CROSS THE BRIDGE!Kasai schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:09:
[...]
1915, we willen ook tweede gedeelte proberen te halen.
YOU SHALL NOT PASS!
#gandalfdies
Ik PM jullie zo.
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Oh jee, dit wordt eng. PM?UTADDICT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:11:
[...]
YOU SHALL NOT PASS!
#gandalfdies
Ik PM jullie zo.
Ik wil je ook wel APPen, ICQ'en of MSN'en?
Doe mij maar een PM, dat vind ik wel spannend.
Atlas#22744
Je mag mij wel een bericht op MSN sturen.UTADDICT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:14:
[...]
Ik wil je ook wel APPen, ICQ'en of MSN'en?
Ik heb alleen maar hyves, is dat ook goed?steffeh schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:21:
[...]
Je mag mij wel een bericht op MSN sturen.
snap je? Hyves? Hyve? Hive? Ik wijs mezelf wel naar de deur
[ Voor 16% gewijzigd door jesse111 op 11-12-2014 10:22 ]
haha. Of TMF-chat, of bestaat die niet meer... :-)
Edit: bij Tweakers kan je gewoon geen bericht aan 2 personen sturen. tsss...
Edit 2: toch wel. onbewust dan.
OT: shards uit de Nightfall, kan echt niet meer Bungie.
Edit: bij Tweakers kan je gewoon geen bericht aan 2 personen sturen. tsss...
Edit 2: toch wel. onbewust dan.
OT: shards uit de Nightfall, kan echt niet meer Bungie.
[ Voor 114% gewijzigd door UTADDICT op 11-12-2014 10:28 ]
Wat een gezellige boel hier. Veel bromance
Is Destiny niet gewoon één grote Bromance?Biatch schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:40:
Wat een gezellige boel hier. Veel bromance
Gister uit de nightfall de nieuwe patience and time gekregen 
Zo zie je maar, met veel geduld en tijd komt het toch allemaal goed.
*Badum tishhhhh*
*Badum tishhhhh*
De deur is de 2e linkstha_crazy schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:51:
*Badum tishhhhh*
Nope, hier kan je alleen maar shards/energy/exotics uit krijgenVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:52:
Heeft er al iemand de nieuwe raid gear uit de eerste chest gekregen? Ik kreeg shards.
Verwijderd
Oh oke, en classitems als ik me niet vergis. Had graag die titan mark gekregenjesse111 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:53:
[...]
Nope, hier kan je alleen maar shards/energy/exotics uit krijgen
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 10:54 ]
Jup, dat klopt!Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:53:
[...]
Oh oke, en classitems als ik me niet vergis.
De rewards zijn gewoon hetzelfde als in de VoG, alleen dan met andere loot
[ Voor 17% gewijzigd door jesse111 op 11-12-2014 10:54 ]
Ongelofelijk met joutha_crazy schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:51:
*Badum tishhhhh*
Jaloers. Mja ik wil shards! En de patient and time en dragon's breath en en en en en ......
#firstworldproblems
30Faaz0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:11:
weet iemand welk level je moet hebben om crota's end raid in te kunnen (solo)
Verwijderd
Ik denk 26 of 27. Gister op m'n 28 Lock lukte het wel om even snel de eerste chest te pakken solo ;-).Faaz0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:11:
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2014 11:12 ]
Bedoel ik niet. Wat is minimum level om de missie in te gaan om de eerste chest te pakken.
Ok top, thanks.
Verwijderd
VOG is level 26. Nieuwe raid begint op lvl 30Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:12:
[...]
Ik denk 26 of 27. Gister op m'n 28 Lock lukte het wel om even snel de eerste chest te pakken solo ;-).
Verwijderd
........ Gelukkig is dat niet de info waar om gevraagd werd.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:12:
[...]
VOG is level 26. Nieuwe raid begint op lvl 30
Verwijderd
Minimale level om erin te komen is 30Faaz0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:11:
Nee hoor, op mijn 27 hunter deed ik de chest ook solo.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:13:
[...]
Minimale level om erin te komen is 30
Nee want ik heb met mn lvl 28 al de eerste chest gepakt.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:13:
[...]
Wil het met mn alt ook nog doen, maar die kan er nog niet in. Wou dus weten welk lvl die minimaal moet hebben.
Die wil ik ook, Nieuwe rocket launchersBiatch schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:09:
[...]
Ongelofelijk met jou![]()
Jaloers. Mja ik wil shards! En de patient and time en dragon's breath en en en en en ......
#firstworldproblems
Gister nog met een 29 naar binnen gegaan, solo dan.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:13:
[...]
Verwijderd
Ja maar jouw info klopte niet.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:13:
[...]
........ Gelukkig is dat niet de info waar om gevraagd werd.
No hard feelings :3
Je moet 30 zijn om de raid solo te kunnen starten op dit moment (als het goed is).Faaz0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:12:
[...]
Bedoel ik niet. Wat is minimum level om de missie in te gaan om de eerste chest te pakken.
[...]
Ok top, thanks.
Er was iig gezegd dat je als level 30 was, je gelijk met een fireteam de raid kon doen.
Verwijderd
Om solo erin te gaan moet je echt level 30 zijn. Of ik ben helemaal in de warFaaz0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:14:
[...]
Nee want ik heb met mn lvl 28 al de eerste chest gepakt.
Wil het met mn alt ook nog doen, maar die kan er nog niet in. Wou dus weten welk lvl die minimaal moet hebben.
Ik kon er toch prima in op 28 anders.jesse111 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:14:
[...]
Je moet 30 zijn om de raid solo te kunnen starten op dit moment (als het goed is).
Er was iig gezegd dat je als level 30 was, je gelijk met een fireteam de raid kon doen.
Verwijderd
Hij vroeg toch welk level er nodig is om de raid in te kunnen (solo)? Dat is niet level 30. Dat is level 26 of 27. Net als dat je als level 22 of 23 de level 26 VOG in kan. joehoeVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:14:
[...]
Ja maar jouw info klopte niet.
No hard feelings :3
You are so confusedVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:15:
[...]
Om solo erin te gaan moet je echt level 30 zijn. Of ik ben helemaal in de war
Ik dacht dit ookVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:15:
[...]
Om solo erin te gaan moet je echt level 30 zijn. Of ik ben helemaal in de war
Misschien compleet verkeerd begrepen
Ik denk 27 of 28, mijn level 26 kwam er niet in.
Ok, thanks. 27 it isdio22 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:16:
Ik denk 27 of 28, mijn level 26 kwam er niet in.
Wanneer je die chests hebt gepakt in Crota spawnen ze dan gelijk de hele week niet meer of kun je dit dagelijks doen?
PSN: Eczeem
Net als VoG.Dooiedibbes schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:19:
Wanneer je die chests hebt gepakt in Crota spawnen ze dan gelijk de hele week niet meer of kun je dit dagelijks doen?
1 keer per week
Verwijderd
Lijkt me een wekelijkse bezigheid en niet dagelijks, net als in de VOGDooiedibbes schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:19:
Nieuwe speler hier
(PS4) *zwaai*
Als ik het zo ff lees gewoon solo door levelen tot 26 voor VoG en 30 voor die nieuwe Raid, nog tips anyone? ^^
Nog andere levelaars? of is iedereen hier al Max level haha
Als ik het zo ff lees gewoon solo door levelen tot 26 voor VoG en 30 voor die nieuwe Raid, nog tips anyone? ^^
Je kunt vanaf level 1 samen spelen meen ik, wat nog gezellig is ook.PaYnE81 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:24:
Nieuwe speler hier(PS4) *zwaai*
Ligt eraan of je de story zelf wil beleven of dat je snel door wil naar een hoger level.
Als je de story moe bent bij lvl 10 gewoon mensen uitnodigen om je te helpen, dan ben je er wat sneller doorheen.
En zorg ervoor dat je altijd alle bounties mee neemt om meteen het maximum eruit te halen.
Story, welke story?Frijns.Net schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:27:
[...]
Je kunt vanaf level 1 samen spelen meen ik, wat nog gezellig is ook.
Ligt eraan of je de story zelf wil beleven of dat je snel door wil naar een hoger level.
Als je de story moe bent bij lvl 10 gewoon mensen uitnodigen om je te helpen, dan ben je er wat sneller doorheen.
En zorg ervoor dat je altijd alle bounties mee neemt om meteen het maximum eruit te halen.
Als je het een beetje goed speelt met strikes erbij ben je zo level 20.
Tevens werkt pvp ook wonderen om te levelen, 2k xp per kwartier +/-
Speel de story niet op een hoger level, kost je alleen maar meer tijd.
Idd. Crucible werkt echt heel goed & snel om te levelen. Vooral domination (heet anders in Destiny, maar kan ik nooit onthouden).tha_crazy schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:32:
[...]
Story, welke story?
Als je het een beetje goed speelt met strikes erbij ben je zo level 20.
Tevens werkt pvp ook wonderen om te levelen, 2k xp per kwartier +/-
Speel de story niet op een hoger level, kost je alleen maar meer tijd.
ControlUTADDICT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:35:
[...]
Idd. Crucible werkt echt heel goed & snel om te levelen. Vooral domination (heet anders in Destiny, maar kan ik nooit onthouden).
Vandaag is zelfs de Daily DLC-only. Erg lame van Bungie.JayVee schreef op woensdag 10 december 2014 @ 16:54:
De Weekly en Nightfall zijn beide DLC-only (waaorm is er geen aparte playlist voor mensen zonder DLC?)[...]
Voor mijn level 26 en level 28 characters is er dus bijzonder weinig te doen deze week.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
En met een beetje Bromance kom je ook een heel eind
Zeker als je ergens een Biatch vindt... Klinkt geweldig trouwens op de chat: Biatch ga naar links, Biatch buk je, etcBiatch schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:38:
En met een beetje Bromance kom je ook een heel eind
Thanks voor de tips!
Heb alleen geen vrienden op PSN die spelen op het moment, voor PVP natuurlijk geen noodzaak gelukkig. Met Strikes heb je wel een LFG achtig systeem? en voor Raids alleen friendlist toch?
Afijn, eerst ff snel door de "story" heen knallen ^^
Heb alleen geen vrienden op PSN die spelen op het moment, voor PVP natuurlijk geen noodzaak gelukkig. Met Strikes heb je wel een LFG achtig systeem? en voor Raids alleen friendlist toch?
Afijn, eerst ff snel door de "story" heen knallen ^^
Ja, armpjes voor mn warlockVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 10:52:
Heeft er al iemand de nieuwe raid gear uit de eerste chest gekregen? Ik kreeg shards.
Verwijderd
Maar ff over dat level.
Bungie zei toch van a level 30 needs to lead the fireteam?
•Players at Light level 30 can lead a Fireteam immediately upon release.
Wtf houd dat in dan?
Wtf houd dat in dan?
nee. DLC-ers betalen dus horen dan wel wat exclusiefs te krijgen toch? als ik het zo hoor wil iedereen die niet de DLC heeft gekocht precies het zelfde als de wel DLC betalers zonder te betalen. zo, begrijpt iemand dit?JayVee schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:36:
[...]
Vandaag is zelfs de Daily DLC-only. Erg lame van Bungie.
haha
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Goeie vraag, maar het woord can zegt dat het dus niet MOET?Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:48:
Maar ff over dat level.
Wtf houd dat in dan?
Het gaat er volgens mij om dat de niet-DLC-ers nu helemaal geen daily en weekly dingen kunnen doen. Het was wel zo vriendelijk geweest als ze daar een alternatief voor hadden geboden.Raw Kip schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:49:
[...]
nee. DLC-ers betalen dus horen dan wel wat exclusiefs te krijgen toch? als ik het zo hoor wil iedereen die niet de DLC heeft gekocht precies het zelfde als de wel DLC betalers zonder te betalen. zo, begrijpt iemand dit?
haha
Denk een soort advies qua level, geen requirement. En dan heel brak geschreven.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:48:
Maar ff over dat level.
Wtf houd dat in dan?
Mwah, vind het wel goed. het zou helemaal stom geweest zijn als de Nightfall een oude strike was, en er dus op dat gebied helemaal niets 'nieuws' direct zou zijn qua dlc.hatsa schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:50:
[...]
Het gaat er volgens mij om dat de niet-DLC-ers nu helemaal geen daily en weekly dingen kunnen doen. Het was wel zo vriendelijk geweest als ze daar een alternatief voor hadden geboden.
[ Voor 38% gewijzigd door UTADDICT op 11-12-2014 11:52 ]
Verwijderd
Oh op die fiets. ThnxUTADDICT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:50:
[...]
Denk een soort advies qua level, geen requirement. En dan heel brak geschreven.
Uiteraard moeten DLC-ers iets exlusief krijgen. Maar nu is het zo dat non-DLC Destiny is gecastreerd.Raw Kip schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:49:
[...]
nee. DLC-ers betalen dus horen dan wel wat exclusiefs te krijgen toch? als ik het zo hoor wil iedereen die niet de DLC heeft gekocht precies het zelfde als de wel DLC betalers zonder te betalen. zo, begrijpt iemand dit?
haha
DLC moet meer waard worden zonder non-DLC in waarde te verminderen. Dat laatste is nu niet het geval.
ASCII stupid question, get a stupid ANSI!
Misschien een slechte vergelijking maar dit is een beetje het zelfde als Runescape. Members krijgen een shitload meer te doen voor een kleine vergoeding. maar ik ben het met je eens dat er gerust een normale daily mocht zijn voor de non-DLC. blijft zo weinig over te doen voor hen.
misschien trucje om jullie toch over te halen de DLC te kopen.
misschien trucje om jullie toch over te halen de DLC te kopen.
Als ze in dit tempo door gaan gaat de game langzaam dood zelfs. Er is namelijk geen aanwas meer. Over een half jaar moet je de game + 3 DLCs kopen wil je het spel normaal kunnen spelen, dan betaal je in 1x 80-100 euro.
Verwijderd
Ik snap het gexür (
) niet echt.
Ik heb het spel met season pass gekocht en ik vind het helemaal prima. Story missies waren leuk, ook cool dat de missies naar de strike leiden. Raid is fking cool, moeilijk maar leuk. Wel jammer dat mn fatebringer op hard useless is maar dat zal wel. En ik kijk uit naar de volgende DLC.
Ik heb het spel met season pass gekocht en ik vind het helemaal prima. Story missies waren leuk, ook cool dat de missies naar de strike leiden. Raid is fking cool, moeilijk maar leuk. Wel jammer dat mn fatebringer op hard useless is maar dat zal wel. En ik kijk uit naar de volgende DLC.
same.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:06:
Ik snap het gexür () niet echt.
Ik heb thuis fifa 15 liggen, minecraft en Halo MCC. Raak het allemaal niet meer aan sinds destiny.
Halo zit zelfs nog in folie en ben aan t overwegen om m in te leveren omdat ze er lekker mee aan t kloten zijn(multiplayer matchmaking)
Verwijderd
Ja, idd. Heb Far Cry 4 en Dragon age ook nog niet uitgespeeld.Raw Kip schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:09:
[...]
same.![]()
Ik heb thuis fifa 15 liggen, minecraft en Halo MCC. Raak het allemaal niet meer aan sinds destiny.
Halo zit zelfs nog in folie en ben aan t overwegen om m in te leveren omdat ze er lekker mee aan t kloten zijn(multiplayer matchmaking)
En zolang ik lol met Destiny heb blijven ze zo.
COD AW 1 dag gespeeld. Toch weer destiny erin. Mij trekt het upgraden enorm door dit met vrienden te moeten doen. De raids zijn zeker sweet. Enige vind ik de spullen die je nodig hebt om te upgraden: helium en shards. Goed dat je nu helium kan kopen want dat farmen is zo tijdrovend. Shards vindt ik teveel voor de upgrade (6 per upgrade dus 18 in totaal) zeker gezien deze alleen te halen zijn met daily, NF en raid (en public events)
Geeft mij ook een semi erotisch gevoelth4k1ck3r schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:39:
[...]
Zeker als je ergens een Biatch vindt... Klinkt geweldig trouwens op de chat: Biatch ga naar links, Biatch buk je, etc
Precies dit Shadow, heb gewoon nog heel veel plezier in Destiny ( ook door de community en raid activiteiten er omheen ).Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:06:
Gaat er vanmiddag toevallig nog iemand met de nieuwe raid beginnen? Stuur maar een invite : Lexzorz
Verwijderd
Hoe kom je eigenlijk aan die mark of duskborn zie er veel mensen mee lopen maar kan hem nergens vinden?
Die kreeg ik toen ik met mijn warlock volgens mij een van die nieuwe missies gehaald heb.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:37:
Hoe kom je eigenlijk aan die mark of duskborn zie er veel mensen mee lopen maar kan hem nergens vinden?
Weet niet meer welke. Handig voor mijn andere char die Titan is maar of je er wat aan hebt?
Ik heb ook de DLC en nog steeds veel plezier in het spelen. Dat is ook het punt niet. Destiny teert op content, progressie en het samen spelen. Het lijkt mij geen verstandige keuze om content te verwijderen voor mensen die de DLC niet hebben. Nu is het 1 DLC, straks 3 of 4. Dat maakt instappen sowieso al veel lastiger, maar als je dan ook nog eens de content uit het basis spel haalt waarom zou iemand dan direct een aantal DLCs kopen. Want vergeet niet dat nu 1x geen weekly/nightfall per 6 weken straks een veel hoger aantal wordt. Daarnaast is de normale game sowieso volledig onthoofd. De progressie was story >> strikes/vanguard >> vog/nightfall. Nu haal je de beste gear bij de vanguard wanneer je de DLC niet hebt, vog en nightfall zijn gedegradeerd tot farm plekken voor shards.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:06:
Daar kies je toch voor door de DLC niet aan te schaffen?dio22 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 12:56:
[...]
De progressie was story >> strikes/vanguard >> vog/nightfall. Nu haal je de beste gear bij de vanguard wanneer je de DLC niet hebt, vog en nightfall zijn gedegradeerd tot farm plekken voor shards.
Als je geen DLC koopt, lijkt het me logisch dat je max vanguard/VOG gear kan halen (en de 'oude' exotics met een upgrade).
Daar hoeft Bungie echt niets aan te doen hoor. Het spel kan je dan volledig spelen m.u.v. een Nightfall 1x in de X weken en de nieuwe raid/missies.
Tja, laten we er niet omheen draaien. Om de wereld en het spel interessant te houden moet bungie continu investeren (kost tijd en geld). Dit wordt betaald door updates (addons) of een subscription (WoW). subscription ligt altijd gevoelig, zeker omdat je al voor PSN betaald. Ik vind de huidige aanpak wel OK. Ik zie het ook meer als een soort abonementsgeld.
Je kan elk moment stoppen met het kopen van addons. Je kan het spel zelf gewoon draaien maar ik denk niet dat er dan heel veel te doen is omdat de meeste verder levelen. DIt zie je in alle MMO's gebeuren. Uitzondering hierbij is wel PvP. Doordat deze genormaliseerd is kan je altijd meekomen.
Ik vind het zelf prima hoe het nu gaat. Addons Mogen wat mij betreft wel meer gespreid kunnen worden. Vind de stap van 30 naar 32 wel erg snel (maar moet ook zeggen dat ik hiervan 7 weken niet heb kunnen spelen omdat ik in het buitenland zat..)
Je kan elk moment stoppen met het kopen van addons. Je kan het spel zelf gewoon draaien maar ik denk niet dat er dan heel veel te doen is omdat de meeste verder levelen. DIt zie je in alle MMO's gebeuren. Uitzondering hierbij is wel PvP. Doordat deze genormaliseerd is kan je altijd meekomen.
Ik vind het zelf prima hoe het nu gaat. Addons Mogen wat mij betreft wel meer gespreid kunnen worden. Vind de stap van 30 naar 32 wel erg snel (maar moet ook zeggen dat ik hiervan 7 weken niet heb kunnen spelen omdat ik in het buitenland zat..)
Er had wel wat meer van een progressie path in mogen zitten, nu loont het eigenlijk alleen maar om vanguard te doen en met die gear level 30 te worden.UTADDICT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:12:
[...]
Als je geen DLC koopt, lijkt het me logisch dat je max vanguard/VOG gear kan halen (en de 'oude' exotics met een upgrade).
Maar misschien ben ik gewoon te verwend met de vele MMO's die ik gespeeld heb, waar er wel goed nagedacht wordt over een progressie path en hoe om te gaan met nieuwe content zonder oude te verwijderen of te beperken.
In WoW of andere succesvolle MMO's is oude content ook direct nutteloos hoor, oude gear ook. Die run je alleen tijdens het levelen (oftewel werken NAAR endgame) of voor de fun/looks.dio22 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:26:
[...]
Er had wel wat meer van een progressie path in mogen zitten, nu loont het eigenlijk alleen maar om vanguard te doen en met die gear level 30 te worden.
Maar misschien ben ik gewoon te verwend met de vele MMO's die ik gespeeld heb, waar er wel goed nagedacht wordt over een progressie path en hoe om te gaan met nieuwe content zonder oude te verwijderen of te beperken.
Bungie doet niets anders.
Verwijderd
Maar vanavond wie gaan er meer rond 20:30 VOG hard mode?
Ruwi
freakGIB?
Leech?
ZekerPixels?
Rin??
Tomtom?
Laat het even weten als je kan en wilt.
Ruwi
freakGIB?
Leech?
ZekerPixels?
Rin??
Tomtom?
Ik loop sowieso wel mee. En aan de reacties hier te zien hebben we zo 6 man bijelkaar!Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:38:
Ruwi
freakGIB?
Leech?
ZekerPixels?
Rin??
Tomtom?
Als het allemaal meezit dan kunnen we wellicht 2 keer de vog doen.
PSN: Leech1984
Zoals al eerder gereplied zou ik ook wel mee willen (Physxx, lvl 30 hunter en ervaring met de hard mode)leech1984 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:43:
[...]
Ik loop sowieso wel mee. En aan de reacties hier te zien hebben we zo 6 man bijelkaar!
Als het allemaal meezit dan kunnen we wellicht 2 keer de vog doen.
Als ik om die tijd level 30 heb gehaald wil ik wel mee, maar het zou wel de eerste keer hard mode worden.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:38:
Ruwi
freakGIB?
Leech?
ZekerPixels?
Rin??
Tomtom?
PSN: Houtvlot
En alvast kandidaten voor morgen?
Ik ben nu 29,5 omdat ik mijn gear verruild heb voor gear met light +33, dus nu 1x exotic light 30 1x chest 30 , gauntlet en boots +33 maar hebben beide nog 2 upgrades nodig. Dan ben ik 30,5. Wil dus graag morgen shards farmen met VoG en/of NF
1 BasFromNL
2 Leech1984
Ik ben nu 29,5 omdat ik mijn gear verruild heb voor gear met light +33, dus nu 1x exotic light 30 1x chest 30 , gauntlet en boots +33 maar hebben beide nog 2 upgrades nodig. Dan ben ik 30,5. Wil dus graag morgen shards farmen met VoG en/of NF
1 BasFromNL
2 Leech1984
Eventueel wil ik wel mee, heb de shards nodig.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:38:
Ruwi
freakGIB?
Leech?
ZekerPixels?
Rin??
Tomtom?
Heeft iemand zin om nu met thePianistje en mij ( Fruitschaaltje) de VoG normal run te doen? In need of ascendent shards...
PSN: Fruitschaaltje
Ik kan morgenavond wel meelopen denk ik als ik m'n gear op tijd geleveld krijgBiatch schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:00:
En alvast kandidaten voor morgen?
1 BasFromNL
2 Leech1984
[ Voor 4% gewijzigd door Faaz0 op 11-12-2014 14:07 ]
Ja en nee, in Destiny kon je op dag 1 al in de nieuwste end game raid met oude gear en hem ook gelijk clearen. WoW heeft naast gear requirements nog een level gap wat end game content uit elkaar houdt, waar Bungie de regel "heb je de DLC?" hanteerd.UTADDICT schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:28:
[...]
In WoW of andere succesvolle MMO's is oude content ook direct nutteloos hoor, oude gear ook. Die run je alleen tijdens het levelen (oftewel werken NAAR endgame) of voor de fun/looks.
Bungie doet niets anders.
Top!Faaz0 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:06:
[...]
Ik kan morgenavond wel meelopen denk ik als ik m'n gear op tijd geleveld krijg
Tijd trouwens 1930-2000 uur?
1 BasFromNL
2 Leech1984
3 RoystonRicky
Als jullie op de Xbox One spelen zou ik vanavond mee kunnen vanaf 19:00 uur. Het wordt dan wel mijn eerste keer VOG. LvL 27,5 Titan Defender.Fruitschaal schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:05:
Heeft iemand zin om nu met thePianistje en mij ( Fruitschaaltje) de VoG normal run te doen? In need of ascendent shards...
Helaas, PS4.. En hopelijk deze middag nog .. Even snel doorheen rennen, in een uurtje klaar moeten lukken.. Dus als andere mensen interesse hebben..Andonius schreef op donderdag 11 december 2014 @ 14:16:
[...]
Als jullie op de Xbox One spelen zou ik vanavond mee kunnen vanaf 19:00 uur. Het wordt dan wel mijn eerste keer VOG. LvL 27,5 Titan Defender.
moet wel lukken denk ikVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:38:
Ruwi
freakGIB?
Leech?
ZekerPixels?
Rin??
Tomtom?
moet ook nog de weekly doen
Damm kom maar niet toe aan een 2de character levelen
PSN: FreakGIB
Één persoon voor Vault of Glass Hardmode? Nu? PS4...
Ik kan ook wel, lvl 30 titan, heb VoG hard mode ervaring.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:38:
Ruwi
freakGIB?
Leech?
ZekerPixels?
Rin??
Tomtom?
Heb je er al vijf? Ik kan nu ook.Fruitschaal schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:06:
Één persoon voor Vault of Glass Hardmode? Nu? PS4...
Zijn er voor vanavond nog mensen voor de crota raid?
Ben iig lvl 31
Ben iig lvl 31
psn = bjornnl22
Moet 130 helium dingen vinden... Maar heb geen Marks meer.Verwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 15:58:
Wil wel maar ben nog geen lvl 31. wordt vrijdag of zaterdag pas voor mij!
Verwijderd
Heb je binnen 1 uur met farmen wel binnen op de maan hoor! Kunnen we na de VOG doen! Dan ga ik ook even levelen.
Met 1 uur heb je +- 100 van die dingen binnen (als je een beetje door farmed en 1/2 kistjes vind met meer inhoud)leech1984 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:04:
[...]
Moet 130 helium dingen vinden... Maar heb geen Marks meer.
Ik zit in het begin te farmen, maar daar is het max 10 in 10 minuten heb ik het idee.jesse111 schreef op donderdag 11 december 2014 @ 16:05:
[...]
Met 1 uur heb je +- 100 van die dingen binnen (als je een beetje door farmed en 1/2 kistjes vind met meer inhoud)
Ruwi: we farmen wel ff vanavond!
TomTom kan niet vandaag, of je moet na 23.00 pas gaan beginnenVerwijderd schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:38:
Ruwi
freakGIB?
Leech?
ZekerPixels?
Rin??
Tomtom?
Voor mij kan dus iemand anders!
Vandaag weer lekker alles geleveld, morgen ff helmpie scoren en dan 31 alweer.
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Dit topic is gesloten.
![]()