Mijn vriend wil een nieuwe computer. De pc die hij nu heeft is heel oud en valt eigenlijk niet meer mee te werken en gamen is al helemaal een ramp. Nu heeft hij niet heel veel verstand van wat je nou tegenwoordig nodig hebt om een beetje leuk te kunnen gamen. Ik weet er iets meer vanaf maar er is in de laatste jaren zoveel veranderd dat ik er zelf ook niet meer uit kom. Dus daarom schakel ik jullie hulp in.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk op gamen ( World of Tanks, The Crew etc) maar ook gewoon internetten en evt een filmpje kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
We hebben niet echt een vaste prijs. Maar als je voor 700 euro een mooi systeem hebt is dat heel fijn maar mocht je voor 900 er een hebben die 100x beter is dan is dat ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als het kan Nvidea GTX560 (geen idee hoe ''goed'' die nog is nu)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart zodat games mooi lopen.Waarschijnlijk geen hele grote SSD want die heb je met gamen niet heel erg nodig toch? (correct me if im wrong). Ook maar 1 videokaart, of kan je meer met 2? Er wordt gebruik gemaakt van maar 1 beeldscherm. Verder hoeft er niet een enorme harde schijf in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou wel fijn zijn om een pc te hebben die een tijd mee kan.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk is dat niet nodig?
Hopelijk hebben jullie genoeg info om te kunnen helpen, anders hoor ik het graag!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk op gamen ( World of Tanks, The Crew etc) maar ook gewoon internetten en evt een filmpje kijken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
We hebben niet echt een vaste prijs. Maar als je voor 700 euro een mooi systeem hebt is dat heel fijn maar mocht je voor 900 er een hebben die 100x beter is dan is dat ook geen probleem.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Als het kan Nvidea GTX560 (geen idee hoe ''goed'' die nog is nu)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een goede videokaart zodat games mooi lopen.Waarschijnlijk geen hele grote SSD want die heb je met gamen niet heel erg nodig toch? (correct me if im wrong). Ook maar 1 videokaart, of kan je meer met 2? Er wordt gebruik gemaakt van maar 1 beeldscherm. Verder hoeft er niet een enorme harde schijf in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het zou wel fijn zijn om een pc te hebben die een tijd mee kan.
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk is dat niet nodig?
Hopelijk hebben jullie genoeg info om te kunnen helpen, anders hoor ik het graag!