Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:58:
Wat wij deden toen we voorbij die eerste portals en relics kwamen:
Eerst het veld leegruimen en de gatekeeper opruimen zodra het "leeg" is...
2 man door de portal heen, alles afschieten (behalve de gatekeeper) en 1 man er uit... weer 2 de andere portal in, alles afschieten (behalve de gatekeeper) en weer er uit....
(tussendoor de poorten gewoon dicht laten gaan... en 1 iemand klaar laten staan om de poorten open te gooien...)
Dan beide de gatekeepers killen en de relics pakken... naar buiten. Je hebt dan 2 in de portals, en de rest buiten en in een hap beide relics te pakken

dit lijkt me op hard de veiligste manier
vraagje zolang je de gatekeepers niet killed komt de Conflux ook nog niet toch?
dus dan hoeft er ook nog niemand naar het midden
dan zou je ook voor de snelheid 3 man links naar binnen alles snel killen behalve de Gatekeeper die bijna dood schieten
dan 2 er uit dan rechts het zelfde linker poort even vergeten ook al gaat die dicht
dan bij rechts ook alles killen 2 behalve de Gatekeeper en er weer uit 1 blijft achter
dan linker en rechter poort open houden en beide Gatekeepers snel killen naar buiten dan komt ook de Conflux pas te voorschijn en iedereen kan zich daar op concentreren.
teminste als de conflux pas komt naar het killen van een Gatekeeper.
ik zit me nu te bedenken als je bij mars naar binnen gaat en als je daar binnen bent ben je eigenlijk in de zelfde ruimte als buiten en ook daar binnen ben je bij de linker gate maar daar binnen heb je ook een rechter gate die ook open is en daar spawnen mobs uit? blijven die daar spawnen ?
en waar kom je uit als je zelf daar in gaat ?