelt dan de X van de PS controller begrijp ikRicloo86 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:45:
[...]
Met twee spitsen voorin werkt L1 + X ook ideaal (weet niet op andere consoles wat de combinaties zijn), speler die aanspeelt gaat gelijk diep om vervolgens de steekbal te ontvangen. of deze combinatie dubbel herhalen dan komen er op de flanken ook al spelers mee op.
Ik gebruik zelf vaker LB+Y oftewel L1+driehoekje voor de steekbal
[ Voor 5% gewijzigd door Scavy op 27-01-2015 15:52 ]
Klopt, ninja edit maar toch niet snel genoegVerwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:52:
Kruisje= A Rondje= B Driehoekje= Y Vierkantje=X

Jullie komen er wel uitScavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:53:
[...]
Klopt, ninja edit maar toch niet snel genoeg
Combinatie werkt iig prima
Vind je ook wel liev hoorSupermach schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:33:
Beste is niet met 'tiktjes' te bewegen, maar vloeiend de linker stick minimaal te bewegen. Dan nog maakt je keeper soms een retart beweging, het is aardig te controleren (RB voor die positie vasthouden gebruikte ik toch al niet).Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:04:
Gebruik soms LT, maar dan springt ie bij mij meestal twee stappen opzij...
[ Voor 46% gewijzigd door SinergyX op 27-01-2015 16:43 ]
Verwijderd
Oké, zal ik proberen.SinergyX schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 16:09:
[...]
Beste is niet met 'tiktjes' te bewegen, maar vloeiend de linker stick minimaal te bewegen. Dan nog maakt je keeper soms een retart beweging, het is aardig te controleren (RB voor die positie vasthouden gebruikte ik toch al niet).
Hoelaat komen jullie clubs doen vanavond?
Verwijderd
De zwarte keepers zijn veel beter in het doel, dus misschien moet ik als goalie mijn pro maar zwart maken (niet racistisch bedoelt, heeft EA zo gemaakt).
Zwarte spelers zijn ook sneller toch?Verwijderd schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 22:15:
Sorry dat ik soms opeens weg ben 's avonds, KPN loopt me altijd maar te naaien... Heb al meerdere keren een afspraak met ze gemaakt maar ze komen om de een of andere reden niet -_-
De zwarte keepers zijn veel beter in het doel, dus misschien moet ik als goalie mijn pro maar zwart maken (niet racistisch bedoelt, heeft EA zo gemaakt).
Haha, dat is de mijne ook! Sta alleen wel iets te vaak net wél buitenspel in plaats van niet, omdat de mensen achter me te traag zijn met ballen gevenScavy schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:15:
[...]
En toch blijft mijn spits gewoon 9 van de 10 keer stilstaan als ik L1+X gebruik, terwijl dat in alle andere gamemodes inderdaad als een malle werkt. Weet niet of ik iets fout doe, maar echt werken doet het bij mij nietRicloo86 schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 15:45:
[...]
Met twee spitsen voorin werkt L1 + X ook ideaal (weet niet op andere consoles wat de combinaties zijn), speler die aanspeelt gaat gelijk diep om vervolgens de steekbal te ontvangen. of deze combinatie dubbel herhalen dan komen er op de flanken ook al spelers mee op.

Nee, ik ben géén Belg!
Die hebben ook meer tijd om te oefenen
Of je vertrekt gewoon te snelEvEs0r schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:23:
[...]
Haha, dat is de mijne ook! Sta alleen wel iets te vaak net wél buitenspel in plaats van niet, omdat de mensen achter me te traag zijn met ballen geven![]()
[...]
En toch blijft mijn spits gewoon 9 van de 10 keer stilstaan als ik L1+X gebruik, terwijl dat in alle andere gamemodes inderdaad als een malle werkt. Weet niet of ik iets fout doe, maar echt werken doet het bij mij niet
Denk dat het aan jou ligt, bij mij lukt het wel.
Als ik met Kevin speel zijn onze meeste aanvallen die zo gaan.
Is ook kwestie van zelf gelijk goed weg draaien, het beste werkt dat met je rug tegen de laatste man aan.
We gaan het vanavond wel even vaker proberen.
Dat weglopen komt dan omdat je je stick gewoon wegdraait, niet door L1 als je het mij vraagt. Volgens mij is het inderdaad gewoon zelf goed wegdraaien en maakt L1 verder weinig uit. (mits je één pro bestuurd)Ricloo86 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:37:
[...]
Of je vertrekt gewoon te snel![]()
Denk dat het aan jou ligt, bij mij lukt het wel.
Als ik met Kevin speel zijn onze meeste aanvallen die zo gaan.
Is ook kwestie van zelf gelijk goed weg draaien, het beste werkt dat met je rug tegen de laatste man aan.
Nee, ik ben géén Belg!
Maakt zeker wel uit, kijk maar naar een any waarmee je die combinatie doet, die gaat ook gelijk diep.EvEs0r schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 08:41:
[...]
Dat weglopen komt dan omdat je je stick gewoon wegdraait, niet door L1 als je het mij vraagt. Volgens mij is het inderdaad gewoon zelf goed wegdraaien en maakt L1 verder weinig uit. (mits je één pro bestuurd)
Haha, lees wat ik erbij heb gezet: mits je één pro bestuurt. Voor een any werkt het inderdaad wel, en zoals ik al zei, in elke game mode waarin je meer dan een speler bestuurt. Maar wanneer je alleen je eigen speler bestuurt, maakt het volgens mij niet uit, omdat je de loop zelf bepaalt.Ricloo86 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 09:01:
[...]
Maakt zeker wel uit, kijk maar naar een any waarmee je die combinatie doet, die gaat ook gelijk diep.
Nee, ik ben géén Belg!
http://xboxclips.com/Sjef...60-4c69-81e8-10616e498acd
http://xboxclips.com/Sjef...e2-44e0-aa9a-0313a14f50ac
http://xboxclips.com/Sjef...fc-42a7-91d3-58e7ac5b7d77
Mentaal +1 van niv 26
Fysiek +1 vam niv 28
Origin id:SirNeverLuck
Merci alvast voor diegen die ze even wil sturen!
Zitten er lekker in!
Die tweede was uiteraard een bewustje?
PS4 zal binnenkort ook een filmpje droppen voor de liefhebben
Die 2e goal, wat een balgevoel! Had ik niet achter jou gezocht, Sin!
Verwijderd
Game-ID/ OostBlokBoys (Origin dus)
Platform/ PC
Positie: Elke positie behalve in de verdediging.
Edit: lees net dat GK vrij blijft, die valt dus af.
[ Voor 32% gewijzigd door Bondarev op 28-01-2015 21:38 ]
PSN: fritsflits
Positie: (CV)M
Ben nog niet zo super ver met deze VP, maar dat komt als ik weer meer ga spelen online. Profclubs speel ik sinds 2010.
Tweakers FC PS4 bestaat volgens mij niet meer.Frits Flits schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:34:
Hey mensen, is er nog plek bij Tweakers FC op de PS4?![]()
PSN: fritsflits
Positie: (CV)M
Ben nog niet zo super ver met deze VP, maar dat komt als ik weer meer ga spelen online. Profclubs speel ik sinds 2010.
Wij zijn een club ontstaan uit Tweakers FC maar hebben momenteel genoeg leden.
Sowieso verstandig om je pro te ranken, we merken dat pro's met lage ranking niet mee komen in ons spel, daar bedoel ik mee de snelheid uit de aanval haalt.
Mocht er iemand weggaan (inactief zijn) en je pro is al wat verder kun je wat try outs met ons team meedraaien.
Er is wel een goede combi tussen plezier en de wil om te winnenXenophoben schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:44:
daarom speelt ps4 dus divisies hoger , daar gaat het allemaal wat serieuzer er aan toe
Als we iedereen toevoegen die mee wilt doen, kunnen we wel een club erbij starten haha
Wanneer komt de compilatie online ben best benieuwd?

Sin, schiet het al een beetje op?
In het kader van risicospreiding...Supermach schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 10:59:
Over compilaties gesproken (dit kan me mijn enkels kosten...)![]()
Sin, schiet het al een beetje op?
Ja Sin... hoe staat het ermee?

Zullen we dan maar gewoon 'en masse' gaan.Maverick! schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:30:
[...]
In het kader van risicospreiding...
Ja Sin... hoe staat het ermee?
Wij willen met bier en chips op de bank filmpje kijken
Dank voor de saamhorigheid heren!JPM85 schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:31:
[...]
Zullen we dan maar gewoon 'en masse' gaan.
Wij willen met bier en chips op de bank filmpje kijken
We kunnen ook een bioscoopje afhuren voor de eerste vertoning?
Het idee om varierend speelcam (coop) en replay te doen is uitgelopen tot een drama, dus ik ga weer terug naar volledige replay-cam compilatie (elk doelpunt duurt dan maar iets van 5-15seconde).
Ik mis volgens mij alleen nog een rotate van iemand, in ieder geval van Henk
Dus henk, als je dit leest, even naar je Pro settings gaan, hairstyle (zodat je ventje volledig zichtbaar is), 3 rondjes (zonder stoppen) maken en dat recorden
Verwijderd
Komt eraan! Als veldspeler of doelman? En gwn een gameclip maken?SinergyX schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:40:
Splitsing van verantwoordelijkheden heeft zo z'n nadelen, kan natuurlijk de club niet doelpuntloos achterlaten om filmpje in elkaar te slingeren, dus veel tijd met avondje fusbal heb ik dan ook niet meer
Het idee om varierend speelcam (coop) en replay te doen is uitgelopen tot een drama, dus ik ga weer terug naar volledige replay-cam compilatie (elk doelpunt duurt dan maar iets van 5-15seconde).
Ik mis volgens mij alleen nog een rotate van iemand, in ieder geval van Henk
Dus henk, als je dit leest, even naar je Pro settings gaan, hairstyle (zodat je ventje volledig zichtbaar is), 3 rondjes (zonder stoppen) maken en dat recorden
Groetjes Henk!
Verwijderd
Veld lijkt me wel het verstandigst want ik ben als keeper natuurlijk niet vaak in de aanval betrokken.SinergyX schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:26:
Waar jouw favoriet is, maakt mij niet zoveel uit. Inderdaad gameclip, ik trek em wel van de Xbox site af.
Ga trouwens wel vaak naar de kapper
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2015 15:36 ]
Is natuurlijk ook wel gaaf een aantal reddingen in het filmpje te verwerkenVerwijderd schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 15:28:
[...]
Veld lijkt me wel het verstandigst want ik ben als keeper natuurlijk niet vaak in de aanval betrokken.
Ga trouwens wel vaak naar de kapper