Bij mij ook steeds disconnects, ik ga er maar mee stoppen nu
Net de raid Ultra Hard mode gedaan met paar mensen... Eigenlijk is dat raid normal mode, maar dan dat 2 man van het team iedere halve minuut een dc kregen. Ander persoon en ik hebben in totaal meer dan 100 dc's gehad...
uiteindelijk na veel trial, error en dc's atheon gehaald. Bedankt bungie om de raid moeilijker te maken met het rng kick systeem
uiteindelijk na veel trial, error en dc's atheon gehaald. Bedankt bungie om de raid moeilijker te maken met het rng kick systeem
wij hebben templar gewoon kunnen cheesen. Atheon kan niet meer thoHertogJack schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:13:
Zojuist full run gedaan zonder cheese oid..
Templar konden wij iig niet meer cheesen.. Hij ging op gegeven moment links naar een hoek en een invisible wall hield hem tegen..
[ Voor 33% gewijzigd door Dazzler2120 op 29-10-2014 00:01 ]
PS4 PSN: Dazzler2120
Volgens mij hebben de meeste gezegd er morgen te zijn, alleen waaren er wel een aantal aderen bij. (Bob, Broero en Aap.)Verwijderd schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 21:32:
Is nog niet echt stabiel knal er steeds uit.
@leech we hebben het verplaatst naar morgen. Half 9.
Want is niet speelbaar en morgen is Tom er weer bij
Dus even nagaan wie er morgen komen.
zekerpixels schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 14:05:
Lijstje VoG Raid, woensavond starttijd 20:30 PS4.
1. ZekerPixels level 28 Hunter 2. Rinbeertje level 29 Hunter 3. Ruwi-NL level 29 Warlock 4. Leech1984 level 29 Hunter 5. Jelle 6. Hobester charles level 28 Hunter invaller LockyLung level 28 warlock
laat het weten als je niet kan, dan kan er naar een vervanger worden gezocht.
Na vandaag haat ik het woord aap, of alles wat met monkey te maken heeft...
Iemand zin in de weekly heroic? utaddict1988
[ Voor 17% gewijzigd door UTADDICT op 29-10-2014 00:13 ]
PSN: utaddict1988 || Guardian Down NL is nu NERF || Diablo 3 account
Het was prachtig, ik heb me kapot gelachenDazzler2120 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 00:00:
Net de raid Ultra Hard mode gedaan met paar mensen... Eigenlijk is dat raid normal mode, maar dan dat 2 man van het team iedere halve minuut een dc kregen. Ander persoon en ik hebben in totaal meer dan 100 dc's gehad...
[...]
wij hebben templar gewoon kunnen cheesen. Atheon kan niet meer tho
Ben weer 29 na up gegrade te hebben. Ik zal er zijn, maar omdat ik reserve ben, laat ik een eventuele uitnodiging voor een andere raid niet schieten. Just a heads upzekerpixels schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 00:02:
[...]
Volgens mij hebben de meeste gezegd er morgen te zijn, alleen waaren er wel een aantal aderen bij. (Bob, Broero en Aap.)
Dus even nagaan wie er morgen komen.
[...]
Nightfall reward 6 strange coins en voor de weekly 9 coins...
Gaat goed met bungie die atheon patched, ipv 3 mensen die geteleporteerd worden gaan er 6 mee. Niet altijd maar weer een nieuwe atheon bug erbij. Lachen natuurlijk
Gaat goed met bungie die atheon patched, ipv 3 mensen die geteleporteerd worden gaan er 6 mee. Niet altijd maar weer een nieuwe atheon bug erbij. Lachen natuurlijk

[ Voor 12% gewijzigd door RaYsoms op 29-10-2014 01:38 ]
Ok, vanavond 2e kans hopelijk op een xone vog groep
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Op een gegeven moment had je het echt niet meer he hahajesse111 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 00:28:
[...]
Het was prachtig, ik heb me kapot gelachenbedankt voor deze mooie avond hahaha
Een exotic bounty heb ik nog niet gehad en als er coins te verdienen zijn is dat ook altijd handig.ThijsWTF schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:33:
Iemand zin om mijn vriendin te helpen met de weekly of de summoning pits very hard lvl 26 (voor een exotic bounty)? Voeg haar toe: MijnJaz. Ze is een lvl 27 Hunter.
Weet nog niet wanneer maar voeg mij maar toe (PSN, Titan, lvl 28): Kromkommer
Weer waanzinnge loot ook gekregen van Atheon gister.. "CHATTERWHITE"
voor de 50ste keer.
psn: HertogJack
hahahaHertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:16:
Weer waanzinnge loot ook gekregen van Atheon gister.. "CHATTERWHITE"voor de 50ste keer.
ipv dat ze me gewoon armor geven P
Epilogue ook al een paar keer gekregen ja.Dazzler2120 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:35:
[...]
hahahaOm de een of andere reden had ik nog geen chatterwhite op me warlock :Pheb wel me 6de atheon's epilogue gekregen
ipv dat ze me gewoon armor geven P
Verder 3x de raid chest en 3x de raid arms.
En 0x (!!!) de raid schoenen
Ik heb alleen de schoenenHertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:37:
[...]
Epilogue ook al een paar keer gekregen ja.
Kreeg ik atheon's epilogue maar
Ik heb nu 2 x Vision of confluence gekregen.
Atlas#22744
Helm heb ik ook nog niet, maar heb een exotic helm dus dat is geen groot drama.
me 2, maar ik gebruik liever me sunbreakers, dan kan ik geen 30 worden zonder raid helmet. Achja, laat ik eerst maar eens armor en gauntlets krijgenHertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:39:
Helm heb ik ook nog niet, maar heb een exotic helm dus dat is geen groot drama.
zijn er nog mensen die net zoals ik een vrije ochtend hebben en zin hebben om de raid te clearen....
gister avond was niet zo een feest.
ben gewoon maar gestopt zo irritant misschien nu beter
gister avond was niet zo een feest.
ben gewoon maar gestopt zo irritant misschien nu beter
Psn erikj
Vraagje aangezien ik pas 1x vog gedaan heb, die wapens droppen die alleen uit atheon's chest zeg maar of kunnen die ook uit de andere chests komen? ik weet dat de Vex Mytho alleen op hardmode dropt van atheon, maar het gaat mij dus om de andere wapens.
Iemand bij ons in de raid gister kreeg de Vex Mythoclast.. Maar het was normal mode en geen hard 
Misschien hebben ze dit ook wel sneaky aangepast?
@Bokkie, er zijn ook wapens die je met andere chests/bosskills kan krijgen maar niet allemaal. (vision of confluence, atheons epilogue en vex bijvoorbeeld alleen van atheon)
@Bokkie, er zijn ook wapens die je met andere chests/bosskills kan krijgen maar niet allemaal. (vision of confluence, atheons epilogue en vex bijvoorbeeld alleen van atheon)
De arch hand cannon dropped alleen in hard.
Atlas#22744
gister heb ik de devil you know gekregen uit een pakketje van de vangaurd. welke is beter DyK of Lord high fixer?
Voeg me toe op Xbox one, GT: raw kip
Damn, dus elke week maar 1x kans op vision of confluenceHertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:16:
Iemand bij ons in de raid gister kreeg de Vex Mythoclast.. Maar het was normal mode en geen hard
Verwijderd
Als er nog plaats is ben ik graag weer van de partij!
Nadat ik het fireteam verlaten had (jullie gingen nightfall doen) heb ik nog teveel disconnects gehad - ook tijdens patrols - heb het na een paar bounties maar voor gezien gehouden...
Monkeys!

Nadat ik het fireteam verlaten had (jullie gingen nightfall doen) heb ik nog teveel disconnects gehad - ook tijdens patrols - heb het na een paar bounties maar voor gezien gehouden...
Monkeys!

Bokkie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 06:46:
Ok, vanavond 2e kans hopelijk op een xone vog groep
Kwestie welke perk je wil hebbenRaw Kip schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:22:
gister heb ik de devil you know gekregen uit een pakketje van de vangaurd. welke is beter DyK of Lord high fixer?
radar aim down site is wel nice, zelf heb ik devil you know, en ivm die perk elk schot maakt hem stabieler kan je echt retesnel goede hits scoren op targets achter elkaar.
Jij hébt tenminste raid gear. Ik heb hem nu 7x gerund over verschillende characters, en nergens ooit raid gear zien droppenHertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:37:
[...]
PS5 PSN: UnrealKazu
Ik heb 3x raid boots en 2x raid arms.HertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 08:37:
[...]
Ook heb ik Hezen Vengance 2x.
Ruilen?
Verwijderd
Heb op verschillende sites zitten lezen. En volgens mij is het alleen maar erger geworden na deze Hotfix/patch.
Oracles die niet spawnen, en als ze spawnen doen ze dat alle 7 tegelijk. haha Enemies die freezen.
Random teleports, 6 mensen ipv 3. En niet te vergeten de Apen, rupsen. Disconnects etc. Ja ze zijn lekker bezig. Hopenlijk gaat het vanavond beter.
Oracles die niet spawnen, en als ze spawnen doen ze dat alle 7 tegelijk. haha Enemies die freezen.
Random teleports, 6 mensen ipv 3. En niet te vergeten de Apen, rupsen. Disconnects etc. Ja ze zijn lekker bezig. Hopenlijk gaat het vanavond beter.
Ik ga vanavond weer ff lekker raiden, deze keer op mn alt 
Daarna wil ik nog even op mijn main atheon verslaan, wie wilt me daarmee helpen? Gister helaas niet gelukt omdat het al iets te laat werd en de DC's werden steeds erger
Daarna wil ik nog even op mijn main atheon verslaan, wie wilt me daarmee helpen? Gister helaas niet gelukt omdat het al iets te laat werd en de DC's werden steeds erger
ik ben wel in voor een raid vandaagjesse111 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:57:
Ik ga vanavond weer ff lekker raiden, deze keer op mn alt
Verwijderd
zijn er mensen die rond 12uur de raid willen gaan doen? PS4
Zijn de disconnects gestopt trouwens?
Een vriend van me heeft nog last van de Baboon errorcode.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:04:
zijn er mensen die rond 12uur de raid willen gaan doen? PS4
Dus denk niet dat het al stabiel is.
PSN: Leech1984
Ik kan wel, mits je nog ergens 4 man van af weet te toverenVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 07:52:
Xbox one VOG om 12.30?
Gamertag: Kapstokman (360, One); PSN ID: Kikuichimonji_87 (PS3)
NopeVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:25:
die strike playlists, zijn dat raids?:p
Ik ben eigenlijk meer opzoek naar mensen die ook alleen nog maar atheon moeten killen xD moet namelijk op mijn main nog atheon killen om de raid te halen.
Op mijn alt moet ik nog de hele raid doen, maar ik heb al een vol team hiervoor
[ Voor 18% gewijzigd door jesse111 op 29-10-2014 10:28 ]
@shad0w1
ik kan ook wel
Iemand die nu daily/weekly (nightfall) wil doen?
ik kan ook wel
Iemand die nu daily/weekly (nightfall) wil doen?
[ Voor 67% gewijzigd door duckyvite op 29-10-2014 10:33 ]
Verwijderd
ik help wel weer met atheon. Hoe laat?jesse111 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:26:
[...]
Ik ben eigenlijk meer opzoek naar mensen die ook alleen nog maar atheon moeten killen xD moet namelijk op mijn main nog atheon killen om de raid te halen.
Op mijn alt moet ik nog de hele raid doen, maar ik heb al een vol team hiervoor
Zodra ik klaar ben met de andere raidVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:33:
[...]
ik help wel weer met atheon. Hoe laat?
Verwijderd
2200 is voor mij te laat. Dan kan ik je niet helpen. Misschien als je niet genoeg mensen kan vinden, kan ik je morgenavond helpen als het dan wat vroeger kan.
Dat is helemaal zuurKazu schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:43:
[...]
Jij hébt tenminste raid gear. Ik heb hem nu 7x gerund over verschillende characters, en nergens ooit raid gear zien droppen

The RNG gods hate you my friend.
Killer en shadow, we willen van de week ook nog met alts gaan, maar dan wel van het begin. Is dat een probleem?
Atlas#22744
Dan wil ik ook graag mee op mn alt als dat kanKasai schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:49:
Killer en shadow, we willen van de week ook nog met alts gaan, maar dan wel van het begin. Is dat een probleem?
(ook een titan level 29 )
Maandagavond weer ofzo?
Anders ga ik wel een andere keer op mn main atheon killen als er wat meer mensen kunnenVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:46:
2200 is voor mij te laat. Dan kan ik je niet helpen. Misschien als je niet genoeg mensen kan vinden, kan ik je morgenavond helpen als het dan wat vroeger kan.
Maandagavond komt niet zo goed uit, wordt waarschijnlijk zaterdag of zondag. Kan jij dan ook?HertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:50:
[...]
Dan wil ik ook graag mee op mn alt als dat kan
(ook een titan level 29 )
Maandagavond weer ofzo?
Atlas#22744
bij één van de vanguard sellers kan je dit het meest accuraat zien.Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:20:
waar kan ik mijn vanguard reputation zien?
Verwijderd
got it, thx!Dazzler2120 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:21:
[...]
bij één van de vanguard sellers kan je dit het meest accuraat zien.
Verwijderd
Scheelt allebei niet zo veel. Ik zelf het de high fixerRaw Kip schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 09:22:
Verwijderd
NiceElBarto schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 10:13:
[...]
Ik kan wel, mits je nog ergens 4 man van af weet te toveren
Als het rond 12:00u is welKasai schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:10:
[...]
Maandagavond komt niet zo goed uit, wordt waarschijnlijk zaterdag of zondag. Kan jij dan ook?
Verwijderd
wilt iemand zo de raid gaan doen?
1200 1230
PS4
1200 1230
PS4
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 11:50 ]
Moet je niet naar school of werken ofzo?Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:49:
1200 1230
PS4
Zaterdag 13:00 gaan? Ik moet van te voren effe sporten enzo.
Atlas#22744
Wie wil even mijn vriendin helpen met the summoning pits op very hard (lvl 26) voor een Exotic Bounty? Voeg haar toe op PSN: MijnJaz. Ze is een lvl 27 Hunter.
Verwijderd
Ik ben vandaag vrijjesse111 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:54:
[...]
Moet je niet naar school of werken ofzo?
Als je mn vriendschapsverzoek accepteertVerwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:49:
1200 1230
PS4
Verwijderd
Ja zal ik doenduckyvite schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:03:
[...]
Als je mn vriendschapsverzoek accepteert
Ik kan ook wel meedoen, kom binnen 5m online.
Ik kan er om 13:00 zijn. Nooit de raid (helemaal) gedaan. Maar eens moet de eerste keer zijn.. Level 27 Titan defender/striker.
PSN: Fruitschaaltje
Als het eerder kan dan graag.Kasai schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 11:55:
[...]
Zaterdag 13:00 gaan? Ik moet van te voren effe sporten enzo.
(zit met mijn 1 jarige zoontje die tussen 12 en 2 een slaapje doet, meer dan genoeg tijd om de raid te clearen)
Ligt dus aan vriendinlief of ze thuis is rond die tijd om hem even te vermaken als hij wakker wordt
Anders zal ik de raid misschien moeten verlaten, maargoed een vervanging is vast niet moeilijk te vinden via destinylfg..
Ik ben ook beschikbaar lvl 27 hunter ps4 add maar als je me ken gebruiken is wel eerste keer PSN id is Clini84
[ Voor 8% gewijzigd door Clini op 29-10-2014 12:16 ]
Als we eerder kunnen zal ik het aangeven!HertogJack schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:11:
[...]
Als het eerder kan dan graag.
(zit met mijn 1 jarige zoontje die tussen 12 en 2 een slaapje doet, meer dan genoeg tijd om de raid te clearen)
Ligt dus aan vriendinlief of ze thuis is rond die tijd om hem even te vermaken als hij wakker wordt
Anders zal ik de raid misschien moeten verlaten, maargoed een vervanging is vast niet moeilijk te vinden via destinylfg..
Jesse en Shadow doen jullie ook mee?
Atlas#22744
Zaterdag tussen 12 en 13 starten.
Atlas#22744
Hoooooooo wacht waar gaat dit over?Kasai schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:19:
[...]
Als we eerder kunnen zal ik het aangeven!
Jesse en Shadow doen jullie ook mee?
Gaat dit over de hard raid ofzo? Of over de raid die we vanavond zouden doen?
Raid van vanavond is met mains, dat gaat om alt raid op zaterdag
Atlas#22744
OoohKasai schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 12:38:
Raid van vanavond is met mains, dat gaat om alt raid op zaterdag
Dit weekend ga ik als het goed is de hard raid doen ^^
Verwijderd
omfg, zit ik met 2 liter zweet op mn hoofd te knallen, bijna klaar met de missie, bam: connection lost
Nog 1 persoon nodig voor raid om 13:00.. Wie o wie? PS4
Nog 1 iemand raid, join Ducky-vitee2thaj schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:20:
ik wil wel maar denk te laat
Heeft iemand vanavond nog een plekje vrij in een raid groep voor een lvl 28 titan?
PSN: Sajuukkhar88
PSN: Sajuukkhar88
Gaat er iemand nog een raid doen vandaag op hard je kunt me dan gewoon toevoegen op ps4 che-075
Ik denk niet dat iemand vandaag al de hard raid gaat riskerenche101 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:29:
Gaat er iemand nog een raid doen vandaag op hard je kunt me dan gewoon toevoegen op ps4 che-075
Al die DC's enzo... Ben je net bij de laatste ronde conflux defenden, BAM 3 man DC en de rest kan t dan niet meer houden
Daar ga je dan lang over doen. Ik wacht ff lekker met de hard raid tot t weekend
Net wakker, als ik het eerder wist dan wou ik ook wel.
Ik wil wel reserve als er iemand wegvalt
Intel i7 8700K / Z370 Maximus X Code / 16GB G-SKILL 3200 C14 / ASUS Strix 3090 / Lian Li O11 Dynamic / NZXT X62 / Samsung 970 EVO 500GB
Nog steeds?
Ik wil wel 29 warlock
BUFFEL_NL PS4
Komt zo online
....
Wie o wie vanavond VoG normal op Xbox one?
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Gisteren werd ik om de 30 seconden eruit geknald vandaag nergens last van maar je bent ook afhankelijk van andere die misschien dc krijgenjesse111 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 13:34:
[...]
Ik denk niet dat iemand vandaag al de hard raid gaat riskeren
Al die DC's enzo... Ben je net bij de laatste ronde conflux defenden, BAM 3 man DC en de rest kan t dan niet meer houden
Daar ga je dan lang over doen. Ik wacht ff lekker met de hard raid tot t weekend
Precies, ik werd er gister niet uit gegooid, maar 2 andere wel de hele tijdche101 schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:17:
[...]
Gisteren werd ik om de 30 seconden eruit geknald vandaag nergens last van maar je bent ook afhankelijk van andere die misschien dc krijgen
En aangezien de dc's nog niet helemaal zijn opgelost, zou ik ook niet eens hard willen proberen vanavond...
Je moet echt gewoon met zn allen zijn, anders is het complete chaos.
Zijn er mensen hier die net als ik beperkt tijd hebben?
Ik heb tot nu toe 1 keer de raid kunnen doen, maar door drukte thuis (vrouw en baby) heb ik in de avond vaak maar een uurtje de tijd om te gamen.
Eigenlijk zoek ik naar mensen op de Xbox One die de raid bv in twee (drie) stukken willen doen. Uurtje a anderhalf op bv dinsdag en dan een uurtje a anderhalf op donderdag. Noem maar wat.
Als meer mensen die behoefte hebben wil ik die graag toevoegen (of we maken een lijstje of voeg mij toe) zodat we in meerdere stappen toch de raid kunnen doen. Dan hebben wij als tijdbeperkte
toch de mogelijkheid te raiden.
Op of aanmerken hoor ik graag.
Gamertag is CreonStyle
Ik heb tot nu toe 1 keer de raid kunnen doen, maar door drukte thuis (vrouw en baby) heb ik in de avond vaak maar een uurtje de tijd om te gamen.
Eigenlijk zoek ik naar mensen op de Xbox One die de raid bv in twee (drie) stukken willen doen. Uurtje a anderhalf op bv dinsdag en dan een uurtje a anderhalf op donderdag. Noem maar wat.
Als meer mensen die behoefte hebben wil ik die graag toevoegen (of we maken een lijstje of voeg mij toe) zodat we in meerdere stappen toch de raid kunnen doen. Dan hebben wij als tijdbeperkte
Gamertag is CreonStyle
Vanaf 20:00 ben ik beschikbaar, misschien eerder, maar 20:00 is met marge ivm koken en eten enzoI ColoSsuZz I schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:04:
Wie o wie vanavond VoG normal op Xbox one?
Als er nu mensen zijn voor de raid.....graag!
kom er bijna nooit aan toe, een begin zou leuk zijn.
Zie onder voor psn sig
kom er bijna nooit aan toe, een begin zou leuk zijn.
Zie onder voor psn sig
....
Iemand Raid? We zijn bij Atheon? Iemand interesse?
Edit: toch niet.. Pauze voor nu
Edit: toch niet.. Pauze voor nu
[ Voor 24% gewijzigd door Fruitschaal op 29-10-2014 16:05 ]
Ja als ik al klaar was op werk was ik jullie zo gejoined ;-; Moet alleen nog maar atheonFruitschaal schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:03:
Iemand Raid? We zijn bij Atheon? Iemand interesse?
Maarja... moet helaas tot 18:00 werken
Ah mooi, ik ben ook rond 8 uur wel onlineBokkie schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:38:
[...]
Vanaf 20:00 ben ik beschikbaar, misschien eerder, maar 20:00 is met marge ivm koken en eten enzo
Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I
Verwijderd
Ik zou het ook wel weer willen proberen als er nog ruimte is in het FT, als die Apenheul toestanden hopelijk opgelost zijn 
Ik ben vanaf 20:30 wel online
Ik ben vanaf 20:30 wel online
I ColoSsuZz I schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 16:05:
[...]
Ah mooi, ik ben ook rond 8 uur wel online
Verwijderd
Ik (her)ken de situatie - twee jonge kinderen met alle drukte die daar bij hoort.
Heb meestal wel wat meer tijd dan uurtje of anderhalf omdat vrouwlief een ochtendmens is en ik een avondmens
Heb zelf nog geen ervaring met de raid maar daar hoop ik snel verandering in te brengen en als het team dan op zoek is naar extra versterking op de dagen dat je online bent dan is het makkelijk een invite te sturen vanuit de friendslist, nietwaar?
Mijn GT: The RezLin Vibe
Heb meestal wel wat meer tijd dan uurtje of anderhalf omdat vrouwlief een ochtendmens is en ik een avondmens
Heb zelf nog geen ervaring met de raid maar daar hoop ik snel verandering in te brengen en als het team dan op zoek is naar extra versterking op de dagen dat je online bent dan is het makkelijk een invite te sturen vanuit de friendslist, nietwaar?
Mijn GT: The RezLin Vibe
CreonStyle schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 14:37:
Zijn er mensen hier die net als ik beperkt tijd hebben?
Als meer mensen die behoefte hebben wil ik die graag toevoegen (of we maken een lijstje of voeg mij toe) zodat we in meerdere stappen toch de raid kunnen doen. Dan hebben wij als tijdbeperktetoch de mogelijkheid te raiden.
Gamertag is CreonStyle
Dit topic is gesloten.