PS5 PSN: UnrealKazu
10 in 10 minuten?leech1984 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:44:
[...]
Ik zit in het begin te farmen, maar daar is het max 10 in 10 minuten heb ik het idee.
Ruwi: we farmen wel ff vanavond!
Er staan sowieso een stuk of 4 kisten per rondje, daar krijg je er toch wel 2 uit en een rondje is misschien 3 minuten als je een beetje opschiet
Ik doe graag mee met VoG op hard.Only schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:48:
[...]
TomTom kan niet vandaag, of je moet na 23.00 pas gaan beginnen![]()
Voor mij kan dus iemand anders!
Vandaag weer lekker alles geleveld, morgen ff helmpie scoren en dan 31 alweer.
Dan doe ik iets niets goed denk ik dan.jesse111 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:54:
[...]
10 in 10 minuten?Doe je wel het goede rondje?
Er staan sowieso een stuk of 4 kisten per rondje, daar krijg je er toch wel 2 uit en een rondje is misschien 3 minuten als je een beetje opschiet
Vanavond maar even verder farmen.
Edit: nog 28 helium dingen en 5 shards te gaan! Heb nog wat Marks kunnen farmen tijdens Patrol.
[ Voor 10% gewijzigd door leech1984 op 11-12-2014 17:30 ]
PSN: Leech1984
Kijk even op youtubeleech1984 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:27:
[...]
Dan doe ik iets niets goed denk ik dan.
Vanavond maar even verder farmen.
Wat ik meestal doe is als ik land naar rechts lopen, de grot aan het einde in, dan op die hoge "lijn" springen (hier staat ALTIJD een kistje) en vanaf daar naar de 2 grotten beneden, daarna door naar dat grote gebouwtje. Achja, moeilijk uit te leggen (ik ben ook best wel slecht in uitleggen
PSN: Eczeem
Ik zou wel graag mee willen!
Psn : Lexzorz
PSN: jansoe13
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Nope, niet met deze DLC in ieder geval.uchiha tijntje schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:59:
Brengt de DLC van Destiny ook nieuwe achievements met zich mee? Zie ze in ieder geval niet op Smartglass.
Zijn er al mensen die de nightfall gehaald hebben? Ik heb gisteren met 2 vrienden de weekly heroic gedaan, en die was al echt moordend met de arc burn aan. Maar bij de nightfall staat ook nog eens lightswitch aan. Kortom, zelfs op level 30 word je ge-oneshot door alle thrall. Het lijkt me echt onmogelijk om hem te halen
Ja, gister na een paar pogingen gehaald. rustig spelen, in de ruimte bij de laatste baas alles vanuit die kleine kamer killen. Helpt erg als je zelf arc wapens hebt in alle slotsKazu schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:03:
[...]
Nope, niet met deze DLC in ieder geval.
Zijn er al mensen die de nightfall gehaald hebben? Ik heb gisteren met 2 vrienden de weekly heroic gedaan, en die was al echt moordend met de arc burn aan. Maar bij de nightfall staat ook nog eens lightswitch aan. Kortom, zelfs op level 30 word je ge-oneshot door alle thrall. Het lijkt me echt onmogelijk om hem te halen
Meen je dat? Dat is toch wel erg karig voor een achievementswhore like me....
Zat vorige week nog even te bedenken of ik de DLC toch nog zou aanschaffen, maar lees vrij veel dat de story missies en de strikes weinig voorstellen. En om dan 15 dollar uit te geven voor een raid, dat is het me niet waard.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Bam! 31... Anticlimax.jesse111 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 17:30:
[...]
Kijk even op youtubeStaat vast wel een correct filmpje op.
Wat ik meestal doe is als ik land naar rechts lopen, de grot aan het einde in, dan op die hoge "lijn" springen (hier staat ALTIJD een kistje) en vanaf daar naar de 2 grotten beneden, daarna door naar dat grote gebouwtje. Achja, moeilijk uit te leggen (ik ben ook best wel slecht in uitleggen), ik neem je wel een keer mee
Fatebringer dropt maar niet bij mijAlexMar schreef op donderdag 11 december 2014 @ 18:05:
[...]
Ja, gister na een paar pogingen gehaald. rustig spelen, in de ruimte bij de laatste baas alles vanuit die kleine kamer killen. Helpt erg als je zelf arc wapens hebt in alle slots
voorkeur voor crota
ben zelf lvl 31 warlock
ben rond 19.45 weer terug
[ Voor 12% gewijzigd door strompel op 11-12-2014 19:09 ]
wil ook wel meedoen jansoe ben ook rond die tijd weer online (rond half 9)strompel schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:09:
is er nog een groep die een raid gaat doen vanavond?
voorkeur voor crota
ben zelf lvl 31 warlock
ben rond 19.45 weer terug
psn = bjornnl22
Atlas#22744
Gezien de grote influx van nieuwe gear is dit waarschijnlijk voor iedereen wel handig: VoG runnen voor de shards. Dus:
PS4 VoG HM, 21:00 uur.
- UnrealKazu; level 30 warlock
zit al in een team van 6 sorrysparraps schreef op donderdag 11 december 2014 @ 19:11:
[...]
wil ook wel meedoen jansoe ben ook rond die tijd weer online (rond half 9)
Done!Scare360 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:22:
Crota stuur me maar een inv kom eraan
Atlas#22744
Qua tijd doen we tegenwoordig weinig onder met HM, dus dat gaat goed komen. Liever HM voor de dubbele shards (ik heb écht shards nodigPhysx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:22:
Ik ben ook beschikbaar voor hard mode. Physxx lvl 30 hunter. Eventueel ook een snelle normale
- BaggerSmurf; level 30 titan
- Phixion; level 30 warlock
- Physxx; level 30 hunter
Edit: Heb wat vrienden mee kunnen nemen. Dus ik zoek nu nog 2 man!
[ Voor 13% gewijzigd door Kazu op 11-12-2014 20:31 ]
ff een vluggertje, shards farmen
Verwijderd
3 mam liefst lvl 30 dan doen we ff een snelle run
Had er nog 1 in ge-ninja editPhysx schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:39:
Combineer gewoon de groepen. Hierboven hebben we er ook 3
Ik wil wel mee. Stuur maar een invite als je gaattha_crazy schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:34:
Iemand nog ff een VoG normal run.
PSN: Houtvlot
Nog 2 man nodig.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:38:
Zoeken nog mensen voor de vog hard raid!
3 mam liefst lvl 30 dan doen we ff een snelle run
Ja ik wil wel ff mee. Iemand nog een daily doen trouwens? Of is dat echt af te raden als level 28?tha_crazy schreef op donderdag 11 december 2014 @ 20:34:
Iemand nog ff een VoG normal run.
Nogmaals:
- BaggerSmurf; level 30 titan
- Phixion; level 30 warlock
- Physxx; level 30 hunter
Snelle run, shards farming voornamelijk.
[ Voor 61% gewijzigd door Kazu op 11-12-2014 21:07 ]
Mooi! Ik stuur invites rond.Vliango schreef op donderdag 11 december 2014 @ 21:17:
Ja we zijn met z'n tweeen Vliango en thefatmexican
GT: fatalex NL
[ Voor 12% gewijzigd door RookieRooster op 11-12-2014 21:29 ]
[ Voor 8% gewijzigd door Areos op 11-12-2014 22:29 ]
Man, wat is die Templar lastig op hard mode... Maar, wel eindelijk Fatebringer gekregen
Atlas#22744
Atlas#22744
1 BasFromNL
2 Leech1984
3 RoystonRicky
4
5
6
Kasai schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:06:
Doen jullie goed!
spoiler:Hoe hebben jullie dat stuk voor Crota gedaan?
Heb trouwens 2 raidpieces voor mn warlock gekregen
nu nog exp en mats pfff
[ Voor 5% gewijzigd door GMacD op 12-12-2014 08:13 ]
GMacD schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:12:
[...]
spoiler:2 groepen van 3 gingen links en rechts achter in zo'n 'safe spot' staan, van elk groep lokte er 1 de wizard naar buiten zodat we deze van afstand konden snipen. Daarna rushten we de hal binnen om de shrieker kapot te maken met launchers. Toen de Deathsinger ofzo spawnde hebben we die vanaf de linkerzijde ( vanaf goed kunnen raken. 2 teamleden stonden ook op een richel waar ze amper dmg kregen. achter/boven de plate waarmee je ook crota summoned. Beetje luck maar we hadden het gered met 30ers
Heb trouwens 2 raidpieces voor mn warlock gekregen
nu nog exp en mats pfff
Atlas#22744
Ik ga proberen acht uur te halen.Biatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:08:
Wie gaan er vanavond nog mee op loot jacht in de VoG. Misschien ook NF? Rond 20 uur beginnen.
1 BasFromNL
2 Leech1984
3 RoystonRicky
4
5
6
Wil je normal of hard doen, want als het hard is moet Xur ff meehelpen vandaag
Kasai schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:16:
[...]
spoiler:Nice! Zo deden wij het ook, we hadden haar 1 keer op de helft, een kwart en een derde... Morgen laat ik iedereen gewoon yolohorn gebruiken
We hadden drie mensen vijf yolohorns, maar twee met ammo haha. Laatste keer hadden we haar op 0.1% en toen schoot m'n rocket op 00:01 sec op een knight die er voor kwam rennen > wipeKasai schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:16:
[...]
spoiler:Nice! Zo deden wij het ook, we hadden haar 1 keer op de helft, een kwart en een derde... Morgen laat ik iedereen gewoon yolohorn gebruiken
Precies wat jij zegt. Als Xur meezit lift ik net over naar 30. Zo niet heb ik shards nodig om 30,5 te wordenFaaz0 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:25:
[...]
Ik ga proberen acht uur te halen.
Wil je normal of hard doen, want als het hard is moet Xur ff meehelpen vandaag
Level bepalen we dan wel?
Oke, primaBiatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:32:
[...]
Precies wat jij zegt. Als Xur meezit lift ik net over naar 30. Zo niet heb ik shards nodig om 30,5 te worden![]()
Level bepalen we dan wel?
Zolang het geen gauntlets zijn ben ik tevreden heheBiatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 08:46:
Ik gok op boots of gauntlets gezien half Destiny die gekocht heeft bij de vanguard
https://www.youtube.com/w...3y3mZLAM&feature=youtu.be
Whaha lol, dat ziet er ook niet lastig uit. Proberen het weekendtha_crazy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:03:
Tijd om het eerste deel van crota maar eens proberen te solo-en
https://www.youtube.com/w...3y3mZLAM&feature=youtu.be
Trouwens zin/tijd om ons vanavond te vergezellen in de VoG o.i.d.?
[ Voor 10% gewijzigd door Biatch op 12-12-2014 09:24 ]
Ook mogelijk met een titan of warlock neem ik aan, zolang je maar op die palen staat en heel hard rent. Gisteren was het wel weer mooi met zijn zessen. Drie gingen er dood en lagen dus op achterstand. De voorste drie hadden minder mobs achter zich aan doordat er wat thralls naar de achterste groep gingen. De voorste drie hadden echt net de brug open toen de laatste drie eraan kwamen, iedereen dood op mijzelf na. Geen idee hoe ik door die groep ben heen gesprongen, maar het licht aan het einde van de tunnel was wel fijnBiatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:16:
[...]
Whaha lol, dat ziet er ook niet lastig uit. Proberen het weekend
Vorige run hadden ( met de mains ) ging het precies zo, dat er 1 overbleef en over de brug ging. De party chat is dan geniaal
titanbubbels hadden mijn party gered onderweg en op die plaat! 1 had die saint helm, dus alle mobs die dichtbijkwamen werden ook verblindsteffeh schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:26:
[...]
Ook mogelijk met een titan of warlock neem ik aan, zolang je maar op die palen staat en heel hard rent. Gisteren was het wel weer mooi met zijn zessen. Drie gingen er dood en lagen dus op achterstand. De voorste drie hadden minder mobs achter zich aan doordat er wat thralls naar de achterste groep gingen. De voorste drie hadden echt net de brug open toen de laatste drie eraan kwamen, iedereen dood op mijzelf na. Geen idee hoe ik door die groep ben heen gesprongen, maar het licht aan het einde van de tunnel was wel fijn![]()
Vorige run hadden ( met de mains ) ging het precies zo, dat er 1 overbleef en over de brug ging. De party chat is dan geniaal
RENNEN, RENNEN, NEE NIET OMKIJKEN, BLIJVEN RENNEN.steffeh schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:26:
[...]
Ook mogelijk met een titan of warlock neem ik aan, zolang je maar op die palen staat en heel hard rent. Gisteren was het wel weer mooi met zijn zessen. Drie gingen er dood en lagen dus op achterstand. De voorste drie hadden minder mobs achter zich aan doordat er wat thralls naar de achterste groep gingen. De voorste drie hadden echt net de brug open toen de laatste drie eraan kwamen, iedereen dood op mijzelf na. Geen idee hoe ik door die groep ben heen gesprongen, maar het licht aan het einde van de tunnel was wel fijn![]()
NEEEEEE NIET SCHIETEN, BLIJVEN RENNEN
JA, JA, JA, JA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ken het, zo ging het namelijk bij ons ook
Voidfang Vestiments, Ruin Wings, Truth, and Acylophage Symbiotic
Nice, perfect voor mij dit keerConvoy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:06:
[...]
Voidfang Vestiments, Ruin Wings, Truth, and Acylophage Symbiotic
Heeft ie ook nog helm engrams? Dan is m'n dag goed
Mask of the third man, young ahamkaras spine, armamnetarium, no backup plans, light beyond nemesis, sunbreakers, Suros, Red deathm TLW, Thorn, IB, ThunderlordDooiedibbes schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:11:
En die exotics die je kunt upgraden?
wel 73 MoL, dus hoop wel dat die engrams heeft.
[ Voor 20% gewijzigd door tha_crazy op 12-12-2014 10:15 ]
Ruin Wings (Titan, DLC exotic, gauntlets, 106 Strength)
Achlophage Symbiote (Hunter, helmet, 101 Discipline)
Voidfang Vestments (Warlock, chest piece, 139 Strength)
Truth (Rocket launcher)
Exotic Shard
Helmet Engram
Upgraded Exotics (Must have item equipped, costs 1 Exotic Shard and between 7000 and 8000 glimmer):
Mask of the Third Man (Hunter, helmet, 92 Intellect)
Young Ahamkara's Spine (Hunter, gauntlets, 109 Discipline)
The Armamentarium (Titan, chest piece, 167 Discipline)
No Backup Plans (Titan, gauntlets, 111 Strength)
Light Beyond Nemesis (Warlock, helmet, 103 Strength)
Sunbreakers (Warlock, gauntlets, 87 Intellect)
Suros Regime (Auto rifle)
Red Death (Pulse rifle)
The Last Word (Hand cannon)
Thorn (Hand cannon)
Icebreaker (Sniper rifle)
Thunderlord (Machine gun)
Luilak! Google ff ofzo?Frijns.Net schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:18:
Waar staat Xur?
"Location: Once you enter the tower go down the stairs to the crucible vendors and xur will be on the left, wondering who the new vendor on his turf is"
Exotic shard - 7 CoinsDooiedibbes schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:24:
Kun je trouwens je Motes alleen kwijt aan die exotic engram of zijn er nu ook andere opties?
XUR IS IN THE TOWER FOR THE WEEKEND
IF YOU WANT TO KNOW WHEN XUR COMES EACH FRIDAY CHECK THE BOUNTY TIMER HE RESETS AT THE SAME TIME
Location: Once you enter the tower go down the stairs to the crucible vendors and xur will be on the left, wondering who the new vendor on his turf is
Main Wares
TRUTH
"Judge, jury and the executioner"
Exotic Rocket Launcher - 17 coins
302/331 attack (Void)
- Rockets fired from this weapon aggressively seek their targets
- Rockets will detonate early based on proximity to targets
VOIDFANG VESTMENTS
"TROLOLOLOLOL from Bungie"
Exotic Warlock Chest - 13 coins
444/488 Defence
LIGHT + 30/38
Strength + 130/139
- Enchanced Axion bolt. Spawn with grenade energy
- Carry more ammo for Hand Cannons
- Carry more ammo for special weapons
ACHLYOPHAGE SYMBIOTE
"tHE KING OF TUMORS IS BACK BABY"
Exotic hunter helm - 13 coins
407/447 Defence
LIGHT + 30/36
Discipline +94/101
- Gain extra shot of golden gun per use
- More super energy from grenade kills
- Increased grenade throw distance
RUIN WINGS
"FORGED USING THE TEARS OF WARLOCKS AND HUNTERS THIS WEEK"
Exotic Titan Gloves - 13 coins
Light + 30/36
333/366 Defence
Strength +99/106
- Increased reload speed with special weapons
- Melee hits reduce grenade cooldown
- Heavy ammo drops more often, and contains more ammo per drop (looking at you Truth)
CRYPTACH'S ENGRAM IS BACK
- BUY IT WHILE IT'S HOT
- MOTES ARE BACK IN ACTION
- MAY IT BLESS YOU WITH MANY EXOTIC HELMS
- CRYPTACHS BUSINESS BOOMS ONCE AGAIN
EXOTIC UPGRADES
THE FOLLOWING EXOTICS CAN BE UPGRADED THIS WEEK FOR 1 EXOTIC SHARD AND AROUND 7K GLIMMER
WEAPONS:
- ICEBREAKER
- THORN
-THUNDERLORD
-RED DEATH
- THE LAST WORD
- SUROS REGIME
ARMOR:
-MASK OF THE THIRD MAN
- YOUNG AHAMKARA'S SPINE
- THE ARNAMENTARIUM
- NO BACK UP PLANS
- LIGHT BEYOND NEMSIS
- SUNBREAKERS
OTHER WARES
Pulse Rifle experience booster x5 - 1 coin
Scout Rifle experience booster x5 - 1 coin
Fusion Rifle experience booster x5 - 1 coin
Heavy ammo synthesis IS GONE (ERIS HAS STOLEN XUR'S STOCK)
Sparrow upgrades (speed and durability) Blue and green - 23 coins
Exotic shard - 7 Coins
Was altijd 23 als ik het goed heb.KookSpook schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:39:
Die engram hoeveel mote's zijn daarvoor nodig? 21? Of 27?
Liefhebbers?
Wie gaan er vanavond nog mee op loot jacht in de VoG. Misschien ook NF? Rond 20 uur beginnen.
1 BasFromNL
2 Leech1984
3 RoystonRicky
4
5
6
Haha, dat hadden wij ook maar onze titan met saint 14 was al dood. Als ik met een titan ga hebben we 2 bubbels, en dat werkt inderdaad bijzonder fijn.GMacD schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:28:
[...]
titanbubbels hadden mijn party gered onderweg en op die plaat! 1 had die saint helm, dus alle mobs die dichtbijkwamen werden ook verblind![]()
Haha, precies dat ja! "SPRINGEN SPRINGEN NU SPRINGEN ZE HALEN JE IN!!!!!" - eerst was het ook AH FUCK, DOOD - "NEEEE, ik leef nog!" < insert een hoop geschreeuw >tha_crazy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 09:33:
[...]
RENNEN, RENNEN, NEE NIET OMKIJKEN, BLIJVEN RENNEN.
NEEEEEE NIET SCHIETEN, BLIJVEN RENNEN
JA, JA, JA, JA, JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ken het, zo ging het namelijk bij ons ook
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Ik begreep dat je fusion kills moet maken maar ben benieuwd naar de rewards die hier eventueel op volgen.
Wat ik tot nu toe heb gevonden, ook als uitleg:tha_crazy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:31:
Bij deze:
spoiler:So far we have the joys of; Kill Thrall with a solar fusion rifle, collect ashes. Melee kill 5 Cursed Thrall, try not to get blown up Rip out 100 hearts from Acolytes (And I think it said Wizards but they never dropped any) Then, go kill Urzok the Hated... Anyone past this point?
Step 1: Purchase the Urn of sacrifice from Xur You need to fill theUrn with burned ember from killing Thrall with Solar Fusion rifle.
Step 2: Launch up The Dark Beyond moon mission on level 9 heroic difficulty and get to the bit where it says "WE'VE WOKEN THE HIVE" Use Murmur on fire setting or Vex Mythoclast to burn through this bounty easily. Burn eh? See what I did there? Leaving the embers on the ground won't destroy them so farm up till you have more than 25 and collect them all in one go. You'll need to do this for the next step as well
Step 3: Now kill 5 cursed thralls with your melee attack I'm not sure how to find a lot of them but they come up a lot in the new Omnigul strike! The Telthor mission "Chamber of night" has many cursed thralls! Leave the shard things on the ground because death resets progress but they are still there
Step 4: Woot! The telthor mission is really good for that thrall bit! Now to defeat hive acolytes and wizards with void damage and collect what they drop! lose minor progression on death! Time to shine my Atheons Epilogue! I reckon the We've Woken the Hive mission is still the best for this as it nets about ~15 acolyte kills per runs (0 wizards) with the fastest respawn and kill times The Telthor mission CP net about 30 per run. 4-5 runs will get you the total! head to orbit each time! Don't die!
Step 5: Need to kill Urzok in an "enemy is moving against each other" event! looks like Urzok is very tough with an Arc shield! will need help to take him out! Urzok seems to spawn in any public event or even just roam around the cosmodrome! please notify us if you find one and where you found him! I wouldnt mind help or an invite to killing one
Step 6: Urzok down. Need to now go to the moon and complete a special mission called ritual of sacrifice'
Anyone completed the mission yet?
tha_crazy schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:38:
En hier het einde:
spoiler:After Urzok, you're sent to do a mission on the moon with a 25/30 level scaling. Pretty entertaining. You're rewarded with 5 Motes of Light for completing it on hard. After that, you turn the Urn into Xur and he'll send you back to Eris and she gave me(Warlock) Thrallskin Brace which are legendary gloves that go up to 33 Light.
Atlas#22744
Maar ga em toch wel doen
Biatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:00:
Dat is een schrale oogst voor een hoop werk.
Maar ga em toch wel doen
jesse111 schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:01:
[...]
spoiler:5 motes en een armor upgrade is best wel lekker hoor
Biatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 12:03:
[...]
spoiler:armor die ook makkelijk te koop is (gauntlet 33 light) de motes zijn dan wel handig
Atlas#22744
[ Voor 3% gewijzigd door GMacD op 12-12-2014 12:08 ]
Ik wil wel mee met m'n Huntert 30. Ik stuur PSN via PM.Biatch schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 10:57:
Nog een keer reclame maken.
Liefhebbers?
1 BasFromNL
2 Leech1984
3 RoystonRicky
4
5
6
Dit topic is gesloten.
![]()