Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-09 19:57
Waarom dan niet meteen 1.76? Draai hem nog niet maar ach iemand moet de eerste zijn ;)

By us.. [Als ik hier ben ben ik niet aan het werk]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android Wuppy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
theduke1989 schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 19:31:
Probeer 1.72 dat lost super veel op en de stabiliteit is dan nog beter
Ik ben begonnen met 1.72, dus dat is mijn referentie eigenlijk. Dus dat zal het probleem niet zijn.
Ik heb Sygic een mail gestuurd nav de opmerking van THMZ159. Als Sygic werkte op de oude stock ROM, totdat Sygic een update deed, dan lijkt het vooral een probleem van Sygic.
houtig schreef op vrijdag 09 januari 2015 @ 21:28:
Waarom dan niet meteen 1.76? Draai hem nog niet maar ach iemand moet de eerste zijn ;)
Ik hou ook altijd wel van 'het nieuwste', maar nu wilde ik vooral weten of de bugs en mankementen een hardware of software probleem waren. Maar eh.. Heb je het al aangedurfd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20:56
Ik draai al wel 1.76, stock, geroot, en met Google Play. Geen bugs tegen gekomen. Wel paar zaken waar ik me aan erger: harde tik bij aftellen timer, naam ringtones nog in Chinees, dual sim nog niet optimaal, kan wel instellen welke sim de standaard is, maar kiest soms zelf, en is niet duidelijk te zien met welke sim hij belt (heeeel klein symbooltje op scherm). En zachtste geluid is soms nog erg hard. En bij het ontgrendelen opent ie de 1/2 van de keren de camera app. Maar verder: wat een mooi top toestel.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nubia Z7 ondertussen ook al een paar maanden, besteld bij Merimobiles, bezorgd met Singaporepost in 3 weken.
Ik had hem direct geroot en gapps geïnstalleerd met http://forum.xda-develope...-recovery-google-t2846520
Daarna ook direct Cuocu92 1.62 geïnstalleerd met de Rayglobe TWRP, daar ben ik tot nu toe erg tevreden over.
Toch wil ik eigenlijk updaten naar Cuocu92 1.72. Kan ik deze ook installeren zonder dat ik mijn apps + data verlies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 14-01-2019
Verwijderd schreef op zondag 11 januari 2015 @ 00:44:
Ik heb de nubia Z7 ondertussen ook al een paar maanden, besteld bij Merimobiles, bezorgd met Singaporepost in 3 weken.
Ik had hem direct geroot en gapps geïnstalleerd met http://forum.xda-develope...-recovery-google-t2846520
Daarna ook direct Cuocu92 1.62 geïnstalleerd met de Rayglobe TWRP, daar ben ik tot nu toe erg tevreden over.
Toch wil ik eigenlijk updaten naar Cuocu92 1.72. Kan ik deze ook installeren zonder dat ik mijn apps + data verlies?
Ja. Alleen even dalvik cache leeggooien, verder kun je hem er gewoon overheen flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21-08-2024
Paar uurtjes terug in er weer een CM 12 lollipop beta uitgebracht. Het begint te kriebelen. Hier al iemand hem draaien toevallig?

Update: lijkt best lekker te draaien en ziet er allemaal top uit!

[ Voor 21% gewijzigd door Kasj op 11-01-2015 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
marcelmg2 schreef op zaterdag 10 januari 2015 @ 20:26:
Ik draai al wel 1.76, stock, geroot, en met Google Play. Geen bugs tegen gekomen. Wel paar zaken waar ik me aan erger: harde tik bij aftellen timer, naam ringtones nog in Chinees, dual sim nog niet optimaal, kan wel instellen welke sim de standaard is, maar kiest soms zelf, en is niet duidelijk te zien met welke sim hij belt (heeeel klein symbooltje op scherm). En zachtste geluid is soms nog erg hard. En bij het ontgrendelen opent ie de 1/2 van de keren de camera app. Maar verder: wat een mooi top toestel.....
Sleep je de ring niet te hoog. Lockscherm is opgedeeld en bovenste helft is quick unlock naar camera. Oftewel is een feauture. Hou de ring maar vast, dan zie je een camera icoon verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Klopt, dat weet ik,maar voor mijn gevoel sleep ik nooit zo hoog. Misschien is dat trouwens wel ergens uit te schakelen. Iemand al ergens gezien of je die optie uit kan schakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 28-08 12:17

ovaal

Een balletje kan vreemd rollen

Ik heb 'm binnen *O*
Nu kijken welke rom er eigenlijk op zit..... Hij al geroot en heeft multi languages. Ik kom er alleen niet uit welke rom ik heb. Het build nummer is het volgende: NX507J_CNCommon_V9.60.

Het wordt in ieder geval lekker puzzelen de komende dagen ;)

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:17
Dat is de multilang versie van 1.60 als ik me niet vergis. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
ovaal schreef op maandag 12 januari 2015 @ 20:15:
Ik heb 'm binnen *O*
Nu kijken welke rom er eigenlijk op zit..... Hij al geroot en heeft multi languages. Ik kom er alleen niet uit welke rom ik heb. Het build nummer is het volgende: NX507J_CNCommon_V9.60.

Het wordt in ieder geval lekker puzzelen de komende dagen ;)
Van slechte Russische website en google translatie: V9.60 is buggy Chinese modes of. firmware v1.2x, incremental update it will not be established due to other checksums this mod. v9.60 desirable to immediately demolish and better with a full return to the factory firmware, and then sew the other

Oftewel kut versie. Zoek FF dit forum naar laatste multirom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 22:09
Iemand die mij kan helpen, draai nu 1.72 of 1.75 volgens mij.
Maar telkens klapt mijn google-toetsenbord eruit, en moet dan telkens als ik het snel wil verhelpen alle apps sluiten en dan opnieuw de whatsapp bijvoorbeeld openen erg vervelend dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
theduke1989 schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 10:15:
Iemand die mij kan helpen, draai nu 1.72 of 1.75 volgens mij.
Maar telkens klapt mijn google-toetsenbord eruit, en moet dan telkens als ik het snel wil verhelpen alle apps sluiten en dan opnieuw de whatsapp bijvoorbeeld openen erg vervelend dit.
Als je custom recovery hebt kan je proberen google keyboard opnieuw te flashen: https://s.basketbuild.com...4.4.4-20141214-signed.zip

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

houtig schreef op woensdag 14 januari 2015 @ 09:55:
[...]

Van slechte Russische website en google translatie: V9.60 is buggy Chinese modes of. firmware v1.2x, incremental update it will not be established due to other checksums this mod. v9.60 desirable to immediately demolish and better with a full return to the factory firmware, and then sew the other

Oftewel kut versie. Zoek FF dit forum naar laatste multirom.
Thanks voor de info, ik had wel een russische link gevonden maar geen vertaling geprobeerd te maken.
Ik moet eerlijk zeggen dat na 3 dagen ik nog geen issues ben tegegekomen, maar dit weekend ga ik kijken hoe ik een nieuwere rom er op kan zetten.

Maar het blijft een erg goed toestel tot nu toe! Snel, mooi scherm, niet te groot en gewoon een grote stap vanaf een HTC One S. Ik heb er een Mofi case bij besteld en ook die past mooi en houdt de phone hopelijk beter heel.

Lekker klooien met mijn HTC Desire, HTC One S, Cube U65/Talk 9x, ZTE Nubia 7 Mini, Teclast P80H, Honor 6, Xiaomi Redmi Note 3 Pro Special Edition, ZTE Z17 mini, ZUK Z2, Huawei P20 Lite, Poco F1, Xiaomi Mi A3, even een Poco F3 en Xiaomi Mi 11 Lite 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Draai nu een kleine week de Cyanogenmod 12 Beta (Lollipop). Wilde hem eigenlijk 'even' proberen, maar hij bevalt erg goed, beter nog dan de smartdigi 1.72 rom. Ben nog weinig problemen tegengekomen, alleen dat de standaard videoplayer het niet deed. Dat was echter op te lossen door gebruik te maken van de ingebouwde experimental player. Kortom ben er blij mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
ovaal schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 11:08:
[...]

Thanks voor de info, ik had wel een russische link gevonden maar geen vertaling geprobeerd te maken.
Ik moet eerlijk zeggen dat na 3 dagen ik nog geen issues ben tegegekomen, maar dit weekend ga ik kijken hoe ik een nieuwere rom er op kan zetten.

Maar het blijft een erg goed toestel tot nu toe! Snel, mooi scherm, niet te groot en gewoon een grote stap vanaf een HTC One S. Ik heb er een Mofi case bij besteld en ook die past mooi en houdt de phone hopelijk beter heel.
op de 1ste pagina kan je ROMS installeren en handleidingen vinden hoe het moet etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Kasj schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 12:14:
Draai nu een kleine week de Cyanogenmod 12 Beta (Lollipop). Wilde hem eigenlijk 'even' proberen, maar hij bevalt erg goed, beter nog dan de smartdigi 1.72 rom. Ben nog weinig problemen tegengekomen, alleen dat de standaard videoplayer het niet deed. Dat was echter op te lossen door gebruik te maken van de ingebouwde experimental player. Kortom ben er blij mee.
Klinkt goed! Hoe is de dual sim implementatie? Kun je bijvoorbeeld met kleuren zien welke sim aan het bellen is? Batterijverbruik ook goed? Mijn idle verbruik zit zo rond 2-4%/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
marcelmg2 schreef op donderdag 15 januari 2015 @ 19:40:
[...]

Klinkt goed! Hoe is de dual sim implementatie? Kun je bijvoorbeeld met kleuren zien welke sim aan het bellen is? Batterijverbruik ook goed? Mijn idle verbruik zit zo rond 2-4%/h.
Batterij ben ik tevreden over. Lijkt vergelijkbaar met de 1.72 ROM. Dual sim durf ik weinig over te zeggen aangezien ik maar 1 sim gebruik. Op xda lees ik dat het sinds de versie van 11 januari goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-06 11:04
Lijkt er op dat de ontwikkeling van deze telefoon goed verloopt. Ben zelf al een tijd op de zwarte 64gb versie van die MI4 aan het wachten maar die blijft enorm slecht leverbaar. Denk er nu aan om deze te gaan bestellen.
Lees in dit topic dat de gps enorm goed werkt en dat is wel fijn icm runkeeper en wahoo fitness.

Die versie van cucoo, heeft die ook nl tekst? En waar halen jullie de CM12 beta vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gps werkt zoals het hoort, dat is nog wel eens een kritiek puntje bij telefoons uit China, maar bij een degelijk merk en qualcomm soc heb je dat probleem niet, de gps werkt erg goed.

Er zijn inderdaad custom roms met multi-language, cuoco is daar 1 van. Dat is nog wel gebaseerd op de skin/UI van ZTE/Nubia zelf, de stock firmware met meerdere talen waaronder nederlands.

Daarnaast zijn er ook cm11/mokee en cm12 roms, dat zijn AOSP roms. Die zijn gemaakt op chinese forums, maar op XDA worden de links ook verspreid en mirrors aangemaakt zodat je niet van die trage chinese servers hoeft te downloaden..via MEGA is het zo binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Ik wil de officiele 1.76 update van nubia binnenhalen maar de verbinding is traaaaag. Iemand toevallig al binnen of een mirror weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
@dutchgio, ik weet genoeg. Zal nog even naar de custom roms kijken maar deze zal aan mijn bestelling bij ibuygou worden toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
Eoghlear schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 09:28:
Lijkt er op dat de ontwikkeling van deze telefoon goed verloopt. Ben zelf al een tijd op de zwarte 64gb versie van die MI4 aan het wachten maar die blijft enorm slecht leverbaar. Denk er nu aan om deze te gaan bestellen.
Lees in dit topic dat de gps enorm goed werkt en dat is wel fijn icm runkeeper en wahoo fitness.

Die versie van cucoo, heeft die ook nl tekst? En waar halen jullie de CM12 beta vandaan?
Needrom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Enige wat ik zo jammer vindt is, wanneer je hem laat vallen perrongelijk.
Hij opnieuw start ipv gewoon aan blijft staan.

Andere toestellen blijven wel gewoon aan..

Waar is de BETA CM12 te downloaden ??

[ Voor 10% gewijzigd door theduke1989 op 17-01-2015 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ovaal

ovaal

Afgelopen dagen beetje lopen kloten met verschillende roms met de nodige frustratie.... Ik kwam van een vage rom die op zich goed werkte maar volgens verschillende bronnen buggy was. Na veel ellende met gapps die verdwenen was en root toegang die verdween ben ik nu happy met 1.72 (standaard). 1.76 loopt bij mij niet lekker, 1.62 was ook prima. Ik wacht nu maar even op de officiële 5.0, ben bijna helemaal happy! :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
theduke1989 schreef op zaterdag 17 januari 2015 @ 22:04:
Enige wat ik zo jammer vindt is, wanneer je hem laat vallen perrongelijk.
Hij opnieuw start ipv gewoon aan blijft staan.

Andere toestellen blijven wel gewoon aan..

Waar is de BETA CM12 te downloaden ??
Hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik heb hem al gevonden, moet zeggen werkt lekker snel Android 5.0.2 op deze telefoon.

heb echter alleen wat issue's met de ROM.

1. Wanneer je naar mobiele netwerken gaat krijg ik error: ( com.android.phone is gestopt ) en dan kan ik niet verder.

2. Wanneer je via google een telefoonnummer opzoekt( een telefoonnummer van het bedrijfs: dan krijg je dialer is gestopt te zien) ,, moet even kijken hoe op te lossen.

3. Batterij gaat niet lang mee, vorige ROM een stuk langer (Gebruikte 1.62 die van cucao92).

[ Voor 26% gewijzigd door theduke1989 op 18-01-2015 18:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
theduke1989 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:43:
Ik heb hem al,

heb alleen wat issue's met de ROM.

1. Wanneer je naar mobiele netwerken gaat krijg ik error: ( com.android is gestopt ) en dan kan ik niet verder.

2. Wanneer je via een shop een nummer opzoekt ( een telefoonummer bijvoorbeeld via google krijg je vaak het bedrijfsnummer te zien: dan krijg je dialer is gestopt te zien) ,, moet even kijken hoe op te lossen.

3. Batterij gaat niet lang mee, vorige ROM een stuk langer.
1. Ik krijg die error alleen als ik op sub 2 druk (simkaart 2), maar die zit er ook niet in.
2. Was me nog niet opgevallen, maar klopt inderdaad
3. Merk eigenlijk niet zo veel verschil met de vorige rom: 1,5-2 dgn (smartdigi 1.72)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1. Taal op engels zetten, anders krijg je een force close, waarschijnlijk omdat dat nog niet vertaald is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 23-08 19:14
Vraagje, draai nu de cuoco rom (1.76) maar ik zit met een probleempje ivm mijn lockscreen. Ik heb een andere lockscreen geinstalleerd maar telkens ik eens de ram clean dan opent hij na de eerste lockscreen ook die van de rom zelf... Ik zou in mijn beveiligingsinstellingen 'none' moeten kunnen kiezen om dit te verhelpen maar die optie staat er niet tussen...
Iemand die een andere manier weet om de lockscreen van die rom permanent uit te schakelen of te vervangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Begin met het zoeken naar de oorzaak, het ram geheugen cleanen.
Dat moet je niet doen.
'Unused ram is useless ram', oftewel geheugen wat niet gebruikt wordt heb je niks aan.
Daarnaast worden services dan gewoon opnieuw opgestart en later weer in je geheugen geladen, het heeft dus ook geen effect. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
dutchgio schreef op maandag 19 januari 2015 @ 20:29:
Begin met het zoeken naar de oorzaak, het ram geheugen cleanen.
Dat moet je niet doen.
'Unused ram is useless ram', oftewel geheugen wat niet gebruikt wordt heb je niks aan.
Daarnaast worden services dan gewoon opnieuw opgestart en later weer in je geheugen geladen, het heeft dus ook geen effect. ;)
Mja, ik zoek net hoe ik kan aanpassen welke services hij wel/niet automatidch opstart, dan kan ik die NBlocker eruit halen. Mijn andere locker als standaard instellen heeft ook geen effect, maar die start wel ook al automatisch op dus die van de rom zelf is telkens overbodig.

EDIT: nu je services aanhaalde ben ik in die richting beginnen zoeken en heb ik een app gevonden waarmee ik deze kan in- en uitschakelen, so far so good :)

EDIT2: terug naar af, in die app kon ik de service van NBlocker uitschakelen en kreeg ik enkel de lockscreen die ik wil maar zonder NBlocker kan ik blijkbaar mijn simkaart niet ontgrendelen... (En werkt om een of andere reden mijn home-knop niet)

[ Voor 22% gewijzigd door lospeed op 19-01-2015 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Iemand al vaker bij oppomart besteld? Valt me op dat die toch een pak goedkoper is dan ibuygou? Wilde er een hoesje voor de mini bestellen dacht kijk meteen even naar de phone zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRRobert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-07 15:12

RRRobert

Fokker in ruste

Eoghlear schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:08:
Iemand al vaker bij oppomart besteld? Valt me op dat die toch een pak goedkoper is dan ibuygou? Wilde er een hoesje voor de mini bestellen dacht kijk meteen even naar de phone zelf.
Ik ken Oppomart eigenlijk alleen van de vele banners op Gizchina.com, vaak advertenties met kortingcoupons van 5 dollar o.i.d. Ik twijfel ook al een tijdje over m'n volgende aanschaf en de Z7mini is bij Mixeshop ook scherp geprijsd, bovendien wordt -ie daar zonder meerprijs op verzoek ook geroot, gecleaned van de Chinese apps en v.v. GAPPS (indien niet aanwezig). Bij deze webshop heb ik anderhalf jaar terug m'n M2S besteld, en dat ging vlotjes en zonder moeilijkheden.

Een mening presenteren als feit is geen garantie voor de waarheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kunt ook zoeken op Oppomart in dit topic of de eerste paar pagina's nakijken, zijn wel een aantal die m daar vandaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaBuzzzzz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-12-2022
oppomart levert prima in mijn ervaringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Android Wuppy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02-2021
Even een terugkoppeling op een eerdere vraag en dan gelijk een nieuwe erin gooien.
Sygic werkt bij mij niet na installeren, wat bevestigd werd door een mede-tweaker. Het leek te komen door de nieuwe update van de Sygic app. Vandaag zag ik Sygic staan voor 99ct, wat leek op de oudere versie. En inderdaad, dit was de oudere versie en die werkte wel! Tip trouwens dus voor hen die nog geen navigatie app hebben; ik was al tevreden toen ik het volle pond had betaald, met name in het Buitenland ben ik vaak gered.

En dan nu de vraag: Doet pushbullet het bij jullie? Bij mij niet dus, wel de toegankelijkheid aangezet in android, aangemeld in mijn browser. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12:00
Op dit moment 270 dollar op Alieexpres. Zit er over te denken hem te kopen.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiantxtc
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21-08 01:34
Eoghlear schreef op maandag 19 januari 2015 @ 23:08:
Ik heb een hoesje van oppomart (ook een telefoon trouwens) Mixeshop maar ik zou de harde hoesje links laten liggen, mijne valt uit elkaar... en niet laten vallen nog (of gelijk 5 stuks bestellen dat kan ook...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelmg2
Ik heb de Nillkin Super Frosted Shield Protective Case For ZTE Nubia Z7 Mini gekocht bij Banggood, 5 euro ongeveer. Zat een screenprotector en doekje bij. Case is mooi, niet keihard, sluit perfect aan. Wel is het nu iets lastiger om bij de volumeknoppen te komen, die liggen ineens dieper tov de case.

En wie heeft hier al CM12/Lollipop draaien en geen probleem met dual sim?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
marcelmg2 schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 09:40:

En wie heeft hier al CM12/Lollipop draaien en geen probleem met dual sim?
Ik heb CM12 beta 5.0.2 draaiend op mijn telefoon.
Zie een paar berichten hierboven wat mijn ervaringen tot nu toe zijn met CM12.. theduke1989 in "mijn threat"

[ Voor 17% gewijzigd door theduke1989 op 21-01-2015 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 30-03-2024
Ik heb ook na het lezen van dit forum een Z7 mini besteld bij Aliexpress. Meer bepaalt bij Eternal. Op 2 weken was die er zonder extra kosten (Singapore post). Ik heb hem nu ongeveer een week of 2 en ik kan zeggen dat hij mij best bevalt. Hij werd geleverd in het Engels met multi language maar welke versie weet ik niet (ook niet geroot).
Heb er dan de V5.2.1 van meedrom op gezet. Veel verschil met wat er origineel op stond zie ik niet.
Wat me nu wel een beetje stoort is dat ik geen Nederlands woordenboek meer heb. Is het mogelijk om deze er apart op te flashen?
Ook deed hij na het installeren automatisch een update. Wilt dit nu zeggen dat hij dit steeds gaat doen als er een nieuwe versie is of kan je dat alleen via cwm en een nieuwe installatie te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
wat je kan doen (proberen) is de stock toetsenbord van Google proberen te installeren.
Deze heeft sowieso Nederlandse autocorrectie inbegrepen.

Hier de APK. *knip*. Linken naar APK files is niet toegestaan.

[ Voor 59% gewijzigd door rens-br op 20-10-2016 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
Thanks! Probleem op gelost!
Had onder tussen ook al SwiftKey op gezet maar deze is even goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Hoe lang doen doen jullie gemiddeld met één acculading. Ik vind, puur qua cijfers, de 2300 mAh wag magertjes. Maar goed, dat zijn cijfers. Dus graag jullie ervaring.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Ik kan er niet lang mee doen t.o.v oude HTCM8.
Met de ZTE doe ik er misschien vanaf 07:30 t/m 17:00 dan zit ik nog aan de 15-20% en dat gaat snel leeg.

Bij mijn HTCM8 van 07:30 t/m 17:00 zat ik nog ruim op de 35% en kon er nog mee.

En dan zit ik wel gewoon whatsApp/ viber / chrome / rollercoaster tycoon 4 erop te spelen,,,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suffolk
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 16:28
Malfoi schreef op woensdag 21 januari 2015 @ 23:12:
Hoe lang doen doen jullie gemiddeld met één acculading. Ik vind, puur qua cijfers, de 2300 mAh wag magertjes. Maar goed, dat zijn cijfers. Dus graag jullie ervaring.
Ik kan er ruim 1,5 dag mee. 's Morgens 7.00 tot 18.00 uur houd ik zo'n 75% over. Ben dan aan het werk en gebruik 'm voor wat mail/whatsapp/facebook/fotootje.

Nu wanneer ik dit typ, 7.00 uur van de lader gehaald en heeft nog 95%.

Ik laad 'm wel elke nacht op.

Gebruik trouwens ROM 9.42

[ Voor 2% gewijzigd door Suffolk op 22-01-2015 11:04 . Reden: Current ROM versie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malfoi
Thanks @ hierboven.

Maakt geloof ik ook flink uit welke ROM erop staat ja.

www.flickr.com/malvlex

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
theduke1989 schreef op zondag 18 januari 2015 @ 15:43:
Ik heb hem al gevonden, moet zeggen werkt lekker snel Android 5.0.2 op deze telefoon.

heb echter alleen wat issue's met de ROM.

1. Wanneer je naar mobiele netwerken gaat krijg ik error: ( com.android.phone is gestopt ) en dan kan ik niet verder.

2. Wanneer je via google een telefoonnummer opzoekt( een telefoonnummer van het bedrijfs: dan krijg je dialer is gestopt te zien) ,, moet even kijken hoe op te lossen.

3. Batterij gaat niet lang mee, vorige ROM een stuk langer (Gebruikte 1.62 die van cucao92).
Er is een nieuwe CM12 lollipop release uit. De bug met de 2de sim en bellen vanuit google lijken opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Ugh loop weer te kutten met YouTube. Zelfs mijn eigen truc werkt niet. Iemand nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Kasj schreef op donderdag 22 januari 2015 @ 20:34:
[...]

Er is een nieuwe CM12 lollipop release uit. De bug met de 2de sim en bellen vanuit google lijken opgelost.
vindt het jammer dat het niet over OTA gaat :) maar je zelf moet zoeken/downloaden/installeren.

Ik merk ook dat opeens alle apps langzamerhand allemaal crashen :(
Moet echt een nieuwe ROM erop zetten.

ik zag hier: http://www.tdbeta.cn/thread-225123-1-1.html een versie uit 18-01-2015 , maar dan moet je lid zijn.
Iemand nog een source?

[ Voor 27% gewijzigd door theduke1989 op 23-01-2015 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lospeed
Eindelijk bijna alles in orde gekregen zodat ik er een tijdje tevreden van zal zijn qua launcher en indeling enz... maar het hekelpunt blijft dat verdomde lockscreen van mijn rom mij niet aanstaat en dat geen enkele andere deftig wil werken ondanks alles dat ik probeer, zou het eventueel lukken om op een of andere manier een andere lockscreen in die rom flashen?

EDIT: ben beetje te vlug geweest, dat moet dus mogelijk zijn, dat eens uitpluizen en hopen op het beste :)

[ Voor 13% gewijzigd door lospeed op 25-01-2015 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kasj
theduke1989 schreef op vrijdag 23 januari 2015 @ 07:46:
[...]

vindt het jammer dat het niet over OTA gaat :) maar je zelf moet zoeken/downloaden/installeren.

Ik merk ook dat opeens alle apps langzamerhand allemaal crashen :(
Moet echt een nieuwe ROM erop zetten.

ik zag hier: http://www.tdbeta.cn/thread-225123-1-1.html een versie uit 18-01-2015 , maar dan moet je lid zijn.
Iemand nog een source?
Needrom.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Heb de mijne vandaag binnen gekregen en ik moet zeggen de volledig zwarte ziet er beter uit dan op foto's.

Ga vanavond eens kijken welke rom me het beste bevalt. Hebben jullie de phone ook allemaal meteen geroot? En is dat uberhaupt nodig?

Edit:
Kan het zijn dat de links in de eerste post voor de multilang om en cucoo dezelfde zijn?

[ Voor 16% gewijzigd door Eoghlear op 27-01-2015 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Eoghlear schreef op dinsdag 27 januari 2015 @ 20:54:
Heb de mijne vandaag binnen gekregen en ik moet zeggen de volledig zwarte ziet er beter uit dan op foto's.

Ga vanavond eens kijken welke rom me het beste bevalt. Hebben jullie de phone ook allemaal meteen geroot? En is dat uberhaupt nodig?

Edit:
Kan het zijn dat de links in de eerste post voor de multilang om en cucoo dezelfde zijn?
Ik zal in het weekend even nieuwe links plaatsen van alle ROMS.
Mocht je een ROM hebben of wat dan ook wat je wilt delen met ons, stuur me een PM en ik bekijk en zet het erop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Ja heb nu de cm12 alpha draaien en gisteravond/vanmorgen nog de versie van cuoco. Moet alleen bij de versie van cm12 nog even de playstore er op krijgen. Mooie is wel dat alle Chinese Apps en verwijzingen er af zijn.

Verder is dit misschien https://m.youtube.com/watch?v=btdGXoxSf8U misschien nog een mooi filmpje voor in de topicstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Sinds vandaag in het bezit van een ZTE Nubia Z7 mini via V&A.

Sinds ik het toestel heb maakt hij soms foto's van dingen (als ik een foto maak en ik hem in mijn broekzak stop zie ik opeens in de app galerij foto's van wanneer ik hem in mijn broek stop)

Hoe kan dit? Het lijkt alsof hij na dat een foto gemaakt ik nog een paar foto's maakt. Ook tijdens muziek luisteren zat hij in mijn broek. Ik haalde hem eruit en zag opeens bij de galerij 3 zwarte foto's (wss van toen hij in mijn broekzak dus zat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Beste alle,

Ik heb een issue omtrent het installeren van apk's. Ik krijg namelijk telkens de melding van dat er geen voldoende ruimte is, maar wanneer ik naar me INTERNAL ga heb ik nog 10GB over en 25GB op me sd-card, dus echt weird. Iemand die me hierbij kan helpen ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
theduke1989 schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 19:44:
Beste alle,

Ik heb een issue omtrent het installeren van apk's. Ik krijg namelijk telkens de melding van dat er geen voldoende ruimte is, maar wanneer ik naar me INTERNAL ga heb ik nog 10GB over en 25GB op me sd-card, dus echt weird. Iemand die me hierbij kan helpen ???
Controleer even je system storage, hoe vol deze is.
De interne opslag is namelijk opgedeeld in tweeën en mijn gevoel zegt dat je naar de "externe" opslag kijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Knamix schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 15:03:
Sinds vandaag in het bezit van een ZTE Nubia Z7 mini via V&A.

Sinds ik het toestel heb maakt hij soms foto's van dingen (als ik een foto maak en ik hem in mijn broekzak stop zie ik opeens in de app galerij foto's van wanneer ik hem in mijn broek stop)

Hoe kan dit? Het lijkt alsof hij na dat een foto gemaakt ik nog een paar foto's maakt. Ook tijdens muziek luisteren zat hij in mijn broek. Ik haalde hem eruit en zag opeens bij de galerij 3 zwarte foto's (wss van toen hij in mijn broekzak dus zat)
Ik denk dat er iets met unlocken gebeurt. Als je de "ring" naar bovenkant van unlock scherm sleept start de telefoon direct de camera app. Denk dat zoiets in je broekzak gebeurt.
Als hij door blijft klikken denk ik dat hij op de verkeerde modus staat. Met welke modus fotografeer je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
houtig schreef op woensdag 28 januari 2015 @ 21:08:
[...]

Controleer even je system storage, hoe vol deze is.
De interne opslag is namelijk opgedeeld in tweeën en mijn gevoel zegt dat je naar de "externe" opslag kijkt.
Hoe kan je dat bekijken?? (Via airdroid zitten bekijken)
Afbeeldingslocatie: http://s4.postimg.org/ru0ho558t/image.png
is inderdaad aardig vol, echter is er ruim voldoende over maar wanneer je een applicatie wilt downloaden/installeren dan zegt die niet voldoende ruimte...
Daarnaast wat kan je er aan doen???

want beide storages zijn nog vrijwel leeg, en heb al me afbeeldingen etc verwijderd.
Uhm is er een mogelijkheid om een destination in te stellen voor apps/foto's video's??

[ Voor 19% gewijzigd door theduke1989 op 29-01-2015 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
theduke1989 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 11:03:
[...]

Hoe kan je dat bekijken?? (Via airdroid zitten bekijken)
....
is inderdaad aardig vol, echter is er ruim voldoende over maar wanneer je een applicatie wilt downloaden/installeren dan zegt die niet voldoende ruimte...
Daarnaast wat kan je er aan doen???

want beide storages zijn nog vrijwel leeg, en heb al me afbeeldingen etc verwijderd.
Uhm is er een mogelijkheid om een destination in te stellen voor apps/foto's video's??
Je hebt nog 255mb over voor installaties van apps.
Hou er rekening mee dat je ruimte nodig hebt om 1) APK te downloaden 2)uitpakken 3) uiteindelijk geïnstalleerd. Hierdoor kan een app soms 3x de ruimte nodig voor installatie.

Je kan:
1. Bij apps gegevens weggooien. Bv chrome de internetcache.
2. Apps (gedeeltelijk) verplaatsen naar extern opslag.
3. Paar apps verwijderen van de 129.
4. Andere ROM zoeken en instaleren die de ruimte van interne opslag volledig gebruikt voor apps (geen idee of die bestaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cujo74
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:48
Je kunt anders ook je interne geheugen opnieuw partitioneren. Liep hier zelf ook regelmatig tegenaan, onder de 300mb en je bent klaar en kunt niets meer installeren, waanzin omdat je gewoon 16GB tot je beschikking zou moeten hebben.

Via tooltje op het XDA developers forum nu op 7GB gezet

Tevens is e.e.a. ook in deze post beschreven

Uiteraard eerst backup maken en daarna kun je alles weer terug plaatsen.

[ Voor 11% gewijzigd door Cujo74 op 29-01-2015 21:23 . Reden: Aanvullende link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Methode van Cujo74 kan ook maar dan kan je niet zomaar een update van je ROM uitvoeren. Volgens mij wordt dat ook gemeld in 1 van de posts (niet gecheckt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cujo74
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13:48
houtig schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 07:51:
Methode van Cujo74 kan ook maar dan kan je niet zomaar een update van je ROM uitvoeren. Volgens mij wordt dat ook gemeld in 1 van de posts (niet gecheckt)
Durf het niet met zekerheid te zeggen, heb het paar weken geleden uitgevoerd en daarna de laatste standaard 1.76 rom er op gezet en alle Chinese rommel er af gemikt en Gapps er opgezet.

Mocht er een nieuwe rom komen dan zal ik me er wel aan wagen en hier een update plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Cujo74 schreef op donderdag 29 januari 2015 @ 21:17:
Je kunt anders ook je interne geheugen opnieuw partitioneren. Liep hier zelf ook regelmatig tegenaan, onder de 300mb en je bent klaar en kunt niets meer installeren, waanzin omdat je gewoon 16GB tot je beschikking zou moeten hebben.

Via tooltje op het XDA developers forum nu op 7GB gezet

Tevens is e.e.a. ook in deze post beschreven

Uiteraard eerst backup maken en daarna kun je alles weer terug plaatsen.
Ik zal het proberen, want ik krijg nu ook al meldingen van whatsapp en facebook, onvoldoende ruimte, kan geen berichten meer ophalen :S dus snel fixen. Of ik moet super veel apps gaan verwijderen, waar staan die obb bestanden vaak ?? want die shit hoef ik dan ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoliemaN
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-06 21:47
Ben een android noob en heb vanmorgen de update naar 1.62 gedaan.
Nu heeft hij geen loader meer en kan hem enkel gebruiken als fototoestel

Hoe krijg je er terug een loader op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
HoliemaN schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:14:
Ben een android noob en heb vanmorgen de update naar 1.62 gedaan.
Nu heeft hij geen loader meer en kan hem enkel gebruiken als fototoestel

Hoe krijg je er terug een loader op?
Al opnieuw opgestart? Je kan toestel afsluiten door lang de aan/uit knop ingedrukt houden.
Mocht dit niet werken is het makkelijkst om backup terug te zetten en dan opnieuw te beginnen. Om in recovery te komen tijdens aanzetten volumeknop+aan-knop ingedrukt blijven houden. (Volume omhoog of omlaag weet ik even niet meer, volgens mij neer)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 16:52
meer mensen al 4G met KPN ?

(Utrecht CS)

Afbeeldingslocatie: https://s3.amazonaws.com/pushbullet-uploads/ujDNAo5SGTQ-voiwzLLRXPsMcfJToD2csf3vRNnhYLfm/Screenshot_2015-01-30-11-16-46.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Iemand tips hoe je het beste naar fabrieksinstellingen je telefoon met Rayglobe + CM12 beta 5.0.2 kan zetten?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoliemaN
houtig schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 09:50:
[...]

Al opnieuw opgestart? Je kan toestel afsluiten door lang de aan/uit knop ingedrukt houden.
Mocht dit niet werken is het makkelijkst om backup terug te zetten en dan opnieuw te beginnen. Om in recovery te komen tijdens aanzetten volumeknop+aan-knop ingedrukt blijven houden. (Volume omhoog of omlaag weet ik even niet meer, volgens mij neer)
Thanks, het is gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rayures schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 11:18:
meer mensen al 4G met KPN ?

(Utrecht CS)

[afbeelding]
Niet echt 4G snelheden als je het mij vraagt. :9
Maar KPN is dus ook bezig met 1800mhz, of heb je een nieuwe antenne met 800mhz geplaatst? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayures
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 28-08 16:52
dutchgio schreef op vrijdag 30 januari 2015 @ 13:39:
[...]
Niet echt 4G snelheden als je het mij vraagt. :9
Maar KPN is dus ook bezig met 1800mhz, of heb je een nieuwe antenne met 800mhz geplaatst? :+
zeer zeker nog geen 4g snelheden helaas, momenteel ook alleen nog maar H+. Wellicht een test, had even ervoor ook verbindingsproblemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:17
Nou hij is binnen hoor!

Na 25 dagen wachten (via singapore, besteld bij to2c). Ik dacht eerst nog dat ze hem niet hadden bezorgd, op postnl stond al dat het pakket was bezorgd, en getekend, maar ik had nog niets gezien, maar 5 minuten later kwam de bezorger toch en had hij het pakketje snel door de brievenbus gegooid.
Hij was goed verpakt, met erg veel tape.
De zwarte variant ziet er erg mooi uit en ben benieuwd of to2c alles erop heeft gezet wat ik wilde, nu even wachten totdat hij volledig is opgeladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ben ik de enige die problemen heeft met in app locatie bepaling? zoals bijvoorbeeld met de marktplaats app lukt het me niet om de positie te bepalen bij het zoeken van advertenties binnen een x aantal km's vanaf de huidige positie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eoghlear
Ben vandaag van cm12 weer naar cuoco's versie gegaan. Merk bijzonder veel battery drain in cm12.
Maar als ik een andere rom flash doe ik in cwm eerst wipe all data en daarna een dalvik wipe.
Hoe kan het dat gemaakte foto's dan nog op de interne storage staan?

Ga bij een volgende reflash ook eens naar het uitbreiden van de interne storage kijken.

Verder komend iOS mis ik de app notificaties oftewel app badges. Ik zie dat het mogelijk is om dit met twee andere apps te realiseren maar dat lijkt me een beetje overbodig. Ik zag wel dat het met nova prime kon iemand die dat gebruikt?
En popup messages als je scherm uit is, bijv . voor whatsapp of gmail. Verder kon je ook altijd vanuit het lockscreen omlaag swipen om zo je komende agenda punten te zien, dit heb ik nog niet voor elkaar gekregen.

Maar de telefoon zelf is een super apparaat. Werkte ook zonder problemen met mijn bluetooth hartslagmeter en cadansmeters. Goed en helder scherm, waar nog een soort van screenprotctor op zit (laten we nog even zo). Ook de bouw is prima te noemen. Merk alleen wel dat ik het belvolume op de laagste stand moest zetten want anders kon ik de telefoon op de tafel leggen en de andere kant van de lijn nog verstaan.

Edit:
Zie net een nieuwe versie van cuoco staan. Allen voor zover ik het kan zien is dit voor twrp. Zou je deze dan niet met cwm kunnen flashen?

[ Voor 5% gewijzigd door Eoghlear op 01-02-2015 22:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die foto's wil je toch ook juist bewaren?
Het 'wipen' leegt de apps en instellingen etc., voor een nieuwe rom installatie. Foto's op de sd kaart en interne opslag worden gelukkig niet verwijderd.

Notificatie badges kan inderdaad wel met andere apps, niet binnen de launcher van ZTE zelf.
Die popup messages op je lockscreen net zo, daar zijn apps voor.

Twrp is aangeraden, maar volgens mij niet verplicht.

[ Voor 35% gewijzigd door dutchgio op 01-02-2015 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:54:
ben ik de enige die problemen heeft met in app locatie bepaling? zoals bijvoorbeeld met de marktplaats app lukt het me niet om de positie te bepalen bij het zoeken van advertenties binnen een x aantal km's vanaf de huidige positie
1. staat GPS aan? Bij locatie beheer welke modus is geselecteerd?
2. Heb je nubia guard draaien? Wellicht staat daar ingesteld dat een app je locatie niet mag weten.
3 wat voor ROM draai je eigenlijk als 1 en 2 niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoliemaN
Verwijderd schreef op zondag 01 februari 2015 @ 21:54:
Had hier ook last mee in Swarm.
Het was nodig om de locatiebepaling aan te passen zodat hij zowel gsp, wifi als gsm mast gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
Ik heb twrp recovery erop gezet (zoals beschreven op dit forum) om de nieuwe cuoco92 v 1.80 te kunnen installeren. Maar hij zegt steeds dat men external sdcard 0 MB heeft. Terwijl de zip er op staat. Mis ik iets?

Heeft deze eigenlijk multi language en hoe zit het met de batterij??

Ik wou trouwens de 1.72 v5.5 van needrom erop zetten. Omdat er stond dat die 48u battery life heeft. Maar ik kreeg steeds installation aborted. Iemand daar ervaring mee???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan_schrik
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 15-12-2024
Kan iemand mij vertellen hoe ik verlost wordt van de aankondiging dat 1.62 voor mij klaar staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
jan_schrik schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:58:
Kan iemand mij vertellen hoe ik verlost wordt van de aankondiging dat 1.62 voor mij klaar staat?
Update uitvoeren? Ook al Vaalt hij doordat je een custom recovery hebt is volgens mij de melding wel weer even weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HoliemaN schreef op maandag 02 februari 2015 @ 14:01:
[...]

Had hier ook last mee in Swarm.
Het was nodig om de locatiebepaling aan te passen zodat hij zowel gsp, wifi als gsm mast gebruikt.
al geprobeerd... helpt niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54

Diablo_GT

nbx

Even een vraag over de levertijd van Mixeshop. Iemand ervaring met hen? Bij mij staat ie al een week op processing. Als ze het voor de14de niet opsturen gaat het nog langer duren.

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lhjlu
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:17
Hallo allemaal,

Ik heb mijn telefoon nu een weekje in gebruik. Ben er helemaal blij mee wat een top ding.
Accu was zoals verwacht, elke avond in de oplader, maar daar heb ik geen probleem mee.
Nu heb ik een probleem, de telefoon draait nu op V9,20 werkt prima, behalve dat ik na het opstarten elke keer de vraag krijg om een network model te kiezen, terwijl ik dit op automatisch heb staan. Iemand die misschien een oplossing hiervoor weet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Diablo_GT schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:59:
Even een vraag over de levertijd van Mixeshop. Iemand ervaring met hen? Bij mij staat ie al een week op processing. Als ze het voor de14de niet opsturen gaat het nog langer duren.
Er zijn talloze manieren om die gasten te benaderen. Dat kun je beter doen dan hier om antwoord vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Diablo_GT schreef op vrijdag 06 februari 2015 @ 23:59:
hoe heb je besteld?
bestel op de shop die aangegeven staat op de eerste pagina, veel veiliger en sneller geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diablo_GT
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 19:54

Diablo_GT

nbx

Momus schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 08:37:
[...]

Er zijn talloze manieren om die gasten te benaderen. Dat kun je beter doen dan hier om antwoord vragen.
Benaderen is het probleem niet. Meestal zijn de ervaringen van de klanten realistischer dan de antwoorden van de verkoper.
theduke1989 schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 13:25:
[...]

hoe heb je besteld?
bestel op de shop die aangegeven staat op de eerste pagina, veel veiliger en sneller geleverd.
Direct via mixeshop,

nbx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoliemaN
jan_schrik schreef op donderdag 05 februari 2015 @ 09:58:
lhjlu schreef op zaterdag 07 februari 2015 @ 00:26:
Hallo allemaal,

Ik heb mijn telefoon nu een weekje in gebruik. Ben er helemaal blij mee wat een top ding.
Accu was zoals verwacht, elke avond in de oplader, maar daar heb ik geen probleem mee.
Nu heb ik een probleem, de telefoon draait nu op V9,20 werkt prima, behalve dat ik na het opstarten elke keer de vraag krijg om een network model te kiezen, terwijl ik dit op automatisch heb staan. Iemand die misschien een oplossing hiervoor weet?
Deze twee problemen zijn bij mij opgelost na de update van de rom naar die van 1.62 by Cuoco92 (http://nubiaforums.com/showthread.php?tid=41)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Jammer dat dat update geneuzel in de 1.72 van Cuoco rom weer terug is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cuoco is ook al met 1.82 of iets dergelijks bezig dacht ik, die versie is achterhaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
dutchgio schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:09:
Cuoco is ook al met 1.82 of iets dergelijks bezig dacht ik, die versie is achterhaald.
Download loopt. Kut-Italiaanse sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• houtig
dutchgio schreef op maandag 09 februari 2015 @ 13:09:
Hoe komt die Cuoco aan 1.82? Op de site van Nubia zie ik alleen 1.76 als download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste base van Nubia + zijn modificaties, gebruik zelf CM11 dus weet zo het exacte nummer niet, wellicht is het wel 1.76.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Nee. 1.82. Hij staat er bij mij al op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc Roy
Momus schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:35:
En tevreden van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Momus
Ja. Retestabiel en geen bugs nog.

• houtig
Momus schreef op woensdag 11 februari 2015 @ 13:35:
Wat ik mij dus afvraag hoe komt Couco aan versie 1.82 terwijl op de site van nubia 1.76 de laatste versie is.

• Momus
houtig schreef op donderdag 12 februari 2015 @ 09:53:
[...]

Wat ik mij dus afvraag hoe komt Couco aan versie 1.82 terwijl op de site van nubia 1.76 de laatste versie is.
Vraag het hem...
https://www.facebook.com/cuoco92?fref=nf

• houtig
Heb geen FB. Maar aangezien ik problemen had met YouTube besloten zijn ROM te installeren. Even kijken hoe hij bevalt.

Editie: de agenda widget doet niet goed. Even kijken of ik het op een manier kan oplossen...

[ Voor 13% gewijzigd door houtig op 12-02-2015 20:37 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 16 Laatste