[Multi] Destiny: Het grote kroeg / slowchat topic!

Pagina: 1 ... 49 ... 212 Laatste
Acties:
  • 219.210 views

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:54

tha_crazy

Mafketel

GMacD schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:00:
[...]

klinkt alsof het lang duurt per poort joh :/
Gewoon doen zoals ons, 2 man in de mars portal, gatekeeper killen, relic pakken.
4 naar het midden, 2 naar venus portal waarvan 1 hunter met gjallarhorn & golden gun.

2 rockets op de gatekeeper, adds dood, golden gun maakt de gatekeeper af en rent naar achteren, wacht even tot cleanse klaar is, naar buiten en allen mid.

• Kasai
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-12 11:29

Kasai

Legendary

tha_crazy schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:03:
[...]

Gewoon doen zoals ons, 2 man in de mars portal, gatekeeper killen, relic pakken.
4 naar het midden, 2 naar venus portal waarvan 1 hunter met gjallarhorn & golden gun.

2 rockets op de gatekeeper, adds dood, golden gun maakt de gatekeeper af en rent naar achteren, wacht even tot cleanse klaar is, naar buiten en allen mid.
Wij doen het ook zo, maar je kan ook met de relic op de gatekeeper schieten, daar kan ie niet goed tegen :+

Atlas#22744

• GMacD
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 03-10-2024
mja wij deden 3 man eerste portal in, gatekeeper binnen een paar tellen killen, 1 rent/jumped richting de relic, pakt en gaat snel terug, 2 overige man wachten buiten de portal op cleanse.
2e portal relichouder naar binnen met een andere guardian, 2 bij het midden en 2 op de portal.
in de portal met de relicsuper gelijk op de gatekeeper en de andere guardian maakt em af.relichouder maakt de adds kapot en de andere guardian pakt de 2e relic :)
gaat altijd goed en snel zo

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
It's not a glitch, it's a feature ;)

Vaak zak gezien dat suplicants even door het portal kwamen en weer terug gingen, maar nooit dat ze erin bleven en iemand vermoorde :P Heeft de relic carrier wat te doen aangezien hij toch alleen maar mee hoeft te lopen en te cleansen.

Verwijderd

GMacD schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:00:
[...]

klinkt alsof het lang duurt per poort joh :/
Valt op zich wel mee, maar moeten wel heel eerlijk zeggen dat die manier vooral gemakkelijk en safe is... Niet noodzakelijk de snelste :P

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:06

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb ook teams gezien die doen meteen 3 man per kant, 1 dat de entrance verdedigt van de minotaurs, 2 dat binnen alles killen en de shield pakken. Zodra gatekeeper dood is komt de niet relic houder naar buiten om de portal te protecten. Zodra relic houder buiten zijn gaat iedereen naar het midden.

PS4 PSN: Dazzler2120

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19-12 13:50
Dazzler2120 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:44:
Ik heb ook teams gezien die doen meteen 3 man per kant, 1 dat de entrance verdedigt van de minotaurs, 2 dat binnen alles killen en de shield pakken. Zodra gatekeeper dood is komt de niet relic houder naar buiten om de portal te protecten. Zodra relic houder buiten zijn gaat iedereen naar het midden.
Ga je op hard niet redden zonder allemaal level 30's in ieder geval. Die pretorians hebben direct de portal dicht.

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 11:06

Dazzler2120

FP ProMod
trix0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:52:
[...]

Ga je op hard niet redden zonder allemaal level 30's in ieder geval. Die pretorians hebben direct de portal dicht.
Nee klopt, red je op hard moeilijk, beste is gewoon 2 aan 2 ja. Goeie fusion rifle en void damage voor de praetorians.

PS4 PSN: Dazzler2120

• jesse111
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 15-12 09:58
trix0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:52:
[...]

Zelfs als je alleemaal level 30 bent gaat t niet lukken... 1 pretorian moet je gewoon met 2 man afmaken, anders ga je keihard dood + portal gaat dicht...

Verwijderd

jesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 13:56:
[...]

Zelfs als je alleemaal level 30 bent gaat t niet lukken... 1 pretorian moet je gewoon met 2 man afmaken, anders ga je keihard dood + portal gaat dicht...
Portal hoeft toch enkel open te zijn als men er uit wilt? m.a.w. hij moet pas open zijn/blijven als ze er uit willen?
(wat inderdaad niet zo heel lang zal duren maar dan nog :P )

Verwijderd

iemand in voor de daily of weekly heroic? ben een lvl 25 hunter

• jesse111
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 14:02:
[...]

Portal hoeft toch enkel open te zijn als men er uit wilt? m.a.w. hij moet pas open zijn/blijven als ze er uit willen?
(wat inderdaad niet zo heel lang zal duren maar dan nog :P )
Dan moet wel rekening gehouden worden met de oracle die spawned :+
Daarna moet je nog maar de plate zien over te nemen met al die monsters die er staan...

• kagematsuri
  • Laatst online: 12-08-2022
Als er een groep raid deze avond wil wel mee gaan. Lvl 30 warlock vagr-ant.

psn vagr-ant

• FreakGIB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 14:11
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:58:
Wat wij deden toen we voorbij die eerste portals en relics kwamen:

Eerst het veld leegruimen en de gatekeeper opruimen zodra het "leeg" is...

2 man door de portal heen, alles afschieten (behalve de gatekeeper) en 1 man er uit... weer 2 de andere portal in, alles afschieten (behalve de gatekeeper) en weer er uit....
(tussendoor de poorten gewoon dicht laten gaan... en 1 iemand klaar laten staan om de poorten open te gooien...)

Dan beide de gatekeepers killen en de relics pakken... naar buiten. Je hebt dan 2 in de portals, en de rest buiten en in een hap beide relics te pakken :)
dit lijkt me op hard de veiligste manier
vraagje zolang je de gatekeepers niet killed komt de Conflux ook nog niet toch?
dus dan hoeft er ook nog niemand naar het midden
dan zou je ook voor de snelheid 3 man links naar binnen alles snel killen behalve de Gatekeeper die bijna dood schieten
dan 2 er uit dan rechts het zelfde linker poort even vergeten ook al gaat die dicht
dan bij rechts ook alles killen 2 behalve de Gatekeeper en er weer uit 1 blijft achter
dan linker en rechter poort open houden en beide Gatekeepers snel killen naar buiten dan komt ook de Conflux pas te voorschijn en iedereen kan zich daar op concentreren.
teminste als de conflux pas komt naar het killen van een Gatekeeper.

ik zit me nu te bedenken als je bij mars naar binnen gaat en als je daar binnen bent ben je eigenlijk in de zelfde ruimte als buiten en ook daar binnen ben je bij de linker gate maar daar binnen heb je ook een rechter gate die ook open is en daar spawnen mobs uit? blijven die daar spawnen ?
en waar kom je uit als je zelf daar in gaat ?

PSN: FreakGIB

• Elithian
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09-2019
Ik en 2 maten, allen lvl 27, zijn op zoek naar andere spelers om VoG en weekly strikes te doen.

Als er mensen zijn die leden zoeken voor hun clan laat gerust weten. Of als je gewoon ook je friends list wil uitbreiden om meer co-op te kunnen spelen...

PSN:
- kasvantstad (ik)
- bobbyd82
- de_koray

We zijn de meeste avonden online tussen 21.30u en middernacht.

PSN: kasvantstad

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-12 12:36
UTADDICT schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:07:
[...]

We know. het leidde tot zoveel verwarring dat er grappige dingen gebeurden, daar was de post ook op ge-ent ;-) Je moet weer eens mee gaan, very funny allemaal.

Qua rewards, kreeg The Last Word uit de Exotic chest, maar ik PVP nooit dus dat ding is voor mij complete onzin. Wederom raid boots, maar die had ik al 5x (wil chest...) en nog een Vision of Confluence. Maar ik level een hunter dus die kan nuttig zijn (al was ik van plan epilogue op die hunter te levelen omdat ik al een 300 confluence heb).
Ah ja, op die manier! Roep maar weer eens, loop ik wel ff mee!:-) nou ja, je hebt in ieder geval extra shards en energy.

• Anta-flu
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 22:19
Wordt er vanavond nog een raid gedaan op normaal?

19;00/20:00

....

• leech1984
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 29-11 15:42
FreakGIB schreef op woensdag 19 november 2014 @ 15:44:
[...]

ik zit me nu te bedenken als je bij mars naar binnen gaat en als je daar binnen bent ben je eigenlijk in de zelfde ruimte als buiten en ook daar binnen ben je bij de linker gate maar daar binnen heb je ook een rechter gate die ook open is en daar spawnen mobs uit? blijven die daar spawnen ?
Die rechter gate is niet open. De mobs spawnen van rechts waar de mobs "buiten" ook vandaan spawnen: rechts van de ingang zeg maar (waar we staan te snipen op de eerste Gatekeeper).

PSN: Leech1984

Verwijderd

[...]

dan zou je ook voor de snelheid 3 man links naar binnen alles snel killen behalve de Gatekeeper die bijna dood schieten
dan 2 er uit dan rechts het zelfde linker poort even vergeten ook al gaat die dicht
dan bij rechts ook alles killen 2 behalve de Gatekeeper en er weer uit 1 blijft achter
dan linker en rechter poort open houden en beide Gatekeepers snel killen naar buiten dan komt ook de Conflux pas te voorschijn en iedereen kan zich daar op concentreren.

Eens en waar! Conflux komt pas na het doodschieten van 1 van de gatekeepers.
Mobs komen inderdaad nog, maar zodra alles behalve de gatekeeper dood is, en de gatekeeper 1 a 2 schoten nodig heeft (met bijvoorbeeld een ice breaker) is het vrij gemakkelijk om de gecontroleerde mobs aan te pakken...
Op normal komen deze mobs om de beurt en per 2-4 units per spawn...

Mobs spawnen btw vanaf de relic plek en de 2de gate, maar om beurten dus controleerbaar voor iemand met het juiste wapen.

• UTADDICT
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-12 16:14

UTADDICT

NERF

steffeh schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:08:
[...]

Ah ja, op die manier! Roep maar weer eens, loop ik wel ff mee!:-) nou ja, je hebt in ieder geval extra shards en energy.
Idd.. Level een hunter, aangezien ik laatst in twee dagen legendary feet, chest en hands + exotic helm vond voor hunter.

Thought it was a sign.

PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account

• Montaner
[...]

Goed plan :p vanavond?

Verwijderd

YES! We gaan het even afmaken!
We zien wel welke taktiek we gebruiken die van Bjorn klonk ook wel goed.

Rond 20:15 beginnen!?

• leech1984
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:28:

Vind het best!

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:11

oke mooie tijd

psn = bjornnl22

• Montaner

Ik probeer er te zijn. Kwartiertje later ongeveer ben ik er zeker wel. Etentje met the misses :).

• GMacD
  • Laatst online: 03-10-2024
Ik doe nu ff nightfall, als iemand zin heeft om te joinen is ie welkom!

• leech1984
trix0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 16:48:
[...]

Ik probeer er te zijn. Kwartiertje later ongeveer ben ik er zeker wel. Etentje met the misses :).
Skip het toetje maar! ;)

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik ben ook wel up voor een raid vnv, PS4.

Zo ergens tussen 19:00 en 03:00 :P

PSN: Juhrat

• FreakGIB
stel als je in de mars gate daar de gatekeeper bijna dood maakt met 3 man en dan met 2 man daar door de rechter gate gaat dus niet de gene waar je binnen kwam grote kans dat je uitkomt in venus en daar de linker gate dan kunnen de 2 gasten daar de gatekeeper bijna uitschakelen en ale andre mobs killen
maar nog belangrijker de genen die buiten staan hoeven de gate bij mars helemaal niet open te houden die wachten bij de rechter venus gate maken hem nog niet open en dan op het moment als ze binnen beide gatekeepers doodmaken openen ze pas de venus gate
de persoon die nog in mars zit gaat dat ook via de rechter gate naar venus en komt daar er uit
op deze manier kunnen we de pretorians die bij de mars gate spawnen van een afstand af schieten
dan pas spawned de conflux en kunnen we met 6 man die beschermen.
als het klopt wat ik zeg ?

• sparraps
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11:11
FreakGIB schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:40:
[...]

stel als je in de mars gate daar de gatekeeper bijna dood maakt met 3 man en dan met 2 man daar door de rechter gate gaat dus niet de gene waar je binnen kwam grote kans dat je uitkomt in venus en daar de linker gate dan kunnen de 2 gasten daar de gatekeeper bijna uitschakelen en ale andre mobs killen
maar nog belangrijker de genen die buiten staan hoeven de gate bij mars helemaal niet open te houden die wachten bij de rechter venus gate maken hem nog niet open en dan op het moment als ze binnen beide gatekeepers doodmaken openen ze pas de venus gate
de persoon die nog in mars zit gaat dat ook via de rechter gate naar venus en komt daar er uit
op deze manier kunnen we de pretorians die bij de mars gate spawnen van een afstand af schieten
dan pas spawned de conflux en kunnen we met 6 man die beschermen.
als het klopt wat ik zeg ?
Ik weet alleen niet of op mars de venus portal open gaat.
Zou wel wat zijn als je van mars direct naar venus kan gaan.

psn = bjornnl22

• leech1984
sparraps schreef op woensdag 19 november 2014 @ 17:48:
[...]

Ik weet alleen niet of op mars de venus portal open gaat.
Zou wel wat zijn als je van mars direct naar venus kan gaan.
Laten we dat eens proberen.

• Kashika
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-12 10:25
Animo voor VoG op normal of hard?
Heb een team van 3 momenteel.
Twee lvl 30.

Verwijderd

ik wil wel mee met normal raid als je op ps4 ben.

• Anta-flu
Ik ben er ook voor in!

....

• C4D
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-09 13:09

C4D

Kashika schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:27:
Twee lvl 30.
Drie lvl 30, mits hard.

20:00?

psn: lupusergo

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Ook interesse hier. Lvl 29. Voeg me maar toe: ton89nl
Twee lvl 30.

Verwijderd

Wie gaat er dan mee met de normal raid?

• Anta-flu
U
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:50:
Wie gaat er dan mee met de normal raid?
Ik, mijn maat ook wel

....

• ton89
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11-2023
Ik ook graag

Verwijderd

Nog 2 voor normal raid. Wie wilt er mee op ps4?

Verwijderd

ik wil graag mee :) psn HeMaN_NL

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2014 19:01 ]

• C4D

C4D

Nog altijd beschikaar voor een hard raid, ben inmiddels online.
Ps4, lvl30 warlock/sunslinger.

• Kashika
C4D schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:46:
[...]

Drie lvl 30, mits hard.

20:00?
Half 9?
Normal doen we nu. Is net vol.

Nog andere mensen van lvl 30?

• C4D

C4D

Kan ook wel normal meepakken en dan doorgaan...zie dat je nu 4 mensen in je team hebt?

• sphere87
  • Laatst online: 08:05
Als iemand de hard raid nog wil doen vandaag op de ps4 willen Muite3 (level 29 hunter) en VortexSphere (30 warlock) wel mee.

• C4D

C4D

Dan zijn er iig al 4 die hard gaan doen.

• rvrbtcpt
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-12 21:45
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 18:56:
Nog 2 voor normal raid. Wie wilt er mee op ps4?
Nu? Ik doe wel mee.
Voeg me even toe: Kromkommer

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Qck

Bazinga

Iemand die de weekly lvl 26 heroic wil doen?
Psn:q_ck, lvl 27 warlock

Music is not just a sound, it's a way of living.

• kagematsuri
Lvl 30 warlock zou graag fresh vog doen ...
vagr-ant

psn vagr-ant

Verwijderd

Ik ga geen raid meer doen, kwam wat tussen. Morge middag zou ik kunnen als er mensen willen.
Laat maar even weten.

• C4D

C4D

Stel hier even een lijst samen voor hard raiders. Zit nu in normal, maar join hard zodra er 6 zijn.

• strompel
  • Laatst online: 09-12 18:13

strompel

PSN: jansoe13

ik wil wel mee rond 20.30

PSN: jansoe13

• rnenator
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 19-12 10:47
Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:05:
Ik ga geen raid meer doen, kwam wat tussen. Morge middag zou ik kunnen als er mensen willen.
Laat maar even weten.
En morgen avond? Ik en een vriend willen morgen avond vog normal fresh doen, vanaf 20:00:
1: Lvl 29 titan haenkie
2: Lvl 28 warlock mickolas
3:
4:
5:
6:

Meer mensen animo?

PSN: Haenkie | CSGO: http://steamcommunity.com/id/haenkie (HANK)

• jesse111
Iemand die nu de nightfall wilt doen??

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
rnenator schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:10:
[...]

En morgen avond? Ik en een vriend willen morgen avond vog normal fresh doen, vanaf 20:00:
3:
4:
5:
6:

Meer mensen animo?
Count me in. Juhrat (29 Def Titan)

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:05:
Laat maar even weten.
Ik wil morgenmiddag wel
Lvl 28 warlock

Verwijderd

Morgenavond heb ik al een raid met mn clan. Smiddags kan ik wel met andere gaan.

• rnenator
Donderdag 20 nov 20:00 ps4 raid normal fresh:
3:Juhrat (29 Def Titan)
4:
5:
6:

Meer mensen animo?

• Montaner
Twee lvl 30.
Gaan jullie nog? Wil wel mee dan.

• sphere87
  • Laatst online: 08:05
trix0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 20:45:
[...]

Gaan jullie nog? Wil wel mee dan.
VortexSphere en Muite3 willen nog wel mee:P

• kagematsuri
Ik ook vagr-ant hehe

psn vagr-ant

• Kashika
Join mn party maar als je mee wilt op hard raid.

Psn: Kashikaa

• jesse111
Voeg mij of kashikaa toe als je wilt hard raiden

• Montaner
jesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 21:01:
Voeg mij of kashikaa toe als je wilt hard raiden
Jij ben't aan t patrollen, Kashikaa toegevoegd ;)

• leech1984
Is er een lvl 30 die kan helpen met Gatekeeper en Atheon op de ps4?

Psn id: leech1984

En vol.

[ Voor 5% gewijzigd door leech1984 op 19-11-2014 21:30 ]

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-12 11:13
Nog iron banner groepen?

• leech1984
Eindelijk de hard raid gehaald!!

Vex Mythoclast en een helm!
Dus kan nu eindelijk lvl 30 worden.

We kwamen erachter dat we wat connectieproblemen hadden.
Een keer naar Orbit met z'n allen en weer terug en het liep allemaal een stuk smoother!

• praseodymium
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:51
De daily van vandaag... Weer verfrissend makkelijk in vergelijking met Black Garden gisteren.

• Kazu
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-12 10:04
Net een potje IB gehad waarbij er een level 16 in ons team zat. Die is dus meegenomen door een fireteam, anders kan je niet eens IB joinen. Niet al te hard verloren gelukkig, maar jullie kunnen natuurlijk wel raden wat zijn KD was. Juist, 0 op 8...

PS5 PSN: UnrealKazu

• Kasai

Kasai

Legendary

Gisteren IB gefarmed, ondanks mijn niet zo goede pvp skills ben ik nu rank 2,2, morgenavond door naar 3 en dan van het weekend 5 proberen te halen :D

Atlas#22744

• To easy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19-12 15:10
Waarom is IB alleen maar dat verschrikkelijke zones? Je zou toch denken als je met elkaar wil meten wie betere gear heeft dat je dan een team deathmatch variant hebt van IB? Heb een pesthekel aan zones en iedereen die aan het campen is rondom die zones!

• Kasai

Kasai

Legendary

Dat campen heet verdedigen :P

Atlas#22744

• Raw Kip
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04-06-2022
To easy schreef op donderdag 20 november 2014 @ 08:07:
Waarom is IB alleen maar dat verschrikkelijke zones? Je zou toch denken als je met elkaar wil meten wie betere gear heeft dat je dan een team deathmatch variant hebt van IB? Heb een pesthekel aan zones en iedereen die aan het campen is rondom die zones!
Bij jouw verdedigen ze tenminste nog, ik speelde gister ook IB en iedereen rende als kip zonder kop rond, we stond 12000-8000 voor, maar verloren 13500-20000.............. |:(

Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip

• jesse111
Raw Kip schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:01:
[...]

Bij jouw verdedigen ze tenminste nog, ik speelde gister ook IB en iedereen rende als kip zonder kop rond, we stond 12000-8000 voor, maar verloren 13500-20000.............. |:(
Met een team spelen is leuker en handiger :)

• rnenator
Ik zoek nog mensen voor een fresh normal run vanavond vanaf 20:00 PS4:

3: Lvl 29 Titan Juhrat
4:
5:
6:

Meer mensen animo?

• Raw Kip
jesse111 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:12:
[...]

Met een team spelen is leuker en handiger :)
Zolang ik maar lvl 3(misschien 4) ben aan het einde van IB vind ik alles goed!

• Kasai

Kasai

Legendary

Als je elke dag je bounties doet kom je een heel eind :)

Atlas#22744

• FreakGIB
leech1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 23:50:
Eindelijk de hard raid gehaald!!

Vex Mythoclast en een helm!
Dus kan nu eindelijk lvl 30 worden.

We kwamen erachter dat we wat connectieproblemen hadden.
Een keer naar Orbit met z'n allen en weer terug en het liep allemaal een stuk smoother!
Jongens sorry dat ik er ineens heel snel uit moest maar had even een klein conflikt thuis vrouwtje en Baby.
probeerde er later weer in te komen maar jullie zaten al vol begrijpelijk.
ik heb uiteindelijk nog wel in een andere groep mee kunnen spelen aan het einde en gehaald
kreeg alleen niks behalve charts dat was mijn straf voor er niet netjes uitstappen denk ik maar
eenigste waar ik nu geen reward voor heb gekregen is het Gatekeeper gedeelte dat heb ik nu gemist.

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-12 18:25
Kasai schreef op donderdag 20 november 2014 @ 07:20:
Gisteren IB gefarmed, ondanks mijn niet zo goede pvp skills ben ik nu rank 2,2, morgenavond door naar 3 en dan van het weekend 5 proberen te halen :D
Hoeveel tijd heb je hier nu in zitten? :)

• Faaz0
  • Laatst online: 20-12 11:14
Ik vind IB prima gaan tot nu toe haha, zit vast bij de bovenste 2/3 van het team en ben vrij zeker dat iedereen betere guns en gear heeft dan ik met m'n lvl 26 met rare primary & secondary :p

• Kasai

Kasai

Legendary

Crash schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:28:
[...]

Hoeveel tijd heb je hier nu in zitten? :)
Ik denk 3,5 uur :+

Atlas#22744

• Raw Kip
holy, jij doet dat snel =)

• Kasai

Kasai

Legendary

Valt tegen, ik heb dus zo'n 1700 rep gefarmed geloof ik, helaas 2 bounties niet gehaald omdat ik slecht ben :(

Atlas#22744

• Montaner
Volgens een berekening op reddit ben je 8u bezig op rank 5. Rekening houdend met de bonus items, niet meer dan 5 keer op rij verliezen, etc.

• Faaz0
Kasai schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:33:
Valt tegen, ik heb dus zo'n 1700 rep gefarmed geloof ik, helaas 2 bounties niet gehaald omdat ik slecht ben :(
Haha laat me raden: 10 kill streak en 3x head shot streak :*)

• Kasai

Kasai

Legendary

trix0r schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:36:
[...]

Volgens een berekening op reddit ben je 8u bezig op rank 5. Rekening houdend met de bonus items, niet meer dan 5 keer op rij verliezen, etc.
Dan lig ik niet op schema :')

Atlas#22744

• Raw Kip
Faaz0 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:37:
[...]

hahahaha ja die heb ik gister ook niet gehaald =)

• Kasai

Kasai

Legendary

Faaz0 schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:37:
[...]

3x head shot streak idd en 10 machine gun head shots :(

Atlas#22744

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

Ik zoek eventueel voor vanavond nog een hard raid voor m'n level 30 hunter.
Liefste vanaf het begin :)

Of iemand moet met een normal raid mijn 25 titan al mee willen nemen :P

wel met 300VoC en 300 Gjallarhorn.
Special gebruik ik echt te weinig :P

[ Voor 17% gewijzigd door tha_crazy op 20-11-2014 09:39 ]

• Raw Kip
Kasai schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:38:
[...]

3x head shot streak idd en 10 machine gun head shots :(
Ik heb trouwens ook al een paar keer gehad dat ik gewoon een random Team joinde die al bijna klaar was, zat wel aan losing side, maar het scheelde me wel weer wat minuten spelen :9

• Kasai

Kasai

Legendary

Raw Kip schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:39:
[...]

Ik heb trouwens ook al een paar keer gehad dat ik gewoon een random Team joinde die al bijna klaar was, zat wel aan losing side, maar het scheelde me wel weer wat minuten spelen :9
Lucker! Dat heb ik nog niet meegemaakt... Wel heb ik een keer een team tegen me gehad met 3 level 30ers die niet dood wilde, ik ben 28 en mijn maatjes allebei 29 :/

Atlas#22744

• Faaz0
Kasai schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:41:
[...]

Lucker! Dat heb ik nog niet meegemaakt... Wel heb ik een keer een team tegen me gehad met 3 level 30ers die niet dood wilde, ik ben 28 en mijn maatjes allebei 29 :/
Heb ik ook nog niet gehad eigenlijk.
Man ik heb soms wel moeite met 30'ers neer krijgen als 26'er, die hebben heel wat kogels in hun hoofd nodig

• Raw Kip
Met welk wapen spelen jullie IB? Ik schoot eerst met The devil you know, maar ben overgestapt op Suros Regime!

• Kasai

Kasai

Legendary

Ik speel met Suros, een fusion rifle die ruk is en een swarm met een magazijn van 60.

Atlas#22744

• tha_crazy

tha_crazy

Mafketel

rnenator schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:13:
Ik zoek nog mensen voor een fresh normal run vanavond vanaf 20:00 PS4:

3: Lvl 29 Titan Juhrat
4:
5:
6:

Meer mensen animo?
Ik wil wel eventueel met mijn hopelijk level 26 titan.....
En anders issie nog 25 en dat is denk ik net iets te laat.

Anders heb ik eventueel nog wel een level 30 hunter tot beschikking :+

Verwijderd

@Freak

Ik kreeg gisteren ook niks goeds haha
Shards en weer een scooter :(

Het was leech die the good stuff kreeg haha
Hopenlijk vanavond meer geluk.

• Faaz0
Raw Kip schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:43:
Met welk wapen spelen jullie IB? Ik schoot eerst met The devil you know, maar ben overgestapt op Suros Regime!
Ik speel met een rare auto rifle en shotgun, en swarm als heavy. Niet overtuigend, wel vaak dodelijk.

• Raw Kip
Niet verwacht dat er ook nog zulke nette spelers/redditers zijn. Leuk stukje om te lezen =) (voor als je niks te doen heb op werk/stage) http://www.reddit.com/r/D...2mtlkp/well_here_it_goes/

• steffeh
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 22-12 12:36
Kasai schreef op donderdag 20 november 2014 @ 09:41:
[...]

En twee daarvan waren ook nog eens Bladedancers, janken was dat.

• CrackSlet
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12 21:42

CrackSlet

Professioneel Schillenboer

Raw Kip schreef op donderdag 20 november 2014 @ 10:05:
Niet verwacht dat er ook nog zulke nette spelers/redditers zijn. Leuk stukje om te lezen =) (voor als je niks te doen heb op werk/stage) http://www.reddit.com/r/D...2mtlkp/well_here_it_goes/
Zeker mooi verhaal! En mooi dat ik binnen no-time een kaart krijgt voor de DLC.
Pagina: 1 ... 49 ... 212 Laatste

Dit topic is gesloten.