Als jullie het niet erg vinden een VoG newbie mee te nemen, dan doe ik graag mee!RaYsoms schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:26:
Ik zoek een paar mensen voor de VOG op normal (PS4) zo rond 21:30 uur.
- RaYsoms
- Buraxo
- Crackslet (PSN: FritsBlaasbaard)
Laat het weten of je mee wilt doen.
Die krijg je als je de DLC hebtPhysx schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:39:
Heeft iedereen die legendary sparrow in zijn mail?
Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 15:58:
8:30 ga ik niet halen hoor! Dacht dat we gisteren zeiden rond 21:00
Maar heb tomtom erbij gezet en ik als reserve.
Vog hard Starttijd rond 8 uur half 9
1.bjornnl22
2.tomtom
3.zekerpixels
4.freak
5. bartriks
6. Leech1984
Reserve Ruwi, Tenzij jullie kunnen wachten!
dan wil ik graag wel even weten hoe laat de raid nu precies is?zekerpixels schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 08:54:
@ruwi ik wilde het vanavond niet later maken dan 23:00, maar tot de gatekeeper moet wel lukken.
VoG hard start 21:00-21:15
1.bjornnl22
2.ruwi
3.zekerpixels
4.freak
5.bartriks
6.Leech1984
[edit:] iemand hiervan rond 20:15 zin in de weekly/nightfall
- zekerpixels
-bjorn
-leech
Wie gaat er mee met weekly nightfall en weekly lvl 28. 1 spot en starten als we compleet zijn.
We zijn met 2 lvl 29
Psn is physxx
We zijn met 2 lvl 29
Psn is physxx
[ Voor 18% gewijzigd door Physx op 18-11-2014 17:59 ]
Die map is aangepast: "Blind Watch - Addressed some balancing issues for the Control gametype by moving Zones, modifying routes, and adding cover objects"Ereaser schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:17:
[...]
Ja, wat ik ook echt vervelend vind is dat je met veel moeite 2 punten hebt. Dan kan je de vijand makkelijk afmaken zodra ze eraan komen.
Gaan mensen het 3e punt capturen waardoor de vijand achter je spawnt (in jouw orginele spawn dus), daardoor kunnen hun weer makkelijk punt 1 en 2 capturen.
Vooral op de Mars map gebeurt dit vaak.
K, psn was?Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 18:06:
physxx ik heb je toegevoegd
ja maakt mij niet heel veel uit ik vind tegen 9 uur ook best.zekerpixels schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:45:
[...]
[...]
dan wil ik graag wel even weten hoe laat de raid nu precies is?
psn = bjornnl22
Is helemaal prima. Zolang die maar lvl26+ is met redelijke gear. Geen zin om uren te doen over normal mode, mja zal wss wel goedkomen. Normal mode is toch zwaar simpel als je lvl 29 bentCrackSlet schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:34:
[...]
Als jullie het niet erg vinden een VoG newbie mee te nemen, dan doe ik graag mee!
Gaat er nog iemand met de weekly Nightfall beginnen nu?
Ook nooit VoG gedaan, maar wel lvl28 titan dus dat compenseert.RaYsoms schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:26:
Ik zoek een paar mensen voor de VOG op normal (PS4) zo rond 21:30 uur.
- RaYsoms
- Buraxo
- praseodymium (PSN: mark__54)
Laat het weten of je mee wilt doen.
Interesse in de weekly om 1930 ongeveer. Ieder andere strike mag ook voor mijn exotic bounty.
Zijn er meer mensen die niet in iron banner tournament komen?
Hij blijft hangen als ie een team gaat zoeken en vindt ie niemand
Hij blijft hangen als ie een team gaat zoeken en vindt ie niemand
Voetbal trainen gaat niet door. Heeft iemand nog plek in vog voor een ervaren lvl 29
Psn is physxx
Psn is physxx
[ Voor 9% gewijzigd door Physx op 18-11-2014 19:30 ]
Ik ben eventueel ook wel in voor een raid, lvl 29 Warlock met genoeg ervaring.
@ physic & L490
Als jullie kunnen wachten tot 2130 zijn we met 6 gok ik?
- RaYsoms
- Buraxo
- Physxx
- L490
Ik ben nu al Online, dus als je wil kunnen we alvast een Weekly oid doen. Voeg me maar toe
- RaYsoms
- Buraxo
- Physxx
- L490
Ik ben nu al Online, dus als je wil kunnen we alvast een Weekly oid doen. Voeg me maar toe
Kunnen we niet iets eerder?CrackSlet schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 19:56:
@ physic & L490
- RaYsoms
- Buraxo
- Physxx
- L490
Mja, wat mij betreft wel, maar het is niet mijn poule
Als iemand nog wil raiden willen VortexSphere en Muite3 wel mee. Voor hard kunnen we met een lvl 30 warlock en 29 hunter en voor normaal 2x een 28 titan, beide met raid ervaring.
Is voor de ps4.
Is voor de ps4.
Anders nu met hun mee gaan?
Wat mij betreft dan wel liever de normal raid
Dan is t:
vortexsphere
Muite3
Physxx
Crackslet (PSN FritsBlaasbaard)
...
...
Wat mij betreft dan wel liever de normal raid
Dan is t:
vortexsphere
Muite3
Physxx
Crackslet (PSN FritsBlaasbaard)
...
...
[ Voor 23% gewijzigd door CrackSlet op 18-11-2014 20:07 ]
Sorry voor de bail-out jongens, maar we zijn al begonnen
[ Voor 79% gewijzigd door CrackSlet op 18-11-2014 20:15 ]
Ik ben online in ieder geval... bjorn zo te zien ook.zekerpixels schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 17:45:
[...]
[...]
dan wil ik graag wel even weten hoe laat de raid nu precies is?
Okay even terug komend op dit bericht: ik heb net samen met mn raid groepje in 53 minuutjes de hard raid gehaaldjesse111 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:00:
[...]
Sorry, ik heb al een groep
Kijken wie er als eerste de raid af heeft? Wij doen hard, jullie normal
Kon opzich wel sneller, maar we zijn tevreden.
De rewards zijn ook top
[ Voor 4% gewijzigd door jesse111 op 18-11-2014 20:39 ]
Argh, waarom heb ik die Destiny update niet eerder aan gezet. Nog 87 min. resterend, op een 200 mbit verbinding
Dan zal t druk zijn. Gisteren in een paar min. 180 mbitInZane schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:56:
Argh, waarom heb ik die Destiny update niet eerder aan gezet. Nog 87 min. resterend, op een 200 mbit verbinding
Mja, vast een gevalletje slechte timing.. zuchtBiatch schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:58:
[...]
Dan zal t druk zijn. Gisteren in een paar min. 180 mbit
Verwijderd
@Jesse111
De rewards zijn ook top
Atheon's epilogue (mn 3e), Fatebringer, Vex Mythoclast, Icebreaker, Hezen Vengeance en dan nog wat shit (shards + energy + schip)
Zo dan wat????!!!Nice man hoop dat ik vanavond/morgen ook zoveel geluk heb met de rewards!
De rewards zijn ook top
Zo dan wat????!!!Nice man hoop dat ik vanavond/morgen ook zoveel geluk heb met de rewards!
Zo klote als je eindelijk een keer klaar zit om te kunne gamen....InZane schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 20:58:
[...]
Mja, vast een gevalletje slechte timing.. zucht
Tja, ik heb er al zo weinig tijd voor. Ik heb op de één of andere manier een gave om altijd te willen gamen als het niet kan. Is het niet door een grote update, dan wel door PSN of Destiny downtime.Biatch schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:00:
[...]
Zo klote als je eindelijk een keer klaar zit om te kunne gamen....
Edit: Oeh, nog maar 12 minuten ineens!
[ Voor 5% gewijzigd door InZane op 18-11-2014 21:02 ]
Iemand die morgenmiddag om 5 uur weekly en nightfall wilt doen?
psn : Lexzorz
Ja in het begin kreeg ik alleen shards, maar toen de templar dood ging, kwamen de goede rewards in een keer binnen stromenVerwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:00:
@Jesse111
De rewards zijn ook topAtheon's epilogue (mn 3e), Fatebringer, Vex Mythoclast, Icebreaker, Hezen Vengeance en dan nog wat shit (shards + energy + schip)
Verwijderd
Ja, jij wel. Ik kreeg 2x de boots en voor de rest alleen maar mats.jesse111 schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:24:
[...]
Ja in het begin kreeg ik alleen shards, maar toen de templar dood ging, kwamen de goede rewards in een keer binnen stromenSuperrr chill!
Wij komen niet voorbij de gatekeeper haha. Ik moest helaas stoppen, hopelijk komen ze er zo doorheen met wat meer 30'ers.
Valse beschuldigingen! Haha jij had toch al een pro groep?UTADDICT schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 13:01:
[...]
Stef zou nog eens een plekje regelen in jullie groep, heeft hij dat al eens gedaan? ;-)
Jij zit gewoon al op je tax voor deze week. En voor die van volgende, en die er na...Verwijderd schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 22:27:
[...]
Ja, jij wel. Ik kreeg 2x de boots en voor de rest alleen maar mats.
Nee donderdag krijg je ongetwijfeld iets moois
[ Voor 29% gewijzigd door steffeh op 18-11-2014 23:32 ]
Van de week maar even opnieuw proberen...trix0r schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:07:
Wij komen niet voorbij de gatekeeper haha. Ik moest helaas stoppen, hopelijk komen ze er zo doorheen met wat meer 30'ers.
PSN: Leech1984
Verwijderd
Houd ik je aansteffeh schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:17:
Jij zit gewoon al op je tax voor deze week. En voor die van volgende, en die er na...![]()
Oké even gal spuwen.
Godverdomme kut rng!!!!!
Zo dat lucht op. Gisteren avond weer met mijn twee hunters gespeeld. Maar weer geen chest gedropt.
Godverdomme kut rng!!!!!
Zo dat lucht op. Gisteren avond weer met mijn twee hunters gespeeld. Maar weer geen chest gedropt.
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
LVL30 warlock looking for a job.
Hard raid vanaf +- 20:00 (maxed & experienced).
Voeg maar toe aan een willekeurige lijst.
Hard raid vanaf +- 20:00 (maxed & experienced).
Voeg maar toe aan een willekeurige lijst.
[ Voor 14% gewijzigd door C4D op 19-11-2014 07:01 ]
psn: lupusergo
Verwijderd
als dat niet lukt kan ik je donderdag wel ff helpen denk ik. vanavond offline dingenAlexMar schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 21:29:
Iemand die morgenmiddag om 5 uur weekly en nightfall wilt doen?
Als er vanavond mensen zijn die een fireteam willen vormen voor IB houd ik me aanbevolen, die matchmaking heeft me een paar keer goed genaaid gisteren
En ik?steffeh schreef op dinsdag 18 november 2014 @ 23:17:
[...]
Valse beschuldigingen! Haha jij had toch al een pro groep?
[...]
Jij zit gewoon al op je tax voor deze week. En voor die van volgende, en die er na...![]()
Atlas#22744
Verwijderd
Vanavond ben ik er vanaf 20:15 dus heb nu wel tijd haha dan kunnen we hem even afmaken.
bjornnl22
tomtom
zekerpixels
freak
Ruwi
Leech1984
bartriks
En anders ga ik wel een freshrun doen met C4D? Laat maar even weten, wie er kan.
Ruwi_NL 30wlock
C4D 30wlock
bjornnl22
tomtom
zekerpixels
freak
Ruwi
Leech1984
bartriks
En anders ga ik wel een freshrun doen met C4D? Laat maar even weten, wie er kan.
Ruwi_NL 30wlock
C4D 30wlock
Chest! Ik eis gewoon een chest. Het kan niet anders!
@ruwi ik denk niet dat ik 20:15 ga halen
Ik ben er invite me maar als we zover zijnVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:02:
Vanavond ben ik er vanaf 20:15 dus heb nu wel tijd haha dan kunnen we hem even afmaken.
bjornnl22
tomtom
zekerpixels
freak
Ruwi
Leech1984
bartriks
Ruwi_NL 30wlock
C4D 30wlock
psn = bjornnl22
Vanavond weer de legendarische Guardian Down raid toch?
Jammer dat de meeste actieve tweakers hier een PS hebben en ik een Xbox One heb. Anders kon ik meedoen met jullie raids enzo
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wat moet ik dan doen vanavond ;-;
Ik ga dan denk ik maar even mijn titan levelen naar 26, zodat ik dit weekend met jullie de hard raid kan doen op mn warlock
Volgens mij is de Stroopwafel clan X1 only, dus als ik jou was zou ik die even joinenRaw Kip schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:36:
Jammer dat de meeste actieve tweakers hier een PS hebben en ik een Xbox One heb. Anders kon ik meedoen met jullie raids enzo
Kom ownen in Iron Banner met Guardian Downjesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:39:
[...]
Noooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo wat moet ik dan doen vanavond ;-;
Ik ga dan denk ik maar even mijn titan levelen naar 26, zodat ik dit weekend met jullie de hard raid kan doen op mn warlock
Atlas#22744
Gisteren na de raid nog even de heroic doen, nightfall toch al gehad.
Fireteam staat altijd op friends only voor collega's e.d.
Bij de eindbaas, halverwege dood, 2 random mensen met wie ik ooit eens heb geraid joinen en zeggen niks, skeptics dood, loot komt eraan.
hun 2, een legendary engram, ik 2 blauwe en weer blijft het stil.
Thats it, fireteam gaat op invite only.
Boosts prima, maar vraag het eerst.
Fireteam staat altijd op friends only voor collega's e.d.
Bij de eindbaas, halverwege dood, 2 random mensen met wie ik ooit eens heb geraid joinen en zeggen niks, skeptics dood, loot komt eraan.
hun 2, een legendary engram, ik 2 blauwe en weer blijft het stil.
Thats it, fireteam gaat op invite only.
Boosts prima, maar vraag het eerst.
Ik moet mn gear ff levelenKasai schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:41:
[...]
Kom ownen in Iron Banner met Guardian Down
Normal raid moet wel lukken, alleen t gaat ieeeets pittiger worden
Dat is ook goed. We gaan morgen 2x, denk dat je alt wel mee kan
Atlas#22744
Ja mn titan moet dan wel 26 zijn, hij is nu 25, maar kan nog redelijk veel upgradenKasai schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:47:
Dat is ook goed. We gaan morgen 2x, denk dat je alt wel mee kan
Moet lukken dus! Jullie wilden dit weekend ook nog de hard raid doen toch? Als je die wilt doen, zou ik niet met dat character de normal raid gaan doen, je krijgt dan namelijk geen dubbele rewards
Mooi!jesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:50:
[...]
Ja mn titan moet dan wel 26 zijn, hij is nu 25, maar kan nog redelijk veel upgraden
Moet lukken dus! Jullie wilden dit weekend ook nog de hard raid doen toch? Als je die wilt doen, zou ik niet met dat character de normal raid gaan doen, je krijgt dan namelijk geen dubbele rewards
Hmm is dat echt een groot probleem? Want ik wilde eigenlijk met mijn 2 titanen gaan morgen en hopen dat voor 1 van de 2 chest dropped.
Ik heb ook eens gelezen dat het juist beter is als je eerst normal heb gedaan, ivm loot tables.
Atlas#22744
Nee, het is niet beter als je eerst normal hebt gedaan. Als je gelijk hard doet krijg je 2x de reward (namelijk van normal en hard), maar dan uit de loot table van hardKasai schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:52:
[...]
Mooi!
Hmm is dat echt een groot probleem? Want ik wilde eigenlijk met mijn 2 titanen gaan morgen en hopen dat voor 1 van de 2 chest dropped.
Ik heb ook eens gelezen dat het juist beter is als je eerst normal heb gedaan, ivm loot tables.
Kijk maar naar mijn rewards van gisteren, ze liegen er niet om
Donderdag ben ik trouwens eventueel beschikbaar voor een hard raid met een level 30 hunter.
Of een normal raid met dan hopelijk een level 26 titan
vanaf half 7 ongeveer.
Of een normal raid met dan hopelijk een level 26 titan
vanaf half 7 ongeveer.
dit weet jij vast wel: ik heb ergens gelezen dat als je geen tijd heb om wekelijks de Raid te doen, dat je dan toch in een deel van de raid kan en toch wat shards kan krijgen. is dat waar?jesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:54:
[...]
Nee, het is niet beter als je eerst normal hebt gedaan. Als je gelijk hard doet krijg je 2x de reward (namelijk van normal en hard), maar dan uit de loot table van hard
Kijk maar naar mijn rewards van gisteren, ze liegen er niet om
Verwijderd
Was ik met mijn team de enige die last had van enorme lag @ de raid gisteren? Voor ons was het niet speelbaar en zijn we andere dingen gaan doen (daily, weekly, NF), vreemd genoeg liepen die zaken vlekkeloos...
Wat ze waarschijnlijk bedoelen is dat je bij de eerste kist kan komen. Je kan daar wel komen, maar er is geen reward... Dus nee, het is niet waar, helaasRaw Kip schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:59:
[...]
dit weet jij vast wel: ik heb ergens gelezen dat als je geen tijd heb om wekelijks de Raid te doen, dat je dan toch in een deel van de raid kan en toch wat shards kan krijgen. is dat waar?
Via bungie.net kan je de paar tweakers clans langsgaan en van de mensen op de XBONE hun GT zien. Die kan je toevoegen (gebruik de smartglass app), ik heb er nu een stuk of 150 en er is bijna altijd wel een groepje dat met de raid gaat starten maar nog niet genoeg mensen heeft.Raw Kip schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:36:
Als je dan in je roster tab kijkt en je klikt op een speler zie je waar hij op dat moment is en met welke andere spelers. Als ze in orbit zijn met meer dan drie spelers of in de VoG met minder dan 6 spelers kan je ze een berichtje sturen via de smartglass app en vragen of ze nog iemand zoeken.
haha ik zag je maandag nog in de tower en zwaaide naar je! maar je negeerde meCerebriform schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:03:
[...]
Via bungie.net kan je de paar tweakers clans langsgaan en van de mensen op de XBONE hun GT zien. Die kan je toevoegen, ik heb er nu een stuk of 150 en er is bijna altijd wel een groepje dat met de raid gaat starten maar nog niet genoeg mensen heeft.
Als je dan in je roster tab kijkt en je klikt op een speler zie je waar hij op dat moment is en met welke andere spelers. Als ze in orbit zijn met meer dan drie spelers of in de VoG met minder dan 6 spelers kan je ze een berichtje sturen via de smartglass app en vragen of ze nog iemand zoeken.
Haha woopsRaw Kip schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:04:
[...]
haha ik zag je maandag nog in de tower en zwaaide naar je! maar je negeerde me
Highlights van de raid (groep fruitschaal) gisteren:
1. Fruitschaal heeft het zwaar; veel GFT grappen.
2. Aanduiding van spawnplekken van pretorians is onduidelijk bij gebruik van "links" of "rechts". Betere aanduiding is "pretorian bij peper" of bij -zout.
3. Gorgons houden niet van dansen, specifiek dans met ingewikkelde choreografie.
4. Voor een echt feest; 3 titan bubbels, vervolgens dansen in het 3-bubbel-punt.
5. Atheon kan dood, zelfs na een verloren time's vengeance buff omdat de relicholder het vertikt om naar het midden te komen
Was lachen, en bovendien vlekkeloos (echt)
1. Fruitschaal heeft het zwaar; veel GFT grappen.
2. Aanduiding van spawnplekken van pretorians is onduidelijk bij gebruik van "links" of "rechts". Betere aanduiding is "pretorian bij peper" of bij -zout.
3. Gorgons houden niet van dansen, specifiek dans met ingewikkelde choreografie.
4. Voor een echt feest; 3 titan bubbels, vervolgens dansen in het 3-bubbel-punt.
5. Atheon kan dood, zelfs na een verloren time's vengeance buff omdat de relicholder het vertikt om naar het midden te komen
Was lachen, en bovendien vlekkeloos (echt)
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Verloren time vengeance buff? Hadden jullie de oracles geskipped?
Atlas#22744
Nee, welke hadden 20+ seconden maar de relicholder vond het gewoon geen goed idee ;-)
Waar zijn jullie geëindigd? Gatekeeper of Atheon?sparraps schreef op woensdag 19 november 2014 @ 09:29:
[...]
Ik ben er invite me maar als we zover zijn
Vond Gatekeeper nog wel redelijk gaan met 4 29-ers.
Is Pixels wel 30 vanavond?
Je bedoeld dat de relicholder niet op het middelste platform ging staan met zijn schild? Die buff krijg je altijd als de time's vengeance actief is, je hoeft dus niet perse in dat schild te staan.UTADDICT schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:34:
Nee, welke hadden 20+ seconden maar de relicholder vond het gewoon geen goed idee ;-)
Nog leuke rewards gehad? Wat heb je nog nodig voor 30?
[ Voor 6% gewijzigd door steffeh op 19-11-2014 10:37 ]
Bij de gatekeeper zijn we gebleven. Ik heb hem daarna met een groep Amerikanen afgemaakt en die gebruikte een verrassende tactiek dus die gaan we vanavond ook maar even uittesten.leech1984 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:34:
[...]
Waar zijn jullie geëindigd? Gatekeeper of Atheon?
Vond Gatekeeper nog wel redelijk gaan met 4 29-ers.
Is Pixels wel 30 vanavond?
Hoop dat pixels dan ook 30 is maakt alles een stuk makkelijker 😊
psn = bjornnl22
ik snapte echt niet waarom het weer zo stroef ging daar, tot daar aan ging het allemaal bijzonder soepel!
Mja, ik ben er vroeg vandaag, alleen kan ik maar tot 21.15, dus gewoon ff in 1 keer goed doorknallen!
Wil een helmmmmm of chest eindelijk, heb al zoveel wapens ondertussen
Mja, ik ben er vroeg vandaag, alleen kan ik maar tot 21.15, dus gewoon ff in 1 keer goed doorknallen!
Wil een helmmmmm of chest eindelijk, heb al zoveel wapens ondertussen
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
Ja zodra ze uit de mars portal komen gaan er 4 naar het midden en 2 richting de Venus portal maar die opende ze nog niet.GMacD schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:53:
Verassende tactiek?
Als de drukte in het midden geweest is dan opende ze de Venus portal want dan komen de pretorians pas en zodra ze daaruit komen iedereen naar het midden.
En wij deden eigenlijk telkens als we uit mars komen direct door naar Venus maar vond hun tactiek veel lekkerder werken.
psn = bjornnl22
Dan wil ik ook wel weer meesparraps schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:52:
[...]
Bij de gatekeeper zijn we gebleven. Ik heb hem daarna met een groep Amerikanen afgemaakt en die gebruikte een verrassende tactiek dus die gaan we vanavond ook maar even uittesten.
En Pixels kan er ook wat van in de raid zeg, haha. Trollolololol
We know. het leidde tot zoveel verwarring dat er grappige dingen gebeurden, daar was de post ook op ge-ent ;-) Je moet weer eens mee gaan, very funny allemaal.steffeh schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:37:
[...]
Je bedoeld dat de relicholder niet op het middelste platform ging staan met zijn schild? Die buff krijg je altijd als de time's vengeance actief is, je hoeft dus niet perse in dat schild te staan.
Nog leuke rewards gehad? Wat heb je nog nodig voor 30?
Qua rewards, kreeg The Last Word uit de Exotic chest, maar ik PVP nooit dus dat ding is voor mij complete onzin. Wederom raid boots, maar die had ik al 5x (wil chest...) en nog een Vision of Confluence. Maar ik level een hunter dus die kan nuttig zijn (al was ik van plan epilogue op die hunter te levelen omdat ik al een 300 confluence heb).
Join de 'ik moet alleen nog chest groep'. Last word is sowieso erg vermakelijk btw
Cowboy stijl je bounties afwerken, mooier wordt het niet
Atlas#22744
Oooohh...sparraps schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:56:
[...]
Ja zodra ze uit de mars portal komen gaan er 4 naar het midden en 2 richting de Venus portal maar die opende ze nog niet.
Als de drukte in het midden geweest is dan opende ze de Venus portal want dan komen de pretorians pas en zodra ze daaruit komen iedereen naar het midden.
En wij deden eigenlijk telkens als we uit mars komen direct door naar Venus maar vond hun tactiek veel lekkerder werken.
Wat ik altijd doe is 1 man naar het midden sturen (maar die heeft dan wel goede wapens en weet wat ie doet, dus doe maar voor de zekerheid 2 naar t midden), en de andere 5 slachten de hobgoblins + andere troep af.
Daarna gelijk venus openen en daar snel die relic halen
Raid op normal? add me Klaasgier_NL
welke console?fritske23 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:44:
Raid op normal? add me Klaasgier_NL
@leech @Bjorn
Vanavond 30 haal ik niet, ik moet de handschoentjes, vestje en exotic helm nog levelen. Dan nog het ergste, van alle materials heb ik er 100+ behalve voor spinmetal.
Maar vanavond 20:15 haal ik waarschijnlijk niet, maar het team met ruwi ipv mij, is dan toch compleet.
Mochten jullie later nog een invaller nodig hebben, laat het me weten
Vanavond 30 haal ik niet, ik moet de handschoentjes, vestje en exotic helm nog levelen. Dan nog het ergste, van alle materials heb ik er 100+ behalve voor spinmetal.
Maar vanavond 20:15 haal ik waarschijnlijk niet, maar het team met ruwi ipv mij, is dan toch compleet.
Mochten jullie later nog een invaller nodig hebben, laat het me weten
Top! Gaan we proberen.sparraps schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:52:
[...]
Bij de gatekeeper zijn we gebleven. Ik heb hem daarna met een groep Amerikanen afgemaakt en die gebruikte een verrassende tactiek dus die gaan we vanavond ook maar even uittesten.
Vond het wat langer doen op Mars ook wel goed werken.
Om even een beeld te geven van waar we mee liepen:
2 30-ers
4 29-ers
Buiten de portal wordt door 4 (3x 29 en 1x 30) man zo goed mogelijk de gate bewaakt.
Omdat we met 29 in de meerderheid waren, moesten we wat verzinnen om meer damage te kunnen doen op die aanrazende Praetorians...
Een 29 en 30 gaan naar Mars, en lopen direct naar links achter de portal langs. (Het viel me toen pas op dat het dezelfde layout was als "buiten" zeg maar.)
De 29 schiet op de Gatekeeper vanaf daar en de 30 gaat vanaf die kant de mobs te lijf.
Dit gaat door totdat de Gatekeeper nog maar 1 klap nodig heeft.
De 29 verlaat dan de portal (geen Mark omdat de Gatekeeper nog niet dood is) en de 30 maakt de Gatekeeper af.
Ondertussen maken we nu met 5 man de buitenkant schoon en komt de 30 terug uit de Portal.
Helaas hadden we de pech dat we niet allemaal levend naar de andere kant kwamen.
Hierdoor werden we overlopen met het verdedigen van de portal van Venus.
Dit was ook het idee. Ik had solo die minotaurs vrij eenvoudig, maar kreeg dan toch geregeld kogels in m'n rug van snipers en goblins. Hiervoor zette ik dan gewoon mn titan bubble achter me op de trap, dus kon dan niet gehit worden maar zelf wel de minotaurs knallen. Maar geregeld ging het bij de portal zelf mis, of ging te lang dicht waardoor oracles kwamen, in combinatie met vechten met andere mobs ging 't misjesse111 schreef op woensdag 19 november 2014 @ 11:36:
[...]
Oooohh...
Wat ik altijd doe is 1 man naar het midden sturen (maar die heeft dan wel goede wapens en weet wat ie doet, dus doe maar voor de zekerheid 2 naar t midden), en de andere 5 slachten de hobgoblins + andere troep af.
Daarna gelijk venus openen en daar snel die relic halen
De glitches lopen uit de hand; http://www.youtube.com/watch?v=9FUbv-ZwltI
Atlas#22744
Glitch is life!
Weet niet of t een glitch is. Misschien een punish als je met de relic een Oracle kapot maakt? Zo te zien komt er iets op m af, niet zomaar dood ineensKasai schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:26:
De glitches lopen uit de hand; YouTube: Vault of Glass Mother of All Glitches!
Ik heb het nog nooit eerder gezien, maar ik heb dan ook nog nooit een oracle dood geschoten met de relictrix0r schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:36:
[...]
Weet niet of t een glitch is. Misschien een punish als je met de relic een Oracle kapot maakt? Zo te zien komt er iets op m af, niet zomaar dood ineens
[ Voor 168% gewijzigd door Kasai op 19-11-2014 12:50 ]
Atlas#22744
Verwijderd
Wat wij deden toen we voorbij die eerste portals en relics kwamen:
Eerst het veld leegruimen en de gatekeeper opruimen zodra het "leeg" is...
2 man door de portal heen, alles afschieten (behalve de gatekeeper) en 1 man er uit... weer 2 de andere portal in, alles afschieten (behalve de gatekeeper) en weer er uit....
(tussendoor de poorten gewoon dicht laten gaan... en 1 iemand klaar laten staan om de poorten open te gooien...)
Dan beide de gatekeepers killen en de relics pakken... naar buiten. Je hebt dan 2 in de portals, en de rest buiten en in een hap beide relics te pakken
2 man door de portal heen, alles afschieten (behalve de gatekeeper) en 1 man er uit... weer 2 de andere portal in, alles afschieten (behalve de gatekeeper) en weer er uit....
(tussendoor de poorten gewoon dicht laten gaan... en 1 iemand klaar laten staan om de poorten open te gooien...)
Dan beide de gatekeepers killen en de relics pakken... naar buiten. Je hebt dan 2 in de portals, en de rest buiten en in een hap beide relics te pakken
Doe het regelmatig met de relic, ff snel 1 oracle kapot knallen als ik het idee heb dat het misgaat.Kasai schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:50:
[...]
Ik heb het nog nooit eerder gezien, maar ik heb dan ook nog nooit een oracle dood geschoten met de relic
Maar dit nog nooit meegemaakt.
ja ik over 30 minuten.Verwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 10:38:
Iemand zin in weekly nightfall/heroic?
klinkt alsof het lang duurt per poort johVerwijderd schreef op woensdag 19 november 2014 @ 12:58:
Wat wij deden toen we voorbij die eerste portals en relics kwamen:
Dit topic is gesloten.
![]()