Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Over Ear Koptelefoon <100 euro

Pagina: 1
Acties:

• Djesse8999
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14-11 10:43

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Hallo iedereen,

Ik luister al een tijd muziek met gewone in-ear dopjes, echter wil ik nu een stapje verder gaan en een "echte" goede koptelefoon kopen.

Ik zoek een?
Een goede over ear koptelefoon

Wat is je budget?
zo rond de 80 euro, liefst niet boven de 100 (tenzij voor bijvoorbeeld 110 euro een enorm goede koptelefoon te krijgen is)

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Muziek luisteren, vooral metal maar ook rock en een paar instrumentale nummers (Bijvoorbeeld Europe van Santana)

Wat heb je zelf al gevonden?
De pricewatch: AKG K 142 HD (Zilver) leek mij een mooie keuze, deze zit wel net boven de 100 euro.

Om een beetje een idee te krijgen, ik heb nu de CX300II Precision oordopjes van Sennheiser.
Dat is dus het "niveau" dat ik gewend ben qua kwaliteit.

Ik heb echt totaal geen verstand van koptelefoons dus weet iemand waar ik op moet letten?

Mvg,
Djesse

[ Voor 8% gewijzigd door Djesse8999 op 19-09-2014 22:21 ]

• Mavamaarten
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-11 17:27

Mavamaarten

Omdat het kan!

Goeie topicstart, maar ik denk dat je hier meer succes gaat hebben: Het grote Headphones topic

Lees het topic even door, je gaat er ongetwijfeld goeie suggesties vinden.

Android developer & dürüm-liefhebber

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Mavamaarten schreef op vrijdag 19 september 2014 @ 22:24:
Goeie topicstart, maar ik denk dat je hier meer succes gaat hebben: Het grote Headphones topic

Lees het topic even door, je gaat er ongetwijfeld goeie suggesties vinden.
Bedankt, die had ik gemist volgens mij :P

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:54

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Rock? Metal? Vind je een open klankkast geen probleem?

If not! GRADO GRADO GRADO!

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

• Djesse8999

Djesse8999

Houd van (T)weekend!

Topicstarter
Horen andere mensen je muziek (te) erg met een open klankkast?

En ik zoek een over ear koptelefoon, dan valt Grado al af (tenzij ik mijn budget tot 1000+ euro opschroef :+ )

[ Voor 48% gewijzigd door Djesse8999 op 20-09-2014 12:03 ]

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 09:52
Ik zou eens kijken naar de Philips Citiscape Uptown.
Ben zelf erg tevreden over de koptelefoon. Hij zit erg lekker, ook voor langere tijd.
Ook het geluid komt vrij neutraal over. Het lijkt alleen bij sommige opnames een beetje alsof je door een gordijn aan het luisteren bent, maar dit ligt waarschijnlijk aan de opname zelf.
Ik heb zelf een Grado SR60i. Deze maakt de Philips (en een hoop andere koptelefoons in deze prijsklasse) nog steeds met de grond gelijk.
Ik weet niet in welke omgeving je de koptelefoon wil gebruiken, maar ik gebruik zelf de Philips voor onderweg omdat hij goed isoleert en een goed laidback geluid heeft en de Grado voor thuis waar niemand last van me heeft en ik de details die onderweg niet hoorbaar zijn goed te horen.
Mocht je voor de Philips gaan, dan raad ik je aan de zwarte versie te pakken, aangezien op de andere versies een volumeregeling zit die snel kapot schijnt te gaan een voor een imbalans zorgt tussen rechts en links.

• Jelmar1990
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-09 09:52
De zwarte versie is trouwens voor 54,99 op het moment leverbaar bij Bol: http://www.bol.com/nl/p/p...n-zwart/9200000014953589/
Pagina: 1