Mac mini en usenet

Pagina: 1
Acties:

• edebee
  • Registratie: December 2009
  • Nu online
Binnenkort ga ik mijn eerste Apple aanschaffen, dt gaat een macmini worden.
Probeer via binaries4all te ontdekken wat ik allemaal moet doen en nodig heb voor gebruik van usenet, maar voor mij als OSX rookie is het nog niet allemaal duidelijk wat daar beknopt staat.
Ik zal ook iets moeten hebben om met de mac te kunnen schrijven op een NTFS schijf , zo kan ik de externe schijf aan tv hangen .
Mijn vraag is : is de Mac mini geschikt om ook mee te downloaden en welke programma's heb ik dan nodig.
Momenteel gebruik ik dus op de windows pc spotnet, grabit, par, rar en MKVextract ( voor de ondertiteling eruit te halen )wat zijn de tegenhangers van OSX hiervan ?

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Er is veel software beschikbaar, een goede start is het volgende topic: Onmisbare tools & software voor Mac OS X - Deel 7

39

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Nu online
En dit is ook wel een nuttig topic: Nieuwsgroepen en FTD op mac, hoe doe jij het?.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Nzbvortex en spotlite en je bent al een heel end. Werkt echt prima.

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielster
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 08-10 13:16
Ik kreeg een tijd geleden een error bij het installeren van SpotLite. Inmiddels gebruik ik http://www.nzbserver.com. Precies hetzelfde, maar dan in de browser. NZBVortex gebruik ik om te downloaden. Dit werkt voor mij ideaal.